Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

A1 i kod mene :).
Ako su im i operateri ovako pouzdani dobro i da je radio ikako 🤣
 
Kad Globaltel prelazi na MTS merežu i da li će uopšte da prođe pošo ih je kupio Telekom?
 
Ne bih da reklamiram ali na limundu imate lika koji dopunjava globaltel s 50% tj za dopunu od 900 din prodaje po 450.na koju foru to radi ne znam ali verovatno je zaposlen u globaltelu.
 
@salevs obilazeći reciklomate radi dopune.
 
Ne razumem 🙄 sad sam pročitao o čemu se radi, lepo zamišljen koncept da svi budu na dobitku
 
Poslednja izmena:
Konačno broj prebačen u globaltel. Posle silnih peripetija tačno 3 nedelje im je trebalo zahvaljujući stručnjaku koji radi u vršcu u poslovnici.
Imam pitanje oko 200 gb interneta, da li se isti briše ako pređem na 2gb neta i pretplate od 900 din? Trenutno je aktiviran paket od 8 gb interneta i neo minuta i poruka za 1000 din ali je taj paket nepotreban, sasvim je dovoljno i 2 gb.
 
200 gb se prenosi sve dok obnavljas paket,bio on sa 2 ili 8 gb,nema veze.
 
Instalirao sam app i tu mogu da vidim do kad traje paket. Dal čovek iz poslovnice uglavnom produžili mi paket za 30 dana bez da sam išta platio. Da li da obnovim 1 dan pre isteka ili da sačekam da istekne? Jel se prenosi i ako uzmem neki jeftiniji paket kombinacije minuta i megabajta?
 
@salevs Pa već imaš odgovor post iznad. GB se prenose ako obnoviš paket. Nije bitno koje je paket, da li je 1,2,5... gb. Logično paket moraš obnoviti pre nego što istekne. U aplikaciji imaš mogućnost da odabereš da se paket sam obnavlja automatski.
 
Otkako sam preneo broj iz MTS-a u Globaltel, povremeno mi pre ili odmah nakon poziva, čak i odbijenog poziva, izbaci poruku "STK services please restart the headset", nakon čega mi da opcije restart i cancel. Mislim na restart tog STK servisa, ne celog telefona.

Ako kliknem na cancel, sve bude OK, ali se ta poruka relativno brzo ponovo javi kod nekog drugog poziva. Ako klinem na restart, izgubim mrežu i ne mogu da je ponovo uključim ni iz network postavki sve dok sama ne dođe sebi nakon par minuta, nakon čega sve radi bez problema narednih nekoliko dana.

Telefon je Xiaomi Mi 9T, fabrički ROM.

Da li se to još nekom događa i koje je rešenje? Vadio sam i stavljao karticu ponovo u telefon, nije pomoglo.
Danas preneli broj iz mts i za dobrodošlicu dobijem ovu poruku pošto sam čačkao gasio mrežu i proveravao pozive iz app preko wifi kako radi,radi odlično. Išao sam restart i nikako da ''uhvati'' signal ni posle 2~3 restarta. Izvadim karticu, vratim i sve normalno proradilo. Sad bar znam da kliknem cancel. Ti se još ovo javljalo od kad si pisao?
 
Ja nisam imao takav problem, mada koristim Xiaomi Mi Note 10 Lite. Kartica mi radi odlično i u Srbiji i u romingu.
 
Danas preneli broj iz mts i za dobrodošlicu dobijem ovu poruku pošto sam čačkao gasio mrežu i proveravao pozive iz app preko wifi kako radi,radi odlično. Išao sam restart i nikako da ''uhvati'' signal ni posle 2~3 restarta. Izvadim karticu, vratim i sve normalno proradilo. Sad bar znam da kliknem cancel. Ti se još ovo javljalo od kad si pisao?

Zvao sam kol centar, ne znaju zašto se dešava.

Jedini savet koji sam dobio je bio da u podešavanjima isključim VoLTE, jer pretpostavljaju da to može da pravi problem, ako je bilo aktivirano na kartici dok je još uvek bila u MTS-u.

Dok sam bio u MTS-u, bila je opcija, ali kod mene nije bila aktivna, a na njihovoj kartici u podešavanjima ni nemam VoLTE, tako da ne mogu da ga isključim.

U suštini, sa moje strane nisam mogao ništa da uradim, ali se nakon prijave problema, što vidim iz posta koji si citirao da je bilo u maju, to ponovilo 2-3 puta do sada. Pre prijave se dešavalo jednom na svakih dan-dva, ponekad i svakodnevno. Sada se događa otprilike jednom mesečno.

Inače, iz mog iskustva, dok se dešavalo, ako kliknem na restart, onda čekam minut-dva da ponovo uhvati mrežu pa nekoliko dana nemam problema, a ako kliknem cancel radi sledeća dva-tri poziva i opet izbaci poruku o grešci, tako da hteo, ne hteo, prinuđen si da odradiš restart servisa.
 
Hvala ti na odgovoru. Nadam se da neće praviti problem, danas više nije zezalo. U mom slučaju vađenje i vraćanje kartice je za sada rešilo problem videćemo do kad. Hvala ti još jednom na odgovoru
 
Sledeći korak mi je bio da tražim zamensku karticu, ali kako sam tada iznenada upao u obaveze, rekoh kasnije ću, i onda samo nakon par nedelja skontao da radi OK.
 
Što se funkcionisanja roming interneta tiče, bio sam prezadovoljan. Kartica se automatski povezala na Vodafone TR i IP adrese je sve vreme davao A1 kao da sam u Srbiji. Nisam imao potrebe da prelazim ručno na Turkcell, jer je Vodafone signal za moje potrebe u Alanji bio stabilan, ali pretpostavljam da je i rasterećeniji, pošto Turkcell nudi turistički paket sa daleko više saobraćaja. Promo zona 5GB za 900 dinara je pokrila moje potrebe. Jesam se na momente pomalo stiskao, ali i uklopio do par stotina megabajta koliko mi je ostalo do poletanja. Istek je nakon 7 dana u istoj satnici od aktivacije, to je tačno, ali roming dodatak za Zonu 1 se može produžiti čak i Freepaid paketom.
 
200 gb se prenosi sve dok obnavljas paket,bio on sa 2 ili 8 gb,nema veze.
A ako pređem na 1 gb 250 min za 700 din? To je kombinacija na 30 dana...
Citat s njihovog sajta
Poklon od 200 GB neta dobijaš jednom, kada preneseš broj u našu mrežu. Sav nepotrošeni net u domaćem saobraćaju možeš da prenosiš iz meseca u mesec sve dok imaš aktivan paket. Zato obnavljaj Freepaid redovno i uživaj u svom poklonu. Ova promocija traje do 31.08.2023.
Ispada da se tih 200gb obnavlja samo ako se obnovi freepaid paket.
 
Poslednja izmena:
Meni je operaterka u call centru prilikom zahteva za prenos broja rekla da mogu i sa 5GB na 30 dana za 300 dinara da produžim, samo je bitno da sadrži internet (uzbudljiva kombinacija ili freepaid).
 
I jel si aktivirao taj paket ili...? Pretpostavljam da si još u prvom mesecu korišćenja freepaid paketa
 
mogu i sa 5GB na 30 dana za 300 dinara da produžim, samo je bitno da sadrži internet
Možeš, nakupio sam 120GB na SIM2 kao rezervu. Samo ne može da se potroši više od 40GB u toku jednog meseca.
Naravno, ako zakasniš sa produženjem stornira se sve. Mada kažu da na molbu hoće i da vrate.
Najbolje da se stavi automatsko produžavanje sa 300+ dinara na stanju.
 
I jel si aktivirao taj paket ili...? Pretpostavljam da si još u prvom mesecu korišćenja freepaid paketa
Nisam i ne nameravam, imam drugi A1 postpaid koga raskidam. Globaltel me je izvukao iz Yettel-a sa starim brojem da krajem godine pređem na A1 prepaid.
 
Dok čekam odgovor na njihovom sajtu, da pitam ovde.
Gde se mogu kupiti Globatel pripejd kartice i koja je cena? Da li se mora odmah posle aktiviranja kartice uplatiti neki njihov plan/paket, ili ima već neki paket dobrodošlice?
 
Dok čekam odgovor na njihovom sajtu, da pitam ovde.
Gde se mogu kupiti Globatel pripejd kartice i koja je cena? Da li se mora odmah posle aktiviranja kartice uplatiti neki njihov plan/paket, ili ima već neki paket dobrodošlice?
Ja sam poručio. Na sajtu izabereš paket i to je sve od plaćanja. Dostava je besplatna.
 
Dok čekam odgovor na njihovom sajtu, da pitam ovde.
Gde se mogu kupiti Globatel pripejd kartice i koja je cena? Da li se mora odmah posle aktiviranja kartice uplatiti neki njihov plan/paket, ili ima već neki paket dobrodošlice?
Cena kartice je 299din.
Možeš da naručiš karticu preko njih, plaćaš samo karticu, a dostava je besplatna.
Kako su mi rekli, može se naći u Pošti i bolje snabdevenim kioscima.
Nažalost, ja tu nikad nisam našao, pa sam poručio preko sajta.
Kartica dođe za dva dana.
Možeš da aktiviraš bonus dobrodošlice i to čini 5 GB i 50 sms/min koji vazi 7 dana.
 
Ako imaš eSIM moglo je sve online da se završi tako što dobiješ parametre u PDFu na mail pa ukucaš ili očitaš QR kod da aktiviraš broj.
 
ili preneseš postojeći broj pa te sim kartica i dostava izađu bez troškova
 
A dopune se uplaćuju takođe na kioscima, kao i kod drugih provajdera, ne mora online?
 
Ne mora samo online, može i u poštama, Moj kiosk ili drugim trafikama koje nude Globaltel dopune.
 
Vrh Dno