Moja logika je da se telefon kupuje po najmanjoj mogućoj ceni, jer ćete ionako sve kvarove morati sami da plaćate...
Retko koja prodavnica će da vam uvaži bilo kakav hardverski kvar, 99% daje garanciju samo na softver, što je po meni van pameti. Kao kada bih kupio novi BMW M6 i dobio garanciju samo na kompjuter u kolima.
Tipičan primer je kod telefona na preklop, kod kojih riknjava flat kabl - on spada u tzv. "mehanička" oštećenja, tj. oštećenja koja je prouzrokovao korisnik. To jeste tačno, u neku ruku, ali izem ti telefon kome u roku od godinu dana crkne nešto što je veoma bitno u funkcionisanju samog aparata.
Letos sam kupio kevi Motorolu V600 koja OD STARTA nije radila kako treba. Ugasim je, neće da se upali. Upalim je, nema domet. Dobije domet, blokira se. Kao što reče El Toro Loco, odnesem je u servis, dobijem odgovor tipa "nešto si ti to syebo kad si slao sličice preko BT" i slično... Telefon je PET puta bio na servisu, PET puta su mu valjda flešovali softver, menjali bateriju, međutim on i dalje ne radi.
Na kraju sam ga odneo kod tečinog prijatelja

u servis i ostavio ga na desetak dana da ga čovek istestira, pa ćemo da vidimo. Verovatno kad mi bude rekao da mu crkava neki čip ili tako nešto, pa ga ja odnesem u radnju gde sam ga kupio, dobiću odgovor tipa "e sad si izgubio garanciju jer si ga nosio na drugo mesto, ali mi to možemo da ti sredimo za sitne pare - 50€". Nije bitno, ljudi, samo da radi...
Na kraju, pomenutu Motorolu sam kupio u jednoj od boljih i jačih firmi u Beogradu, koja ima nekoliko radnji po gradu, čisto da se zna...
P.S. Kada bude bilo SAMO firmi kao što su ComTrade, Royalton, Manhattan, onda ćemo svi da kupujemo Nokie od 600€. Za sada, ostajem pri svom mišljenju sa početka "izlaganja"
