Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Razmisljao sam da uzmem jednu globaltel karticu koja bi mi sluzila samo kao opcija za roaming koju bih jelte dopunjavao i koristio po potrebi, tj ne bi bila redovna mesecna obnova ili tako nesto...

Prvo da li neko ima iskustva sa roaming-om preko globaltela, kakav je net, pokrivenost/signal i tako to?

Drugo pitanje bi bilo kako je najbolje da to iskombinujem? Da li samo idem do trafike ili gde vec, kupim karticu, dopunim do odredjenog iznosa i onda preko aplikacije kupim zeljeni roaming paket ili je neka drugacija prica u pitanju? Izvinjavam se ako pitam glupo/jednostavno pitanje, ali zaista nisam mogao previse da se upucujem u detalje na sajtu... video sam prepaid, freepaid, tralalala i nesto me je odbilo da se udubljujem, a mozda je i petak posle posla, pa sam samo malo umoran i mrzovoljan da kontam bilo sta teze od 1+1=2...

Hvala unapred :)
 
Što se rominga tiče preporučujem ti da na ovoj temi pročitaš post broj 1333 i još jedno 30ak postova posle njega. Možda ćeš imati jasniju sliku kako to izgleda u praksi.
 
Razmisljao sam da uzmem jednu globaltel karticu koja bi mi sluzila samo kao opcija za roaming koju bih jelte dopunjavao i koristio po potrebi, tj ne bi bila redovna mesecna obnova ili tako nesto...

Prvo da li neko ima iskustva sa roaming-om preko globaltela, kakav je net, pokrivenost/signal i tako to?

Drugo pitanje bi bilo kako je najbolje da to iskombinujem? Da li samo idem do trafike ili gde vec, kupim karticu, dopunim do odredjenog iznosa i onda preko aplikacije kupim zeljeni roaming paket ili je neka drugacija prica u pitanju? Izvinjavam se ako pitam glupo/jednostavno pitanje, ali zaista nisam mogao previse da se upucujem u detalje na sajtu... video sam prepaid, freepaid, tralalala i nesto me je odbilo da se udubljujem, a mozda je i petak posle posla, pa sam samo malo umoran i mrzovoljan da kontam bilo sta teze od 1+1=2...

Hvala unapred :)
Na prvo pitanje za iskustva najbolje će ti odgovoriti korisnici. :)
Na drugo pitanje imamo mi odgovor. Karticu možeš kupiti na trafici, Pošti ili mobil shop-ovima, ili poručiti sa našeg sajta. Što se tiče kredita njega možeš uplatiti na trafikama, Pošti ili online putem sajta ili aplikacije. Roming pakete možeš aktivirati u aplikaciji, sajtu ili pozivom na *100#. :)
 
Što se rominga tiče preporučujem ti da na ovoj temi pročitaš post broj 1333 i još jedno 30ak postova posle njega. Možda ćeš imati jasniju sliku kako to izgleda u praksi.

Ili za one što se teže snalaze sa brojevima poruka, ako se ništa nije menjalo u prethodnih dana, u Grčkoj će se kačiti na Vodafon 3G i realno je da će pucati signal tj da deo dana neće imati pristup interentu.
@Globaltel Support bi mogao da demantuje ovo sa informacijom da sada (godinu dana kasnije) imaju roaming ugovor sa još nekom mrežom u Grčkoj?
 
Ili za one što se teže snalaze sa brojevima poruka, ako se ništa nije menjalo u prethodnih dana, u Grčkoj će se kačiti na Vodafon 3G i realno je da će pucati signal tj da deo dana neće imati pristup interentu.
@Globaltel Support bi mogao da demantuje ovo sa informacijom da sada (godinu dana kasnije) imaju roaming ugovor sa još nekom mrežom u Grčkoj?
Da, Vodafon je mreža koja se koristi.
 
@Globaltel Support

Na žalost, pridružujem se grupi korisnika koje je Globaltel RECIKLOMAT oštetio.

Dva bratanca i ja smo juče u u Njegoševoj ulici, u 09:35, 09:40 i 09:45 ubacili ukupno 24 PET flaša i 5 komada Tetra Pak ambalaže i 200 rsd kredita je uplaćeno, a trebalo je 425 dinara.


Prvu turu (Tetra Pak i 3 flaše) recilkomat je prosto "poništio": Tajmer je odbrojavao bez obzira što se ambalaža i dalje ubacuje, a gotovo sigurno je i skratio vreme.
I nakon prikazanih 80 dinara umesto 110 dinara (5 x 13 din + 3 x 15 din), kao da ništa nije ubačeno, sve je nestalo sa ekrana.

Druga tura, u 09:40 (12 flaša od 1,5 L). Uplaćen je kredit u iznosu od 120 dinara (toliko je i pisalo na ekranu) umesto 180 dinara (12 x 15 dinara).

Treća tura, u 09:40 (1 flašica od 0,5 L, 5 x 0,7 L i 3 x 1 L). Uplaćen je kredit u iznosu od 80 dinara (toliko je i pisalo na ekranu) umesto 135 dinara (9 x 15 dinara).


Imate kameru na reciklomatu, pa samatram da se ovo lako može ispraviti.
 
Flaša od 1,5L ti je isto 10 din, a ne 15 - kada je kredit u pitanju.
 
2 plastične flaše = 2*5 din (10din za dopunu Busplus kartice) + 2*10 din za dopunu Globaltel kredita
Ukupno: 10din + 20din = 30din

GLOBALTEL:
Svaka prazna ambalaža koju ubaciš u Globaltel Reciklomat doprinosi očuvanju prirode, a tebi donosi čak do 15 DINARA po ambalaži koje možeš da iskoristiš na 3 načina.

SEKOPAK:
"Zahvaljujući Globaltelu i partnerima na projektu – kompanijama SEKOPAK, Mastercard, Kentkart i Procescom, reciklomat za svaki komad plastične ambalaže korisniku uplaćuje 5 dinara, za staklo 4, a za limenke i papirnu ambalažu (Tetra Pak ambalažu) 3 dinara. Korisnik zatim sam bira kako će da iskoristi prikupljeni iznos – za dopunu svoje BusPlus kartice, ili da novac donira u dobrotvorne svrhe Fondu za mlade talente Grada Beograda ili Fondaciji Novak Đoković za programe pravilnog razvoja dece u Srbiji.
Pored ove tri namene, koje služe životnoj sredini i zajednici, kompanija Globaltel svojim korinicima daje dodatnih 10 dinara po recikliranom komadu, bez obzira na tip ambalaže, koje korisnici mogu da prebace na svoj kredit za mobilni telefon."


Ne mogu da formatiram tekst u postu.
Trebalo je da bude boldovano:
  • dodatnih 10 dinara
  • čak do 15 DINARA po ambalaži

U razgovoru sa agentom Korisničkog servisa mi je potvrđeno da PET ambalaža donosi 15 din kredita.


Ovaj tvoj post samo znači da si i ti ranije reciklažom stalno dobijao POGREŠAN iznos.
Naravno, itekako postoji mogućnost i da MORA kombinacija BUS PLUS i Globaltel dopuna, ali to NEMAJU ni Globaltel ni reciklomat nigde napisano ili navedeno.
 
Poslednja izmena:
Kupio pre par dana SIM karticu da testiram kvalitet usluge posto razmisljam o prenosu broja iz MTS mreze.
Jacina signala u delu grada (Novi Sad) gde sam ja je odlicna. Kvalitet poziva takodje, sve radi bez problema. Speedtest ide do nekih 30ak mbps. Ne znam da li postoji bandwidth limit za nove korisnike sa tek kupljenom SIM karticom?

Zatim sam imao priliku da testiram i roming uslugu. Isao poslovno do susedne BiH i prvo sto sam primetio je da se tel ne moze nakaciti na mrezu. Probao sam rucno sa liste sve mreze bez uspeha.
Kontaktirao podrsku na facebook-u i oni me upucuju da preko SIM Toolkit App na telefonu odradim izbor mreze. Koliko ja znam SIM toolkit app dolazi built-in u telefonu, a dobija podatke od provajdera na osnovnu kojih sama app ponudi sadrzaj (mozda gresim). Uglavnom kod mene ta konkretna app nije dostupna jer nisam nakacen na mobilnu mrezu.
Nakon malo cimanja sa podrskom na facebook-u, oni me upucuju da pisem mejl jer oni ne mogu pomoci.
Mozda ja gresim ali za mene je to prost problem za koji verujem da i level 1 podrska moze da resi. Ocekivao sam da ce barem oni, odnosno taj sa kime sam se dopisivao na facebooku, proslediti interno dalje nekome na resavanje.

Imao sam slican problem davno na MTS kada su mi prilikom prelaska sa jednog paketa na drugi "slucajno" deaktivirali roming uslugu. Dovoljno je bilo da napisem podrsci na facebooku da mi omoguce roming uslugu i dobio odgovor da su prosledili dalje sluzbi i da ce biti aktivirano uskoro. Nakon pola sata se tel nakacio na mrezu i sve radilo super.
Nisam poslao mejl jer sam se vec vratio nazad u Srbiju. Ono cemu se mogu nadati jeste da su azurni u odgovaranju na mjelove, posto iz iskustva znam da MTS nije.

Nazalost nisam instalirao Globaltel aplikaciju na taj drugi telefon gde bila SIM kartica, pa ne znam da li sam mogao preko aplikacije omoguciti odmah roming uslugu za dati broj. Ukoliko moze, onda super.

@Globaltel Support

E sad, ono sto me zanima kao potencijalno buduceg korisnik Freepaid paketa:
- Kako funkcionise zapravo placanje roming saobracaja? Da li moram imati dopunjen kredit unapred ili postoji mogucnost da se ostvareni saobracaj naplati sa kartice automatski ili posle nekog obracunskog perioda - nesto slicno kao postpaid?

- Da li postoji ogranicenje internet brzine u smislu max protoka koji je moguce ostvariti na Freepaid paketima u Srbiji?

- Za medjunarodne pozive (npr. ka BiH) na sajtu pise: "BOSNIA - HERZEGOVINA-REPUBLIKA SRPSKA 29.9din/min" i "BOSNIA - HERZEGOVINA-REPUBLIKA SRPSKA-MOBILE 49.9din/min". Pretpostavljam da su to cene ka fiksnoj (30din) i mobilnoj mrezi (50din)? Ono sto ne mogu da nadjem jeste koji je obracunski interval za medjunarodne pozive iz Srbije? Da li je 1s+1s ili 60s+60s?

- Da li postoji paket, naknadno da se kupi, za povoljnije medjunarodne pozive iz Srbije?

- Imate li u planu uvodjenje postpaid paketa i eventualno kada bi to moglo da se desi?

- Da li je moguce menjati kasnije Freepaid pakete mesecno (npr. sa 1000din na 1300din) ali da se zadrze pogodnosti (kao vise neta u paketu) ukoliko se inicijalno prebaci broj do 30.06?
 
Kupio pre par dana SIM karticu da testiram kvalitet usluge posto razmisljam o prenosu broja iz MTS mreze.
Jacina signala u delu grada (Novi Sad) gde sam ja je odlicna. Kvalitet poziva takodje, sve radi bez problema. Speedtest ide do nekih 30ak mbps. Ne znam da li postoji bandwidth limit za nove korisnike sa tek kupljenom SIM karticom?

Zatim sam imao priliku da testiram i roming uslugu. Isao poslovno do susedne BiH i prvo sto sam primetio je da se tel ne moze nakaciti na mrezu. Probao sam rucno sa liste sve mreze bez uspeha.
Kontaktirao podrsku na facebook-u i oni me upucuju da preko SIM Toolkit App na telefonu odradim izbor mreze. Koliko ja znam SIM toolkit app dolazi built-in u telefonu, a dobija podatke od provajdera na osnovnu kojih sama app ponudi sadrzaj (mozda gresim). Uglavnom kod mene ta konkretna app nije dostupna jer nisam nakacen na mobilnu mrezu.
Nakon malo cimanja sa podrskom na facebook-u, oni me upucuju da pisem mejl jer oni ne mogu pomoci.
Mozda ja gresim ali za mene je to prost problem za koji verujem da i level 1 podrska moze da resi. Ocekivao sam da ce barem oni, odnosno taj sa kime sam se dopisivao na facebooku, proslediti interno dalje nekome na resavanje.

Imao sam slican problem davno na MTS kada su mi prilikom prelaska sa jednog paketa na drugi "slucajno" deaktivirali roming uslugu. Dovoljno je bilo da napisem podrsci na facebooku da mi omoguce roming uslugu i dobio odgovor da su prosledili dalje sluzbi i da ce biti aktivirano uskoro. Nakon pola sata se tel nakacio na mrezu i sve radilo super.
Nisam poslao mejl jer sam se vec vratio nazad u Srbiju. Ono cemu se mogu nadati jeste da su azurni u odgovaranju na mjelove, posto iz iskustva znam da MTS nije.

