Globaltel Support
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 24.05.2018
- Poruke
- 550
- Poena
- 115
Hvala vama na predlogu.@Globaltel Support
Hvala što ste stavili stanje reciklomata na sajt!
Hvala vama na predlogu.@Globaltel Support
Hvala što ste stavili stanje reciklomata na sajt!
Na prvo pitanje za iskustva najbolje će ti odgovoriti korisnici.Razmisljao sam da uzmem jednu globaltel karticu koja bi mi sluzila samo kao opcija za roaming koju bih jelte dopunjavao i koristio po potrebi, tj ne bi bila redovna mesecna obnova ili tako nesto...
Prvo da li neko ima iskustva sa roaming-om preko globaltela, kakav je net, pokrivenost/signal i tako to?
Drugo pitanje bi bilo kako je najbolje da to iskombinujem? Da li samo idem do trafike ili gde vec, kupim karticu, dopunim do odredjenog iznosa i onda preko aplikacije kupim zeljeni roaming paket ili je neka drugacija prica u pitanju? Izvinjavam se ako pitam glupo/jednostavno pitanje, ali zaista nisam mogao previse da se upucujem u detalje na sajtu... video sam prepaid, freepaid, tralalala i nesto me je odbilo da se udubljujem, a mozda je i petak posle posla, pa sam samo malo umoran i mrzovoljan da kontam bilo sta teze od 1+1=2...
Hvala unapred![]()
Što se rominga tiče preporučujem ti da na ovoj temi pročitaš post broj 1333 i još jedno 30ak postova posle njega. Možda ćeš imati jasniju sliku kako to izgleda u praksi.
Da, Vodafon je mreža koja se koristi.Ili za one što se teže snalaze sa brojevima poruka, ako se ništa nije menjalo u prethodnih dana, u Grčkoj će se kačiti na Vodafon 3G i realno je da će pucati signal tj da deo dana neće imati pristup interentu.
@Globaltel Support bi mogao da demantuje ovo sa informacijom da sada (godinu dana kasnije) imaju roaming ugovor sa još nekom mrežom u Grčkoj?
2 plastične flaše = 2*5 din (10din za dopunu Busplus kartice) + 2*10 din za dopunu Globaltel kredita
Ukupno: 10din + 20din = 30din
Sam si sve ispisao, ali da ti skratim muke, ako se slučajno odlučiš na ludost. Ne prebacuj osnovni broj u Globaltel. Napatićeš se sa takvim banalnostima, da nećeš verovati.Kupio pre par dana SIM karticu da testiram kvalitet usluge posto razmisljam o prenosu broja iz MTS mreze.
Jacina signala u delu grada (Novi Sad) gde sam ja je odlicna. Kvalitet poziva takodje, sve radi bez problema. Speedtest ide do nekih 30ak mbps. Ne znam da li postoji bandwidth limit za nove korisnike sa tek kupljenom SIM karticom?
Zatim sam imao priliku da testiram i roming uslugu. Isao poslovno do susedne BiH i prvo sto sam primetio je da se tel ne moze nakaciti na mrezu. Probao sam rucno sa liste sve mreze bez uspeha.
Kontaktirao podrsku na facebook-u i oni me upucuju da preko SIM Toolkit App na telefonu odradim izbor mreze. Koliko ja znam SIM toolkit app dolazi built-in u telefonu, a dobija podatke od provajdera na osnovnu kojih sama app ponudi sadrzaj (mozda gresim). Uglavnom kod mene ta konkretna app nije dostupna jer nisam nakacen na mobilnu mrezu.
Nakon malo cimanja sa podrskom na facebook-u, oni me upucuju da pisem mejl jer oni ne mogu pomoci.
Mozda ja gresim ali za mene je to prost problem za koji verujem da i level 1 podrska moze da resi. Ocekivao sam da ce barem oni, odnosno taj sa kime sam se dopisivao na facebooku, proslediti interno dalje nekome na resavanje.
Imao sam slican problem davno na MTS kada su mi prilikom prelaska sa jednog paketa na drugi "slucajno" deaktivirali roming uslugu. Dovoljno je bilo da napisem podrsci na facebooku da mi omoguce roming uslugu i dobio odgovor da su prosledili dalje sluzbi i da ce biti aktivirano uskoro. Nakon pola sata se tel nakacio na mrezu i sve radilo super.
Nisam poslao mejl jer sam se vec vratio nazad u Srbiju. Ono cemu se mogu nadati jeste da su azurni u odgovaranju na mjelove, posto iz iskustva znam da MTS nije.
Nazalost nisam instalirao Globaltel aplikaciju na taj drugi telefon gde bila SIM kartica, pa ne znam da li sam mogao preko aplikacije omoguciti odmah roming uslugu za dati broj. Ukoliko moze, onda super.
@Globaltel Support
E sad, ono sto me zanima kao potencijalno buduceg korisnik Freepaid paketa:
- Kako funkcionise zapravo placanje roming saobracaja? Da li moram imati dopunjen kredit unapred ili postoji mogucnost da se ostvareni saobracaj naplati sa kartice automatski ili posle nekog obracunskog perioda - nesto slicno kao postpaid?
- Da li postoji ogranicenje internet brzine u smislu max protoka koji je moguce ostvariti na Freepaid paketima u Srbiji?
- Za medjunarodne pozive (npr. ka BiH) na sajtu pise: "BOSNIA - HERZEGOVINA-REPUBLIKA SRPSKA 29.9din/min" i "BOSNIA - HERZEGOVINA-REPUBLIKA SRPSKA-MOBILE 49.9din/min". Pretpostavljam da su to cene ka fiksnoj (30din) i mobilnoj mrezi (50din)? Ono sto ne mogu da nadjem jeste koji je obracunski interval za medjunarodne pozive iz Srbije? Da li je 1s+1s ili 60s+60s?
- Da li postoji paket, naknadno da se kupi, za povoljnije medjunarodne pozive iz Srbije?
- Imate li u planu uvodjenje postpaid paketa i eventualno kada bi to moglo da se desi?
- Da li je moguce menjati kasnije Freepaid pakete mesecno (npr. sa 1000din na 1300din) ali da se zadrze pogodnosti (kao vise neta u paketu) ukoliko se inicijalno prebaci broj do 30.06?
Flaša od 1,5L ti je isto 10 din, a ne 15 - kada je kredit u pitanju.
S obzirom da podrzavaju eSIM onda ce verovatno da bude ta opcija kao alternativni broj, a primarni ce ostati na klasicnoj SIM. Jos cu da razmislim.Ne prebacuj osnovni broj u Globaltel. Napatićeš se sa takvim banalnostima, da nećeš verovati.
Nema na čemu, samo iznosim realno stanje, jer sam se bio zaglavio sa 2 broja koja se redovno koriste. Tek tad uspeš da sagledaš šta sve ne štima, i kakve proste stvari ne rade na Globaltelu.@lale87
Hvala ti na odgovoru.
S obzirom da podrzavaju eSIM onda ce verovatno da bude ta opcija kao alternativni broj, a primarni ce ostati na klasicnoj SIM. Jos cu da razmislim.
Izvini, ne razumem... Sta to tacno znaci?Pre par minuta obavljen razgovor sa Globaltel Korisničkim servisom i SADA je potvrđeno da MORA kombinacija Bus Plus (ili Fond) i Globaltel dopuna za "čak do 15 DINARA po ambalaž".
Moraš registrovati, ako već nisi popunio formular za registraciju pored onog za prenos.@Globaltel Support
Skoro sam presao u vasu mrezu na eSIM. Zanima me da li je potrebno na neki nacin registrovati broj na moje ime (ili je on vec registrovan posto sam ga preneo iz druge mreze)? Pitam ovo posto ne znam sta se desava u slucaju gubitka telefona (esim), nekog softverskog kvara, ili mozda zelje da se prenese u drugu mrezu, za sta mi je potreban dokaz o vlasnistvu?
Zdravo, dobija se 15 dinara po plastičnoj flaši, ali 5 dinara za GSP/donaciji u 10 za kredit. Tako da ako uzmemo tvoj primer:@Globaltel Support
Na žalost, pridružujem se grupi korisnika koje je Globaltel RECIKLOMAT oštetio.
Dva bratanca i ja smo juče u u Njegoševoj ulici, u 09:35, 09:40 i 09:45 ubacili ukupno 24 PET flaša i 5 komada Tetra Pak ambalaže i 200 rsd kredita je uplaćeno, a trebalo je 425 dinara.
Prvu turu (Tetra Pak i 3 flaše) recilkomat je prosto "poništio": Tajmer je odbrojavao bez obzira što se ambalaža i dalje ubacuje, a gotovo sigurno je i skratio vreme.
I nakon prikazanih 80 dinara umesto 110 dinara (5 x 13 din + 3 x 15 din), kao da ništa nije ubačeno, sve je nestalo sa ekrana.
Druga tura, u 09:40 (12 flaša od 1,5 L). Uplaćen je kredit u iznosu od 120 dinara (toliko je i pisalo na ekranu) umesto 180 dinara (12 x 15 dinara).
Treća tura, u 09:40 (1 flašica od 0,5 L, 5 x 0,7 L i 3 x 1 L). Uplaćen je kredit u iznosu od 80 dinara (toliko je i pisalo na ekranu) umesto 135 dinara (9 x 15 dinara).
Imate kameru na reciklomatu, pa samatram da se ovo lako može ispraviti.
Da li si podneo zahtev za prenos broja ili si kupio eSIM sa novim brojem?@Globaltel Support
Skoro sam presao u vasu mrezu na eSIM. Zanima me da li je potrebno na neki nacin registrovati broj na moje ime (ili je on vec registrovan posto sam ga preneo iz druge mreze)? Pitam ovo posto ne znam sta se desava u slucaju gubitka telefona (esim), nekog softverskog kvara, ili mozda zelje da se prenese u drugu mrezu, za sta mi je potreban dokaz o vlasnistvu?
Zdravo, dobija se 15 dinara po plastičnoj flaši, ali 5 dinara za GSP/donaciji u 10 za kredit. Tako da ako uzmemo tvoj primer:
12 flaša je 12x10=120 dinara kredita i 12x5=60 dinara za GSP.
Za prvu turu koju je Reciklomat "poništio" ćemo proveriti sa nadležnima.
Zdravo, SIM toolkit aplikacija se instalira automatski prilikom stavljanja SIM kartice u telefon. Za korišćenje SIM Toolkit aplikacije nije potreban signal, jer njena funkcija između ostalih jeste da se SIM poveže na mrežu.Kupio pre par dana SIM karticu da testiram kvalitet usluge posto razmisljam o prenosu broja iz MTS mreze.
Jacina signala u delu grada (Novi Sad) gde sam ja je odlicna. Kvalitet poziva takodje, sve radi bez problema. Speedtest ide do nekih 30ak mbps. Ne znam da li postoji bandwidth limit za nove korisnike sa tek kupljenom SIM karticom?
Zatim sam imao priliku da testiram i roming uslugu. Isao poslovno do susedne BiH i prvo sto sam primetio je da se tel ne moze nakaciti na mrezu. Probao sam rucno sa liste sve mreze bez uspeha.
Kontaktirao podrsku na facebook-u i oni me upucuju da preko SIM Toolkit App na telefonu odradim izbor mreze. Koliko ja znam SIM toolkit app dolazi built-in u telefonu, a dobija podatke od provajdera na osnovnu kojih sama app ponudi sadrzaj (mozda gresim). Uglavnom kod mene ta konkretna app nije dostupna jer nisam nakacen na mobilnu mrezu.
Nakon malo cimanja sa podrskom na facebook-u, oni me upucuju da pisem mejl jer oni ne mogu pomoci.
Mozda ja gresim ali za mene je to prost problem za koji verujem da i level 1 podrska moze da resi. Ocekivao sam da ce barem oni, odnosno taj sa kime sam se dopisivao na facebooku, proslediti interno dalje nekome na resavanje.
Imao sam slican problem davno na MTS kada su mi prilikom prelaska sa jednog paketa na drugi "slucajno" deaktivirali roming uslugu. Dovoljno je bilo da napisem podrsci na facebooku da mi omoguce roming uslugu i dobio odgovor da su prosledili dalje sluzbi i da ce biti aktivirano uskoro. Nakon pola sata se tel nakacio na mrezu i sve radilo super.
Nisam poslao mejl jer sam se vec vratio nazad u Srbiju. Ono cemu se mogu nadati jeste da su azurni u odgovaranju na mjelove, posto iz iskustva znam da MTS nije.
Nazalost nisam instalirao Globaltel aplikaciju na taj drugi telefon gde bila SIM kartica, pa ne znam da li sam mogao preko aplikacije omoguciti odmah roming uslugu za dati broj. Ukoliko moze, onda super.
@Globaltel Support
E sad, ono sto me zanima kao potencijalno buduceg korisnik Freepaid paketa:
- Kako funkcionise zapravo placanje roming saobracaja? Da li moram imati dopunjen kredit unapred ili postoji mogucnost da se ostvareni saobracaj naplati sa kartice automatski ili posle nekog obracunskog perioda - nesto slicno kao postpaid?
- Da li postoji ogranicenje internet brzine u smislu max protoka koji je moguce ostvariti na Freepaid paketima u Srbiji?
- Za medjunarodne pozive (npr. ka BiH) na sajtu pise: "BOSNIA - HERZEGOVINA-REPUBLIKA SRPSKA 29.9din/min" i "BOSNIA - HERZEGOVINA-REPUBLIKA SRPSKA-MOBILE 49.9din/min". Pretpostavljam da su to cene ka fiksnoj (30din) i mobilnoj mrezi (50din)? Ono sto ne mogu da nadjem jeste koji je obracunski interval za medjunarodne pozive iz Srbije? Da li je 1s+1s ili 60s+60s?
- Da li postoji paket, naknadno da se kupi, za povoljnije medjunarodne pozive iz Srbije?
- Imate li u planu uvodjenje postpaid paketa i eventualno kada bi to moglo da se desi?
- Da li je moguce menjati kasnije Freepaid pakete mesecno (npr. sa 1000din na 1300din) ali da se zadrze pogodnosti (kao vise neta u paketu) ukoliko se inicijalno prebaci broj do 30.06?
Dužina trajanja intervala je 45 sec. Ukoliko se za to vreme ne ubaci predmet poruka na ekranu se prikazuje "Hvala što reciklirate" i Reciklomat je spreman da primi novu ambalažnu jedinicu.Znam to sada, (napisao sam i kako u postu #2,446) i to je moja greška.
Da dodam da se u prvoj turi reciklomat "mučio", duže je zadržavao flaše, vraćao ih kao da ih ne prihvata i na kraju je svaku flašu prihvatio.
Pojasnite i meni i ostalima kako je programiran tajmer i šta je planirano, šta treba da se desi kada istekne vreme.
Prosledićemo predlog.Možete li da dozvolite još jedan pokušaj za unos broja telefona, kada se prvi put pogreši. Jednom mi je reciklomat prijavio da sam uneo broj koji nije u globaltel mreži. Sigurno sam pogrešio dok sam unosio broj.![]()
aha, znaci moze da se bira vise opcija za "preuzimanje" novca po flasi... mislio sam da se nakon ubacenih flasa i ostalog izabere jedna opcija i to je to.... sad se pitam kako li to ide, tj da li je bas intuitivno ili mora da se cita "sitan tekst"...Ranije mi je u razgovoru sa agentom Korisničkog servisa potvrđeno da recikliranje PET ambalaže donosi 15 din kredita.
Imajući to u vidu, kada sam na Globaltel reciklomatu dobio za 12 PET flaša 120 dinara, pomislio sam da će, kada ne iskoristim BUS Plus kredit biti dopunjen sa 180 dinara, (15 din po ambalaži) ali nije.
Pre par minuta obavljen razgovor sa Globaltel Korisničkim servisom i sada je potvrđeno da MORA kombinacija Bus Plus (ili Humanitarna donacija) i Globaltel dopuna za "čak do 15 DINARA po ambalaži". Ako nemaš Bus Plus onda je 10 din dopuna Globaltel broja, a ako nemaš Globaltel broj, onda ili je 5 din za Bus Plus (ili Humanitarna donacija).
Zamoliću za konkretniji odgovor na pitanje šta je programirano da se dogodi nakon 45 s, da poništi prethodno neiskoriščeno recikliranje ili da zapamti i nastavi?Dužina trajanja intervala je 45 sec. Ukoliko se za to vreme ne ubaci predmet poruka na ekranu se prikazuje "Hvala što reciklirate" i Reciklomat je spreman da primi novu ambalažnu jedinicu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari