tarantula888
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 04.07.2015
- Poruke
- 2,539
- Poena
- 175
Вјероватно је то,еСИМ(300 као и класична картица)+ пакет(500),повезано и купљено картицом.
U ovom trenutku postoji podrška za iOS uređaje. U planu je uvođenje pune podrške za Chromecast, ali nažalost nemamo precizan datum kada će opcija biti dostupna.@Globaltel Support da li je u planu uvođenje pune podrške za Chromecast za TV kanale, kad se već ista pominje u FAQ sekciji na Globaltel sajtu?
Što se muči, neka naruči preko sajta...ne može sestra u celom Pančevu da nadje jednu običnu GlobalTel karticu...pa dal je to normalno?
@smart*exe Postoji alternativa za plaćanje parkinga (u Beogradu), umesto SMS-om, može da se instalira Parking Servis aplikacija i plati karticom. Preporuka je da se unapred dopune sredstva na nalogu i onda nema provizije. Posle se samo plaća parking na klik tj. skidaju se sredstva iz naloga.
Isto važi i za KP, može karticom da se uplati. Ima par banaka gde može da se dobije besplatna platna kartica.
Svi Globaltel korisnici imaju mogućnost da na svom nalogu imaju jedan SIM/glavni broj i neograničeno virtuelnih brojeva. Samo virtuelni brojevi mogu da se prebacuju sa jednog naloga na drugi (eSIM opcija koju si kupio je novi nalog).Evo i mog problema. Na broju sam imao aktiviranu opciju uzbudljivi razgovori na 30 dana sa automatskom obnovom . Prošlog ponedeljka sam uzeo novi e-sim da bi mi prebacili postojeći broj na e-sim, i tom prilikom izabrao paket od 2GB i 50 minuta, tj uzbudljivu kombinaciju na 7 dana.
Danas su mi obrisani minuti iz uzbudljivih razgovora, iako mi je istekla opcija uzbudljiva kombinacija na drugom e-sim broju.
Zapravo su mi rekli da bi prebacili postojeći broj na e-sim, moram putem aplikacije da kupim novi e-sim broj, pa će oni za taj broj da vežu postojeću sim karticu🙄
Ni "kroz fizičku karticu"? /ne kroz appMislim da nema MMSa na Globaltelu
Ali tu naslućujem da je odgovor da: gubim tj da mora da se obnavlja samo freepaidAko prenesem broj na Freepaid, u obavezi sam da obnavljam freepaid da bih zadržao +100GB = ako posle mesec dana freepaid-a odlučim da aktiviram "Uzb. prepaid" == gubim bonus?
Bonus dobrodošlice se aktivira automatski prilikom aktivacije SIM kartice.@Globaltel Support
Prilikom odobrenog prenosa broja u vašu mrežu da li se Bonus dobrodošlice aktivira automatski po stavljanju vaše kartice ili ga je potrebno ručno aktivirati iz *100# menija?
Više bi mi odgovaralo ručno aktiviranje, kada mi bonus dobrodošlice zatreba. Hvala vam!
Da bi ostvario bonus od 100GB koji se dodeljuje prilikom prenosa broja, neophodno je da odabereš Freepaid paket, nakon toga možeš promeniti paket, npr. 4GB+150min/sms i sav nepotrošen internet će biti prenet. Takođe, ne postoji vremensko ograničenje za prenos nepotrošenog saobraćaja (npr. 3 meseca). Sve dok redovno aktiviraš paket prenosiš nepotrošeno.Hvala na iscrpnom odgovoru, @poglavicas! ❤️ To uvek volim.
(Da mogu, 10 lajkova bih dodelio.)
Ništa, Globaltel = opraštanje od MMS-a.
Ostalo je ovo pitanje: Ako prenesem broj na Freepaid, u obavezi sam da obnavljam freepaid da bih zadržao +100GB = ako posle mesec dana freepaid-a odlučim da aktiviram "Uzb. prepaid" == gubim bonus?
Ali tu naslućujem da je odgovor da: gubim tj da mora da se obnavlja samo freepaid
Hoću 1 broj da prenesem i samo sam u dilemi da li da ga zveknem na Freepaid ili na Uzbudljivi. Ako se na ovom drugom prenosi neograničeno vremenski (da nije limitirano tipa "3 meseca"), uzeću njega i briga me za +100GB. /mada jeste dobar promo, 👍.
Sigurno se već pisalo tj postoji link ili post koji objašnjava detalje "prenošenja minuta i SMS/minuta", tražim ali ne nalazim.
Zvao sam Mobi banku i Globaltel i rešili su. E sad ne znam ko je rešio, banka ili operater.Prešao sam u sredu, 3. novembra sa MTS na Globaltel, sve lepo radi, danas prvi put probao -- ne stiže mi OTP SMS od Mobi banke, ne stiže mi verifikacioni kod sa kripto menjačnice Binance, ne stiže verifikacioni SMS sa Wise sajta za plaćanje, ne stiže SBB Unifon OTP SMS... to sam isprobao i ništa ne radi! Resetovao telefon nekoliko puta. Užas!
Poslao sam SMS sa MTS broja na Globaltel i -- stigao je.
Zvao sam kontakt centar, rekli su da kad se reši na jednom od sajtova, da će proraditi na svima (naveo sam i zapisali su koji su sajtovi, ima ih još, svuda gde imam 2FA). Danas sam blokiran.
Znam da je ovde bilo priče da ne stižu poruke ako se koristi Globaltel broj i da ima problema sa bankama, ja koristim MTS broj i mislio sam da će me problem sa porukama zaobići.
Ako je neko imao ovakvo iskustvo, ljubazno molim da mi kaže kako je i da li je to rešeno.
Veliko hvala!
Prilikom promene omeratera potrebno je da prođe do 72 sata kako bi operater podesio sve oko pirjema ovakvih poruka. Možeš njih da kontkairaš i proveriš da li mogu da ubrzaju i podese sve parametre.
Pošto je broj ostao u istom formatu i samo je promenjen operater, banka šalje poruke redovno. Ali sam operater je taj koji iste isporučuje, tako da jedino oni mogu da reše ovu situaciju. Po iskustvu obično u roku od 72 sata sve regulišu.
Uvek možeš da nam pišeš. Što se tiče 100GB, ne brini, sav nepotrošen internet će se preneti i na paket iz uzbudljivog prepaid-a.Pa to su lepe vesti. Zahvaljujem!
Startovaću prenos na Freepaid (danas.), promeniću paket za mesec dana... Pa ako mi "ode 100GB" tada, za 1m (prilikom aktivacije 4GB+150 min/sms), kukaću Vama putem privatne poruke?
PS./edit - Nadam se da prilikom prenosa broja (online! Preko sajta vašeg.) broj automatski biva registrovan na moje ime (i bez odlaska u poslovnicu), u smislu da ako iz bilo kog razloga ne budem zadovoljan uslugama - mogu da ga prenesem kad i gde hoću.
/ili, ako mi neko mazne telefon, da mogu da dobijem novu karticu a isti broj
Mobi banka mi je proradila istog dana popodne (OTP SMS, testirao sam, nisu me zvali da obaveste), ali mi ne radi ni jedan strani sajt, gde moram OTP SMS, a to su skoro svi koji imaju veze sa finansijama (a i mnogi drugi). Danas nijedno plaćanje na stranim sajtovima nisam mogao da izvršim. Nezgodna situacija.Zvao sam Mobi banku i Globaltel i rešili su. E sad ne znam ko je rešio, banka ili operater.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari