Ne volim da idem u off, posebno na NV temi ali samo da odgovorim, itekako ima bolje iskoristenosti hardvera, evo ti primera iz Rise of the Thomb Raider, igre koja po opstem misljenju ima NAJLOSIJU dx12 implementaciju, odradjenu u vidu naknadnog patcha, dakle budzevina, plus nV sponzorisan naslov, necu da kacim AOTS da ne bude da se hvatamo za uvek isti naslov.
Pa cak i u takvoj situaciji, benefiti su ogromni, obrati paznju na minimalni fps, u pitanju je interni benchmark iz igre, levo dx11 desno dx12. Masina iz potpisa, matori havajac 290x i FX 8300, dakle pure AMD hardver:
Pogledajte prilog 201927 Pogledajte prilog 201928
Skok u Geothermal Valley sa 8.65 na 48.64 u min fps, Syria skok sa 9.96 na 23.91, bukvalno od tesko igrivog do fluidnog, zahvaljujuci dx12. (OK, sacekao malo vremena na dx12 i odigrao bez problema)
Ujedno odogovor @DAS-u, upravo ono sto je naveo kao primer protiv dx12 i Radeon kartica govori suprotno, cim je izasao kakav takav dx12 patch, rezultat je samo potvrdio ono o cemu pricamo. Sto se tice Quantum Breaka- igra je remek delo ali ok, kapiram da je nekome i remek delo krs ako ne radi dobro na znamo vec cemu, ako je nekome tako lakse i to je ok...