Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Вјероватно је то,еСИМ(300 као и класична картица)+ пакет(500),повезано и купљено картицом.
 
Dobar dan Svima,
Htedoh podeliti svoja iskustva kao korisnika 2 x Globatel kartice i korisnika reciklomata(skoro od njegovog pojavljivanja)
Razlog kupovine kartice je mogucnost dopune recikliranjem i to je veliki plus, zaista sve pohvale komplaniji na ideji i na vec 'ovolikoj istrajnosti' u projektu.
Reciklomati dobro funkcionisu, prazne se svaki dan i ljudima cije domacinstvo trosi 'puno' ambalaze zaista znaci mogucnost recikliranja i sve pogodnosti koje dolaze-kako novcane tako i ekoloske.
Takodje, imam iskustvo sa romingom preko Globaltela u Turskoj i Bugarskoj( 7 dana). Sve je funkcionisalo perfektno od pocetka. Moram priznati da to nije bilo ocekivano , pre svega zbog procitanih komentara na ovoj temi, ali prijatno iznenadjenje i sve pohvale.
Ono sto "zameram" je sto skoro uvek kad saljem poruku za parking, u bilo kom delu Beograda, ne stigne nikakva poruka, te ne znam da li je uplaceno- da li nije. Ali kad posaljem nekoliko poruka (kako od nervoze , kako do toga da mi treba 2 ili vise uplacenih sati parkinga) stigne mi poruka da je vec uplaceno. Tako da mislim da sa tim servisom nesto nije kako treba.
Nadam se da se u buduce nece nastaviti sa restrikcijama za nas koji svoju ambalazu skupljamo i nosimo, cuvamo reciklomate, zarad nekih koji su to zloupotrebljavali.
Svako dobro
Pozdrav
 
Svratih danas do istyle radnje za e-sim, ali su mi rekli da im već par dana aplikacija ne funkcioniše, i da je obavešten globaltel o tome. Da li postoji neka druga opcija za e-sim sem odlaska u Makenzijevu? Već imam običnu globaltel sim karticu i aktivan paket.
 
Pošalješ email direktno globaltelu, slikaš karticu, i tražiš zamenu za esim
 
ne može sestra u celom Pančevu da nadje jednu običnu GlobalTel karticu...pa dal je to normalno?
 
Da, neka naruči preko sajta. Nnema ih ni u Nišu ni u Pirotu.
 
Најбоље да наручиш, можда још може да се бира број.
 
Bila joj hića,a nismo znali da se naručuje...
 
Bilo ih je ranije i na trafikama i u pošti, ali u zadnje vreme nije tako.
 
@Globaltel Support Zvao sam i pitao nekoliko puta, hajde i ovde. Molim vas da resite parking servis placanje i omogucite servis placanja oglasa na KupujemProdajem. Trenutno nije podrzano ali verujem da ima mnogo korisnika kome bi to znacilo.
 
@smart*exe Postoji alternativa za plaćanje parkinga (u Beogradu), umesto SMS-om, može da se instalira Parking Servis aplikacija i plati karticom. Preporuka je da se unapred dopune sredstva na nalogu i onda nema provizije. Posle se samo plaća parking na klik tj. skidaju se sredstva iz naloga.

Isto važi i za KP, može karticom da se uplati. Ima par banaka gde može da se dobije besplatna platna kartica.
 
@smart*exe Postoji alternativa za plaćanje parkinga (u Beogradu), umesto SMS-om, može da se instalira Parking Servis aplikacija i plati karticom. Preporuka je da se unapred dopune sredstva na nalogu i onda nema provizije. Posle se samo plaća parking na klik tj. skidaju se sredstva iz naloga.

Isto važi i za KP, može karticom da se uplati. Ima par banaka gde može da se dobije besplatna platna kartica.

Mnogo hvala za informacije, imas pravo, zaboravio sam da KP ima kredit koji moze da se uplati karticom direktno, a za parking servis nisam znao. Dakle to mi resava problem ali opet, bilo bi lepo da to bude objedinjeno kod operatera da ne moramo da razmisljamo o alternativama :)
 
Evo i mog problema. Na broju sam imao aktiviranu opciju uzbudljivi razgovori na 30 dana sa automatskom obnovom . Prošlog ponedeljka sam uzeo novi e-sim da bi mi prebacili postojeći broj na e-sim, i tom prilikom izabrao paket od 2GB i 50 minuta, tj uzbudljivu kombinaciju na 7 dana.
Danas su mi obrisani minuti iz uzbudljivih razgovora, iako mi je istekla opcija uzbudljiva kombinacija na drugom e-sim broju.
Zapravo su mi rekli da bi prebacili postojeći broj na e-sim, moram putem aplikacije da kupim novi e-sim broj, pa će oni za taj broj da vežu postojeću sim karticu🙄
 
Evo i mog problema. Na broju sam imao aktiviranu opciju uzbudljivi razgovori na 30 dana sa automatskom obnovom . Prošlog ponedeljka sam uzeo novi e-sim da bi mi prebacili postojeći broj na e-sim, i tom prilikom izabrao paket od 2GB i 50 minuta, tj uzbudljivu kombinaciju na 7 dana.
Danas su mi obrisani minuti iz uzbudljivih razgovora, iako mi je istekla opcija uzbudljiva kombinacija na drugom e-sim broju.
Zapravo su mi rekli da bi prebacili postojeći broj na e-sim, moram putem aplikacije da kupim novi e-sim broj, pa će oni za taj broj da vežu postojeću sim karticu🙄
Svi Globaltel korisnici imaju mogućnost da na svom nalogu imaju jedan SIM/glavni broj i neograničeno virtuelnih brojeva. Samo virtuelni brojevi mogu da se prebacuju sa jednog naloga na drugi (eSIM opcija koju si kupio je novi nalog).
Kako bi broj sa fizičke SIM kartice bio prebačen na eSIM, neophodno je da kroz Globaltel aplikaciju na nalogu fizičke SIM kartice kupiš dodatni Srpski aplikacijski broj. Time ćeš osloboditi SIM broj kako bi prenos bio moguć.

Takođe, potrebno je da kupiš eSIM putem našeg sajta sa paketom koji ćeš koristiti. Nakon toga je potrebno da nam proslediš oba broja na mail [email protected], kao i okvir SIM kartice broja koji dodeljujemo na eSIM i u najkraćem roku će biti izvršen prenos.
 
Tri pitanja, dva vezana za MMS
& jedno za bonus pri prenosu broja:

1. Da li se u Freepaid-u NE naplaćuju dodatno: MMS poruke? (tako je u A1 mreži, u kojoj sam trenutno: Neo paket, koji isto ima "neograničen SMS" — ima i neograničen MMS. Dakle, nema dodatnog tarifiranja MMS-a.)

2. A u "Uzbudljivom prepaid"-u?
(isto pitanje!) - da li u okviru odabrane količine SMS poruka besplatno "upada" i MMS, ili se MMS tarifira dodatno? /i koliko?

3. Ako prenesem broj na Freepaid, u obavezi sam da obnavljam freepaid da bih zadržao +100GB, u redu.
Šta ako posle mesec dana freepaid-a odlučim da aktiviram "Uzb. prepaid" - gubim bonus? (da li je moguća menjaža paketa uz zadržavanje Net bonusa ili ne?)

Hvala! /bilo korisnicima-bilo podršci; ko god da prvi odgovori 💕
 
Poslednja izmena:
Mislim da nema MMSa na Globaltelu
 
Mislim da nema MMSa na Globaltelu
Ni "kroz fizičku karticu"? /ne kroz app
Priznajem - jesam malo zastareo :) (u eri Messenger-a koji sjaje i imaju svašta pride...), ali volim & koristim često: MMS.

I sviđa mi se što ga A1 NE naplaćuje. (Ako se oslanjaju na tu mrežu, logično bi bilo da Globaltel radi isto na OBA "paketa" tj da se i na freepaid & na "Uzbudljivom" MMS tretira kao SMS.)
...ali... Proveravam.

Moguće je da ga naplaćuju tipa 10 din, ako ga imaju a trebalo bi da ga imaju. (MMS)
@Globaltel Support - kad se razbudite, rešite mi te 3 (lake) dileme, pliz.
 
Poslednja izmena:
Za MMS je neophodno da operater ima svoj MMS gateway, to Globaltel nema.

Iako koriste resurse A1 mreže, Globaltel ima svoj core network, odnosno switching centar za pozive SMS centar i sve ostalo što ima i običan operater.

Imaju i svoj mrežni kod: 220 11, a u Srbiji su kodovi mreža:
220 01 - Telenor
220 03 - mts
220 05 - A1
220 07 - Orion Telekom (ne koristi više)
220 09 - Vectone mobile (ne koristi više)
220 11 - Globaltel

Globaltel korisnoci su tehnički uvek u roamingu jer u etru ne postoji signal njihove matične mreže 220 11. Telefon sa Globaltel SIM karticom se kači u "domaći" roaming na A1 mrežu sa kodom 220 05 ali sav saobraćaj ide rutiran kroz Globaltel core mrežu.
 
@Globaltel Support

Prilikom odobrenog prenosa broja u vašu mrežu da li se Bonus dobrodošlice aktivira automatski po stavljanju vaše kartice ili ga je potrebno ručno aktivirati iz *100# menija?

Više bi mi odgovaralo ručno aktiviranje, kada mi bonus dobrodošlice zatreba. Hvala vam!
 
Hvala na iscrpnom odgovoru, @poglavicas! ❤️ To uvek volim.
(Da mogu, 10 lajkova bih dodelio.)
Ništa, Globaltel = opraštanje od MMS-a.

Ostalo je ovo pitanje:
Ako prenesem broj na Freepaid, u obavezi sam da obnavljam freepaid da bih zadržao +100GB = ako posle mesec dana freepaid-a odlučim da aktiviram "Uzb. prepaid" == gubim bonus?
Ali tu naslućujem da je odgovor da: gubim tj da mora da se obnavlja samo freepaid

Hoću 1 broj da prenesem i samo sam u dilemi da li da ga zveknem na Freepaid ili na Uzbudljivi. Ako se na ovom drugom prenosi neograničeno vremenski (da nije limitirano tipa "3 meseca"), uzeću njega i briga me za +100GB. /mada jeste dobar promo, 👍.

Sigurno se već pisalo tj postoji link ili post koji objašnjava detalje "prenošenja minuta i SMS/minuta", tražim ali ne nalazim.
 
@Globaltel Support

Prilikom odobrenog prenosa broja u vašu mrežu da li se Bonus dobrodošlice aktivira automatski po stavljanju vaše kartice ili ga je potrebno ručno aktivirati iz *100# menija?

Više bi mi odgovaralo ručno aktiviranje, kada mi bonus dobrodošlice zatreba. Hvala vam!
Bonus dobrodošlice se aktivira automatski prilikom aktivacije SIM kartice.
Hvala na iscrpnom odgovoru, @poglavicas! ❤️ To uvek volim.
(Da mogu, 10 lajkova bih dodelio.)
Ništa, Globaltel = opraštanje od MMS-a.

Ostalo je ovo pitanje: Ako prenesem broj na Freepaid, u obavezi sam da obnavljam freepaid da bih zadržao +100GB = ako posle mesec dana freepaid-a odlučim da aktiviram "Uzb. prepaid" == gubim bonus?

Ali tu naslućujem da je odgovor da: gubim tj da mora da se obnavlja samo freepaid

Hoću 1 broj da prenesem i samo sam u dilemi da li da ga zveknem na Freepaid ili na Uzbudljivi. Ako se na ovom drugom prenosi neograničeno vremenski (da nije limitirano tipa "3 meseca"), uzeću njega i briga me za +100GB. /mada jeste dobar promo, 👍.

Sigurno se već pisalo tj postoji link ili post koji objašnjava detalje "prenošenja minuta i SMS/minuta", tražim ali ne nalazim.
Da bi ostvario bonus od 100GB koji se dodeljuje prilikom prenosa broja, neophodno je da odabereš Freepaid paket, nakon toga možeš promeniti paket, npr. 4GB+150min/sms i sav nepotrošen internet će biti prenet. Takođe, ne postoji vremensko ograničenje za prenos nepotrošenog saobraćaja (npr. 3 meseca). Sve dok redovno aktiviraš paket prenosiš nepotrošeno.
 
Pa to su lepe vesti. Zahvaljujem!
Startovaću prenos na Freepaid (danas.), promeniću paket za mesec dana... Pa ako mi "ode 100GB" tada, za 1m (prilikom aktivacije 4GB+150 min/sms), kukaću Vama putem privatne poruke? :D

PS./edit - Nadam se da prilikom prenosa broja (online! Preko sajta vašeg.) broj automatski biva registrovan na moje ime (i bez odlaska u poslovnicu), u smislu da ako iz bilo kog razloga ne budem zadovoljan uslugama - mogu da ga prenesem kad i gde hoću.
/ili, ako mi neko mazne telefon, da mogu da dobijem novu karticu a isti broj
 
Poslednja izmena:
Prešao sam u sredu, 3. novembra sa MTS na Globaltel, sve lepo radi, danas prvi put probao -- ne stiže mi OTP SMS od Mobi banke, ne stiže mi verifikacioni kod sa kripto menjačnice Binance, ne stiže verifikacioni SMS sa Wise sajta za plaćanje, ne stiže SBB Unifon OTP SMS... to sam isprobao i ništa ne radi! Resetovao telefon nekoliko puta. Užas! (n)
Poslao sam SMS sa MTS broja na Globaltel i -- stigao je.
Zvao sam kontakt centar, rekli su da kad se reši na jednom od sajtova, da će proraditi na svima (naveo sam i zapisali su koji su sajtovi, ima ih još, svuda gde imam 2FA). Danas sam blokiran.
Znam da je ovde bilo priče da ne stižu poruke ako se koristi Globaltel broj i da ima problema sa bankama, ja koristim MTS broj i mislio sam da će me problem sa porukama zaobići.
Ako je neko imao ovakvo iskustvo, ljubazno molim da mi kaže kako je i da li je to rešeno.
Veliko hvala! :cool:
 
Prešao sam u sredu, 3. novembra sa MTS na Globaltel, sve lepo radi, danas prvi put probao -- ne stiže mi OTP SMS od Mobi banke, ne stiže mi verifikacioni kod sa kripto menjačnice Binance, ne stiže verifikacioni SMS sa Wise sajta za plaćanje, ne stiže SBB Unifon OTP SMS... to sam isprobao i ništa ne radi! Resetovao telefon nekoliko puta. Užas! (n)
Poslao sam SMS sa MTS broja na Globaltel i -- stigao je.
Zvao sam kontakt centar, rekli su da kad se reši na jednom od sajtova, da će proraditi na svima (naveo sam i zapisali su koji su sajtovi, ima ih još, svuda gde imam 2FA). Danas sam blokiran.
Znam da je ovde bilo priče da ne stižu poruke ako se koristi Globaltel broj i da ima problema sa bankama, ja koristim MTS broj i mislio sam da će me problem sa porukama zaobići.
Ako je neko imao ovakvo iskustvo, ljubazno molim da mi kaže kako je i da li je to rešeno.
Veliko hvala! :cool:
Zvao sam Mobi banku i Globaltel i rešili su. E sad ne znam ko je rešio, banka ili operater.
 
^ Hvala. A šta je sa svim ostalim sajtovima (stranim) koji šalju OTP SMS? Ništa mi ne radi.
Da li je tebi proradilo kada je proradila Mobi banka? Koliko si čekao da Mobi banka proradi?

Odgovor Mobi banke (što mi niko u Globaltel CC nije rekao, niti se ovde spominjalo):
Prilikom promene omeratera potrebno je da prođe do 72 sata kako bi operater podesio sve oko pirjema ovakvih poruka. Možeš njih da kontkairaš i proveriš da li mogu da ubrzaju i podese sve parametre.
Pošto je broj ostao u istom formatu i samo je promenjen operater, banka šalje poruke redovno. Ali sam operater je taj koji iste isporučuje, tako da jedino oni mogu da reše ovu situaciju. Po iskustvu obično u roku od 72 sata sve regulišu.
 
Poslednja izmena:
Pa to su lepe vesti. Zahvaljujem!
Startovaću prenos na Freepaid (danas.), promeniću paket za mesec dana... Pa ako mi "ode 100GB" tada, za 1m (prilikom aktivacije 4GB+150 min/sms), kukaću Vama putem privatne poruke? :D

PS./edit - Nadam se da prilikom prenosa broja (online! Preko sajta vašeg.) broj automatski biva registrovan na moje ime (i bez odlaska u poslovnicu), u smislu da ako iz bilo kog razloga ne budem zadovoljan uslugama - mogu da ga prenesem kad i gde hoću.
/ili, ako mi neko mazne telefon, da mogu da dobijem novu karticu a isti broj
Uvek možeš da nam pišeš. :) Što se tiče 100GB, ne brini, sav nepotrošen internet će se preneti i na paket iz uzbudljivog prepaid-a.
Da, prilikom prenosa broja, broj automatski postaje registrovan na ime podnosioca zahteva.
 
Zvao sam Mobi banku i Globaltel i rešili su. E sad ne znam ko je rešio, banka ili operater.
Mobi banka mi je proradila istog dana popodne (OTP SMS, testirao sam, nisu me zvali da obaveste), ali mi ne radi ni jedan strani sajt, gde moram OTP SMS, a to su skoro svi koji imaju veze sa finansijama (a i mnogi drugi). Danas nijedno plaćanje na stranim sajtovima nisam mogao da izvršim. Nezgodna situacija.
Rekli su da kad proradi jedno, da će proraditi sve, ali nije. Da li se još nekome to dešavalo i ima li saveta? Tiket je otvoren kod Globaltela. @Globaltel Support takođe može da odgovori. :rolleyes:
 
Nazad
Vrh Dno