Kontaktirao sam google podršku i opisao im kakav problem imam sa dodavanjem Mastercard debitne kartice OTP banke i usledio je ovakav odgovor:
Здраво Илија,
Хвала вам што сте се обратили тиму за подршку за Google Pay. Зовем се Keya.
Користимо технологије за превођење да бисмо нудили помоћ на овом језику. Извините нас ако има грешака.
Видимо да сте нам се обратили у вези са упитом да не можете да верификујете картицу у Google новчанику.
Дозволите ми да брзо прикажем ваш налог и проверим ово за вас. Упознат/а сам са овим проблемом, па будите сигурни да ћу вам помоћи. Верујте у моје саосећање које ћу вам помоћи да никада не заузмете задње седиште. Сада ћу вам радо помоћи.
Када смо проверили ваш налог, видели смо да ваша картица која се завршава са #**** чека на верификацију код ваше банке. Дозволите ми да вам брзо објасним како ово функционише. Нема разлога за бригу. Ту сам са тобом.
Дакле, када пробате да додате картицу у апликацију Google Pay, издавалац картице издаје виртуелну картицу да би маскирао идентитет стварне картице. То се ради искључиво због безбедности информација о плаћању.
Као што смо видели, изгледа да постоји проблем са токенизацијом на начину плаћања. У овом случају вам предлажем да се обратите издаваоцу картице и замолите га да избрише старе токене и да вам изда нови.
Издавалац банке/картице би требало да зна шта то значи и да може да реши проблем. То ни на који начин не би требало да утиче на физичку картицу.
Када то обавите, можете поново да додате начин плаћања и плаћате као и обично без проблема. Пошаљите овај имејл као доказ са издаваоцем картице да бисте му помогли да схвати у чему је проблем. Када то урадите, уклоните картицу, па је поново додајте и требало би да буде у реду.
Ви сте нам вредан корисник. Ваша практичност и највеће задовољство је оно ка чему тежимо, све време. Међутим, сигуран сам да разумете да постоје одређена ограничења на нашој страни због којих не можемо одмах да убрзамо поступак. Да је то у мојим рукама, сигурно бих омогућио да се ово деси без одлагања.
Хвала вам на стрпљењу и разумевању у вези са овим.
Ако желите да проверим још нешто код нас, јавите ми – недостаје ми само имејл.
Ништа ме не може учинити срећнијим од тога да вам данас решимо ваш проблем. Сматрамо да је сваки клијент од кључне важности!
Будите безбедни и здрави.
У року од 48 сати од последње интеракције можете да примите кратку анкету имејлом. Волели бисмо да чујемо ваше повратне информације о нашој данашњој интеракцији и вашем општем доживљају са Google подршком.
Хвала вам!
Тастер
Тим Google подршке
Dakle problem je sve vreme do OTP banke a ne do googla kako mi sve vreme iz banke daju informaciju. Podrška iz banke je totalno neupućena u problem, neznanje i nemanje želje da problem reše je na maksimalnom nivou.
Nadam se da sam barem malo uputio ostale članove koji imaju isti problem na koja vrata treba da kucaju da bi problem rešili.