@Magny Cours
Vidi, primetio sam da se gtx980 kako da kazem, u sustini rastereti sa dedicate Physx karticom. Bolji frametime, tjst. fluidniji prikaz slike se moze primetiti i narocito je izrazen u Metro serialu, a nesto manje kod drugih igrica. Vec sam nesto onako laicki objasnio, jedna karta renduje sliku i u isto vreme mora i da odradi i physx efekte, pa je logicno da ce se, sa drugom karticom, prva karta biti rasterecenija, bolje ce se ponasati i ceo taj tehnoloski proces obrade slike i physx-ija ce biti savrseniji i bolji.:S: Verovatno i onda ne bi dolazilo do ovoga o cemu pricas.
Mozda je neko, onako retroaktivno, obavestio ove u Nvidia da se ovde na Benchu prica o Physx-ju pa su resili da malo porade na Physx-iju.:beat:
Glavna fora ce biti izgleda Nvidia Gameworks, tjs.novi Physx FleX i novi UE4 Engine. Sada malo nesto citam o ovim "interactive and cinematic game experience" tehnologijama
i deluje obecavajuce i sto je najbitnije, i Physx stvar je tu implemetirana, u taj novi Nvidia Gameworks, pa ce izgleda i biti mnogo vise igara sa physx-ijem.
EDIT: Evo recenice Tima Sweeney, the founder of Epic Games and mastermind of all things Unreal (UE 4 Engine):
How has the PhysX engine evolved in UE4? How is it used in the demo?
We used PhysX for all collision queries in UE4, and all the physics objects you see in the interactive part of the demo (hammer, statues, planets etc).
Vidi, primetio sam da se gtx980 kako da kazem, u sustini rastereti sa dedicate Physx karticom. Bolji frametime, tjst. fluidniji prikaz slike se moze primetiti i narocito je izrazen u Metro serialu, a nesto manje kod drugih igrica. Vec sam nesto onako laicki objasnio, jedna karta renduje sliku i u isto vreme mora i da odradi i physx efekte, pa je logicno da ce se, sa drugom karticom, prva karta biti rasterecenija, bolje ce se ponasati i ceo taj tehnoloski proces obrade slike i physx-ija ce biti savrseniji i bolji.:S: Verovatno i onda ne bi dolazilo do ovoga o cemu pricas.
Mozda je neko, onako retroaktivno, obavestio ove u Nvidia da se ovde na Benchu prica o Physx-ju pa su resili da malo porade na Physx-iju.:beat:
Glavna fora ce biti izgleda Nvidia Gameworks, tjs.novi Physx FleX i novi UE4 Engine. Sada malo nesto citam o ovim "interactive and cinematic game experience" tehnologijama
EDIT: Evo recenice Tima Sweeney, the founder of Epic Games and mastermind of all things Unreal (UE 4 Engine):
How has the PhysX engine evolved in UE4? How is it used in the demo?
We used PhysX for all collision queries in UE4, and all the physics objects you see in the interactive part of the demo (hammer, statues, planets etc).
Poslednja izmena: