Šta je novo?

GearBest, Banggood, LightInTheBox, DealExtreme, Geekbuying (Readme u prvom postu!)

Svejedno, mešaš babe i žabe...kao da kažeš ovaj hdmi kabl nije pravi hdmi nego pertla sa hdmi adapterom...
 
Kako mešam babe i žabe? Ove je kao da uzmem micro usb kabal i stavim na njega adapter usb c. Isporučivaće istu brzinu punjenja i isti prenos podataka, to nije usb c standard...
 
naravno da jeste, ali lakse je da trosimo prostor na forumu nego da nesto procitamo...

USB-C 3.1 cables are considered full-featured USB-C cables. They are electronically marked cables that contain a chip with an ID function based on the configuration channel and vendor-defined messages (VDM) from the USB Power Delivery 2.0 specification. Cable length should be ≤2 m for gen. 1 or ≤1 m for gen. 2. Electronic ID chip provides information about product/vendor, cable connectors, USB signalling protocol (2.0, gen. 1, gen. 2), passive/active construction, use of VCONN power, available VBUS current, latency, RX/TX directionality, SOP controller mode, and hardware/firmware version.

USB-C 2.0 cables do not have shielded SuperSpeed pairs, sideband use pins, or additional wires for power lines. Increased cable lengths up to 4 m are possible.

All USB-C cables must be able to carry a minimum of 3 A current (at 20 V, 60 W) but can also carry high-power 5 A current (at 20 V, 100 W). All USB-C to USB-C cables must contain e-marker chips programmed to identify the cable and its current capabilities. USB Charging ports should also be clearly marked with capable power wattage.

Full-featured USB-C cables that implement USB 3.1 gen. 2 can handle up to 10 Gbit/s data rate at full duplex. They are marked with a SuperSpeed+ (SuperSpeed 10 Gbit/s) logo. There are also cables which can carry only USB 2.0 with up to 480 Mbit/s data rate. There are USB-IF certification programs available for USB-C products and end users are recommended to use USB-IF certified cables.
 
Da li ima neka fora da se naruce LiPo baterije sa ovih sajtova? Znam da trenutno ne moze, aviokompanije ne dozvoljavaju.
Ali cene su odlicne, a kod nas po sajtovima deru (i KP i online prodavnice).

Pozdrav
 
Retko ko šalje za Srbiju ali može se naći na aliexpressu, ali to ipak nisu original baterije (takođe u većini slučajeva nisu original ni kod nas na kp). Ako ti ne trebaju high drain baterije mogu poslužiti i te Kineske.
 
Poslednja izmena:
Ma da, trebaju mi ovako, za kucne projekte. Ima modula za punjenje, baterije jeftino, pa da iskoristim.
Bacicu pogled na ali, hvala!
 
Izgleda da su na banggood krenuli malo da jedu... khm... :wc:

Prvo, na stranici "Shopping cart" svi proizvodi stoje pod CN warehouse, i tek kada odem na Checkout onda dobijam informaciju da ce biti podeljeni u vise paketa.
Drugo, imam 3 proizvoda podeljena u 2 paketa. Na Checkout nemam opciju da uzmem broj za pracenje za 1.14€ uopste, mogu samo da biram da promenim nacin slanja (sledeci je "Priority direct mail" koji je skuplji). Medjutim, ako napravim 2 razlicite porudzbine (sa istim proizvodima!) , onda moze da se bira broj za pracenje.
Do skoro, koliko se secam, mogao si posebno za svaku posiljku da biras broj za pracenje.

U prilogu su slike.

PS. Mala greska sa moje strane, nije bila selektovana adresa za isporuku.
Pojavio se tracking broj, ali opet ne moze da se bira pojedinacno za pakete, ide opcija samo za sve pakete (zbir 1.14€ za svaki paket). I daje podrazumevano expedited shipping, izgleda pokusavaju da uhvate na foru...
 

Prilozi

  • 2 posiljke.JPG
    2 posiljke.JPG
    48.9 KB · Pregleda: 121
  • prva.JPG
    prva.JPG
    37.7 KB · Pregleda: 117
  • druga.JPG
    druga.JPG
    33.9 KB · Pregleda: 117
Poslednja izmena:
Poručio sam 12.09. sa Gearbest-a neku lampu koja košta 20$ bez trekinga i kuckao poruke kako ne dolazi pošiljka itd...

Evo moje zadnje poruke njima
I checked mine local post office I said my name and address and after the check they did not have any information about the package for me. Within 2 days, the delivery time expires, as there has not been a delivery so far, I would a refund.
Again, if by any chance the shipment comes I will contact you for payment although I sincerely doubt that it will come.

A evo i njihovog odgovora
Thank you for your valuable feedback.



For the flat rate shipping, if you did not purchase the tracking option during checkout, you will not have tracking number.

But be sure the package is on the way. We sell thousands of parcels every day to your country that reach our customers successfully with no tracking number.
We kindly hope you can wait till Nov.11

We are sure to offer you solutions if you cannot get your order till that date.


We are at your service, please feel free to contact us anytime.

Tog 11.11. je Delivery deadline.
Moja nedoumica je da li da sačekam 12 pa opet da tražim refund ili da idem preko paypal-a da stopiram isplatu? Ne znam da li gubim pravo kada istekne taj rok (nisam ranije poručivao preko Gearbest-a obično idem preko Ebay-a ili Ali-ja)
 
Poslednja izmena:
Sačekao sam da istekne i taj zadnji dan isporuke i poslao im poruku da nije došao paket i pročitajte njihov odgovor
We apologize for this delay and sincerely regret to hear that you have not received your order.

After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.


The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.

Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html


However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.

Here are the best solutions we can offer you in this situation:

1) Partial refund to your Wallet as store credit.

We can refund 10 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points (You will receive 1 points for every 1 USD. For example 3 USD will gain you 3 points).


You can use both your Wallet and points to purchase your future products.

Learn more about wallet benefits : http://www.gearbest.com/m-article.htm?id=111

Learn more about points benefits : http://www.gearbest.com/about/about-points.html


2) Partial refund to your original payment account.

In this case, we can refund 10 USD to your original payment account.


Kindly let us know your decision.

Once again we apologize for any inconvenience caused.
Auuu koji bezobraznici delimični refund. Platio sam 20,14$ a oni nude 10$ nazad.
Idem sada na paypal da tražim novac nazad.

Pre ovoga sam poručio microSD karticu (5$) koja je bila felerična i za to sam dobio pun povraćaj...moja jedina greška je što sam izabrao da mi prebace u gearbest novčanik što znači da ću morati još nešto da poručim da to potrošim i onda sam završio sa gearbest-om za sva vremena.
 
Poslednja izmena:
Nema razloga da se preganjas sa njima ukoliko si platio preko paypala.
Zali se paypalu i uveren sam da ces dobiti pun iznos.
 
Nema razloga da se preganjas sa njima ukoliko si platio preko paypala.
Zali se paypalu i uveren sam da ces dobiti pun iznos.

Otišao sam na paypal i kliknuo sam "report an issue" u vezi te transakcije i automatski prvo poruka(tu sam napisao da roba nije došla i da hoću pun refund) ide prodavcu tj. gearbestu, kao da probam da rešim sa njim pa onda ako ne odgovara posle nekog vremena mogu da eskaliram. (sačekaću 2 dana onako diplomatski glupo mi da odmah idem na ecsalate da ne misle da sam neki šaban)
Prvi put dolazim u ovu situaciju da tražim povraćaj preko paypal-a.


PS:Čitam ono gore opet
We can refund 10 USD as a gesture of good will :D koji carevi
 
Poslednja izmena:
^

Iz mog iskustva, u takvim situacijama sa GearBest-om, bih se mogao kladiti i biti siguran 99% da su taj paket ukrali naši poštari. Sad već više od godinu dana ni najmanju sitnicu od pola dolara ne kupujem bez pravog TN-a. A pre godinu dana, u roku od oko mesec dana, mi nije stiglo 4-5 paketa sa GB-a koji su svi tada imali onaj neki TN sa kojim se paket mogao pratiti samo do ulaska u Srbiju... i svi su "dobijali noge" ovde.

Meni je GB pespogovorno vraćao celokupne iznose, tj. odmah iz prve bi me pitali da li želim da mi čitav iznos vrate na PP, ili kod njih u onaj kao moj novčanik ili da mi istu stvar pošalju ponovo. Ali pretpostavljam da je to zbog nekoliko stotina prethodno kupljenih stvari od njih, bez ikakvih problema. Kupujem kod njih od 2014. - otkad su se otvorili. Čak sam u zadnje vreme razmišljao da pređem na direktno plaćanje karticom, da ne dajem bezveze 5% provizije PayPal-u. Barem sam ja toliko siguran.

Stavi se u njihovu situaciju? Tj. zamisli da su uloge obrnute? - GB ti je platio lampu, a ti si je lepo spakovao i poslao... I sad ti GB prijavljuje da mu lampa nije stigla, a to nigde nije moguće proveriti. Kako bi ti reagovao u takvoj situaciji?

Mislim da je jedino rešenje da GB ukine slanje paketa za Srbiju bez pravog TN-a... I gotovo, rešeni svi problemi ove vrste.
 
Ja nikada nista nisam porucio osim sa Aliexpresa,sve iz razloga sto nisam siguran.

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk
 
Stavi se u njihovu situaciju? Tj. zamisli da su uloge obrnute? - GB ti je platio lampu, a ti si je lepo spakovao i poslao... I sad ti GB prijavljuje da mu lampa nije stigla, a to nigde nije moguće proveriti. Kako bi ti reagovao u takvoj situaciji?
Pravo da ti kažem nisam ni gledao da li ima TN ovo mi je bila druga kupovina kod njih...sada sam pogledao Unregistered Air Mail 1,46$ Registered Air Mail 2,68$ Expedited Shipping 29,33$
Toliko je mala razlika u ceni pod uslovom da ovaj registered air mail ima TN u odnosu na unregistered air mail?
 
Dakle sigurno nisu poštari ukrali. Da je tako, GB bi uveo obavezano slanje sa TN ili bi taj dolar platili i sami, za pakete preko X vrednosti. Nije to vruća voda, svi svuda daju besplatnu isporuku za neku sumu, mnogo više znači zadovoljan kupac, koji će opet kupovati, nego jedan dolar.
 
^

Jel da, ti si siguran da poštari ne kradu?

Electronic information,receive--15-Sep-2017 04:16 AM
Small package Center, receive--15-Sep-2017 06:16 AM
Parcel centre,sealing--15-Sep-2017 09:16 AM
Small package Center, left--15-Sep-2017 10:49 AM
Exchange Bureau, have been exported to open--16-Sep-2017 06:49 PM
Exchange Bureau, have been exported directly--17-Sep-2017 12:52 PM
Transit Center,left hand navigation--17-Sep-2017 06:26 PM
SERBIA, Arrived --01-Oct-2017 06:26 PM
SERBIA, the transfer of customs-- 01-Oct-2017 10:06 PM

Jedan od mojih nekoliko paketa, koje nikada nisam dobio. Ko ga je ukrao, ako nisu poštari?

Od tada plaćam pravi TN za sve, a letos sam napravio test sa jednim paketićem vrednosti 1$, za koji nisam platio pravi TN...

Electronic information,receive--16-Jun-2018 09:31 AM
Small package Center, receive--16-Jun-2018 11:31 AM
Parcel centre,sealing--16-Jun-2018 02:31 PM
Small package Center, left--16-Jun-2018 04:04 PM
Exchange Bureau, have been exported to open--18-Jun-2018 12:04 AM
Exchange Bureau, have been exported directly--18-Jun-2018 06:07 PM
Transit Center,left hand navigation--18-Jun-2018 11:41 PM
SERBIA, Arrived --02-Jul-2018 11:41 PM
SERBIA, the transfer of customs-- 03-Jul-2018 03:21 AM

... i naravno, i njega su ukrali. Nikada ga nisam dobio.

A za svo ovo vreme, izuzev ovog jednog paketića koji je bio test, sam kupio jedno 50 paketa sa pravim TN-om i svi su mi lepo i na vreme isporučeni.

I ti si siguran da poštari ne kradu?

GearBest je tu Consijevu lampu platio $10, prodao je Consiju za $20, poštar je maznuo lampu, a GearBest sada nudi Consiju da mu vrati pola novca. To im je najmanje smaranje - ništa nisu zaradili, ali nisu ništa ni pukli. Dok naši poštari budu krali sporadično, to će se tako i završavati. Ako se pojava učestali, sigurno će GearBest nešto preduzeti.
 
Toliko je mala razlika u ceni pod uslovom da ovaj registered air mail ima TN u odnosu na unregistered air mail?

Da, sa "registered air mail" dobiješ pravi TN i možeš da pratiš pošiljku. To je po naški - preporučena pošiljka, po pravilu bi, nakon isporuke, ti trebao da se potpišeš i time potvrdiš da si je primio. Čak mislim, nisam siguran, da bi se ta pošiljka u svakoj pošti kroz koju prolazi trebala stavljati na vagu, da se utvrdi da je težina ista kao što na njoj piše. To sprečava, ili makar otežava, krađu npr. nekog uređaja, a uz dostavu njegove prazne kutije u originalnom paketu isl.
 
^

Jel da, ti si siguran da poštari ne kradu?



Jedan od mojih nekoliko paketa, koje nikada nisam dobio. Ko ga je ukrao, ako nisu poštari?

Od tada plaćam pravi TN za sve, a letos sam napravio test sa jednim paketićem vrednosti 1$, za koji nisam platio pravi TN...



... i naravno, i njega su ukrali. Nikada ga nisam dobio.

A za svo ovo vreme, izuzev ovog jednog paketića koji je bio test, sam kupio jedno 50 paketa sa pravim TN-om i svi su mi lepo i na vreme isporučeni.

I ti si siguran da poštari ne kradu?

GearBest je tu Consijevu lampu platio $10, prodao je Consiju za $20, poštar je maznuo lampu, a GearBest sada nudi Consiju da mu vrati pola novca. To im je najmanje smaranje - ništa nisu zaradili, ali nisu ništa ni pukli. Dok naši poštari budu krali sporadično, to će se tako i završavati. Ako se pojava učestali, sigurno će GearBest nešto preduzeti.
Da li ti znas da su to izmisljeni statusi da je stiglo u Srbiju? Kako ne primetis da uvek tacno za dve nedelje posle 'left hand navigation' se pojavi status da je stiglo u Srbiju.
Meni je vise puta paket urucen nedelju dana pre tog njihovog statusa.
Nasi postari ne kradu, mozda neki pojedinac. Pre ce biti da kad nema paketa da se zagubio u Kini, ili se raspao u nekom centru. Jednom mi je stigla litijumska baterija ko tenk da je presao preko nje.
Kad nema paketa to znaci da nije preziveo transport.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Jos mi se nije desilo sa GB da mi ne stigne paket. Sa alija mi se desavalo ali dobijao sam refund. Uglavnom je GB bio sasvim korektan i za refund, stave mi lovu odmah na nalog i imam za drugi put kad narucujem.

Tapatalk from Poco loco
 
Da li ti znas da su to izmisljeni statusi da je stiglo u Srbiju? Kako ne primetis da uvek tacno za dve nedelje posle 'left hand navigation' se pojavi status da je stiglo u Srbiju.
Meni je vise puta paket urucen nedelju dana pre tog njihovog statusa.
Nasi postari ne kradu, mozda neki pojedinac. Pre ce biti da kad nema paketa da se zagubio u Kini, ili se raspao u nekom centru. Jednom mi je stigla litijumska baterija ko tenk da je presao preko nje.
Kad nema paketa to znaci da nije preziveo transport.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Ma joook, on je siguran ;)
Broj za praćenje mu je sigurno kako treba, a ne onaj koji se sastoji samo od cifara, a išao je i u poštu da vidi gde je zapelo...

Ne kažem da pošta ne krade, ali iz odnosa GB prema kupcima sam siguran da su oni krivci, a ne pošta.
 
Odgovorili mi na paypal iz gearbest-a
Dear Valued Customer, We apologize for the delayed response. We would like to express our sincerest apologies for any inconvenience caused to you. With international flat rate shipping (registered/unregistered), the delivery time is slower than expedited shipping (i.e. DHL). The delivery time may also be affected by extenuating circumstances such as extreme weather conditions, national holidays and peak delivery seasons. According to the situation and your request, we can offer you a refund of -20.14 USD to your PayPal account. If you receive your package later kindly contact us to let us know. We kindly ask you to repay us once you have received your item. Thank you for your understanding and patience.
Svakako da ću im platiti ako mi bude došla iako sam poručio istu lampu, ali preko Aliexpressa.
 
Jok nakon svega pročitanog o pošiljkama sa Li-on još mi samo to fali? :D
Kupio sam još pre mesec dana 18650 (1.100din) bateriju očekujući da mi ova lampa iz gearbesta stigne...tako da sada čeka ovu iz Alija.
 
Poslednja izmena:
Ma joook, on je siguran ;)
Broj za praćenje mu je sigurno kako treba, a ne onaj koji se sastoji samo od cifara, a išao je i u poštu da vidi gde je zapelo...

Ne kažem da pošta ne krade, ali iz odnosa GB prema kupcima sam siguran da su oni krivci, a ne pošta.

Ja sam zaključio da poštari kradu, tj. da su počeli da kradu, prošle godine kada mi je stigla pošiljka koja je bila otvarana i iz koje je ukraden predmet, a ostavljena samo njegova prazna kutija u onoj velikoj koverti. U isto to vreme mi nije stiglo još nekoliko paketa od različitih Kineza, a i ovde na forumu je tada iste pojave prijavljivalo nekoliko ljudi... i to su svi, koliko se sećam i za koje sam mogao da ukapiram, bili iz Beograda. Mom rođaku, ujedno i komšiji, su tada iščezla tri paketa iz USA, a godinama pre toga mu se tako nešto nije desilo. Ni meni se tako nešto nije desilo ni jednom, godinama unazad, a uvek sam isključivo birao najjeftiniji ili besplatan shipping.

Od tada uzimam TN obavezno, a tada sam zaključio da poštari kradu na osnovu svega ovog. I napisao sam da sam "siguran 99%", jer znam da nekada i nešto što nam je potpuno očigledno, na mora da znači i da je istinito. A podrazumeva se, u uobičajenoj ljudskoj komunikaciji, da "poštari kradu" ne znači "svi poštari kradu sve pakete koji postoje".

Eto.

Kako si ti zaključio da poštari sigurno ne kradu?

... Već da GearBest (koji trgovinom godišnje ostvaruje desetine miliona dolara čiste zarade i kome se ta zarada svake godine duplira) pokušava još dodatno da ušićari tako što nasumično ne pošalje nekome po neki paketić od par dolara, pa onda da (računajući da 1% kupaca neposlatih paketića neće tražiti novac nazad) im tako ostane još malo siće?
 
Po pilićarskom odnosu prema kupcima. Taj odnos možeš videti kroz celu ovu temu, zato je ubačen i u FAQ da se ide isključivo preko PayPal-a.

Ako ti smatraš da su mnogo fini kad nude kikiriki ako ne stigne pošiljka, dok svi u svetu, pa i kod nas vraćaju novac, tj pošiljalac snosi odgovornost isporuke, onda si naivan. To su klasični kinezi, pogledaj i ostale teme, fore sa kuponima i "nedostatkom robe" kada se uzme previše povoljno, lažnim brojevima za praćenje (koje razmenjuju kinezi međusobno), lažni popusti, čekanjem da se nakupi dosta narudžbina (jer je tako jeftinije, pa ako se ne dođe do te cifre onda ne šalju)...

Najlakše je okriviti drugog. Opet kažem, pogledaj te brojeve čiji si status slao, pa ćeš promeniti priču kada vidiš da su lažni.
Da su pravi možeš da se žališ i znaće se tačno ko je u lancu odneo pošiljku.
Ako nešto nestane iz paketa pogledaj težinu, pa uporedi sa težinom pristiglog paketa. Lako ćeš videti jel neko stvarno ukrao ili je pošiljalac zeznuo.

P.S. I meni prošle godine, ili pretprošle, nije stigla gomila paketa. Ali su bili na popustu ili oko ovih rasprodaja. Van toga su svi stizali. I ti poštari da kradu krali bi stalno, a ne samo proizvode sa akcija/rasprodaja (i to su bile sitnice, kablovi i slično, a pre i posle toga uzimao i skuplje i jeftinije stvari).
 
Poslednja izmena:
Ja još uvek čekam da stigne pošiljka, ali izgleda da su refabrished, a o tome nije bilo reči, mada je bilo sumnje, neki su i postavljali pitanje i odgovor je bio da nisu.
Da li da se žalim PP-u?
ab90fadcba9a73d6b163e8a9d60edf33.jpg


Послато са LEX820 уз помоћ Тапатока
 
Izlupaj skrinšotove a kad ti stigne dodoaj slike na sve to i žali se. :)
 
Ma ne znam da li da ga podizem iz pošte uopšte, jer znam koji ce odgovor biti, da ga vratim o svom trošku, a bicu u gubitku za carinske troskove i pdv, cisto sumnjam da ce da ponude neku kintu.

Послато са LEX820 уз помоћ Тапатока
 
To je samo jedan napisao. Ostali su zadovoljni, 5 zvezdica.
Pise da mozes u roku od 3 dana da trazis zamenu ili refundaciju.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno