Šta je novo?

Gothic 3?

@Milan82bh
Mrzi me da ulazim u dublju raspravu oko toga, jer je offtopic, a nikuda nas nece odvesti. ;) Mene doticna tema pogadja iz dva ugla. Prvi je sto zbog posla kojim se bavim imam direktnu stetu od piraterije. Drugi je sto za razliku od nasih politicara mislim da bi ovu zemlju u bolji zivot mnogo lakse odvela orjentisanost ka novim tehnologijama, nego recimo poljoprivreda :D Samo kada bi se provodili odredjeni zakoni te kada bi se doneo neki plan razvoja. Evo i link na jednu temu od pre par godina, gde se moze procitati sta par ljudi iz game industrije (a sa ovih su prostora) misle koliko i zasto piraterija steti razvoju te industrije (kao i privredi uopste) kod nas. Topic ima par strana, pa ako te ne mrzi uzivaj :p
http://www.elitesecurity.org/t79370-0-Zbog-kojih-razloga-je-domaca-game-dev-industrija-tako-slaba


A sada nazad na temu...Ljudi su testirali "gold 2" verziju i izgleda da su najveci bagovi ispravljeni, ostalo je jos nekih sitnih bagova ali kazu da ce se to lako resiti sa jednim patchom:
http://www.rpgdot.com/#51047
 
Review testeri sa www.worldofgothic.de javljaju da je nazalost izbaceno penjanje (na objekte tipa zgrade, stene, platforme) i ronjenje. Link (na nemackom).

I have seen jumping in the videos, but I never saw any climbing/mantling. By this I mean you can jump and pull yourself up to surfaces higher than where you are standing.

No, unfortunately you cannot pull your self up to higher surfaces.

Bedak, a ja sam bash voleo da se pentram po krovovima i brdima i da odatle kao snajperista skidam protivnike strelama. :(
 
Definitivno je potvrdjeno da penjanje i ronjenje ne postoji u drugoj goldmaster verziji. :(

Sem toga, izgleda da je i lockpicking minigame netragom nestao. Dakle, nema vishe cimanja levo-desno i lomljenja lockpick-ova, sad se sve radi automatski. Jednostavno pridjesh zakljucanom kovcegu, kliknesh, napishe ti "Lockpick used" i to je to. Hmm, cini mi se da su ipak previshe pojednostavili gameplay...
 
Definitivno je potvrdjeno da penjanje i ronjenje ne postoji u drugoj goldmaster verziji. :(

Thats it...izgubio sam zelju da igram G3 iako su mi G1 i G2 najbolje igre koje sam igrao u zadnjih sest-sedam godina. Zayebi grafiku i sve te efekte ako izbace najbolje feature iz prva dva dela...vise bih voleo da su doradili G2 engine i sa njim uradili G3 nego sto su izbacili penjanje :mad:
Sad bar vise ne moram da razmisljam o kupovini nove graficke...:D
 
Thats it...izgubio sam zelju da igram G3 iako su mi G1 i G2 najbolje igre koje sam igrao u zadnjih sest-sedam godina. Zayebi grafiku i sve te efekte ako izbace najbolje feature iz prva dva dela...vise bih voleo da su doradili G2 engine i sa njim uradili G3 nego sto su izbacili penjanje :mad:
Sad bar vise ne moram da razmisljam o kupovini nove graficke...:D

Interesantno.Penjanje je toliko bitna stavka da ti sad vise ne zelis da igras igru.:trust:
 
Mali off..

mislim da bi ovu zemlju u bolji zivot mnogo lakse odvela orjentisanost ka novim tehnologijama, nego recimo poljoprivreda

Hmm gresis ovaj gresis mnogo sinak. To su nam bas komunisti servirali pod uticajem na staljina i sssr koji je milione ljudi sa sela obveo u fabrike, Rusiju bacio u bedu, i pobio milione Rusa od gladi, pre nego sto je hitler sa svojih 2,5 miliona porokao 25 miliona rusa na njihovom terenu zahvaljujuci vestoj komunistickoj taktici. To o cemu pricas videces najbolje u domacem filmu "o pokojniku sve najlepse". Srbija je po prirodi stvari poljuprivredna zemlja gde sta god da bacis nici ce - zasadi gotic2 nici ce ti gotic3 :D. Srbi su nenadjeb*ljivi poljuprivrednici kroz vekove - to nam je u krvi - i imamo nevidjeno bogatstvo - samo nam je zahvaljujuci komunistima nabacen kompleks da je to blam, da su seljaci majmuni itd, a sve sa ciljem unistavanja seljaka, zemlje, i na kraju Srba. To koliko smo bogati a glupi, koliko smo iskopleksirani i kakav potencial lezi u nasoj poljuprivredi ce nam lepo dokazati neki austrijanac i svabo - kad se Vojvodina lepo otcepi - ili je jednostavno prodaju, kad je onu uzmu pod svoje i krenu da hrane pola evrope. E kad budemo videli koji je to kesh u pitanju i sta se tu desava i kako mi neumemo da pravimo pare i da oni na toj poljuprivredi zaradjuju vise nego mi na celokupnoj industriji - tek onda cemo pasti u bedak jer cemo konacno skapirati da smo definitivno majmuni. ;) Ono imas naftnu busotinu u dvoristu, a ti gajis i prodajes maline :D. To bi staljin, tito i komunisti istripovali arape sigurno. Kao preorimo pustinju, je*bo naftu, navodnjavanje, radne akcije u pustinji sl..

Poenta je da poljuprivreda nikako nije zaje*bancija - i da ce doci vreme kad ce vojvodjanska, genetski ne modifikovana, na prirodnom djubristu, bez pesticida smrti, KRUSHKA - biti skuplja od recimo intel Core x32 ;).

A tek zlatiborski sir! Ma idi bezi - sve ostalo nije sir - sto zbog ukusa, sto zbog varenja.. Ono seljaci ga prave od mleka stoke koja pase iskljucivo planinsku detelinu, nista koncentrat, vestacka hrana itd. E taj sir ce biti skuplji od nvidie 799950 gx32 provereno :D.

topic on

Gothic 2 je nikad jaca igra, ali PREDUGACKA :). Valjda ce gothic3 napraviti da ipak bude malko kraci..
 
Sto ljudi,sto cudi.Ja bih voleo igru daleko duzu od dvojke.A i za razliku od tebe kec mi je daleko bolja igra.Bolja mi je prica prvenstveno.Ali dobro,ja sam tu izgleda u manjini.
 
bedak... gold master nikako da sklizne u narod... ;)
 
Interesantno.Penjanje je toliko bitna stavka da ti sad vise ne zelis da igras igru.:trust:

Pa otprilike. U G1 i G2 najbolja stvar (pored odlicnog skripting sistema) mi je neogranicena sloboda prilikom istrazivanja okoline, mogucnost da protivnicima dodjes "sa ledja", cak i sa mesta gde ni sami dizajneri nisu planirali, da udjes u manastir u prvom chapteru, da pokupis militia armor posle 10 minuta igre, da otkrijes pecinu sa hermitom u blizini tvrdjave...vec zamisljam "trotoar" visine od 30-40 centimetara na koji ne mozes da se popnes, vec moras da obidjes pola mape da bi dosao na to isto mesto...kao u KOTOR-u :S:
Sam si rekao, ljudi se razlikuju, a meni ova igra bez toga sto sam naveo nije ni pola onoga sto je bila, tako da cu verovatno da je zaobidjem (ako se nesto drasticno ne desi) i da ubijem vreme sa NWN.

p.s. i meni je kec bolji od dvojke zbog priche, kao i zbog neke specificne atmosfere :)
 
Poslednja izmena:
Yup, G1 je definitivno imao bolju sveukupnu atmosferu, dvojka je malo previshe povukla na onaj generic high fantasy fazon iako je bila skroz ok igra. Sem toga, mene su setting i prica keca nekako asocirali na moju omiljenu igru - Fallout1 a to je naravno veliki plus. ,)

Inace, ja i dalje mislim da ce G3 biti solidna igra, iako su izbacili ovih par stvari. Ljudi, ipak su to Pirane i ipak ce to biti nastavak Gothic sage, znaci mora bar malo da valja. ;) Ovi nemacki WoG testeri (koji su inace ogromni Gothic fan-ovi) su mahom zadovoljni igrom i pored svih najavljenih nedostataka, tako da ne treba josh da gubimo nadu. BTW, po njima drugi goldmaster radi bez problema u 1024x768 na medium detaljima na A64 3200+ sa 1GB DDR1 i GeForce 6600GT 256MB. Izgleda da je ova druga verzija daleko bolje optimizovana od prethodne.
 
gotic izaso???

Kakvi su utisci?
Kolko je zahtevan?
Jel lici na prethodni setijal (world,story...)?
 
vec zamisljam "trotoar" visine od 30-40 centimetara na koji ne mozes da se popnes, vec moras da obidjes pola mape da bi dosao na to isto mesto...kao u KOTOR-u :S:
E pa stvarno... cujes coveka neces moci da preskocis trotoar!!!
Slusaj ovako u igri nece biti pentranja tj. pridjes zidu pretisnes "jump" dugme i on se zakaci za recimo ivicu zida kao sto radi Lara Kroft. Dakle Lare nema vise i to je sve. Mocices da skaces, da se penjes po krovovima, zidinama...
E sada neki vec pricaju da je mozda moguce ovo pentranje u stilu Lare samo treba da se nauci acrobatics mogucnost.
Mislim slusam ljude ovde pricaju o nekim glupostima i tome da ce zbog te gluposti bataliti igru. Alo ljudi smiite zivce, spustite se na zemlju i cekaj igru.
 
E pa stvarno... cujes coveka neces moci da preskocis trotoar!!!
Slusaj ovako u igri nece biti pentranja tj. pridjes zidu pretisnes "jump" dugme i on se zakaci za recimo ivicu zida kao sto radi Lara Kroft. Dakle Lare nema vise i to je sve. Mocices da skaces, da se penjes po krovovima, zidinama...
E sada neki vec pricaju da je mozda moguce ovo pentranje u stilu Lare samo treba da se nauci acrobatics mogucnost.
Mislim slusam ljude ovde pricaju o nekim glupostima i tome da ce zbog te gluposti bataliti igru. Alo ljudi smiite zivce, spustite se na zemlju i cekaj igru.

Slusaj sad ti :p
Nema potrebe da govoris da neko smiri zivce, jer niko nije nervozan. Koliko puta treba da ponovim: meni je climbing JAKO bitna stavka kod Gothic igara, i ako stvarno ne bude moglo da se nauci onda yebiga, igra gubi mnogo. Tebi ako to ne smeta, ok, uzivaj i sta te briga. Samo, molim te, nemoj meni da govoris da pricam gluposti zbog toga sto mi smeta neka promena u odnosu na G1 i G2. A komentari tipa "E pa stvarno... cujes coveka neces moci da preskocis trotoar!!!" deluju nezrelo, ali necu ti uzeti za zlo jer vidim da si josh uvek mlad :p
 
Slusaj sad ti :p
Nema potrebe da govoris da neko smiri zivce, jer niko nije nervozan. Koliko puta treba da ponovim: meni je climbing JAKO bitna stavka kod Gothic igara, i ako stvarno ne bude moglo da se nauci onda yebiga, igra gubi mnogo. Tebi ako to ne smeta, ok, uzivaj i sta te briga. Samo, molim te, nemoj meni da govoris da pricam gluposti zbog toga sto mi smeta neka promena u odnosu na G1 i G2. A komentari tipa "E pa stvarno... cujes coveka neces moci da preskocis trotoar!!!" deluju nezrelo, ali necu ti uzeti za zlo jer vidim da si josh uvek mlad :p
Poz matori ajde spusti all caps "JAKO" pa cemo da pricamo. A za gothic 3 ne brini valjda nece da stavljaju visoke trotoare :p
Eto ipak si se iznervirao a ako ti je climbing "JAKO bitna stavka kod Gothic igara" onda nemam reci. Prvo kad jedan Gothic fan kaze da ce da batali celu igru zbog climbing onda to smatram jako nezrelim (kao sto ti rece ovamo) a drugo, kad jos digne all caps "JAKO" onda to smatram potpuno detinjastim (mada si ti mator pa ti necu uzeti za zlo).
Ono sto hocu da kazem da preispias sebe jos malo i ako u Gothicu vidis samo Laru Croft onda se opusti cekaj novi nastavak Tomb Raider serijala jer u Gothicu nemas sta da trazis
 
Poslednja izmena:
I ja treba sad da ti odgovorim na taj post na slican nachin, i da nastavimo tako do sutra? No thanks, evo ja cu da popustim :p Ono sto nisi skapirao iz ranijih postova je da bi Gothic bila sasvim prosechna igra kada ne bi imala tri stvari:
1) "ziv" svet koji je posledica odlicnog skripting endzina, tako da je atmosfera u igri ekstra
2) najbolji endzin medju rpg igricama (ovde ne mislim na graficki endzin) koji ima sjajnu fiziku kretanja glavnog lika, pa samim tim igrachu daje mogucnost istrazivanja okoline koju ne pruza ni jedan drugi rpg
3) po meni odlican sistem borbe

Ako iz igrice izbacis penjanje onda se ova druga stavka svodi na neki prosek u zanru i time si ubio jedan znacajan deo igre. Takodje u G3 su iz korena promenili sistem borbe. Da li je novi sistem dobar to cemo da vidimo, ali sam vrlo skeptichan po tom pitanju nakon nekih reviewa. Nadam se da gresim. Samo se plashim da i to ne zeznu, jer bi se u tom sluchaju igra svela samo na prvu stavku...a to nije dovoljno.

p.s. pre nego sto neko napise kako Oblivion ima bolje "to i to", da kazem da ovaj post nema veze sa Oblivionom...cisto da sprecimo bilo kakvo poredjene Gothica i Obliviona, jer je poenta ovog posta nesto skroz drugo :p
 
A jel može Morrowind ako ne može Oblivion? Morrowind ima levitaciju... tako da ono "pa samim tim igrachu daje mogucnost istrazivanja okoline koju ne pruzani_jedan drugi rpg" pada u vodu. :)

U svakom slučaju, smešno je reći da će neki RPG biti loš jer nema mogućnost pentranja :D
 
Ne razumemo se ochito. ;) Da ne bih sada pisao stavicu nekoliko citata drugih ljudi sa jednog od dva zvanicna Gothic foruma. Mozda ce pomoci da shvatite sta hocu da kazem.

I simply don't understand how (at this late date) they could do away with something as important as climbing. The whole idea of what made Gothic so good was the sense of exploration... and discovery. Climbing up a side of a ledge to a hilltop or secret cave, etc. Many quests were linked with the ability to climb. How could that be removed now? Does it mean they never had any of these necessary (to me) quests in G3 to begin with? I will wait and see, but early signs are a little disturbing. I really hope I'm wrong, because I want this to be good (really good). I will give them the benefit of the doubt for now. But only *just* for now.

In addition, at least for me, climbing was a neccessary component of my battle strategies about 80% of the time. I focused primarily on bow skills and only modestly on sword skills. Accordingly, it was extremely important to be able to climb at least a little out of reach when taking on multiple enemies with fair strength or seriously strong single enemies. Hell at times, I'd have to stick 20+ arrows in an Orc warrior and was able to do so only because I climbed a bit out of reach......and I enjoyed every thrilling minute of it as I was always on edge knowing that sooner or later the Orc would find the way to climb up after me!!!

Whoever never climbed in g1/g2, missed a part of the game . Just in g2 notr you can get to that speciall fire bow only by climbing. Not to mention several times I had to climb upon rocky edges to save myself from a bunch of orcs and hit them from a far with spells/arrows.
 
Btw, jeste li primetili da je AI protivnika u Gothicu 2 primetno loshiji nego u G1?
Secam se recimo da u kecu kada se popnes na neko brdo i pocnes da gadjas snapere, neki od njih vrlo brzo pronadju put i dodju ti sa ledja. U G2 se to desavalo vrlo retko, protivnici se skoro uvek zaglave.
 
a vrlo verovatno ce AI u trecem delu biti najgori... treba da se suochimo sa istinom da su igre sve plice i plice, jednostavnije, prijemchljivije za svakog... a koliko je to glupo raditi sa rpg zanrom je apsolutno nepotrebno raspravljati...
 
I ja treba sad da ti odgovorim na taj post na slican nachin, i da nastavimo tako do sutra? No thanks, evo ja cu da popustim :p Ono sto nisi skapirao iz ranijih postova je da bi Gothic bila sasvim prosechna igra kada ne bi imala tri stvari:
1) "ziv" svet koji je posledica odlicnog skripting endzina, tako da je atmosfera u igri ekstra
2) najbolji endzin medju rpg igricama (ovde ne mislim na graficki endzin) koji ima sjajnu fiziku kretanja glavnog lika, pa samim tim igrachu daje mogucnost istrazivanja okoline koju ne pruza ni jedan drugi rpg
3) po meni odlican sistem borbe

Ako iz igrice izbacis penjanje onda se ova druga stavka svodi na neki prosek u zanru i time si ubio jedan znacajan deo igre. Takodje u G3 su iz korena promenili sistem borbe. Da li je novi sistem dobar to cemo da vidimo, ali sam vrlo skeptichan po tom pitanju nakon nekih reviewa. Nadam se da gresim. Samo se plashim da i to ne zeznu, jer bi se u tom sluchaju igra svela samo na prvu stavku...a to nije dovoljno.

p.s. pre nego sto neko napise kako Oblivion ima bolje "to i to", da kazem da ovaj post nema veze sa Oblivionom...cisto da sprecimo bilo kakvo poredjene Gothica i Obliviona, jer je poenta ovog posta nesto skroz drugo :p
A ja tebi kazem:
da preispias sebe jos malo i ako u Gothicu vidis samo Laru Croft onda se opusti cekaj novi nastavak Tomb Raider serijala jer u Gothicu nemas sta da trazis
Inace ubijanje protivnika pomocu climbing-a smatram varanjem i dobro je sto su to izbacili. Uzasno se poremeti gameplay kada kupim 1-2k strela i rokam orkove sa zamka u Valey of Minesu a oni kao budaci sede dole i prete jer igra ne dozvoljava da se popnu.
Moje misljenje jeste da je climbing dobra stvar ako se pazljivo implentira, ukoliko izuzmemo navedene probleme moze se reci da je bila dosta dobra fora u G1 i G2 ali svakako nije nesto zbog cega treba bataliti igru ukoliko nema ove mogucnosti. Pricaj ti sta hoces ali znam da ces igrati G3 i bez toga jer je to samo jos jedna forica u Gothic-u. Neke stvari su dodate neke izbacene, cekaj 13 Oktobar pa posle kritikuj.
 
U zivotu nisam igrao Tomb Rider i svakako nemam nameru sad da pocnem :p
Sto se tiche kritike...niko ovde ne kritikuje G3 (jer niko nije imao priliku da je proba). Kritika je upucena na rachun drasticnih izmena u zadnji cas. A to je stvarno velika izmena na samo dve sedmice do izlaska igre, ne samo u gameplay smislu. Te promene su posledica bagova u gold 1 verziji, sto znaci da su verovatno morali da izmene ili "odstrane" deo endzina na kome su se zasnivali climbing i diving. Pretpostavljam da nesto sa fizikom tj. collision detection-om nije bilo u redu. Velike firme ne bi smele sebi da dopuste takve rezove u "pet do dvanaest". Ali, ok, posto je rech o PB oni kod mene imaju mnogo kredita tako da se jos uvek nadam da ce na kraju sve ispasti ok.
Ja bih bio najsretniji kada bi nakon 13. oktobra svi mi bili odusevljeni kvalitetom igre.
 
to je cista glupost tvrdeci da je penjanje i filovanje stralama varanje !!! jednostavno igra je imala slobodu pa si mogao da biras kako hoces da igras... ako te ne smara da stalno bezis i pentras se ok, to je tvoj izbor... a u rpg-u je sve stvar izbora tj kolik ih imas... kakav engine kakva grafika, kakva borba... izbor tj nelinearnost je ono glavno sto rpg chini imerzivnijim
 
pa ja isto nemam nista protiv, ali bi u tom slucaju, izazova radi, vole da se i ogromni trol moze popenjati za tobom na planincugu da ti razbije lubanju ko covek umesto da te samo onako ogroman gleda od dole i place ;)
 
Nazad
Vrh Dno