phantomr
Čuven
- Učlanjen(a)
- 07.11.2003
- Poruke
- 1,035
- Poena
- 755
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel 13600KF - DeepCool AK620
- Matična ploča
- Biostar B660GTA
- RAM
- 64GB DDR4 3600
- GPU
- RTX 2060 Super
- Storage
- 2TB+3TB+3TB+500GB SSD
- Zvuk
- Logitech Z5500
- PSU
- Seasonic s12ii-620
- Kućište
- Chieftec Dragon
- Monitor
- 27+2*19
- Miš & tastatura
- Logitech g600
- Mobilni telefon
- 87925984799
- Steam
- mgEdikeGD
- Pristup internetu
- Optički internet
- Kablovski internet
- ADSL
- Mobilni internet
- Wireless provajder
- ISDN
- Modemska 56k veza
Dakle Gigabyte 6970 izorela dok sam igrao igru, kompjuter se ugasio osetio sam miris paljevine i imao šta da vidim graficka je izgorela promena boje na pcb-u na dodir malo lepljivo, sa obe strane i jedan čip razvaljen (to je ono sto se vidi bez otvaranja). Odmah sam probao od brata karticu koja radi bez problema (nista drugo nije crklo)
Konf:
ploca: gigabyte assasin
proc: i7 960
grafika (bivsa) : ga ati 6970
napajanje: seasonik x660
+ ups koji pegla napon i štiti od stujnog udara (nimalo jeftin)
Kompjuter je radio 7-8 meseci bez oc bilo čega.
Sad imam problem sa garancijom. Ne bih da navodim konkretne firme.
Prodavac kod koga sam kupio je prosledio distributeru koji su odbili garanciju
sa obrazloženjem da na "fizička oštećena" gigabyte ne priznaje garanciju.
Kontaktirao sam i gigabyte čoveka za srbiju putem mejla na sta mi je on odgovorio
da može da posalje mail na gigabyte tajvan, ali da se ne nadam mnogo, i da mu pošaljem slike i serijski broj kartice.
E sad ja bih sačekao odgovor sa tajvana pre preduzimanja bilo kakve akcije.
Pitanje. Koje su meni opcije dalje preostale ? inspekcija ? tužba ? nešto treće ?
I koga da tužim firmu od koje sam kupio distributera ili gigabyte srbija ?
Unapred zahvalan na svakom savetu.
Konf:
ploca: gigabyte assasin
proc: i7 960
grafika (bivsa) : ga ati 6970
napajanje: seasonik x660
+ ups koji pegla napon i štiti od stujnog udara (nimalo jeftin)
Kompjuter je radio 7-8 meseci bez oc bilo čega.
Sad imam problem sa garancijom. Ne bih da navodim konkretne firme.
Prodavac kod koga sam kupio je prosledio distributeru koji su odbili garanciju
sa obrazloženjem da na "fizička oštećena" gigabyte ne priznaje garanciju.
Kontaktirao sam i gigabyte čoveka za srbiju putem mejla na sta mi je on odgovorio
da može da posalje mail na gigabyte tajvan, ali da se ne nadam mnogo, i da mu pošaljem slike i serijski broj kartice.
E sad ja bih sačekao odgovor sa tajvana pre preduzimanja bilo kakve akcije.
Pitanje. Koje su meni opcije dalje preostale ? inspekcija ? tužba ? nešto treće ?
I koga da tužim firmu od koje sam kupio distributera ili gigabyte srbija ?
Unapred zahvalan na svakom savetu.
Poslednja izmena: