Šta je novo?

Google Pay Srbija

@aki28

Nije mi pisalo nigde da kontaktiram banku, vrtela se neka greška, i kad sam izguglao otprilike sam skapirao šta je. Ako ne reše do sutra poslaću mail PŠ jer se na telefon ne javljaju. Veoma su neprofesionalni.
 
@aki28

Nije mi pisalo nigde da kontaktiram banku, vrtela se neka greška, i kad sam izguglao otprilike sam skapirao šta je. Ako ne reše do sutra poslaću mail PŠ jer se na telefon ne javljaju. Veoma su neprofesionalni.
Ne znam ja imam odlicno iskustvo sa njima meni se odmah javili i noli profi totalno za sat vremena resio problem.
I svidja mi se sto moras da zoves da bi ubacio karticu iz bezbednosnih razloga.
 
Da li je moguće koristiti istu karticu na dva različita telefona sa istim google nalogom?
 
Da li je moguće koristiti istu karticu na dva različita telefona sa istim google nalogom?
Zavisi od banke do banke, npr kartica OTP banke je dodata na moj tel i na drugi sa drugim nalogom, dok se kartica NLB banke B.Luka moze dodati samo na jedan uredjaj
 
Ово је одговор службеника банке везано за немогућност додавања картице у Google Wallet:

Poštovani,
izvršena je provera sa kolegama.

Prilikom pokušaja povezivanje kartice sa Google waletom, dobijamo sledeći odgovor Googla :
Red Flag - WARNING - FRAUD ON DEVICE (Device associated with previous fraud), i dok google ne ukoni ovu blokadu za uređaj nemamo mogućnost povezivanja kartice.

Kako to nije aplikacija banke mi nemamo dalje mogućnosti da Vam povežemo karticu dok Google ne ukloni ovu blokadu na tom uređaju.
Možete pokušati povezivanje kartice na drugom uređaju.

Оно што је најсмешније у свему овоме је то што је та картица без проблема коришћена преко Гугловог новчаника на старом телефону. Телефон који сада користим је нов и никада раније коришћен, купљен преко Јетела.

Није ми јасно како би покушај додавања картице у Гуглов новчаник на другом телефону променило било шта када је у питању везивање картице са налогом? Иначе сам покушао да картицу додам и преко другог Гугл налога и наравно да ми није успело.
 
Jel iko uspeo da resi problem sa OTP kad Wallet prilikom dodavanja kartice kaze “nazovite banku…”?!
 
Najjača fora u vezi Aik banke i GPay-a kojeg je uvela je ta što ništa zvanično ne smeju da objave na sajtu jer im to zabranjuje Apple čiji Wallet uvode i on mora biti prvi koji će biti ozvaničen na sajtu 😀
 
Dobio sam odgovor od operatera OTP banke da je neophodno da kontaktiram google i pitam njih zbog čega ne mogu da dodam i verifikujem Mastercard karticu u google novčanik. Da li je neko imao slično iskustvo ili je kontaktirao sam google zbog ovakvog problema?
 
Kontaktirao sam Google zbog dodavanja neke Visa Prepaid kartice u Wallet (Play store) pa se to oteglo i onda su mi potražili dokument, poslao sam sliku pasoša pa tek onda je bilo odobreno. Možda je slično i za GPay. Imaj na umu da ništa sem supporta za pripadajući proizvod nemaš kao opciju. Tako je bilo dok sam koristio AdSense (ako kasne uplate ili vrate uplatu, ne pošalju ček, požalim se, obrazložim, urade šta treba i uvek bez povratnog odgovora), za YT takođe (live chat ili help), tako su koncipirani.
 
Dobio sam odgovor od operatera OTP banke da je neophodno da kontaktiram google i pitam njih zbog čega ne mogu da dodam i verifikujem Mastercard karticu u google novčanik. Da li je neko imao slično iskustvo ili je kontaktirao sam google zbog ovakvog problema?
Nedelju dana sam se mlatio sa njima, na kraju ispalo da je kod njih sve u redu i da je problem do banke, u banci mi kažu suprotno. Sve u svemu, 2 meseca borba da dodam karticu u wallet i dalje traje..
 
Pa kojom logikom korisnici moraju otvarati tikete sa Google-om kad ovo nije izdvojen slucaj vec niko ne moze dodati otp MC u Google Wallet
 
U yettel banci mora da se pozove i moraju tamo ručno da odobre u toku procesa dodavanja.
Prethodni put kada sam dodavao, pisalo mi je u procesu tačno koji broj banke da pozovem i pisalo je banka mora da odobri. Sada sam menjao telefon i imao sam samo uslove korišćenja. Na svu sreću, znao sam šta treba da uradim i završio za par minuta sa čovekom.
Isto je MC u pitanju tako da sam 100% siguran da nema baš nikakve veze sa google već da u banci moraju da vam reše.
 
U yettel banci mora da se pozove i moraju tamo ručno da odobre u toku procesa dodavanja.
Prethodni put kada sam dodavao, pisalo mi je u procesu tačno koji broj banke da pozovem i pisalo je banka mora da odobri. Sada sam menjao telefon i imao sam samo uslove korišćenja. Na svu sreću, znao sam šta treba da uradim i završio za par minuta sa čovekom.
Isto je MC u pitanju tako da sam 100% siguran da nema baš nikakve veze sa google već da u banci moraju da vam reše.
To je ok, takva je procedura. Za otp je bas dosta ljudi pisalo da su im rekli da vide sa Google podrskom. Imaju problem i ne resavaju ga
 
Kontaktirao sam google podršku i opisao im kakav problem imam sa dodavanjem Mastercard debitne kartice OTP banke i usledio je ovakav odgovor:

Здраво Илија,
Хвала вам што сте се обратили тиму за подршку за Google Pay. Зовем се Keya.
Користимо технологије за превођење да бисмо нудили помоћ на овом језику. Извините нас ако има грешака.
Видимо да сте нам се обратили у вези са упитом да не можете да верификујете картицу у Google новчанику.
Дозволите ми да брзо прикажем ваш налог и проверим ово за вас. Упознат/а сам са овим проблемом, па будите сигурни да ћу вам помоћи. Верујте у моје саосећање које ћу вам помоћи да никада не заузмете задње седиште. Сада ћу вам радо помоћи.
Када смо проверили ваш налог, видели смо да ваша картица која се завршава са #**** чека на верификацију код ваше банке. Дозволите ми да вам брзо објасним како ово функционише. Нема разлога за бригу. Ту сам са тобом.
Дакле, када пробате да додате картицу у апликацију Google Pay, издавалац картице издаје виртуелну картицу да би маскирао идентитет стварне картице. То се ради искључиво због безбедности информација о плаћању.

Као што смо видели, изгледа да постоји проблем са токенизацијом на начину плаћања. У овом случају вам предлажем да се обратите издаваоцу картице и замолите га да избрише старе токене и да вам изда нови.

Издавалац банке/картице би требало да зна шта то значи и да може да реши проблем. То ни на који начин не би требало да утиче на физичку картицу.

Када то обавите, можете поново да додате начин плаћања и плаћате као и обично без проблема. Пошаљите овај имејл као доказ са издаваоцем картице да бисте му помогли да схвати у чему је проблем. Када то урадите, уклоните картицу, па је поново додајте и требало би да буде у реду.

Ви сте нам вредан корисник. Ваша практичност и највеће задовољство је оно ка чему тежимо, све време. Међутим, сигуран сам да разумете да постоје одређена ограничења на нашој страни због којих не можемо одмах да убрзамо поступак. Да је то у мојим рукама, сигурно бих омогућио да се ово деси без одлагања.
Хвала вам на стрпљењу и разумевању у вези са овим.
Ако желите да проверим још нешто код нас, јавите ми – недостаје ми само имејл.
Ништа ме не може учинити срећнијим од тога да вам данас решимо ваш проблем. Сматрамо да је сваки клијент од кључне важности!
Будите безбедни и здрави.
У року од 48 сати од последње интеракције можете да примите кратку анкету имејлом. Волели бисмо да чујемо ваше повратне информације о нашој данашњој интеракцији и вашем општем доживљају са Google подршком.
Хвала вам!
Тастер
Тим Google подршке

Dakle problem je sve vreme do OTP banke a ne do googla kako mi sve vreme iz banke daju informaciju. Podrška iz banke je totalno neupućena u problem, neznanje i nemanje želje da problem reše je na maksimalnom nivou.

Nadam se da sam barem malo uputio ostale članove koji imaju isti problem na koja vrata treba da kucaju da bi problem rešili.
 
U Yetel(Mobi) banci sam pre 2 meseca master debitnu dodao bez da zovem banku, stigao sms za verifikaciju.

Juce kad sam dodavao master kreditnu dodao sam karticu ali sam morao u zavrsnom koraku da zovem banku i posle dostavljanja osnovnih podataka operateru kartica je proradila posle 3-4 minuta.
 
Sada probao da dodam na telefon novu Mastercard platinum otp banke i proslo je normalno.
 
Posle mesec dana problema sa dodavanjem Mastercard OTP banke, uspešno sve rešeno u roku od 15min kao što bi trebalo. Pozvao call centar i ubrzo stigla poruka za korišćenje.
 
Od juce mi ne radi placanje karticama, izlazi mi da da imam problem sa bezbednoscu na telefonu, izbacuje za root. Telefon Xiaomi RN11, orginalni softver i nije rootovan.
 
Od juce mi ne radi placanje karticama, izlazi mi da da imam problem sa bezbednoscu na telefonu, izbacuje za root. Telefon Xiaomi RN11, orginalni softver i nije rootovan.
Da nisi otkljucavao bootloader.? Ako jesi mozes ga zakljucati ponovo ali ce ti odraditi fabricki reset telefona.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nisam, izgleda da je bilo do otkljucavanja telefona, bio mi ukljucen face recognition i fingerprint i generalno sam ga uvek otkljucavao sa fp pre placanja ali sad nije htelo da mi proradi dok nisam iskljucio u opcijama telefona face recognition.
 
Vidis, kod mene je takodje Xiaomi (doduse stariji Mi 9) i nemam problem iako je FR u funkciji, samo je bitno da telefon prije placanja otkljucam sa FP umjesto FR (koji koristim u svim ostalim situacijama). Malo smara, ali covjek se na sve navikne...
 
Posle više od 6 meseci neuspešnih pokušaja dodavanja Mastercard OTP banke u Google novčanik, bezbroj zvanja kol centra i razgovora sa operaterima, usmeravanja ka tome da kontaktiram direktno Google("jer problem je do njih a ne do banke"), i poslatog odgovora koji sam dobio od Googla direktno banci, usledio je poziv od strane operatera OTP banke. Zamolila me je ljubazno da pokušamo da dodamo karticu, otvorio sam aplikaciju gde je i dalje stajalo da je potrebno da banka verifikuje karticu. Odradila par klikova sa njene strane i gle čuda, kartica odjedanput postade upotrebljiva za plaćanje kao što i treba da bude. Eto toliko o tome da je problem do Googla, po meni čisto neznanje IT službe i operatera OTP banke. Google ništa nije preduzimao, samo me je u mejlu obavestio šta banka treba da uradi. Kada su pročitali mejl ovi iz banke usledio je njihov poziv i problem je u roku od 30 sekundi bio rešen.
 
Nazad
Vrh Dno