Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Jedno pitanje za sve formuraše,ali poslebno za @Globaltel Support ; @owim ; @poglavicas :

Registrovan sam korisnik kod Globaltela (čitaj free use in WB) i aktiviran socijalni paket 1GB i 50min (30dana).
Naime kada zovem globaltel korisnike (regularno) skida mi minute iz pakete,i kad je sve svukao onda je počeo da svlači kredzu?
Zvao korisničku službu,jadna devojka koja mi je pokušala pomoći-veze nema (a nije nova), gledala je kad sam aktivirao paket,pa je rekla da je istekao, pa me stavila na čekanje (da ne tupim)…
Elem dobio sam informaciju da pozivi ka Globaltel korisnicima (znaci u mreži) su besplatni samo dok si na teritoriji Srbije? Znaci zemlje zapadnog Balkana ne vaze?

Da li je moguće da su ovo od skoro uveli?
Prosvetlite me!

P.S.S. Ništa licno protiv cure iz korisničke nemam,ali kad je neko neznanje u pitanju onda se naježim…

Pozdrav iz Foče!
 

Prilozi

  • IMG_1441.jpeg
    IMG_1441.jpeg
    37.9 KB · Pregleda: 41
Jedno pitanje za sve formuraše,ali poslebno za @Globaltel Support ; @owim ; @poglavicas :

Registrovan sam korisnik kod Globaltela (čitaj free use in WB) i aktiviran socijalni paket 1GB i 50min (30dana).
Naime kada zovem globaltel korisnike (regularno) skida mi minute iz pakete,i kad je sve svukao onda je počeo da svlači kredzu?
Zvao korisničku službu,jadna devojka koja mi je pokušala pomoći-veze nema (a nije nova), gledala je kad sam aktivirao paket,pa je rekla da je istekao, pa me stavila na čekanje (da ne tupim)…
Elem dobio sam informaciju da pozivi ka Globaltel korisnicima (znaci u mreži) su besplatni samo dok si na teritoriji Srbije? Znaci zemlje zapadnog Balkana ne vaze?

Da li je moguće da su ovo od skoro uveli?
Prosvetlite me!

P.S.S. Ništa licno protiv cure iz korisničke nemam,ali kad je neko neznanje u pitanju onda se naježim…

Pozdrav iz Foče!
Ukoliko si zvao van aplikacije skida, te minute bez obzira koju mrežu zoveš, a ako si zvao putem aplikacije tada ne skida.
 
Jos neko naseo na foru nema roaminga... Ljudi u Roamingu ste. To sto imas poneki vise benefit nego ranije ne znači da nije roaming.
Aplikaciju uskoro gase. A globaltel je dobar sto ima besplatne minute. Drugi ni to ne računaju... Vec odmah kredit skidaju...
 
Jos neko naseo na foru nema roaminga... Ljudi u Roamingu ste. To sto imas poneki vise benefit nego ranije ne znači da nije roaming.
Aplikaciju uskoro gase. A globaltel je dobar sto ima besplatne minute. Drugi ni to ne računaju... Vec odmah kredit skidaju...
Stvar je u tome što ostali operateri ne podrazumevaju da pripejd promocije sa minutima, porukama i internetom važe u ZB. Mada, postoji i ona klauzula da nakon 180 dana boravka na teritoriji ZB mogu da se primene roming cene. Ako je Globaltel i to promenio, odnosno izjednačio da se regularni minuti ne troše (a sada je Telekomov i ništa ne bi trebalo da čudi), mic po mic će određivati svoja pravila i to je to. Većina strepi od daljih potencijalnih nepredviđenosti, ali to je što je.
 
Jel zna neko da li su sada besplatni razgovori i u mts mrezi za vreme trajanja paketa ili i dalje vazi samo za globaltel?
 
U freepaidu jesu🤣🤣🤣
 
Ne mogu da prenesu broj na sim ako ima 7 cifara. Tako ko bude hteo da sacuva broj ne mora da se cima uopšte jer ni ne može da sačuva...
 
Mene zanima sledeće. Da li se brojevi kupljeni kroz Globaltel aplikaciju, koji nisu vezani za SIM karticu, mogu preneti kod drugog operatora?
 
@ugljesa93

Odgovor je vec par puta napisan na prethodnim stranama.

Broj mora da bude na SIM/eSIM ( kupljen / aktiviran pre duze od dva meseca )
- tada moze da se prenese
 
Na nikakav sim ne može da se prebaci ako ima oza 0677 + 7 cifara. Idu u Recycle Bin pa dalje u digitalni zaborav...
Uhhh, nikad nisam radio prenos pa nemam pojma da to može da potraje nedelju dana. A da za to vreme nova kartica ne mora da bude u slogu.🤣 Hvala druže.
 
Prebacen broj u Globaltel, jednom delu pozivaoca kaze broj nepostojeci, drugom delu kaze pretplatnik iskljucio broj ili je nedostupan. Korisnicka podrska nula vec 2 dana. Sve podeseno, sms i net rade.

Ima li kakvo brzo resenje?

Inace, sa prelaskom samo na novu aplikaciju, da li se virtualni brojevi ukidaju?
 
Ukoliko bih uzeo Freepaid, 30 dana, 5GB za 300 dinara, da li se obnovom dodatka prenose gigabajti? Koliko dugo ili do koje količine?
Da li ima automatsku obnovu?

Danas sam ostao na ceo dan bez interneta (Orion optika) i nemaju pojma kada će da reše problem. Moram da napravim failover rešenje, jer mi pola stvari po kući ne radi.

Uplatio bih nekoliko hiljada na Globaltel, pa ako se automatski obnavlja i prenosi, neka se skuplja, da imam za slučaj prekida kao danas.
 
@PJ Svaki put kada obnoviš paket GB se dodaju postojećim. U aplikaciji imaš opciju da uključiš automatsku obnovu paketa. Internet saobraćaj u jednom kalendarskom mesecu je ograničen na 40 GB po maksimalnoj brzini. Ukoliko korisnik potroši više od 40 GB do kraja meseca može da koristi internet sa umanjenom brzinom protoka.
 
Poslednja izmena:
Odlično, to je onda tačno to što mi je potrebno. Imam ovde negde karticu, pa ću da probam kako radi u modemu.
 
Mene zanima sledeće. Da li se brojevi kupljeni kroz Globaltel aplikaciju, koji nisu vezani za SIM karticu, mogu preneti kod drugog operatora?
Lično mislim da to nije moguće, jer se svi virtuelni brojevi faktički tretiraju kao privremeni. Ono što je sigurno jeste da tražiš prebačaj na regularan sim, budeš dva meseca u Globaltelu (potencijalno je moguća sistemska promena statusa da se tretiraš kao novi korisnik i verovatno će te u tom slučaju sledovati bonus dobrodošlice) pa onda preneseš taj broj kod drugog operatora. Neka prenesu ostali članovi koji su prebacili virtuelne brojeve kakva je situacija, pošto je kratak rok za reagovanje. Suština je da se osmocifreni brojevi izbacuju iz opticaja i ostaju sedmocifreni, odnosno u praksi šestocifreni (pošto Globaltel ima dva prefiksa, tj. 0677 i 0676).
 
Poštovani, kako nastavljamo svoje poslovanje u okviru kompanije Telekom Srbija, a u želji da našim korisnicima pružimo najbolje korisničko iskustvo, obaveštavamo Vas da ćemo Vam, u skladu sa novim tarifnim postpejd paketima koji će biti dostupni od 1. decembra 2023. godine, na adresu isporučiti mts karticu. Vaš tarifni profil će biti usklađen sa postojećim mts tarifnim profilima. Nova ponuda je pažljivo kreirana kako biste imali najbolje korisničko iskustvo i najbolje uslove korišćenja.Za detaljnije informacije, molimo Vas da nas kontaktirate na broj 0677/1234 ili putem mail-a [email protected]. Radujemo se daljoj uspešnoj saradnji i što ćete i Vi biti deo mts mreže - mreže br. 1 u Srbiji.

Malopre dobih SMS...Mislim da ću da podnesem zahtev za prenos broja u A1 i da će to morati da mi odobre, jer Globaltel sa kojim sam ja potpisao UO prestaje da postoji, iako je vremenski tek pola UO prošlo

Da se nadovežem na post...Upravo sam bio u poslovnici u Makenzijovoj i bez problema raskinuo
UO. Broj mi je već nedostupan i biće dok se ne izvrši prenos u A1, verovatno 24h. Jedini način da se to izbegne je da me prebace u prepaid pa tek nakon 2 meseca prebacivanje u A1, a to nisam hteo.
 
Malopre sam aktivirao novu aplikaciju. Prikazuje da imam kredit koji sam danas uplatio, ali ne vidim internet protok čije stanje vidim na *100#.

Kartica je sada u modemu i nemam način da proverim stanje preko USSD.

S tim što nemam pojma odakle se pojavilo tih 4.xx GB protoka, jer kartica nije korišćena neko vreme, nije dopunjavana više od godinu dana, možda i dve, pa sam je danas dopunio platnom karticom.
 
Nazad
Vrh Dno