Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

@m_antic87 daleko bilo, nije mi bila namera da te isprozivam, jer stvarno nisam ni obratio pažnju posle odakle je to krenulo. Čak sam i bio za to da se nagomilaju postovi i pređe na drugu stranu, al se to nažalost nije desilo. Bitno je barem da si imao dobru nameru.
 
@uji Sve smo se razumeli, bez brige na ovom forumu imamo zajednicki interes, a to je interes korisnika ;)
 
  • Like
Reagovanja: uji
Evo nama i @Globaltel Support-a na forumu i to cele ekipe, nema zezanja ;). Dobrodosli nazad, trazimo vas danima...

Upravo sam zvao korisnicku podrsku kako bih se raspitao za nekoliko stvari. Prva stvar je bila potpuni nestanak mreze u vise navrata prosle nedelje, bukvalno od kada sam krenuo da koristim Globaltel. Zvanicni odgovor nadleznih sluzbi je ovakav:

Prenosimo Vam odgovor treće strane koja je bila zadužena za provere Vašeg problema, odnosno A1.
Odgovor od A1:

Ovakav fenomen u poslednje vreme sve češće prijavljuju korisnici dual SIM telefona, nezavisno od toga da li zaista imaju dve kartice u uređaju, a nezavisno i od modela odnosn proizvođača telefona.
Sumnjamo da je možda u pitanju neka loša serija chipset-ova za ove uređaje - svi proizvođači mobilnih telefona koriste chipset-ove svega dva ili tri proizvođača.


Dakle, A1 sumnja na lošu seriju čipset-ova kineskih telefona, kao sto je moj POCO X3 NFC. Mislim da ovo sto su pomenuli nje problem jer vec ovde imamo forumasa koji koristi identican telefon kao i ja i nema problema sa mrezom nikakvih ili sam ja bas ubo ćorak od čipset-a?

@Globaltel Support Da li vi mozete da objasnite ovu situaciju i ovaj odgovor A1 operatera? Dakle vec imamo slucaj da se na istim modelima telefona javljaju razliciti slucajevi, neko ima konstantnu mrezu, a ja sam je posle 2 dana koriscenja gubio u vise navrata. Ja sam potom promenio slot za Globaltel SIM posto je hibridni dual SIM u pitanju i od tada nemam probleme i zadovoljan sam mrezom iako signal gotovo nikada nije pun, dosta varira, ali bitno je samo da nema gubitka mreze... Dodatno pitanje je kako sam kod prethodnog operatera na ovom istom telefonu imao konstantnu mrezu uvek, ali nikada je nisam izgubio bukvalno, pogotvo ne u gradu ili stanu kao Globaltel mrezu prosle nedelje. I to bez obzira u kom je slotu bila SIM kartica i bez obzira da li koristim 2 kartice istovremeno, dakle nikada nije nestajala mreza...
car GIF

Nažalost nemamo dodatno objašnjenje na odgovor od A1 Srbija mobilnog operatera i mi smo to objašnjenje dobili. Verujemo da se ovaj fenomen javlja kod Globaltel kartica jer koristimo infrastrukuru A1 Srbija mobilnog operatera. A i verujemo da se određene konfiguracije na SIM kartici razlikuju od operatera do operatera. Takođe, svaki OS ima neku svoju logiku
kako gasi i pali radio module da bi ustede bateriju ili da bi optimizovao nesto drugo, ali nažalost mi to ne znamo.
Sada dobijam sms notifikaciju na 065 broj, ali je neuspešna dopuna. Sad su mi pare zarobljene na Master kartici.
Javi nam se na mail [email protected] kako bi kolege proverile da li je sve u redu sa Master Card karticom.
 
car GIF

Nažalost nemamo dodatno objašnjenje na odgovor od A1 Srbija mobilnog operatera i mi smo to objašnjenje dobili. Verujemo da se ovaj fenomen javlja kod Globaltel kartica jer koristimo infrastrukuru A1 Srbija mobilnog operatera. A i verujemo da se određene konfiguracije na SIM kartici razlikuju od operatera do operatera. Takođe, svaki OS ima neku svoju logiku
kako gasi i pali radio module da bi ustede bateriju ili da bi optimizovao nesto drugo, ali nažalost mi to ne znamo.

Javi nam se na mail [email protected] kako bi kolege proverile da li je sve u redu sa Master Card karticom.
Vazi se, hvala na analizi, drago nam je da ste ponovo tu, a vidim i da ste bas raspolozeni. Moram da primetim da se kod nas sve nelogicne/neobjasnjive situacije definisu kao "fenomen" (da ne kazemo domacu rec "čudo") generalno na nivou cele drzave, a ovaj fenomen kod mene za sada vise ne pravi probleme kako stoje stvari, "pu-pu, da ga ne ureknem" sto bi rekle stare babe.

Dodatno, bar za ljude koji vas prate ovde na forumu niste morali da iskljucite akciju 20% bonusa pri uplatama kredita preko MC-a, to vas nista ne kosta, vec svakako imate benefit od toga i vi, a i mi... Tako da sam siguran da moze da se zavrsi nesto "preko veze" za kolege forumase, ipak je to jedan od najpolularnijih biznis-principa u nas ;)
 
Vazi se, hvala na analizi, drago nam je da ste ponovo tu, a vidim i da ste bas raspolozeni. Moram da primetim da se kod nas sve nelogicne/neobjasnjive situacije definisu kao "fenomen" (da ne kazemo domacu rec "čudo") generalno na nivou cele drzave, a ovaj fenomen kod mene za sada vise ne pravi probleme kako stoje stvari, "pu-pu, da ga ne ureknem" sto bi rekle stare babe.

Dodatno, bar za ljude koji vas prate ovde na forumu niste morali da iskljucite akciju 20% bonusa pri uplatama kredita preko MC-a, to vas nista ne kosta, vec svakako imate benefit od toga i vi, a i mi... Tako da sam siguran da moze da se zavrsi nesto "preko veze" za kolege forumase, ipak je to jedan od najpolularnijih biznis-principa u nas ;)
Trudimo se da smo svi u Globaltelu uvek dobro raspoloženi. 🕺💃
Akcija za 20% bonusa pri uplatama kredita sa Master Card kartica bila je planirana do 31.12.2021. ali je bila produžena oko 15 dana duže nego što je planirano, ostavili smo da se malo iznenadite. ;)
 
Trudimo se da smo svi u Globaltelu uvek dobro raspoloženi. 🕺💃
Akcija za 20% bonusa pri uplatama kredita sa Master Card kartica bila je planirana do 31.12.2021. ali je bila produžena oko 15 dana duže nego što je planirano, ostavili smo da se malo iznenadite. ;)
I mi se trudimo, a bicemo jos vise raspolozeni kada nam produzite ovu akciju do daljnjeg...kad ste mogli za 15 dana, moze to i do kraja godine lagano, bar za ekipu forumasa, ocas posla sibnemo spisak brojeva, IT sluzbi je ovo zanimacija taman kada opadne koncentracija tamo pred kraj radnog ;)

P.S. Ako nista drugo, ono bar resena misterija vezana za to zasto akcija vise ne vazi ili smo makar dobili zvanicno saopstenje, a sta je bilo sve zapravo "ispod haube" ostaje tamo gde jeste svakako :)
 
  • Like
Reagovanja: uji
Trudimo se da smo svi u Globaltelu uvek dobro raspoloženi. 🕺💃
Akcija za 20% bonusa pri uplatama kredita sa Master Card kartica bila je planirana do 31.12.2021. ali je bila produžena oko 15 dana duže nego što je planirano, ostavili smo da se malo iznenadite. ;)
Kako se koristi ovaj busplus i koliko to imam 50/50 , nikad nisam koristio pa neznam zasta sluzi
 
Kako se koristi ovaj busplus i koliko to imam 50/50 , nikad nisam koristio pa neznam zasta sluzi
Prilikom svake dopune kredita od 300RSD i više, dobijate 50 BusPlus provera koje koristite za proveru udaljenosti gradskog prevoza od autobuskog stajališta.
Provera se vrši pozivom *011*broj stajališta#.
Bonus od 50 BusPlus provera važi 7 dana. :)
 
Dobra stvar, ali postoji i aplikacija za to na kojoj se na mapama vidi gde je tacno bus, sobzirom da interneta uvek ima, bolja je varijanta
 
Izlanuo sam se ja, znam da neces direktno da prozivas, ali ja sam pomenuo da ipak radi servis. Namera je bila da ljudi mogu da ga koriste jer ako kazes da ne radi i to tvrdi i sam Globaltel, a zapravo radi, zasto da ljudi ne znaju ili da zna samo jedan korisnik? Iskreno mi nije palo napamet da pravimo grupnu konverzaciju, a mogao je bilo ko od vas da me opomene za to i obrisao bih post i napravili grupnu u rekordnom roku. U svakom slucaju je nauk za ubuduce.

U poslednjem razgovoru sa podrskom sam takodje pitao i za ovo da li i dalje vazi akcija i pravio se blesav, dobio negativan odgovor, ali nisam hteo to da pominjem bas iz gore navedenih razloga.

Ne bi to svakako trajalo dugo (mozda nije radilo vec sutradan), najpre se ne zna da li je bas ovaj forum uticao da Globaltel batice bas srede da ne radi vise, ali situacija jeste cudna na ovoj temi s'obzirom da se povremeno javlja podrska onog virtuelnog operatera o kome pisemo i koji cita detaljno ili ne sve ove komentare. Ali, niko ne zna kada ce se oni javiti, a nisu se javljali poduze vreme i kazem opet posto ukazujes da ima PP, uvek sibni poruku i resavamo stvar po dogovoru. I mi ovde smo bajagi neka ekipa, prenosimo svoja iskustva i jedni drugima ukazujemo ako nesto valja, ne valja itd.

U svakom slucaju bar su aktuelne akcije i servisi sada stabilizovani (bar to tvrde ovi zvanicni kanali, a eto ni to nije radilo pa je i za to moralo da se napinje vise puta) i ljudi ce imati koristi od toga, jer vecina nas ce prenositi iskustva o vise trenutnih benefita ovde i svoja negativna sa ex operaterima koja su izazvala prelaz u ovu mrezu uz najcesci prenos broja. Tako da sa "Okupljanjem ekipe" vec moze da se napravi dodatni bonus, narocito bitan onima koji posalju svoj referal novom korisniku jer kao sto smo pominjali, tada inicijator referal linka (odnosno onaj koji je reklamirao Globaltel) dobija naredna 3 meseca po 30% uplate novog korisnika kao bonus na svoj kredit, naravno dok god su uplate u kontinuitetu, dakle bez pauza. A, novi korisnik po 5GB naredna 3 meseca sto opet nekom moze da znaci i zasto jednostavno da ne iskoristi to sto se nudi.

PS. Svima lepo, kao nekad kad si kondukteru u vozu davao mito prakticno, tako sto podelis cenu karte sa njim, ti platis duplo manje, a on za mesec dana ni kriv ni duzan zaradi bar 3 mesecne plate i hvali se tako godinama. Isto lepo sa ovom i nama i Globaltelu ciji se broj korisnika zbog bahacenja ostalih operatera svakodnevno naglo uvecava...


@sasa022 Nazvacemo ovo sasvim slucajnim i nenamernom bug-om 😉

Generalo dosadasnje iskustvo - da kada neko ovde otkrije neki bag u Globaltelu da je na stetu GLobaltela a u korist korisnika, globalter podrska to u rekordnom roku prijavi svojima i to nestaje. Prakticno im sluzimo tu kao testeri da gase bagove na njihovu stetu a na korist korisnika. To sve jer su nov provajder relativno.

Cisto da znate kad tako nesto kazete ovde da ce to nesto u rekodnom roku biti onemoguceno :D
 
Generalo dosadasnje iskustvo - da kada neko ovde otkrije neki bag u Globaltelu da je na stetu GLobaltela a u korist korisnika, globalter podrska to u rekordnom roku prijavi svojima i to nestaje. Prakticno im sluzimo tu kao testeri da gase bagove na njihovu stetu a na korist korisnika. To sve jer su nov provajder relativno.

Cisto da znate kad tako nesto kazete ovde da ce to nesto u rekodnom roku biti onemoguceno :D
Jasan je tvoj rezime situacije i preporuka, ali ja ne vidim sta zapravo Globaltel gubi time sto daje korisnicima koji placaju MC karticom taj bonus od 20%. Prvo veliki broj korisnika sigurno placa na trafici ili recimo u Posti. Ovi sto zele da plate MC-om ce svakako placati jos cesce kada znaju za bonus, a placace i drugima verovatno, jer sve ljude privlaci to sto imaju maltene na svakoj petoj uplati od 1000 kinti gratis mesec dana ako koriste Freepaid od 1000. Tako da ovde Globaltel nema apsolutno nikakvu stetu, samo korist i ovo je tipican marketinski trik za privlacenje ljudi da placaju MC-om. Pa sama MC platforma navodi korisnike da placaju online sto vise i povremeno refundira deo novca zbog toga kao nagradu. Ovo traje vec godinama unazad.

Ova Globaltel podrska ovde je bajagi rekla da je svakako produzena bila akcija 15-ak dana, e sad dal je to istina ili ne, mozemo da saznamo samo ako imamo nekog insajdera koji tamo radi i to je sad potpuno nebitno. Akcija vise ne vazi, makar ne trenutno, a oni ce sami praviti racunicu i ne bi me cudilo da je ponovo aktiviraju. Fora je sto ogroman broj korisnika sada prelazi u Globaltel, a u korist im ide to sto su 3 zvanicna operatera halapljiva da ne znaju gde ce vise od silnih para kojima su odrali korisnike potkradajuci ih godinama. Vec sam pominjao da ovde ljudi ne dolaze mahom zato sto je ovo super-kvalitetna mreza, vec zato sto zapravo beze od drugih operatera i svi naravno hocemo da platimo manje, a dobijemo vise sto ovde sada nude.

Sve u svemu, bice jos akcija sigurno, "Okupi ekipu" je takodje tipicna marketing strategija, jos samo fale fazonu poput Freepaid nije 1000, vec 999.99 ili nesto u fazonu Stiva Dzobsa koji je ovo doktorirao i predstavio bi ovo kao - "Ovaj paket realno vredi 1500, ali samo danas, samo za vas, samo zato sto ste nam bitni, razgrabite ga odmah za tricavih 1000" ;)
 
ukinuli su kad si rekao i kad su to poslali na proveru svojima :) 95% je tako bez obzira sta kazu formalno :) tako je i do sada bilo. Ili cista slucajnost vec vise puta... mozda jeste slucajnost, al 100 posto nije :D

Prosto, nov su provajder imaju verujem uglavnom i mladje ljude kao zaposleni... ljubazni i korektni jesu... jeftini kao provajder da. ALi sa odredjenim problemima sto svi znamo... Nisu za svakako, i svakako ih ne mogu svakome preporuciti.

A svakako su odredjene propuste u svom sistemu koje su imali otkrili bas na ovoj temi. Tu nema sumnje, ma koliko rekli - "e to je bas slucajno, znali smo a bas sad to ukidamo" i sl :)
 
@solomonbg Čekaj bre, jel 95% ili 100%, moraš da prelomiš, iako je verovatnoća relativna stvar ;) ? Kriv sam šta da kažem, ako su ukinuli ranije akciju zbog mene, onda ni Nišava ne može da me opere, a znaš verovatno kakve je boje Nišava... Pritom nisam Nišlija, al' čak i na to pristajem, ali makar kad otopli.

Mogu samo da se vadim na to da namera nije bila loša. Upravo suprotno, zarad ovog našeg "sindikata" ovde na temi, da ljudima ukažem da radi i dalje, a imali ste svi ovde priliku da me opomenete daleko pre nego što su se ovi omladinci javili i zvanično i da sve sredimo na vreme. "Lako je posle borbe biti general" kako kažu, a ima i ona bezobrazna varijanta, ajde nije red i nju da pominjem. Globaltel kaže da ja nisam kriv, nemam ništa sa tim i to je što je, njima moramo da verujemo, zvanično saopštenje, molim lepo :).

Sa druge strane, ja izgurah "Okupi ekipu" koliko sam mogao, e pa sad ne može baš sve da imamo. I dodatno sam napinjao omladinu da nam sredi preko veze da i dalje samo za nas ovde važi i dalje 20% na plaćanje MC-om. @Globaltel Support Nešto ćutimo i ne oglašavamo se po ovom pitanju?

Znači već sam preš'o i preko moralnih načela i upustio se u korupciju zarad svih nas. Evo i dokaza iznad ovog ireda, a i u prethodnim post-ovoima. Od mene dosta da budemo realni....

Da su novi, jesu, da imaju još da uče, imaju i te kako. Za ovaj novac za sada daju ok usluge, bug-ovi kao i svuda, ali bar ih plaćamo manje nego kod drugih. Da se ja pitam ("proterao bih ovde autobus") i SBB i ostali Orioni i čudesa bi već bili u opticaju pa da čovek bira po svojoj volji i da se oni svi zajedno bore za nas, a ne da se mi cimamo oko njih.
 
haha, ma nisam ti ja nista zamerio ako si to mislio... ja ni ne koristim MC :) ovo je samo komentar za druge kad citaju temu. i da znaju da sve sto je na korist korisnika (a da kazemo da je neki bug) a prijave ovde - bice brzo ukinuto :)
 
Da l' što je petak, pa još zima i minus, dobar deo ljudi još hrče, pa je manje zagušenje A1, ali ovoliku brzinu bar što se download-a tiče nisam očekiv'o. Ni u mts-u ne beše ovakva....

Zavisi naravno od mnoštvo faktora ili "fenomena" kako kaže Globaltel podrška ovde, ali nakon ustaljenog DL-a od 10-ak Mb/s, ovo je izgleda rekord što se mene tiče 😉.

Opet napominjem bolje i 5Mb/s konstantnih nego ovakve varijacije i prekidi kao prošle nedelje. Upload se spuštao i do 0.3Mb/s, ali opet i to je bolje nego da ga nema uopšte...

"Casual friday" momenat ovekovečen u priloženoj slici. Biće se i neki A1 batica uspavao na fotelji, pa slučajno odvrnuo slavinu 😜
 

Prilozi

  • IMG_20220121_081907.jpg
    IMG_20220121_081907.jpg
    126.6 KB · Pregleda: 64
kako sam razumeo Globalterl je odlican za net, barem onih prvih 10gb ili vec koliko tokom meseca. Ja sam casual korisnik i za razgovor sms i i za net pa nemam pojma :)

jedini problem su meni neki sms koji ne stizu, ali to je klasika za globaltel. Srecom ne smeta mi previse
 
Sa druge strane, ja izgurah "Okupi ekipu" koliko sam mogao, e pa sad ne može baš sve da imamo. I dodatno sam napinjao omladinu da nam sredi preko veze da i dalje samo za nas ovde važi i dalje 20% na plaćanje MC-om. @Globaltel Support Nešto ćutimo i ne oglašavamo se po ovom pitanju?
Nažalost, ne postoji takva mogućnost. Akcija je bila omogućena svim Globaltel korisnicima. :(
 
Evo moje merenje, sad u 11:17h.
Download super ali upload slab
 

Prilozi

  • Screenshot_2022-01-21-11-15-48-696_org.zwanoo.android.speedtest.jpg
    Screenshot_2022-01-21-11-15-48-696_org.zwanoo.android.speedtest.jpg
    38.3 KB · Pregleda: 73
Napokon mi radi Globaltelova Master kartica. iPay promenio politiku.
Evo šta mi je odgovorila Globaltel podrška: "
Poštovani,
iPay je izvršio promenu u načinu plaćanja, odnosno na Vašem stanju se mora nalaziti 100RSD preko iznosa željene transakcije kako bi ista bila uspešno realizovana.
Srdačan pozdrav".

Eto podelih rešenje ako neko nije znao.
 
Pitanje za @Globaltel Support kako komentariše "fenomen" da se u dva navrata danas desi sledeća situacija - devojka i ja imamo identične telefone, dakle isti modeli, kupljeni istog dana u istoj prodavnici, dakle isti chipset na koji ste ukazivali ranije u saradnji sa A1 ekspertizom...

Na priloženim slikama ovog posta se vidi kako meni nestaje Globaltel mreža u potpunosti, dok u tom trenutku ona ima maltene pun signal na A1 mreži... Ovo traje oko 2 minuta. Nakon toga se ista stvar desila 1h kasnije, ja ponovo gubim Globaltel mrežu, ona ima pun signal u okviru A1 mreže, sve vreme smo zajedno, na istim lokacijama. Dodatno su SIM kartice u istim slotovima na telefonima.

Jel to moja devojka dobija od A1 nešto preko veze, a meni gasite mrežu jer nalazim vaše bug-ove ? Da je sreća, nestanak mreže se javio u par navrata nakon samo 2 dana korišćenja, onda sam SIM karticu prebacio u drugi slot i mislio da je problem rešen jer se nije javio u toku prošle nedelje.

Bacite pogled lepo na slike u prilogu posta i prosledite dalje kome treba da se ovo razjasni, tj. da se najpre sredi, a za zvanično saopštenje/odgovor možemo lako da se dogovorimo, napisaću ga ja bez problema 😉

Pozdrav!
 

Prilozi

  • IMG_20220122_125303.jpg
    IMG_20220122_125303.jpg
    168 KB · Pregleda: 52
  • IMG_20220122_125421.jpg
    IMG_20220122_125421.jpg
    78.3 KB · Pregleda: 48
Meni se ovo nikada nije dešavalo, ako govorimo o Nišu? Uvek sam imao signal,a telefon koristim u dual sim režimu. Tako da ne znam šta se ovo dešava s tvojim brojem i telefonom ili su gremlini, ili da odeš u crkvi da ga svešteni osvešta, možda pomogne. :)

Ili ja bih uzeo još jedan Globaltel broj na kiosku, čisto da vidim da li će i na njoj da se gubi signal, ako se ne gubi onda je problem kartica, tj. broj.
 
Meni se povremeno posle poruke ili posle poziva izgubi signal na par sekundi do minut. Definitivno do Globaltel mreže, supruzi se na A1 to ne dešava.
 
Meni se ovo nikada nije dešavalo, ako govorimo o Nišu? Uvek sam imao signal,a telefon koristim u dual sim režimu. Tako da ne znam šta se ovo dešava s tvojim brojem i telefonom ili su gremlini, ili da odeš u crkvi da ga svešteni osvešta, možda pomogne. :)

Ili ja bih uzeo još jedan Globaltel broj na kiosku, čisto da vidim da li će i na njoj da se gubi signal, ako se ne gubi onda je problem kartica, tj. broj.
Vec sam slao podrsci prethodni put ovaj isti problem i odgovor je bio da je najverovatnije do chipseta i da je ovo "fenomen". Posto se fenomen ne javlja definitivno zbog chipseta, a i drugu ljudi se zale, red je da Globaltel odradi nesto u saradnji sa A1 po ovom pitanju.

Ja ovo uredno placam kao i drugi ljudi koji imaju evidentan, njihovo je da mi obezbede stabilnu mrezu, zato sam i ukazao na ovo. Neka rese izmedju sebe i neka salju novu karticu ako trebe, nema potrebe da se igramo detektiva, niti da bilo ko od korisnika kupuje druge kartice na trafici i radi njihov posao...

Jer mi smo nas deo odradili onog trenutka kada smo platili i to je valjda svima jasno
 
A o kojim Globaltel karticama i brojevima govorite eSIM ili klasična SIM kartica? I da li je broj prebacivan iz neke druge mreže ili je Globaltelov?

Pošto je meni ovo malo čudna da se nekima ovo dešava, a kod drugih ne. Ako je nešto do mreže, onda bi trebalo svima da se ovo dešava, što nije slučaj.
 
A o kojim Globaltel karticama i brojevima govorite eSIM ili klasična SIM kartica? I da li je broj prebacivan iz neke druge mreže ili je Globaltelov?

Pošto je meni ovo malo čudna da se nekima ovo dešava, a kod drugih ne. Ako je nešto do mreže, onda bi trebalo svima da se ovo dešava, što nije slučaj.
Buraz, ne beri brigu, pitao sam ovde podrsku, javice oni sta i kako. Nisi pratio temu, pisali smo sta je problem i iako nije cest, neki bas sa ove teme su se vracali u A1 recimo jer dzaba imas silne GB, ako nemas mrezu, a nema objasnjenja zasto je nema.

Ne mozes da kazes da ako je do mreze onda bi svi imali problem, jer je upravo Globaltel preneo poruku da ne znaju sta je i da prema A1 expertima sumnjaju na chipset, jer nemaju drugo objasnjenje...Ukazao sam da nije do chipseta definitivno.

Dakle, pusti ljude da jave sta i kako jer je i njima u interesu da srede ovo sa A1 i da ne gube korisnike. A, mi koji imamo problem sigurno necemo da menjamo telefone zbog toga sto sve radi u A1 ili mts-u recimo.

Kapiram da iznosis svoje iskustvo i zelis da pomognes, ali nisi ispratio ceo spucaj....

Pitao sam ovde podrsku, jer na mail ne odgovaraju nista jos uvek. SIM klasican u pitanju, svi smo preneli brojeve, jedan od forumasa se i vratio zbog ovog u A1. Svima je u interesu da se sredi ovo, a ima ljudi koji za to primaju platu, poput @Globaltel Support koji se ovde povremeno javlja, zato ih i pitam
 
Pitanje za @Globaltel Support kako komentariše "fenomen" da se u dva navrata danas desi sledeća situacija - devojka i ja imamo identične telefone, dakle isti modeli, kupljeni istog dana u istoj prodavnici, dakle isti chipset na koji ste ukazivali ranije u saradnji sa A1 ekspertizom...

Na priloženim slikama ovog posta se vidi kako meni nestaje Globaltel mreža u potpunosti, dok u tom trenutku ona ima maltene pun signal na A1 mreži... Ovo traje oko 2 minuta. Nakon toga se ista stvar desila 1h kasnije, ja ponovo gubim Globaltel mrežu, ona ima pun signal u okviru A1 mreže, sve vreme smo zajedno, na istim lokacijama. Dodatno su SIM kartice u istim slotovima na telefonima.

Jel to moja devojka dobija od A1 nešto preko veze, a meni gasite mrežu jer nalazim vaše bug-ove ? Da je sreća, nestanak mreže se javio u par navrata nakon samo 2 dana korišćenja, onda sam SIM karticu prebacio u drugi slot i mislio da je problem rešen jer se nije javio u toku prošle nedelje.

Bacite pogled lepo na slike u prilogu posta i prosledite dalje kome treba da se ovo razjasni, tj. da se najpre sredi, a za zvanično saopštenje/odgovor možemo lako da se dogovorimo, napisaću ga ja bez problema 😉

Pozdrav!
Pošto se @Globaltel Support ovih dana ne oglašava, čisto da update-ujem ljude po ovom pitanju i udarim sebi reply. Pre par sati mi je ponovo nestajala mreža u dva navrata sama od sebe i ponovo sam slao mail Globaltel-u sa podacima kada je nestajala mreža i na kojoj lokaciji sam bio. Pošto i dalje Globaltel nema zvanično objašnjenje za ovo, sve ovo i prethodno što sam slao prosleđuju A1 kako kažu na dalje analize, ne zna se kada će ponovo biti zvanični odgovor jer makar sada znamo da nije do chipset-a što je ranije A1 naveo kao jedino objašnjenje. Globaltel šalje novu karticu ovih dana na adresu, pa da probam sa njom, mislim da to neće da reši problematiku, ali nije frka da probamo i to, mada koliko se sećam jedan forumaš je sve ovo prolazio, ništa nije rešio pa se na kraju i vratio u A1 gde sve radi što je najjače.

U svakom slučaju, Globatel se makar javi kada ga spamujete sa više mail-ova i eto odrade sa njihove strane šta mogu, a što se tiče ovih problema oni nemaju rešenje, kao ni A1 za sada, ali problem postoji iako ne kod svih, ali se definitivno javlja i ljudi gube mrežu, neki nakon poziva kao što su pisali, a drugi bez ikakvog razloga na mestima gde je A1 signal pun...
 
Onda ne bi bilo interesantno ;). Promenicu mrezu naravno, ako se ovo nastavi nakon nekog vremena, za sada mogu da zivim sa ovim, ne trazim nista drugo nego da mreza bude stabilna, dakle ono sto placam... Globaltel i A1 imaju ocigledan problem kojim trebaju ozbiljnije da se pozabave, to nije moj problem niti problem bilo kog drugog korisnika... Upravo o tome sve vreme ovde pricamo - nije fora da bezis od operatera, vec da odrzavaju i unapredjuju usluge, tako da ima sasvim dovoljno vremena da se ovako nesto resi u korist i operatera i nas korisnika. Ako se ne resi za neko vreme, onda cemo lako da pozdravimo Globaltel, a dotle smo tu gde smo, a kome je i ovo nepremostiv problem moze da ode vec narednog meseca, bar ova mreza to omogucava.
 
Nazad
Vrh Dno