Nazalost nisam instalirao Globaltel aplikaciju na taj drugi telefon gde bila SIM kartica, pa ne znam da li sam mogao preko aplikacije omoguciti odmah roming uslugu za dati broj. Ukoliko moze, onda super.

@Globaltel Support

E sad, ono sto me zanima kao potencijalno buduceg korisnik Freepaid paketa:
- Kako funkcionise zapravo placanje roming saobracaja? Da li moram imati dopunjen kredit unapred ili postoji mogucnost da se ostvareni saobracaj naplati sa kartice automatski ili posle nekog obracunskog perioda - nesto slicno kao postpaid?

- Da li postoji ogranicenje internet brzine u smislu max protoka koji je moguce ostvariti na Freepaid paketima u Srbiji?

- Za medjunarodne pozive (npr. ka BiH) na sajtu pise: "BOSNIA - HERZEGOVINA-REPUBLIKA SRPSKA 29.9din/min" i "BOSNIA - HERZEGOVINA-REPUBLIKA SRPSKA-MOBILE 49.9din/min". Pretpostavljam da su to cene ka fiksnoj (30din) i mobilnoj mrezi (50din)? Ono sto ne mogu da nadjem jeste koji je obracunski interval za medjunarodne pozive iz Srbije? Da li je 1s+1s ili 60s+60s?

- Da li postoji paket, naknadno da se kupi, za povoljnije medjunarodne pozive iz Srbije?

- Imate li u planu uvodjenje postpaid paketa i eventualno kada bi to moglo da se desi?

- Da li je moguce menjati kasnije Freepaid pakete mesecno (npr. sa 1000din na 1300din) ali da se zadrze pogodnosti (kao vise neta u paketu) ukoliko se inicijalno prebaci broj do 30.06?
Sam si sve ispisao, ali da ti skratim muke, ako se slučajno odlučiš na ludost. Ne prebacuj osnovni broj u Globaltel. Napatićeš se sa takvim banalnostima, da nećeš verovati.
Što se signala tiče, na nekim mestima je fenomenalan, dok na svim ostalim pada Vipova mreža.

Što se roaminga tiče, trebalo je da uđeš u STK meni i odabereš Manual i kad nađe mrežu vratiš na Automatic.

Maksimalno se može potrošiti 40 GB mesečno i ne postoje dodaci za međunarodne pozive.
Što se postpejda tiče, ne verujem ni da će biti, nije takav koncept i apsolutno podržavam bez ugovora i ugovornih obaveza.
 
@lale87
Hvala ti na odgovoru.


S obzirom da podrzavaju eSIM onda ce verovatno da bude ta opcija kao alternativni broj, a primarni ce ostati na klasicnoj SIM. Jos cu da razmislim.
Nema na čemu, samo iznosim realno stanje, jer sam se bio zaglavio sa 2 broja koja se redovno koriste. Tek tad uspeš da sagledaš šta sve ne štima, i kakve proste stvari ne rade na Globaltelu.

Podrška je divna, ljubazna, puna razumevanja, ali blage veze nemaju o osnovnim stvarima u mobilnoj telefoniji. Uglavnom ti ništa komplikovanije neće rešiti, i samo će ponavljati nekoliko pripremljenih rečenica, koje često veze nemaju sa problemom zbog koga si zvao. Eto, da ne mračim više, jer kao alternativni broj, verujem da neće biti nikakvih uočljivih problema.
 
Ranije mi je u razgovoru sa agentom Korisničkog servisa potvrđeno da recikliranje PET ambalaže donosi 15 din kredita.

Imajući to u vidu, kada sam na Globaltel reciklomatu dobio za 12 PET flaša 120 dinara, pomislio sam da će, kada ne iskoristim BUS Plus kredit biti dopunjen sa 180 dinara, (15 din po ambalaži) ali nije.

Pre par minuta obavljen razgovor sa Globaltel Korisničkim servisom i sada je potvrđeno da MORA kombinacija Bus Plus (ili Humanitarna donacija) i Globaltel dopuna za "čak do 15 DINARA po ambalaži". Ako nemaš Bus Plus onda je 10 din dopuna Globaltel broja, a ako nemaš Globaltel broj, onda ili je 5 din za Bus Plus (ili Humanitarna donacija).
 
15 dinara po ambalaži bi samo za globaltel baš bilo too much. Nisam još rešio rebus ni kako im se isplati da daju 10 dinara na račun za jednu zgužvanu flašu, ali oni valjda znaju. Verovatno sad imaju veći broj korisnika, jer pre mesec dana niko koga sam pitao kod obližnjeg flašomata nije pojma imao šta je to globaltel, a sad lokalni sekundarac sa osmehom tipka 0677... promenio čovek mrežu.
 
Globaltel je (samo) frontmen grupe.
Sekopak, koji je postavio aparate, koristi EU pristupne fondove i ono što ide uz to...
 
Poslednja izmena:
@Globaltel Support
Skoro sam presao u vasu mrezu na eSIM. Zanima me da li je potrebno na neki nacin registrovati broj na moje ime (ili je on vec registrovan posto sam ga preneo iz druge mreze)? Pitam ovo posto ne znam sta se desava u slucaju gubitka telefona (esim), nekog softverskog kvara, ili mozda zelje da se prenese u drugu mrezu, za sta mi je potreban dokaz o vlasnistvu?
 
@Globaltel Support
Skoro sam presao u vasu mrezu na eSIM. Zanima me da li je potrebno na neki nacin registrovati broj na moje ime (ili je on vec registrovan posto sam ga preneo iz druge mreze)? Pitam ovo posto ne znam sta se desava u slucaju gubitka telefona (esim), nekog softverskog kvara, ili mozda zelje da se prenese u drugu mrezu, za sta mi je potreban dokaz o vlasnistvu?
Moraš registrovati, ako već nisi popunio formular za registraciju pored onog za prenos.
 
Mislim da je taj papir sto sam potpisao kuriru, samo nalog za prenos. Nisam popunio za registraciju. Jel mozes da mi objasnis kako/gde to treba da uradim? Jel moze online nekako ili?
 
Ili lično, ili kad pokušaš da aktiviraš freepaid tražiće da ukucaš podatke i oni bi trebalo da ti pošalju formular na adresu (mada to u nekoliko situacijia nije radilo).
Ako nisi blizu poslovnice (što je najefikasnije), zovi korisnički centar i traži da ti pošalju registracioni formular.
 
@Globaltel Support

Na žalost, pridružujem se grupi korisnika koje je Globaltel RECIKLOMAT oštetio.

Dva bratanca i ja smo juče u u Njegoševoj ulici, u 09:35, 09:40 i 09:45 ubacili ukupno 24 PET flaša i 5 komada Tetra Pak ambalaže i 200 rsd kredita je uplaćeno, a trebalo je 425 dinara.


Prvu turu (Tetra Pak i 3 flaše) recilkomat je prosto "poništio": Tajmer je odbrojavao bez obzira što se ambalaža i dalje ubacuje, a gotovo sigurno je i skratio vreme.
I nakon prikazanih 80 dinara umesto 110 dinara (5 x 13 din + 3 x 15 din), kao da ništa nije ubačeno, sve je nestalo sa ekrana.

Druga tura, u 09:40 (12 flaša od 1,5 L). Uplaćen je kredit u iznosu od 120 dinara (toliko je i pisalo na ekranu) umesto 180 dinara (12 x 15 dinara).

Treća tura, u 09:40 (1 flašica od 0,5 L, 5 x 0,7 L i 3 x 1 L). Uplaćen je kredit u iznosu od 80 dinara (toliko je i pisalo na ekranu) umesto 135 dinara (9 x 15 dinara).


Imate kameru na reciklomatu, pa samatram da se ovo lako može ispraviti.
Zdravo, dobija se 15 dinara po plastičnoj flaši, ali 5 dinara za GSP/donaciji u 10 za kredit. Tako da ako uzmemo tvoj primer:

12 flaša je 12x10=120 dinara kredita i 12x5=60 dinara za GSP.

Za prvu turu koju je Reciklomat "poništio" ćemo proveriti sa nadležnima.
 
@Globaltel Support
Skoro sam presao u vasu mrezu na eSIM. Zanima me da li je potrebno na neki nacin registrovati broj na moje ime (ili je on vec registrovan posto sam ga preneo iz druge mreze)? Pitam ovo posto ne znam sta se desava u slucaju gubitka telefona (esim), nekog softverskog kvara, ili mozda zelje da se prenese u drugu mrezu, za sta mi je potreban dokaz o vlasnistvu?
Da li si podneo zahtev za prenos broja ili si kupio eSIM sa novim brojem?
Ukoliko si podeno zahtev i poručio neki od Freepaid paketa sa zahtevom za prenos kurir donosi i papire za registraciju broja, pošto je za korišćenje Freepaid paketa registracija neophodna.

Možeš li nam u inbox poslati fotografije primeraka koje si zadržao?
 
Zdravo, dobija se 15 dinara po plastičnoj flaši, ali 5 dinara za GSP/donaciji u 10 za kredit. Tako da ako uzmemo tvoj primer:

12 flaša je 12x10=120 dinara kredita i 12x5=60 dinara za GSP.

Za prvu turu koju je Reciklomat "poništio" ćemo proveriti sa nadležnima.

Znam to sada, (napisao sam i kako u postu #2,446) i to je moja greška.


Da dodam da se u prvoj turi reciklomat "mučio", duže je zadržavao flaše, vraćao ih kao da ih ne prihvata i na kraju je svaku flašu prihvatio.


Pojasnite i meni i ostalima kako je programiran tajmer i šta je planirano, šta treba da se desi kada istekne vreme.
 
Kupio pre par dana SIM karticu da testiram kvalitet usluge posto razmisljam o prenosu broja iz MTS mreze.
Jacina signala u delu grada (Novi Sad) gde sam ja je odlicna. Kvalitet poziva takodje, sve radi bez problema. Speedtest ide do nekih 30ak mbps. Ne znam da li postoji bandwidth limit za nove korisnike sa tek kupljenom SIM karticom?

Zatim sam imao priliku da testiram i roming uslugu. Isao poslovno do susedne BiH i prvo sto sam primetio je da se tel ne moze nakaciti na mrezu. Probao sam rucno sa liste sve mreze bez uspeha.
Kontaktirao podrsku na facebook-u i oni me upucuju da preko SIM Toolkit App na telefonu odradim izbor mreze. Koliko ja znam SIM toolkit app dolazi built-in u telefonu, a dobija podatke od provajdera na osnovnu kojih sama app ponudi sadrzaj (mozda gresim). Uglavnom kod mene ta konkretna app nije dostupna jer nisam nakacen na mobilnu mrezu.
Nakon malo cimanja sa podrskom na facebook-u, oni me upucuju da pisem mejl jer oni ne mogu pomoci.
Mozda ja gresim ali za mene je to prost problem za koji verujem da i level 1 podrska moze da resi. Ocekivao sam da ce barem oni, odnosno taj sa kime sam se dopisivao na facebooku, proslediti interno dalje nekome na resavanje.

Imao sam slican problem davno na MTS kada su mi prilikom prelaska sa jednog paketa na drugi "slucajno" deaktivirali roming uslugu. Dovoljno je bilo da napisem podrsci na facebooku da mi omoguce roming uslugu i dobio odgovor da su prosledili dalje sluzbi i da ce biti aktivirano uskoro. Nakon pola sata se tel nakacio na mrezu i sve radilo super.
Nisam poslao mejl jer sam se vec vratio nazad u Srbiju. Ono cemu se mogu nadati jeste da su azurni u odgovaranju na mjelove, posto iz iskustva znam da MTS nije.

Nazalost nisam instalirao Globaltel aplikaciju na taj drugi telefon gde bila SIM kartica, pa ne znam da li sam mogao preko aplikacije omoguciti odmah roming uslugu za dati broj. Ukoliko moze, onda super.

@Globaltel Support

E sad, ono sto me zanima kao potencijalno buduceg korisnik Freepaid paketa:
- Kako funkcionise zapravo placanje roming saobracaja? Da li moram imati dopunjen kredit unapred ili postoji mogucnost da se ostvareni saobracaj naplati sa kartice automatski ili posle nekog obracunskog perioda - nesto slicno kao postpaid?

- Da li postoji ogranicenje internet brzine u smislu max protoka koji je moguce ostvariti na Freepaid paketima u Srbiji?

- Za medjunarodne pozive (npr. ka BiH) na sajtu pise: "BOSNIA - HERZEGOVINA-REPUBLIKA SRPSKA 29.9din/min" i "BOSNIA - HERZEGOVINA-REPUBLIKA SRPSKA-MOBILE 49.9din/min". Pretpostavljam da su to cene ka fiksnoj (30din) i mobilnoj mrezi (50din)? Ono sto ne mogu da nadjem jeste koji je obracunski interval za medjunarodne pozive iz Srbije? Da li je 1s+1s ili 60s+60s?

- Da li postoji paket, naknadno da se kupi, za povoljnije medjunarodne pozive iz Srbije?

- Imate li u planu uvodjenje postpaid paketa i eventualno kada bi to moglo da se desi?

- Da li je moguce menjati kasnije Freepaid pakete mesecno (npr. sa 1000din na 1300din) ali da se zadrze pogodnosti (kao vise neta u paketu) ukoliko se inicijalno prebaci broj do 30.06?
Zdravo, SIM toolkit aplikacija se instalira automatski prilikom stavljanja SIM kartice u telefon. Za korišćenje SIM Toolkit aplikacije nije potreban signal, jer njena funkcija između ostalih jeste da se SIM poveže na mrežu.

- Roming paketi se aktiviraju preko kredita, aktivacijom kroz aplikaciju ili *100#

- Postoji ograničenje u toku meseca od 40GB po punoj brzini, nakon čega se saobraćaj vrši po smanjenoj brzini

- Nemamo takve pakete

- U planu nije uvođenje postpaid paketa

- Freepaid paket je moguće menjati: 100GB, odnosno nepotrošeni saobraćaj se zadržava bez obzira na paket; Dupli net se zadržava samo ukoliko se obnavlja isti paket.
Znam to sada, (napisao sam i kako u postu #2,446) i to je moja greška.


Da dodam da se u prvoj turi reciklomat "mučio", duže je zadržavao flaše, vraćao ih kao da ih ne prihvata i na kraju je svaku flašu prihvatio.


Pojasnite i meni i ostalima kako je programiran tajmer i šta je planirano, šta treba da se desi kada istekne vreme.
Dužina trajanja intervala je 45 sec. Ukoliko se za to vreme ne ubaci predmet poruka na ekranu se prikazuje "Hvala što reciklirate" i Reciklomat je spreman da primi novu ambalažnu jedinicu.

Usled želje korisnika da im se omogući dodatno vreme kao da su pritisli dugme "Završi" produžićemo od ponedeljka vreme za dodatnih 45 sec sa mogućnošću dopune Globaltel broja ili dopune BusPlus kartice ili donacije Fondaciji za mlade talente Grada Beograda ili Fondaciji "Novak Đoković"
 
Možete li da dozvolite još jedan pokušaj za unos broja telefona, kada se prvi put pogreši. Jednom mi je reciklomat prijavio da sam uneo broj koji nije u globaltel mreži. Sigurno sam pogrešio dok sam unosio broj. :unsure:
 
Ranije mi je u razgovoru sa agentom Korisničkog servisa potvrđeno da recikliranje PET ambalaže donosi 15 din kredita.

Imajući to u vidu, kada sam na Globaltel reciklomatu dobio za 12 PET flaša 120 dinara, pomislio sam da će, kada ne iskoristim BUS Plus kredit biti dopunjen sa 180 dinara, (15 din po ambalaži) ali nije.

Pre par minuta obavljen razgovor sa Globaltel Korisničkim servisom i sada je potvrđeno da MORA kombinacija Bus Plus (ili Humanitarna donacija) i Globaltel dopuna za "čak do 15 DINARA po ambalaži". Ako nemaš Bus Plus onda je 10 din dopuna Globaltel broja, a ako nemaš Globaltel broj, onda ili je 5 din za Bus Plus (ili Humanitarna donacija).
aha, znaci moze da se bira vise opcija za "preuzimanje" novca po flasi... mislio sam da se nakon ubacenih flasa i ostalog izabere jedna opcija i to je to.... sad se pitam kako li to ide, tj da li je bas intuitivno ili mora da se cita "sitan tekst"...
 
Dužina trajanja intervala je 45 sec. Ukoliko se za to vreme ne ubaci predmet poruka na ekranu se prikazuje "Hvala što reciklirate" i Reciklomat je spreman da primi novu ambalažnu jedinicu.
Zamoliću za konkretniji odgovor na pitanje šta je programirano da se dogodi nakon 45 s, da poništi prethodno neiskoriščeno recikliranje ili da zapamti i nastavi?
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno