Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Razmišljam da uzmem Globaltel karticu za alarm na vikendici, možda i da od njega napravim "fiksni" telefon kada su tamo stariji koji baš ne znaju kako se barata sa mobilnim...

Ipak, moram prvo pitati šta je dostupno online raditi preko web stranice Globaltel. Mogu li aktivirati šta trebam putem internet stranice ili moram imati aplikaciju? Konkretno me interesuje da uplatim kredit pa da aktiviram 100min poziva za 300din kada mi treba.
 
@Muki.Beograd
Nisam siguran koji kod sam ukucao. Probao sam sad sa *100# i on otvara meni. Verovatno sam onda ukucao *123# (ili *121#) i tad mi je istog momenta aktiviran paket bez dodatnih potvrda ili menija. Ne bih ponovo da probavam da mi ne skine jos kredita.

Pitanje za globaltel support:
Uplatio sam 2000 din kredita kako bi mi se automatski obnavljao kredit naredna 4 meseca. Medjutim, sad vidim da postoji datum isteka kredita. Sta se desava sa nepotrosenim novcem nakon isteka tok datuma?
 
@Globaltel Support Koliko MB su dozvoljeni za roaming ZB kada korisnik ima samo Freepaid paket?
U zavisnosti od Freepaid paketa formula je:
Cena paketa/0.924 = MB za roming
Juče mi je stigla globaltel kartica koju sam naručio sa sajta za probu. Uzeo sam najmanju mesečnu Uzbudljivi prepaid opciju sa 1GB i 50min/sms. Juče u popodnevnim časovima sam je i aktivirao, uputio i primio par poziva i sms-ova, odradio dva google speedtest-a i pustio neki yt snimak čisto da steknem utisak o signalu na lokaciji od interesa. Nakon toga karticu nisam koristio, ali je i dalje ostala u telefonu kao SIM2:
Pogledajte prilog 311293

Malopre u aplikaciji proveravam stanje, nakon što je jutros (dok sam još spavao), stigao sms da mi je ostalo manje od 200MB. Globaltel app kaže da mi je ostalo 0.14GB (~144MB), što znači da sam ukupno potrošio ~880MB, dok potrošnja na telefonu prijavljuje 101MB:
Pogledajte prilog 311294Pogledajte prilog 311295

Naravno, potrošnja na telefonu nije tačna u megabajt, ali meni je do sada (na primarnoj kartici, mts) uvek prikazivala vrednost jako blisku stvarnoj. Trenutno, mts app kaže da sam potrošio ovaj mesec 939MB, a app na telefonu 922MB - što znači da je potrošnja koju je izmerio mts nešto manje od 2% veća od potrošnje koju je izmerio telefon:
Pogledajte prilog 311296Pogledajte prilog 311297

@Globaltel Support Ne vidim listing u aplikaciji, da li možete da mi pošaljete tačna vremena i vrednosti potrošenih MB od trenutka aktivacije kartice (poslednjih oko 18h) ili uputite na kolegu koji je to u mogućnosti.

Da li se još nekome dešavalo da nestane ovoliko neta?
Molimo te da se obratiš tehničkoj podršci na email [email protected] ili telefonom na 0677 1234.
 
Pre par dana greskom otkucam *100# da proverim stanje kredita (misleci da kucam na drugom telefonu) i automatski mi skinuto 300 dinara sa globaltel racuna. Aktiviran mi neki paket od 7 dana.

Sugestija za globaltel: da se aktivacija paketa putem ovog koda vrsi u vise koraka. Barem jos jedan korak kojim bi se potvrdilo da zaista zelimo da aktiviramo paket.
Zdravo, *100# je USSD kod za proveru stanja, mogu će da si otkucao neko drugi kod koji služi kao prečica za aktiviranje paketa. Prosledićemo developerima predlog da se doda korak potvrde.
Razmišljam da uzmem Globaltel karticu za alarm na vikendici, možda i da od njega napravim "fiksni" telefon kada su tamo stariji koji baš ne znaju kako se barata sa mobilnim...

Ipak, moram prvo pitati šta je dostupno online raditi preko web stranice Globaltel. Mogu li aktivirati šta trebam putem internet stranice ili moram imati aplikaciju? Konkretno me interesuje da uplatim kredit pa da aktiviram 100min poziva za 300din kada mi treba.
Sve pakete možeš aktivirati putem menija pozivom *100#.
 
U Makedoniji sam i nemam nikakvu mrežu. Je l to znači da bez obzira na kredit ne mogu da koristim telefon ako nisam registrovani korisnik?
 
@Muki.Beograd
Uplatio sam 2000 din kredita kako bi mi se automatski obnavljao kredit naredna 4 meseca. Medjutim, sad vidim da postoji datum isteka kredita. Sta se desava sa nepotrosenim novcem nakon isteka tok datuma?
Neka me ispravi @Globaltel Support, ali ako ne uplatiš kredit pre isteka roka, SIM broj ti ide u standby režim (samo hitni pozivi i možeš da primaš domaće pozive) narednik 30 dana, ako i u tom periodu ne uplatiš kredit oni ti "deaktiviraju" broj, ili što bi mi rekli oduzimaju ga, kao i kredit ili ti novac koji si imao na njemu.
 
@Muki.Beograd
Nisam siguran koji kod sam ukucao. Probao sam sad sa *100# i on otvara meni. Verovatno sam onda ukucao *123# (ili *121#) i tad mi je istog momenta aktiviran paket bez dodatnih potvrda ili menija. Ne bih ponovo da probavam da mi ne skine jos kredita.

Pitanje za globaltel support:
Uplatio sam 2000 din kredita kako bi mi se automatski obnavljao kredit naredna 4 meseca. Medjutim, sad vidim da postoji datum isteka kredita. Sta se desava sa nepotrosenim novcem nakon isteka tok datuma?
Kredit važi 3 meseca od trenutka uplate. Nakon toga kredit se gubi.
 
Pominjao sam da mi je devojka iz podrške rekla da ako se prijavim za registraciju preko sajta, da se računa da se od tog trenutka računa kao da sam registrovan.
Sudeći po netu koji imam, definitivno je tako.IMG_20210704_230029.jpg
 
A roaming internet može da se koristi bez registrovanja kartice? Kada se uplati paket.
 
Izvinjavam se. Preostalu količinu podataka računa po onoj formuli, ali meni (kao neregistrovanom korisniku) nije dostupna. Pozivi skidaju novac sa kredita.
 
Momci, presao bih iz A1 u Globaltel posto mi istice UO uskoro. Zanima me, ako neko moze iskreno da mi odgovori, da li postoje jos problemi sa smsovima od banaka i drugih servisa? Imam puno transakcija preko ebankinga gde je sms kod potvrda obavezna i ne bih da imam neka cimanja. Konkretno je aik banka u pitanju
 
Ja sam imao problem kod Intese, ali su mi preko korisničkog servisa banke sredili i sada radi.
 
Momci, presao bih iz A1 u Globaltel posto mi istice UO uskoro. Zanima me, ako neko moze iskreno da mi odgovori, da li postoje jos problemi sa smsovima od banaka i drugih servisa? Imam puno transakcija preko ebankinga gde je sms kod potvrda obavezna i ne bih da imam neka cimanja. Konkretno je aik banka u pitanju
Čak i ako nastane problem kolege iz tehničke podrške ga zajedno sa bankom rešavaju. :)
 
Momci, presao bih iz A1 u Globaltel posto mi istice UO uskoro. Zanima me, ako neko moze iskreno da mi odgovori, da li postoje jos problemi sa smsovima od banaka i drugih servisa? Imam puno transakcija preko ebankinga gde je sms kod potvrda obavezna i ne bih da imam neka cimanja. Konkretno je aik banka u pitanju
meni sve radi- sberbanka i unicredit.. ali ja nemam cesto sms je nemam mnogo transakcija...ali nije bilo problema
 
u ovom trenutku ne radi 19 reciklmata od ukupno 24 u beogradu, juce slicna situacija
postaje neozbiljno
 
@mirzallica
U gornjem desnom uglu imaš meni, mislim da je zadnja stavka nalog. Tu se prijaviš i čekaš da ti pošalju papire kurirom da potpišeš.
 
u ovom trenutku ne radi 19 reciklmata od ukupno 24 u beogradu, juce slicna situacija
postaje neozbiljno
sad trenutno ne radi 23 od 24..samo jedan jedini radi :) velika navala je na ovu akciju. plasim se da globaltel ovde ima samo minus (ako nisu u minusu onda im treba vise ljudi i opreme za praznjenje reciklomata). iako je nesporno da im je reklama uspesna :)

ps.momcima/devojkama koji rade u globaltelu svaka cast..deluju da se trude. ako nista vise i ovde na forumu su aktivni (jedini od mobilnih provajdera-istina je da su i najmanji ali svaka cast za ovo)...sad sta zaista mogu da urade. sta su im ogranicenja i ogranicenja a1 koji koriste ne znam...takodje da kazemo ni da big boss iza globaltela nije bas najpopularniji domaci biznismen :D ali lepe ideje imaju (od freepaid, recikliranja i sl...).
Samo je pitanje sta mogu a sta zele do kraja da izguraju. Ja bih bio pre da im damo malo sanse (sto ne kaze da ne treba da se kritikuju kad treba). ali za sad su pozitivna stvar. Pa iako jasno da nisu mobilni provajder koji ce svakome odgovarati.
 
u ovom trenutku ne radi 19 reciklmata od ukupno 24 u beogradu, juce slicna situacija
postaje neozbiljno
Drago nam je što je želja za reciklažom velika, a sa druge strane žao nam je što kolege iz Sekopaka i skupljači ne mogu da postignu da isprazne Reciklomate tom brzinom. Ali radi se na tome da se proces ubrza, da se doda još vozila za skupljanje i da se unapredi korisničko iskustvo. :)
 
Vrh Dno