Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Danas je tačno mesec dana od kada sam prebečen na MTS mrežu, i tačno mesec dana kako mi je broj nedostupan, dok ja mogu da pozivam.
I posle bezbroj poziva i prigovora ništa se ne dešava, pa su dobili prigovor RATEL-u, možda njima odgovore,,, :rolleyes:
*** koliko imaš sreće, naravno da neće da se cimaju za globaltel gde plaćaš 1000 dinara pretplatu, a u MTS-u je 2300 dinara pretplata. Cilj im je da prebace korisnike u mts, toće na neki način verovatno da probaju da izvedu. Ja sam jednom imao problema sa slanjem poruka, nije radilo par pada pre mesec dana. Za sada sve radi ok bez nekih problema, sa mts Infrastrukturom, nisam više često nedostupan kao ranije preko A1.
 
Imam pripejd broj globaltel vec duze vreme, koristim ga povremeno, danas kada sam pokusao da uplatim kredit na kiosku nije htelo da prodje, takodje probao preko sajta putem platne kartice nekoliko puta i aplikacije i neuspesno, mogu da primam pozive sms poruke, inace nemam kredita vise na njemu za pozive, a kredit pise u aplikaciji da mi istice 11.01.2024, takodje aplikacija brljavi, naravno call centar ne radi, pisao im na fb pitanje kad ce odgovoriti. Sta ciniti?
 
Imam pripejd broj globaltel vec duze vreme, koristim ga povremeno, danas kada sam pokusao da uplatim kredit na kiosku nije htelo da prodje, takodje probao preko sajta putem platne kartice nekoliko puta i aplikacije i neuspesno, mogu da primam pozive sms poruke, inace nemam kredita vise na njemu za pozive, a kredit pise u aplikaciji da mi istice 11.01.2024, takodje aplikacija brljavi, naravno call centar ne radi, pisao im na fb pitanje kad ce odgovoriti. Sta ciniti?
Nece da prodje ako ne upisu ceo broj mreze 0677. Neki upisu samo 067 i onda nece. To se i meni desavalo.
Probaj u posti.
 
Nece da prodje ako ne upisu ceo broj mreze 0677. Neki upisu samo 067 i onda nece. To se i meni desavalo.
Probaj u posti.
Probao sam ponovo i tako da uplatim isto mi izbaci, kaze Žao nam je. Vaše plaćanje nije bilo uspešno. Molimo proverite unesene podatke i pokušajte ponovno. 10 pokusaja najmanje
Juce sam drugaru uplacivao na njegov broj na kiosku sasvim normalno. Ne znam da li ima veze sto ne koristim broj redovno, ali koliko se secam u oktobru sam ga dopunio.
ps na sajtu globaltel.rs nudi mi kao da registrujem broj, da ukucam jmbg i podatke, i to sam uradio pa cemo videti.
 
Meni još nisu uplatili kredit na broj, ovo je 3 nedelja, žao mi je 60GB sakupljenih ovih godina u Globaltel, moraću da pređem na a1, bilo je dobro dok je trajalo, RIP Globaltel.
 
Evo da javim, konacno sam uspeo da dopunm kredit ali samo preko dina kartice, preko njihovog sajta, visu iz nekog razloga ne prihvata uopste a ni na kiosku nece da prodje.
 
@Globaltel Support Kada cete poceti da postujete NOVI pravilnik o prenosu broja?!
I,kada cete olaksati korisnicima da broj moze da registruje online,tj.da posaljete korisniku formular koji treba da popuni i potpise kvalifikovanim El.potpisom?
Stvarno je besmisleno u danasnje vreme cekati da kurir dodje, i dok oni to sve vama vrate,prodje i po nekoliko dana, kada sve moze da se zavrsi za 5 minuta i bez troskova kurirskih sluzbi koje su inace uzas blagi kod nas.
 
@NorthGate

Od Globaltel Support neces dobiti odgovor , a odgovor preko Call centra je da jos uvek ne moze online i da
treba sacekati da prodju praznici pa tek onda da se podnose zahtevi
 
evo muke i kod mene danas, automatska obnova ne prolazi sa karticom koja se zapamcena jos pre 2 godine, i redovno se obnavljala celo vreme, i naravno ima para na racunu...
 
Uzas, znc prvi i poslednji put da koristim njihove usluge...uplatio roming za Madjarsku, tamo odem, samo 2g dostupno...naravno odgovor od nikog nista, i tako sam morao da izvadim karticu i polomim..
 
Šta se dešava trenutno, jel moguće preneti broj u neku drugu mrežu, konkretno A1? Mlađe dete mi koristi Globaltel pa ne bih da čekam da počnu i njemu da se dešavaju problemi koje čitam da ovde ljudi imaju, već bih da to predupredim i pređem negde na vreme.
 
Ako je registrovana kartica može bez problema.
 
Nisam siguran da li je registrovana. Broj je sa numeracijom 062, znači originalno iz Telenor mreže. Možda, ako su prilikom prenosa u Globaltel po automatizmu registrovali broj na podnosioca zahteva tj. mene.
 
Nisam siguran da li je registrovana. Broj je sa numeracijom 062, znači originalno iz Telenor mreže. Možda, ako su prilikom prenosa u Globaltel po automatizmu registrovali broj na podnosioca zahteva tj. mene.
Mozes i bez registracije,ali treba da imas podatke sa kartice,pisalo je negde. I ako nije, registruj je i kraj price.
 
E baš to sam hteo da pitam...Pošto nemam onu plastiku od SIM kartice na kojoj su PUK kodovi, gde bi ja sad trebao da registrujem karticu? U nekoj mts poslovnici ili...?
 
Ne mora da se registruje, sim kartica i puk kod i pravac kod drugog operatera, tamo će izvršiti registraciju prilikom podnošenja zahteva za prenos broja
 
Ne mora da se registruje, sim kartica i puk kod i pravac kod drugog operatera, tamo će izvršiti registraciju prilikom podnošenja zahteva za prenos broja
Pa rece covek da nema karticu pa samim tim ni PUK kod.
 
Šta se dešava trenutno, jel moguće preneti broj u neku drugu mrežu, konkretno A1? Mlađe dete mi koristi Globaltel pa ne bih da čekam da počnu i njemu da se dešavaju problemi koje čitam da ovde ljudi imaju, već bih da to predupredim i pređem negde na vreme.
A šta predupređuješ bez problema?:ROFLMAO:
 
Je l' je moguće preneti broj u neku drugu mrežu, konkretno A1?
Moguće je. Podneo sam zahtev prošle subote, u ponedeljak odobrili prenos i u utorak ujutru broj je bio prenet u A1 prepaid.
 
Koliko znam, nakon prenosa broja kartica se registruje na ime podnosioca zahteva, tako bi trebalo.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Pozove korisnički servis sa broja koji želi da prenese (jeste da treba biti strpljiv i sačekati dok se jave), pita ih koji je puk, izdiktiraju i to je to
Pre ce docekati 2025-u nego da mu se jave,pogotovu veceras. :cool:
 
A šta predupređuješ bez problema?:ROFLMAO:
Ovde se čovek žali kako je mesec dana nedostupan za dolazne pozive, sve ostalo mu radi, i nisu u mogućnosti da mu to srede. Drugi se žale da im ne radi roming, treći da ne mogu da dopune broj na kiosku ili putem Viša kartice. I to su sve problemi koji su nastali sada tokom ove migracije sa A1 na Mts. Da li trebam da čekam da se neki od ovih problema pojave i kod mene? Nemam ja živaca za to.
 
Za Yettel znam da ne registruju pripejd korisnike po automatizmu. Čak iako je broj prebačen sa postpejda na pripejd, broj ostaje neregistrovan, i mora da se registruje isključivo u poslovnici, ništa onlajn (tako je barem bilo, ako nisu nešto menjali u zadnje vreme). Za Globaltel ne znam, nisam imao iskustva pa zato pitam.
 
Meni je stigao u Globaltelu bonus dobrodošlice za registraciju i po tome znam da se broj kod njih sa sigurnošću vodio na mene, ali nisam imao na umu da Yettel može da ukine registraciju i nakon prenosa broja. Za prelazak sa postpejda na pripejd znam da je i Telenor imao tu praksu. Tri puta sam išao da mi ga registruju, jer se na vrlo bezobrazan način bore da zadrže korisnike po svaku cenu pa makar i na silu.
 
Vrh Dno