Šta je novo?

Ghost Recon: Advanced Warfighter

Agilni je napisao(la):
Ovaj... da se javim nakon jedne poduže sesije igranja GRAW-a... ova igra je meni bolja od Flashpointa! Da, upravo tako. Ali obratiti pažnju na ovo IGRA. Ovo nije naslednik prvih Ghost Recon naslova, niti je simulacija rata i ratnih uslova, kao što je to Flashpoint, ali je sjajna i fenomenalna igra. Kontrola saboraca je izuzetna, AI odličan, priča korektna, o grafici da ne pričam... mislim da je svaki aspekt igre odlično ispoliran. Flashpoint jeste realniji (nekome možda i bolji), ali je pretežak, čak na momente i suviše realan da bi se u njemu uživalo (bolje ići na paintball), dok je GRAW sjajna zabava.

Što se tiče stranih review-a, pretpostavljam da je na ocenu mnogo uticala svest o prethodnim realnim GR naslovima.

Takođe, ovde se dve strane raspravljaju o stvarima koje ni ne spore... uglavnom.

Samo jedno pitanje, u kom to aspektu je GR realniji od GRAW-a? Pricamo naravno samo o pc verziji.... GR je bio raznovrsniji, sto se tice oruzja, mapa... Imao je jednu sjajnu stvar a to je da si mogao voditi svakog clana svog tima ponaosob... Ali u cemu je to realniji?
 
Poslednja izmena:
.:GoRaNStEin:. je napisao(la):
Samo jedno pitanje, u kom to aspektu je GR realniji od GRAW-a? Pricamo naravno samo o pc verziji.... GR je bio raznovrsniji, sto se tice oruzja, mapa... Imao je jednu sjajnu stvar a to je da si mogao voditi svakog clana svog tima ponaosob... Ali u cemu je to realniji?
Potpisujem ovo 100%. Moguće je da postoji poneki aspekt kojeg se sad napamet ne mogu setiti da je stvarno bio bolji u GR prethodnim (npr. sada se pada posle 3-4 metka umesto 1-2, ali verovatno su testirali i zaključili da bi bilo preterano), ali je 99% pozitivnih aspekata GR serijala u GRAW dignuto na novi, viši nivo. GR je u svoje vreme drastično odskakao u tadašnjoj konkurenciji jer je bio znatno realniji od većine, ali u suštini nije bio realan, kao što sam rekao par postova ranije. A ako je nešto realno ne znači da je to nešto dobro...Osim toga, to je samo igra i bitnija je igrivost od simulacije realnosti, pošto se ista ionako praktično ne može dostići, uvek će biti neki aspekt zbog kojeg igra neće biti realna, a koji će da smetaju igranju.
 
Poslednja izmena:
Filipenko pa nisam znao da si takav profesionalac za fps, bezao si kada sam te zvao na lan vishe puta :)
 
Nemam druga posla nego da idem po moderatorskim lanovima, gde leksa odustane posle 1 partije, onda još dvojica odu da voze kola, neko uvek naprasno ode kući i na kraju se igraju 4 igre sa po dvoje ljudi u multiju :d :D :)
 
driver je napisao(la):
To je savrshen materijal za napushavanje, i ja tu ne cutim.


Upravo ovakav je svaki tvoj post...
 
.:GoRaNStEin:. je napisao(la):
Samo jedno pitanje, u kom to aspektu je GR realniji od GRAW-a? Pricamo naravno samo o pc verziji.... GR je bio raznovrsniji, sto se tice oruzja, mapa... Imao je jednu sjajnu stvar a to je da si mogao voditi svakog clana svog tima ponaosob... Ali u cemu je to realniji?
GR nisam voleo, niti ga mnogo igrao. Možda greškom vezujem realnost za težinu, ali se sećam da se lakše ginulo u originalu, kao i da je bilo mnogo više opcijica za samo oružje. Pristup misijama je bio studiozniji, recimo. Rekoh, samo na osnovu sećanja imam utisak da je prvi GR bio realniji. I dalje ne kritikujem GRAW, odličan je.
 
.:GoRaNStEin:. je napisao(la):
Samo jedno pitanje, u kom to aspektu je GR realniji od GRAW-a? Pricamo naravno samo o pc verziji.... GR je bio raznovrsniji, sto se tice oruzja, mapa... Imao je jednu sjajnu stvar a to je da si mogao voditi svakog clana svog tima ponaosob... Ali u cemu je to realniji?

Presao sam i GR i onaj njegov expansion i iako je GRAW dobra igra, ja ih iskreno ne bi poredio, jednostavno ne ide...
Ghost Recon je meni licno pruzio mnogo vise zadovoljstva( igrackog naravno:p)
Mene recimo originalni GR podseca mnogo na prve RainbowSix naslove....
 
Poslednja izmena:
bojsa je napisao(la):
Presao sam i GR i onaj njegov expansion i iako je GRAW dobra igra, ja ih iskreno ne bi poredio, jednostavno ne ide...
Ghost Recon je meni licno pruzio mnogo vise zadovoljstva( igrackog naravno:p)
Mene recimo originalni GR podseca mnogo na prve RainbowSix naslove....

Heh, i ja sam sa vise odusevljenja igrao GR, ali ne zato sto je navodno bolji, vec zato sto je u ono vreme dao nesto sto drugi naslovi nisu imali. I imao sam sjajnu ekipu sa kojom sam mnogo vremena proveo igrajuci ga u mrezi. Da su izasli uporedo i GR i GRAW, sigurno ne bi imao takav stav. Od GR-a je proslo 5 godina, mnogo igara je izaslo, mnoge stvari su vidjene, i sigurno te vise nece nijedna igra raspametiti kao ranije. ALI NE ZATO STO SU LOSIJEG KVALITETA. Kao sto rece filipenko, stvari koje su krasile GR, podignute su na visi nivo u GRAW, medjutim zbog deadline-a koji su imali od strane izdavaca (UbiSoft), GRAW je ostao nedovrsen u sledecim segmentima : MP, Raznolikost Mapa i Arsenal Oruzja ... sto ce biti reseno u narednim patchevima (patch 1.21 donosi i pregrst mapa i TDM i Hamburger Hill mod, poboljsan impact efekat u momentu udara metka u telo, i gomila ostalih sitnica koje se odnose na MP uzitak uglavnom). Mogao bih navesti gomilu stvari koje bih voleo da vidim u GRAW-u, ali to nikako ne umanjuje kvalitet onoga sto vec imamo, jer je zaista sjajna osnova.

Meni je isto tako recimo MOHAA od svih COD i MOH naslova ipak urezana najvise u secanje, iako je COD bolje odradjen, First Impact je ucinio svoje, i uvek se setim iskrcavanja iz MOHAA i balavljenja dok sam to prelazio, dok se iz COD-a ne mogu setiti vise nicega maltene.
 
Slazem se sa tim sto si rekao, ni ja nisam dao losu ocenu GRAW-u, vec sam samo dao komentar da je GR ostao u lepsem secanju...
poz :wave:
 
Evo malo da zakuvamo pred GRAW 2 (PC) :)

This is what ”GRAW2” for PC is going to be

Aftonbladet” on an exclusive preview of the future war

It has received the same name, but there are more differences than similarities.
Due to the Swedish developer Grin, GRAW 2 for PC is going to be a different experience.
- We wanted to recover the “recon” in “Ghost Recon”, the producer Nouredine Abboud says.

Abboud gazes and looks like the Jenuet favourite Dominique Pinon, you know the little guy in “Alien Resurrection”, “Amelie from Montmarte” and “A Very Long Engagement”.
And he is French.
But the PC version of “Ghost Recon: Advanced Warfighter 2” is not his game. It is Bosse Andersson’s, former soldier who got rid of his uniform and became game developer instead.
- We wanted to work with a developer which was strong in PC and it is, of course, an advantage that Bo has a background from the military and experience from warfare tactics, Abboud says.
- The console version shares story with the PC version. The American army Captain Scott Mitchell has just about left Mexico City (where the first game took place) to be ordered to Juarez, where a Mexican rebellion force is planning to attack the American city El Paso. We suspect later with nuclear weapons.

Built from scratch
But the Swedish PC-version is constructed from scratch and the levels are unique. There was some inconsistencies in the story, and to solve that we created a separate character for the PC-version, the intelligence officer Lewey, who fills in the empty spaces between the two versions, the lead level designer Rickard Johansson says.
We will return to the missions later. In GRAW, Mitchell and his soldiers were dropped off by helicopter in a specific zone on each map. This type of insertion is now history.
In part two it is important to plan strategically for each level. Through a couple of menus you can do so and also from which point to begin the mission. You can also decide on in which order to do the separate objectives on each mission (some of them you can ignore, but you risk loose access to important weaponry for future missions). And, most important of all, you have to decide on which group of soldiers will be best suited for each mission.

Rural setting
Already here has GRAW as game series changed, and it keeps changing as the gaming goes on. The sun drenched metal roofs of Mexico City is partly replaced with more open landscape with firefights both in the countryside and around the American suburbs. “The three day drama” has made Ubisoft and Grin to develop an impressive daylights cycle with very nice and varied weather effects.
- Due to the 72-hour campaign we wanted the player to experience the time of the day changing and the transitions.
- Bo Andersson guides us through one of the first maps which is situated around a hacienda surrounded by a hill. It is apparent that more efforts has been put into “recon” of “Ghost Recon”.
- I just alerted the Whole fu...ng camp. That was not my intention, Andersson says on fluent English to the Swedish, French, and German journalists who are gathered at Grin’s office located at “Sveavägen”.
Mitchell, who is by now surrounded by an impressive amount of bullets and ricochets, tries to sort out the situation from his position on the hilltop and gives orders to his soldiers below. An intensive firefight commences, but it is obvious that the tactic will not work for too long. At the same time as Grin tries to give the players more freedom, they have also forced them to do more recon.
- The whole idea is that I'll do the recon and let my men do the killing, or the opposite, says Bosse Andersson.

Fighting for their lives
The “Hacienda map” is a good example of “vertical gameplay” Grin has strived for. The hill does not only lead to gameplay horizontally and sideways but also vertically. Mitchell has to be just as aware of what is beneath him or above him. And right about at this point, when he fights to survive his “digital” life, Bosse starts to talk about a lot of gameplay details.

• Enemies that never appear on the same spot
• A “Metal Gear Solid” flirt where a meter displays how easy or how hard it is for the enemy to detect the player
• You can save games wherever but not during a firefight
• More fighting indoors
• During the missions it is on occasion possible to lead a 13 man strong squad (Mitchell included)

Bosse Andersson aborts the mission and loads a map, further into the game “09 The Dam”. A voice says: “Get that nuke and we can go home”. Bo Andersson says
- You did no hear that
Yes we did, but please tell us about the multiplayer features now
- OK

New multiplayer mode
The co-op mode is intact and all the standard possibilities are there for the casual soldier. But the real triumph card is “Assault vs. Recon”. One side acts as Mexican rebels with heavy weapons and unlimited number of spawns. The other side is consequently “recon” with high tech equipment but only one spawn.
- Those in the “recon” team that dies can help their teammates to locate enemies, Bosse Andersson says.
- The idea is, once again, to force the players to do more recon. Due to one spawn only, they have to act more carefully and strategically.
A German reporter seems dissatisfied:
- But the others can just “gun´n run'em down”, he says.
- Yes, but we have ensured so that they do not spawn in directly, but after a delay
- And the more enemies the “recon” team kills, the better weapons they get, for example the “Barret” which can shoot through walls, Bosse Andersson says.
“Ghost Recon: Advanced Warfighter” for PC was last year’s most pronounced Swedish title according to “Aftonbladet”.
After this preview it is possible that Grin will make us spoilt again. We’ll get the answer in March.


Najvise se radujem mapama koje nisu urbane ... Gladan sam toga, evo naviru mi secanja dok se peglao OGR nocima sa ekipom u MP :) ... Ludiloooo :)
 
Poslednja izmena:
Jel postoji nacin da se umiri opticki nisan jer ovako stalno ide lijevo-desno i veoma je tesko pogoditi protivnika?
 
da
shift, ctrl, desni klik... nesto... provali mora da ima, znam da ima samo se ne secam koje je dugme
 
Ma jok nece i dalje se mrda. Moram protivnike da gadjam na srecu.
 
Meni je isto tako recimo MOHAA od svih COD i MOH naslova ipak urezana najvise u secanje, iako je COD bolje odradjen, First Impact je ucinio svoje, i uvek se setim iskrcavanja iz MOHAA i balavljenja dok sam to prelazio, dok se iz COD-a ne mogu setiti vise nicega maltene.
U pravu si!Bas to.... Kao u HL - dolazak u BlackMessu i onaj zenski glas sa spikerfona.... U CoD-u mi je ostala u secanju kad prelazis reku i goloruk ides uzbrdo sa saborcima (mozda zato sto sam bas pre toga gledao film "Behind enemy lines" gde postoji takva scena original, kao i MoHAA iskrcavnje na plazu i film Rajan).... Ili Battlezone i trening misije hoverkrafta na Mesecu....
Mozda je to i zato sto su te igre u datom trenutku odskocile od proseka i uvele neke nove stvari u terminologiju igara....
A tek treba da igram GRAW i RSV, i po vasim kritikama trebalo bi da mi se svidjaju :):):)
(i FSW mi se svidjao)
 
Poslednja izmena:
Imam mali problem sa GRAW. U trecoj misiji kad dodjem do ambasade i ona naravno ode u vazduh treba da obezbjedjujem VIP2 dok ne dodje helikopter. E tu nastaje problem jer niko me ne napada a gdje god podjem kao napustam misiju i moram da se vratim i budem u krugu oko one statue. Probao sam i da cekam ali nista. Moze li neko da mi kaze sta treba da se uradi ili je to neki bug.
 
Imam mali problem sa GRAW. U trecoj misiji kad dodjem do ambasade i ona naravno ode u vazduh treba da obezbjedjujem VIP2 dok ne dodje helikopter. E tu nastaje problem jer niko me ne napada a gdje god podjem kao napustam misiju i moram da se vratim i budem u krugu oko one statue. Probao sam i da cekam ali nista. Moze li neko da mi kaze sta treba da se uradi ili je to neki bug.

Ne postoji bug na tom mestu... Koliko se secam, treba da odes do rusevina, do VIP, istrtljace se par dijaloga, i onda treba da se odupres napadima ... To bi bilo to ... Aj na posao ponovo :p
 
To sam i pokusavao ali jednostavno nece. Cim predjem ulicu izmedju one statue i rusevina javi mi se neki lik i kaze da napustam misiju i da se vratim, a ako nastavim dalje prema rusevinama onda game over jer nisam poslusao naredjenja.
 
patchuj igru... jbm li ga... ja sam igrao sa 1.30 patchom i nisam imao problema...
misiju nisam presao iz prve :) ali nisam imao tih problema..
 
Rijesio sam problem. Reinstalirao sam igru i poceo misiju iz pocetka i radi. Samo ne razumijem zbog cega je bagovala, valjda su gremlini:p
 
Ova igra meni i nije toliko teška. Samo otkriješ položaj neprijatelja pomoću one real-time mape, i viriš iza ćoška taman toliko da vidiš samo jednog i ubiješ ga, pa onda još malo da vidiš sledećeg pa i njega ubiješ i tako sam čistio svaki prostor ispred sebe. A to ne bi moglo da nema jedne mane ove igre koja je dosta koči, a to je da oni samo kad su baš blizu drugoga koga ubiješ, obrate pažnju, a i to je za kratko, jer samo malo promene položaj i opet blenu u prazno. Slabo sam ja i koristio pomoć mog tima jer mi je retko trebala. Nadam se da će popraviti taj AI u GRAW2. Bezveze je ovako. Prešao sam igru pre par nedelja i nešto mi se ne igra više.
 
Ququ meni ququ meni :d. Pa ljudi ovde na benchu totalno prsli :d. Citajuci ovo ovde, sta pojedinci pisu, ja stekoh utisak da je igra njesra. Tj. kao - nije nesto.. I ja onako bezbrizno je instalirah na mojoj mashini, kao, aj vidim i to cudo. I evo me totalnog spaljenog! Znaci loodilo! Zahebi i posao i sve - bolovanje! Idem Beogradskim ulicama i stekam se iza zidova - provirujem :d. Ste vi bre normalni? Pa igra je zakon. Znaci na mojoj mashini, fps >60, najveci drop - 50fps - ma milina. Grafika - bruka - bash kako treba da bude za ovaj tip igara. Efekti bruka. Ono ja ispod kamiona, oko mene prsti rafalna paljba, oblacici prasine, surround, izduvavaju se gume, otpadaju vrata, varnice, meci na sve strane, neki kerovi laju u pozadini!? izdajem komande da me pokrivaju, regroup! LOOODDILO! Naravno cepam na projektoru, 4m slika ulica new mexica, ko da sam tamo, i ozbiljnom surroundu. I ortaci koji su gledali, kad zaprste rafali na sve strane, su u fazonu: "brate ja osecam miris baruta :d". Digla im se kosa na glavi. Bash lep balans izmedju realnog a da ne smore preterano game-play u sado-mazo fazon. Onako bash kako treba. Ko voli SWAT, Delta, R6, itd tip igara - eto njemu pozdravljanja od zivota. Znaci sve to na kvadrat! I gde je ono lako? Pa ja izgibo ko Sava Kovacevic svaki put. Kome je ono lako - tog pod hitno treba udaljiti od igara i kompijutera na min 1 god i naci mu nesto zhensko ;). Zhasu. Ja mislio da sam preterano kritican, ali neki stvarno nemaju mere..

Najveca mana po meni je: prica - dobri amerikanci - al sa tim se treba pomiriti jer je svaka nova igra na taj fazon hebiga. Nece skoro igra sa dobrim Srbima ;).

Ko ima neku normalnu mashinu da to igra ko covek (ja na mojoj mashini stvarno nemam utisak da je igra zahtevna? - radi ko da sam pustio quake2 ;)), ovo je naslov koji se ne sme propustiti! Ovo je bash ono igra za starije, zna bash da bude brutalna. U sta li ce da odraste neko nesretno dete koje sada igra ovakve igre umesto ponga!? U legiju? Zhasu..

Nemojte zato sto imate slabe mashine, za svaku igru koja je zahtevna, tripovati da je njesra, samo zato sto ne mozete da je igrate ko ljudi + da tonete u neke depresivne tonove. Potrudite se da napravite potrebne uslove da biste uopste mogli da uzivate u nekoj igri, da je uopste provozate kako treba. Ova igra je definitivno dobra, ali je malko preteska, komplikovanija, bez strafe jumpa, bez rocket luncher-a, pada se od 1-2 metka (ne voli to svako, ali ko voli..), na momente zna da isfrustrira, bez F5 save-game-a (mada su check-pointi lepo resheni), nije bash serious sam, rokanje horde mutanata, opstenarodno grand veselje - da bi dobila vrh ocenu koju sigurno zasluzuje. A za taj tip igara je totalna adrenalinska inekcija..

Cccc nije teshka - pa meni cuka stala petnaes puta! Cime se vi drogirate :D, ste vi zombiji, autizam, ste zivi ljudi ;). Ono cini mi se da neke bench usere stave na neki RollerCoaster smrti, da bi oni zaspali na njemu.. Penzija.. Cccc ;)..

Shalu na stranu - meni se igra bash ZESCE svidela. Mislim to je to.. Za taj tip igara..
 
Poslednja izmena:
E da - ja igru igram sa mishom + tastaturom na pc-u. I ginem ko Nikoletina Bursac. Ne mogu ni da zamislim kako bih ginuo sa joy-padom!? Mislim da ovakve igre igrati joy padom - jeres ;). Igra sigurno nije arcada - bez obzira sto je sa kozlole - vec onako lepo izbalansirana igra. Da su je josh malko otezali - totalni sado-mazo. Ovako je bas kako treba.. Kome treba teze - nek se prijavi u legiju stranaca ;)..

A i extra je resheno komandovanje ghost-ovima. Bash extra! I realtime komande i mapa - ma na sve su mislili..
 
Sta pricas bre ti?

? Pa ja skapirah, da je ovo neki port? Sa sony-ja? Videh Drajvera u temi, pa reko sigurno je neki port sa PS2 - i slicno ili ima veze sa sony-jem-konzolama cim on piskara ;)..

Os kazes da je igra pc exluziva? Da nije portovana - pazi ja to ne pratim toliko..

Nije iskjuceno da sam lupio ovo za port sa kozole :wave:.

U svakom slucaju nebitno - igra je bash dobra..
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno