Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Hm... kako mogu da promenim karticu sa koje plaćam?
 
Jel samo kod mene "Moj Globaltel" crkao ili je tako i kod vas?
 
radi normalno
 
Ni kod mene ne radi tj. ne mogu se ulogovati. Ne šalje mi sms za verifikaciju.
 
U polje naziv samo sam ukucao globaltel
Naziv pristupne tačke APN i to je to odabrao taj profil i odma proradilo
Poz!
Ja kad sam dobio podešavanja, samo sam sačuvao tj. išao na ful install i to je to. Net radi bez problema.
Radi i kod mene, izbacuje sve redovno dok kod drugara mu piše kolko šta ima, i piše nema aktivnih paketa, freepaid je u pitanju a još nije na mts.
 
Kako mislis prenos u A1?
Ni kod mene ne radi, aplikacija,
Izbaca previse pokusaja,
Niko se ne javlja na 06771234 vec danima,
A treba da obnovim Freepaid,
Uplatih 900 din, i sad mi ih nema na racunu, pise stanje 50 din,
Nesto cudno se desava
 
Imam globaltel prepaid karticu koju koristim u android multimediji u autu. Već 4-5 dana ne radi net što sam primetio po tome što Waze nema podatke o saobraćaju i piše "connecting" do besvesti. Deezer je po svemu sudeći svirao iz keša, a interesantno je da mi je pre 2-3 dana prošao apdejt aplikacija iz play store, što me je samo zbunilo. Napominjem, android multimedija ne može da primi sms. Na displeju se uredno vidi signal mreže, piše 4G, ali nema prenosa podataka.
Onda sam natrčao na ovu temu i shvatio gde bi mogao da bude problem.
Promenio sam AP na globaltel, ali bez rezultata.
Kontakt centar na 06771234 ne radi, tj. niko se ne javlja. Vrti neku reklamu za letnju akciju do besvesti.
MTS korisnički mi je rekao da oni nemaju nikakve podatke o globaltel brojevima. Proverili su i baš moj broj i rekli da taj broj nije u njihovom sistemu i da ne mogu da mi pomognu.

Imam Moj globaltel aplikaciju, ali mi je instalirana na telefonu koji je u drugoj mreži. Uredno se logujem tu, vidim kredit, paket... sve kao i obično.

Šta mi je činiti? Imate li predlog?
 
Ja vec 10 dana imam problema da me niko ne moze dobiti. Zovu ljudi, njima zvoni u slusalici, a meni nista ne stize. Niti poziv, niti notifikacija o propustenom pozivu.
zvao ih prosli petak, kazu da ce mi poslati noviju verziju sim kartice, cekam celu nedelju i nista.
Zovem ih juce i zaspao u toku poziva (tacno 56min sam cekao i na kraju zaspao). Zena me budi, kaze javljaj se, neko te zove.
Podrska sa druge strane kaze da nisu poslali, u nekom upgradeu su bili, pa ce poslati opet zahtev.....
Mogu samo da zamislim....
 
Bio upravo do Globaltela, rekoh mene ste pre par dana prebacili na mts i sada nema ni freepaida ni bonusa od 200GB kaže ona meni jel vama uopšte radi broj ja ga ovde u sistemu ne vidim da je aktivan? 🤣 Ja reko radi ali nema paketa, vratila mi paket i 200GB a za to što mi ne radi na iPhone 4G pisala reklamaciju. Na moju opasku da su malo u rasulu kaze ona meni u malo većem i ne vidi kraj tome. Imao još neko problem na iPhone-u sa 4G i ako da kako ga je rešio?
 
Bio upravo do Globaltela, rekoh mene ste pre par dana prebacili na mts i sada nema ni freepaida ni bonusa od 200GB kaže ona meni jel vama uopšte radi broj ja ga ovde u sistemu ne vidim da je aktivan? 🤣 Ja reko radi ali nema paketa, vratila mi paket i 200GB a za to što mi ne radi na iPhone 4G pisala reklamaciju. Na moju opasku da su malo u rasulu kaze ona meni u malo većem i ne vidi kraj tome. Imao još neko problem na iPhone-u sa 4G i ako da kako ga je rešio?
Zaglupelo im moracu i ja u utorak ako stignem do njih.Ako radi i dalje ta poslovnica.Da vidim placen esim ne radi aktivacija poslat mail nema odgovora.Kao da mi je opet dodeljen neciji broj.
 
Kako mislis prenos u A1?
Ni kod mene ne radi, aplikacija,
Izbaca previse pokusaja,
Niko se ne javlja na 06771234 vec danima,
A treba da obnovim Freepaid,
Uplatih 900 din, i sad mi ih nema na racunu, pise stanje 50 din,
Nesto cudno se desava
Preneo sam br iz Globaltela u A1. Korisnicki centar mozes da dobijes ako zoves sa A1 ili Yettel broja. Mozes im pisati i na fb ali rok za resenje reklamacije je 8 dana.
 
To baš i nema logike. Ako kartica radi, zašto je menjati? Mislim da se tu radi o softveru na samoj kartici. Na novijim karticama funkcioniše STK aplikacija, a na starijim ne radi. E sad što se tiče OTA update-a, ne znam tačno kako to funkcioniše, da li je to moguće na starijim karticama?
 
Da li prenos kredita radi samo u okviru globaltel mreže ili moze se prebaciti i drugim mrežama?
 
To baš i nema logike. Ako kartica radi, zašto je menjati? Mislim da se tu radi o softveru na samoj kartici. Na novijim karticama funkcioniše STK aplikacija, a na starijim ne radi. E sad što se tiče OTA update-a, ne znam tačno kako to funkcioniše, da li je to moguće na starijim karticama?
Pa možda ima jer sam i sam imao slične probleme tipa zvonjenje se prekida posle 4 zvona ili sam nedostupan a mogu da pozivam.

Zamenio sam je nedavno i te smetnje su prestale a i prelazak na mts je bez problema prošao.
 
Meni još uvek nije uplaćeno 500 dinara kredita na broj, a prošle nedelje sam uplatio preko kartice. Pisao reklamaciju preko maila i preko chat na globaltel sajtu, nema odgovora.
 
Ja sam ih ( 06771234 ) u par navrata dobio tokom noci izmedju 3 i 5h.
Danima od kada traje migracija na MTS nema sanse da se neko javi tokom dana i uvece.

Neke probleme mogu da rese operateri , za neke pisu reklamacije pa resavaju ako i kada dodju na red....
 
Nazad
Vrh Dno