Šta je novo?

Gigatron sajt ne radi

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

Olujche

Slavan
Učlanjen(a)
23.08.2012
Poruke
487
Poena
215
Da li neko zna razlog zašto odjednom ne radi poručivanje preko sajta? Nekako mi najlogičnije da su uhakovani, ne znam koji bi to tehnički problem mogao da postoji a da se ne reši u roku od pola sata sa backupom..
 
1676669247741.png

Sa njihovog Instagrama, ~13h danas.

Još neko je ovde u nekoj temi pominjao da su mu usmeno rekli da imaju problema, i da će do ponedeljka biti rešeno. edit: S23 tema mislim beše

E sad, uzrok... ne bih znao :)
 
Ja bi rekao da je neki veći problem. Verovatno su im pokupili celu bazu, možda čak i ubacili ransomware pa sad ne znaju gde biju. Sitniji i krupniji bagovi se rešavaju sa rollback, niko nije lud da gubi stotine potencijalnih prodaja tek tako. A čiji mi se da sam još pre 2 dana čuo/pročitao negde da su u problemu..
 
Mene su danas zvali da kažu da imaju problema, jer sam očekivao da mi stigne USB kabl u jednu od dve prodavnice kod mene u Sremskoj Mitrovici. Kabl je verovatno stigao, ali ne mogu da realizuju ni jednu prodaju.
Lepo s njihove strane.
 
Sajt je imao DDOS napad pre par nedelja, pa sad ponovo. Neko se baš nameračio na njih.
 
To su ovi sto se bune za reklamacije sto im stize da su odbijeni haha🤣🤣🤣
Malo sale
Olujche, sumnjiv si najvise se bunis za gigatron haha.
Još ako provere moje postove videće da sam baš uleteo u cyber security, i sam sebi sam sumnjiv :)
Šalu na stranu, kupujem često u GT al to ne znači da ne smem da ih kritikujem. Ono što mene brine je to što su stopirane kupovine na sajtu, sam sajt radi (nisam se dobro izrazio). Ddos napad ne može biti razlog za to. Nešto tu debelo nije kako treba.
 
Zaista jesu u problemu. Sutra će biti nedelju dana kako im ne radi sistem.
 
Ako je u pitanju hack, trebali bi da posle prijave policiji obaveste i korisnike. Drugi razlog bi mogao biti neka papiriloška zavrzlama, ali verujem da bi se to do sad rešilo.
 
Cuo sam se sa zaposlenim u radnji u Pancevu da vidim ima li nove informacije, kaze da zovem u sredu da proverim kakvo je stanje, jer i oni u prodaji imaju ozbiljan problem posto im nista ne radi.
 
I kako sad resiti preuzimanje porucene robe? U prosli ponedeljak mi je receno da je poslata roba koju sam porucio online na adresu, a od nje ni traga ni glasa. Gigatron prodavnice mi nisu u blizini a call centar im ne radi...
 
Cuo sam se sa zaposlenim u radnji u Pancevu da vidim ima li nove informacije, kaze da zovem u sredu da proverim kakvo je stanje, jer i oni u prodaji imaju ozbiljan problem posto im nista ne radi.
Ne mogu ni u prodavnici da rade? Ili verovatno im ne radi sistem pa mogu samo da prodaju robu na lageru. Fiskalne kase su drugi sistem pa ne bi trebalo da imaju problema.

@danilo989 nadam se da robu nisi unapred platio. Ako nisi, bolje naruči negde drugde
 
Ma užasna je situacija. Kao robu u radnjama prodaju offline, ali eto za ove telefone ne mogu tako. Kontaktirao sam i Samsung, pokušaće da provere u toku dana pa će mi javiti mejlom. Kažu da je isporuka telefona partnerima u toku, i standardno, nadaju se da će rešiti problem što pre. A u Galeriji nije spomenuo sredu, već da uopšte nema nikakvu pouzdanu informaciju i ako mi je lakše, eto može proizvoljno da kaže da će biti za 10 dana, šou...
Ovo je komentar iz S23 teme od drugog korisnika.
Ja sam telefon porucio i platio u preorderu 3.2. i tada su me zvali i rekli da ocekujem isporuku od 17.2. U redu ajde, al onda njima padne sve dan ranije i od onda ne radi apsolutno nista. Uredjaj placen pre 2 i po nedelje, samo broj porudzbenice imam, posiljka jos nije ni kreirana, a oni nemaju vise informacija. Totalni cirkus.
 
Ha, znači problem je u njihovoj internoj bazi obavljenih kupovina.. Znači nove kupovine mogu lično al ako si nešto kupio ranije, verovatno nemaju pristup tim informacijama.
 
U petak sam bio u jednoj radnji kada se čovek raspravljao što ne može da preuzme nešto što je platio preko računa.
Danas u radnji nisu bili sigurni hoće li mi sistem dodeliti poene za kupovinu.
Ne radi im uvid u stanje lagera, dakle samo ono što fizički imaju u radnji.
 
Veoma neozbiljno od jednog giganta da dozvoli sebi ovo. Valjda imaju ljude kojima je posao da ne dozvole da dodje do toga.
 
U čaršiji je priča da su popili ransomware. Ne samo oni, već i neke druge firme.

Ali kao i svaka priča takva, nema detalja.
 
Ransomware je jedino logično objašnjenje. Bilo kakav drugi tehnički problem je mogao biti rešen do sad.

Generalno firme ne plaćaju ljude za cyber security, to im ne donosi novac kao programer. Isto kao što svi pričaju bolje sprečiti nego lečiti ali reaguju samo kad treba da se leči.
 
What are backups?
-Gigatron, 2023.
 
Mozda ima backup, pitanje od kad i sta im sve fali. Da je backup na dnevnom nivou, opet je problem sta sa ostalim izgubljenim podacima od par sati. Rollback se uradi lako po mogucstvu da im i backup nisu sjebali :D

Zamisli samo prodaju online gde su ljudi provukli kartice da nemaju u backupu jedan dan, jos gore dva ili vise…

krastavac stedelo se verovatno na cyber security, edukovanju radnika bezbednosti na internetu / email phishing etc…

Ja sam sad u loshoj poziciji imam 25% popust na kupovinu kod njih do kraja meseca ne znam dal da provucem karticu ili ne, kako zeni da objasnim da ugradnu rernu ne mogu da kupim zbog nekog tamo ... :D mada pitanje dal ce backup da rollbackuie vaucher.
 
Poslednja izmena od urednika:
Logovanjem na nalog vidim da imaju moje kupovine od pre mesec dana. Pretpostavljam da su im backupovi od 10+ dana bezbedni a da su izgubili najsvežije kupovine. Možda neko ko je skoro kupovao može da proveri u istoriji kupovine?

Sad će morati da vade iz banke sve uplate, pa kupci da dokazuju da su oni uplatili... Ko zna kako će rešiti taj haos. Vidim ja da ću biti srećan ako dobijem zamenski mi stick sa reklamacije :D
 
Kod mene u istoriji stoji kupovina 27 januara, sto jeste poslednja. Sad nadam se sa ce neko doci ovde sa svezijom istorijom kupovine bar da znamo da nije veliki timeline izgubljenih podataka.
 
Poslednja izmena:
Ja porucio tv i platio online 13.02. sa preuzimanjem u radnji. Tv stigao u radnju ali ne mogu da ga preuzmem. U istoriji kupovine ga nema, a mislim da ga nije ni bilo.
 
Pa da su normalni, tražili bi ti da im pokažeš email sa dokazom kupovine i plaćanjem, izvadili bi svoj izvod iz banke, potpišeš da si preuzeo TV i to je to. Umesto da zavuku rukave i reše porudžbine klijentima, oni se zajebavaju i čekaju čudo.
 
Kod mene u istoriji kupovine poslednja promena 10.02.
Dve nakon toga nisu upisane, od 17.02. i 20.02.
Ovaj problem mislim da imaju od 14. ili 15.02.

Inače, nije to tako lako (ni brzo) rešiti sa izvodimo ručno. Svakodnevno stiže hiljade transakcija, ima tu i od plaćanja na rate karticama od ranije, čekovi, i ko zna šta još.
 
Danas primio isporuku na adresu placenu pouzecem, roba porucena pre 8+ dana.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno