Šta je novo?

Garancija na poklone

lurkerr

Cenjen
Učlanjen(a)
21.10.2019
Poruke
671
Poena
125
Ako se dobro secam, bilo je reci ovde o tome, ali da ipak pitam opet, sta se desava sa garancijom u slucaju ovih poklona sa kojima nismo dobili racun? Da li i kako moze da se ostvari garancija u slucaju kvara usisivaca ili tv-a i ostalih Ananas poklona?

Ono sto znam da je ovde receno ranije, ako nema racuna, nema ni garancije, jer je poklon u pitanju.
 
Ako se dobro secam, bilo je reci ovde o tome, ali da ipak pitam opet, sta se desava sa garancijom u slucaju ovih poklona sa kojima nismo dobili racun? Da li i kako moze da se ostvari garancija u slucaju kvara usisivaca ili tv-a i ostalih Ananas poklona?

Ono sto znam da je ovde receno ranije, ako nema racuna, nema ni garancije, jer je poklon u pitanju.
Kako neko moze da ti da garanciju na poklon?
Dobio si poklon gratis i koristis dok radi.
Prodjes ulicom i neko ti pokloni na primer nov tv ili telefon, ti raspakujes koristis i on se pokvari i sta ces. Jurices tog sa ulice da ti popravi uredjaj ili da drugi stvarno smesno.
Ovde pola ne zasluzuju poklon daju im ljudi dzabe oni i dalje nisu zadovoljni kakav smo to narod
 
Ne trazim ja garanciju, niti sam besan, niti nezadovoljan, samo pitam da li postoji mogucnost ostvarivanja garancije i kako je to regulisano kada je poklon u pitanju. Vrlo sam zahvalan za poklone, ali verujem i da je Ananas zahvalan za moj kesh koji sam im ostavio. Znaci nemam ja problem s tim, niti se zalim. Nemoj da projektujes svoje frustracije na narod.
 
Ne trazim ja garanciju, niti sam besan, niti nezadovoljan, samo pitam da li postoji mogucnost ostvarivanja garancije i kako je to regulisano kada je poklon u pitanju. Vrlo sam zahvalan za poklone, ali verujem i da je Ananas zahvalan za moj kesh koji sam im ostavio. Znaci nemam ja problem s tim, niti se zalim. Nemoj da projektujes svoje frustracije na narod.
Pozovi ananas i pitaj da li imas pravo na garanciju.
Koliko pratio temu poklone nije slao ananas vec master kard odvojeno, sto znaci da iza poklona stoji master kartica.
Ovo sto naposao malopre ne odnosi se na tebe licno.
 
Kako neko moze da ti da garanciju na poklon?
Dobio si poklon gratis i koristis dok radi.
Prodjes ulicom i neko ti pokloni na primer nov tv ili telefon, ti raspakujes koristis i on se pokvari i sta ces. Jurices tog sa ulice da ti popravi uredjaj ili da drugi stvarno smesno.
Ovde pola ne zasluzuju poklon daju im ljudi dzabe oni i dalje nisu zadovoljni kakav smo to narod

Poklon je prozvod kao i svaki drugi. Taj proizvod je neko platio pre nego što ti ga je "poklonio".
Proizvod bez garancije gubi na vrednosti, te kao takav treba da bude najavljen u nagradnoj igri.
Znači, morali su da napišu da će da dele televizore i telefone bez garancije.

Evo recimo meni su stigle BT slušalice na poklon koje ne rade.
I šta sad ja sa njima da radim? Da ih bacim i da se pravim da je sve u redu?
Pa nisam ih dobio na lepe oči nego zato što sam trošio pare na Ananasu sa MC kartice.

Pozovi ananas i pitaj da li imas pravo na garanciju.
Koliko pratio temu poklone nije slao ananas vec master kard odvojeno, sto znaci da iza poklona stoji master kartica.
Ovo sto naposao malopre ne odnosi se na tebe licno.

Onda bi trebao Mastercard da zovem jel? Na koji broj?
Ananas sam zvao, oni rekli da će mi javiti i sad se prave mrtvi.

Isti slučaj i kod mene sa uzetim ssd-om preko njih. Dobio sam "generički" garantni list gde ne piše dužina garancije, iako na drugim sajtovima, a i na sajtu proizvođača piše 3 god. Planiram isto da kontaktiram uvoznika da vidim šta će reći.

Aj molim te kad dobiješ info obavezno ovde napiši, da znaju i ostali koja je procedura.

Odeš do servisa i vidiš kada ti traži overenu garanciju u trećoj godini od kupovine.
Blanko garanciju mogu i ja da ti dam, ili da iste koje su kupci dobili fotokopiraju koliko hoće puta, ali bez pečata ne vrede.

Meni je majstor za klimu u trećoj godini došao da je popravi iako nije bio popunjen garantni list.
Tvoji majstori se samo vade na zakon jer neće da rade "za džabe", inače je uobičajena praksa da se popravke rade i bez overenog garantnog lista.
Dovoljno je da negde piše taj produženi garantni rok.
Svakako, pošto nije tvoja obaveza da popunjavaš garantni list, može da se digne frka kod prodavca/uvoznika pa da vidiš kako sve može.
 
Poklon je prozvod kao i svaki drugi. Taj proizvod je neko platio pre nego što ti ga je "poklonio".
Proizvod bez garancije gubi na vrednosti, te kao takav treba da bude najavljen u nagradnoj igri.
Znači, morali su da napišu da će da dele televizore i telefone bez garancije.

Evo recimo meni su stigle BT slušalice na poklon koje ne rade.
I šta sad ja sa njima da radim? Da ih bacim i da se pravim da je sve u redu?
Pa nisam ih dobio na lepe oči nego zato što sam trošio pare na Ananasu sa MC kartice.



Onda bi trebao Mastercard da zovem jel? Na koji broj?
Ananas sam zvao, oni rekli da će mi javiti i sad se prave mrtvi.



Aj molim te kad dobiješ info obavezno ovde napiši, da znaju i ostali koja je procedura.



Meni je majstor za klimu u trećoj godini došao da je popravi iako nije bio popunjen garantni list.
Tvoji majstori se samo vade na zakon jer neće da rade "za džabe", inače je uobičajena praksa da se popravke rade i bez overenog garantnog lista.
Dovoljno je da negde piše taj produženi garantni rok.
Svakako, pošto nije tvoja obaveza da popunjavaš garantni list, može da se digne frka kod prodavca/uvoznika pa da vidiš kako sve može.
Nemam nameru da se ubedjujem sa nikim ovde.
Poklon ko poklon jeste proizvod
Ali kada ti neko nesto pokloni ti mu trazis racun onda zovi ananas i trazi racun.
Ja koliko znam kada ti neko nesto pokloni da gratis tu nema racun,njegova je dobra volja ako da racun. Na primer svadba rodjendan ti neko od tvojih rodjaka kupi masinu, sporet itd. E onda moze da ti da racun. Ako te neko zaustavi na ulucu i postavi pitanje i kaze osvojio si poklon tu nema racun, staces jurices ga posle da ti zameni ili popravi taj uredjaj.
Koliko vidim ananas je u dogovorom sa master karticom dogovorio nagradnu igru, da se dele poklini i master kartica ti je dala poklon pa sad se zali njima. To sto si dobio na poklon slusalice pokvarene tu ti niko ne moze pomoci jesi mogo da ne dobijes nista.
Taj poklon ako neko odkuca racun mora da plati i poklon i porez. Kozna kako su izmuljani ti pokloni i kako ih vode.
A sto se tice para sto si potrosii na ananasu tu te niko nije presiljavao niti terao sam si dobrovoljno radeo i pristao. Ako si kupovao samo da bi dobio poklon e onda to je tvoja greska niko te nije prisilio.
Ja sam kupovao na ananasu,otvorio naloge i kupio 20 artikla i ja sam zadovoljan jel sam ustedio sa kuponom. Kupio sam peglu koja je bila svugde 8999 din na ananasu je bio popust 50% + kod i ja sam kupii peglu za 2500 din i ja sam prezadovoljan.
 
Za sad slaba vajda. Zvao sam comtrade distribution, čekao 2 puta po 10min da se neko javi i ništa.
Piši mail. To ti je sigurica i ostane ti pisani trag. Ja bih napisao i proizvođaču, stavivši u CC Comtrade....
Nemam nameru da se ubedjujem sa nikim ovde.
Poklon ko poklon jeste proizvod
Ali kada ti neko nesto pokloni ti mu trazis racun onda zovi ananas i trazi racun.
Ja koliko znam kada ti neko nesto pokloni da gratis tu nema racun,njegova je dobra volja ako da racun. Na primer svadba rodjendan ti neko od tvojih rodjaka kupi masinu, sporet itd. E onda moze da ti da racun. Ako te neko zaustavi na ulucu i postavi pitanje i kaze osvojio si poklon tu nema racun, staces jurices ga posle da ti zameni ili popravi taj uredjaj.
Koliko vidim ananas je u dogovorom sa master karticom dogovorio nagradnu igru, da se dele poklini i master kartica ti je dala poklon pa sad se zali njima. To sto si dobio na poklon slusalice pokvarene tu ti niko ne moze pomoci jesi mogo da ne dobijes nista.
Taj poklon ako neko odkuca racun mora da plati i poklon i porez. Kozna kako su izmuljani ti pokloni i kako ih vode.
A sto se tice para sto si potrosii na ananasu tu te niko nije presiljavao niti terao sam si dobrovoljno radeo i pristao. Ako si kupovao samo da bi dobio poklon e onda to je tvoja greska niko te nije prisilio.
Ja sam kupovao na ananasu,otvorio naloge i kupio 20 artikla i ja sam zadovoljan jel sam ustedio sa kuponom. Kupio sam peglu koja je bila svugde 8999 din na ananasu je bio popust 50% + kod i ja sam kupii peglu za 2500 din i ja sam prezadovoljan.
Druže, mešaš babe i žabe i uporno pokušavaš da nas napraviš na budale što nije korektno sa tvoje strane.
Svakako ću zvati Ananas a ako treba i tržišnu inspekciju i tražiću račun jer me muljaže Miškovića apsolutno ne zanimaju.
Nije izdavanje garancije uz proizvod nikakva dobra volja - mi nismo ovce i postoji zakon.
Nije mene niko zaustavljao na ulici već je bila objavljena nagradna igra sa definisanim uslovima koje sam ja ispoštovao.
Istina - mogao sam da ne dobijem ništa, ali isto tako da sam upozoren da ću dobiti pokvarene slušalice bez garancije ne bi ulazio u finansijske rizike i kupovao sa MC karticom.
Jeste, dobrovoljno sam pristao na uslove nagradne igre i tu se nigde ne pominje roba bez garancije.
Ako sam ja ispoštovao uslove, isto to očekujem i od Ananasa. Ovde je na delu klasično obmanjivanje kupaca.
Da mi je najavljeno da će pokloni stizati bez garancije samo bih se nasmejao i naručivao pouzećem.
Kupci su prevareni.
Ti ako misliš ili pokušavaš druge da ubediš da trebamo da ližemo guzicu Mišku za falš pokvarene slušalice, svaka ti čast.
 
Poslednja izmena:
Piši mail. To ti je sigurica i ostane ti pisani trag. Ja bih napisao i proizvođaču, stavivši u CC Comtrade....

Druže, mešaš babe i žabe i uporno pokušavaš da nas napraviš na budale što nije korektno sa tvoje strane.
Svakako ću zvati Ananas a ako treba i tržišnu inspekciju i tražiću račun jer me muljaže Miškovića apsolutno ne zanimaju.
Nije izdavanje garancije uz proizvod nikakva dobra volja - mi nismo ovce i postoji zakon.
Nije mene niko zaustavljao na ulici već je bila objavljena nagradna igra sa definisanim uslovima koje sam ja ispoštovao.
Istina - mogao sam da ne dobijem ništa, ali isto tako da sam upozoren da ću dobiti pokvarene slušalice bez garancije ne bi ulazio u finansijske rizike i kupovao sa MC karticom.
Jeste, dobrovoljno sam pristao na uslove nagradne igre i tu se nigde ne pominje roba bez garancije.
Ako sam ja ispoštovao uslove, isto to očekujem i od Ananasa. Ovde je na delu klasično obmanjivanje kupaca.
Da mi je najavljeno da će pokloni stizati bez garancije samo bih se nasmejao i naručivao pouzećem.
Kupci su prevareni.
Ti ako misliš ili pokušavaš druge da ubediš da trebamo da ližemo guzicu Mišku za falš pokvarene slušalice, svaka ti čast.
Ok u pravu si briga mene za miskovica i ananas.
Ja sam kupio TV u gigatronu 2019 god i na kasi mi je receno kao poklon dobijam poklon usisivac,a mogli su da precute ali nisu za TV koj sam platio kesom sam dobio racun fiskalni i garanciju uredno, a za usisivac nisam dobio racun. Kada sam ih pitao oni su rekli da na poklon ne ide racun, jel je poklon mogu da ga uzmem a mogu i da ga neuzmem mogu da ga prodam bacim da radim sta god hocu sa njim. To je licno moja stvar oni su mi dali ja ako necu poklon mogu da ga odbijem ostavim nemoram da uzmem ako ne zelim.
Sad kontas princip rada.
Ne zelim nikog da vredjam niti da pravim budalom, ni ti imam koristi od toga ni ti bilo sta. Sto se mene tice ja bi voleo neka ti daju racun i zamene slusalice, nemam nista protiv toga. Samo sam reko realno a sad ti zovi ananas i bori se.
 
Piši mail. To ti je sigurica i ostane ti pisani trag. Ja bih napisao i proizvođaču, stavivši u CC Comtrade....

Druže, mešaš babe i žabe i uporno pokušavaš da nas napraviš na budale što nije korektno sa tvoje strane.
Svakako ću zvati Ananas a ako treba i tržišnu inspekciju i tražiću račun jer me muljaže Miškovića apsolutno ne zanimaju.
Nije izdavanje garancije uz proizvod nikakva dobra volja - mi nismo ovce i postoji zakon.
Nije mene niko zaustavljao na ulici već je bila objavljena nagradna igra sa definisanim uslovima koje sam ja ispoštovao.
Istina - mogao sam da ne dobijem ništa, ali isto tako da sam upozoren da ću dobiti pokvarene slušalice bez garancije ne bi ulazio u finansijske rizike i kupovao sa MC karticom.
Jeste, dobrovoljno sam pristao na uslove nagradne igre i tu se nigde ne pominje roba bez garancije.
Ako sam ja ispoštovao uslove, isto to očekujem i od Ananasa. Ovde je na delu klasično obmanjivanje kupaca.
Da mi je najavljeno da će pokloni stizati bez garancije samo bih se nasmejao i naručivao pouzećem.
Kupci su prevareni.
Ti ako misliš ili pokušavaš druge da ubediš da trebamo da ližemo guzicu Mišku za falš pokvarene slušalice, svaka ti čast.
Nema potrebe da se hvataš za račun i da pominješ garanciju. Dobio si nešto što se, pretpostavljam, odmah pokazalo neispravnim. Reklamiraj im . Taj poklon je vezan za tvoj nalog sa kog si obavio kupovinu, i to je pisani trag. I verujem da će te ispoštovati, kao što vidim da su ovde skoro sve problematične situacije na normalan način rešili.
A to, inspekcije, prevare, besan sam itd. je baš preterano. Računa nema, jer verovatno nije ni kucan, poklon je u pitanju, porez nisi platio i to je to. Garancije nema, jer I tu popravku u garantnom roku neko treba da plati,a neće, pošto ni zarade nije bilo.
A šta je po zakonu, ili nije, sigurno trebamo mi njima da objasnimo, oni su sitna firma koje nema 5,10 ili 20 pravnika koji brinu o tome.
 
Nema potrebe da se hvataš za račun i da pominješ garanciju. Dobio si nešto što se, pretpostavljam, odmah pokazalo neispravnim. Reklamiraj im . Taj poklon je vezan za tvoj nalog sa kog si obavio kupovinu, i to je pisani trag. I verujem da će te ispoštovati, kao što vidim da su ovde skoro sve problematične situacije na normalan način rešili.
A to, inspekcije, prevare, besan sam itd. je baš preterano. Računa nema, jer verovatno nije ni kucan, poklon je u pitanju, porez nisi platio i to je to. Garancije nema, jer I tu popravku u garantnom roku neko treba da plati,a neće, pošto ni zarade nije bilo.
A šta je po zakonu, ili nije, sigurno trebamo mi njima da objasnimo, oni su sitna firma koje nema 5,10 ili 20 pravnika koji brinu o tome.
Lepo si mu objasnio, samo da zove ananas da bude fin da ih zamoli da mu zamene slusalic. Jel drugog izbora nema
 
Ok u pravu si briga mene za miskovica i ananas.
Ja sam kupio TV u gigatronu 2019 god i na kasi mi je receno kao poklon dobijam poklon usisivac,a mogli su da precute ali nisu za TV koj sam platio kesom sam dobio racun fiskalni i garanciju uredno, a za usisivac nisam dobio racun. Kada sam ih pitao oni su rekli da na poklon ne ide racun, jel je poklon mogu da ga uzmem a mogu i da ga neuzmem mogu da ga prodam bacim da radim sta god hocu sa njim. To je licno moja stvar oni su mi dali ja ako necu poklon mogu da ga odbijem ostavim nemoram da uzmem ako ne zelim.
Sad kontas princip rada.
Ne zelim nikog da vredjam niti da pravim budalom, ni ti imam koristi od toga ni ti bilo sta. Sto se mene tice ja bi voleo neka ti daju racun i zamene slusalice, nemam nista protiv toga. Samo sam reko realno a sad ti zovi ananas i bori se.
Sve kul sa jednim ALI. Ti si kupio TV i kasnije ti je rečeno, ja sam naveden na lažnu nagradnu igru sa nagradama koje imaju skrivene mane.
Mene su naveli da koristim MC na svoju štetu kako bi učestvovao u nagradnoj igri sa lažnim nagradama.
I na tarabi piše ali zato postoji zakon koji je iznad onoga što ti polupismena radnica na kasi kaže.
Da si tražio da se ispoštuje zakon, dobio bi makar garanciju ako ne i račun. Ovako si odlučio da ideš linijom manjeg otpora i pomogao njima da stave novac od poreza sebi u džep.
Nema potrebe da se hvataš za račun i da pominješ garanciju. Dobio si nešto što se, pretpostavljam, odmah pokazalo neispravnim. Reklamiraj im . Taj poklon je vezan za tvoj nalog sa kog si obavio kupovinu, i to je pisani trag. I verujem da će te ispoštovati, kao što vidim da su ovde skoro sve problematične situacije na normalan način rešili.
A to, inspekcije, prevare, besan sam itd. je baš preterano. Računa nema, jer verovatno nije ni kucan, poklon je u pitanju, porez nisi platio i to je to. Garancije nema, jer I tu popravku u garantnom roku neko treba da plati,a neće, pošto ni zarade nije bilo.
A šta je po zakonu, ili nije, sigurno trebamo mi njima da objasnimo, oni su sitna firma koje nema 5,10 ili 20 pravnika koji brinu o tome.
Zvao sam Ananas i reklamirao. Obećali su da će me zvati kada saznaju šta i kako i od tada se prave mrtvi.
Na nalogu ne postoji pisani trag poklona i to je svima dobro poznato. Sada se vidi i zašto.
Inače, porez na poklon treba da plati strana koja poklon daje a ne prima.
Popravku obezbeđuje proizvođač i to sa prodavcem najčešće nema puno veze...
Šta je po zakonu na žalost moramo mi da objašnjavamo jer njihovi pravnici brinu o dobrobiti firme a ne o zakonu a kod nas su ljudi naivni i odustanu na prvu loptu jer nisu svesni svojih prava.
Pazi kad se ovde javio neko da dokazuje kako ne možeš da vratiš robu kupljenu na daljinu u roku do 14 dana bez navođenja razloga :LOL:
E to je naše društvo.
 
Poslednja izmena od urednika:
MC je sponzor i on je platio nagrade. Garancija i nekako, ali da stigne neispravno, to nije OK a da se odmah ne reši.
 
Poslednja izmena od urednika:
Pazi kad se ovde javio neko da dokazuje kako ne možeš da vratiš robu kupljenu na daljinu u roku do 14 dana bez navođenja razloga :LOL:
E to je naše društvo.
Bojim se da ne praviš razliku između bezuslovnog povraćaja robe i povraćaja bez navođenja razloga.
 
Poslednja izmena od urednika:
Svakako da se ne može bezuslovno vraćati roba u roku od 14 dana.
Bilo bi lepo kupcima da nešto koriste, otpakuju, prošetaju patike, obuku haljinu za neki događaj i onda vrate. A onda trgovac te patike baci i izgubi novac, ili ih ponovo proda. Mozda tebi ili nekom od nas. I mi to, kao prihvatimo?!
Što se baterija tiče, otpakovane su, i tu nema povrata.
Vrši se reklamacija na proizvod koji po zakonu nije saobrazan. Kada i oni potvrde to što je kupac naveo kao razlog reklamacije, onda moze da dobije novac ili druge baterije ili nešto treće u toj vrednosti.
I u startu, kod podnošenja reklamacije kupac navodi šta želi (novac zamenu itd..)

Kada me citiraš, to radi tako što ćeš kopirati ono što sam napisao!
Tako nećeš izvrtati ono što sam rekao pre ko zna koliko dana. Ali, za pohvalu je što pratiš radnju, iako je najbolje ne shvataš.
Prilično si se raspisao za nekog ko ne pravi razliku između bezuslovnog povraćaja robe i povraćaja bez navođenja razloga. Iako ti je to i naknadno objašnjeno. Mislim da su male šanse da to neko ne shvati, osim ako baš neće.
Prilično banalno.

Druže, aj molim te objasni još jednom koja je razlika između bezuslovnog povraćaja robe i povraćaja bez navođenja razloga,
jer od silnog tvog pisanja stvari koje si izmislio, propustio sam deo gde si to objašnjavao.

Screenshot_3790.png

U ovoj temi ljudi su bezbroj puta pisali kako su vraćali odeću jer im ne odgovara broj, kako su vraćali kozmetiku jer je pred istek roka, kako su vraćali otvorene suplemente i lekove.... ali ti uporno tvrdiš suprotno. Ja ću lično da vratim otvorene baterije pa nek oni dokazuju da sam ih koristio.
U pravu je limuntus: ignoriši me.
Ja pišem da pomognem ljudima da ostvare svoja prava.
Vi očigledno pišete da Miško uveća svoju dobit na štetu građana.
 
Piši mail. To ti je sigurica i ostane ti pisani trag. Ja bih napisao i proizvođaču, stavivši u CC Comtrade....

Druže, mešaš babe i žabe i uporno pokušavaš da nas napraviš na budale što nije korektno sa tvoje strane.
Svakako ću zvati Ananas a ako treba i tržišnu inspekciju i tražiću račun jer me muljaže Miškovića apsolutno ne zanimaju.
Nije izdavanje garancije uz proizvod nikakva dobra volja - mi nismo ovce i postoji zakon.
Nije mene niko zaustavljao na ulici već je bila objavljena nagradna igra sa definisanim uslovima koje sam ja ispoštovao.
Istina - mogao sam da ne dobijem ništa, ali isto tako da sam upozoren da ću dobiti pokvarene slušalice bez garancije ne bi ulazio u finansijske rizike i kupovao sa MC karticom.
Jeste, dobrovoljno sam pristao na uslove nagradne igre i tu se nigde ne pominje roba bez garancije.
Ako sam ja ispoštovao uslove, isto to očekujem i od Ananasa. Ovde je na delu klasično obmanjivanje kupaca.
Da mi je najavljeno da će pokloni stizati bez garancije samo bih se nasmejao i naručivao pouzećem.
Kupci su prevareni.
Ti ako misliš ili pokušavaš druge da ubediš da trebamo da ližemo guzicu Mišku za falš pokvarene slušalice, svaka ti čast.
Ti si za kupljenu robu dobio racun/garanciju, za poklon nisi i neces. U zakonu nema garancije na poklon, u uslovima nagradne igre se ne pominje garancija tako da su ispostovali uslove, sve je cisto.
A u kakve finansijske rizike si ulazio kupovinom Master karticom?
 
Zar nije onda čudno što kad uz nešto dobijete poklon da traže i poklon da vratite ako se ta stvar pokvari?
Logično je da i na poklon imate pravo na garanciju. Zato većina radnji kad vam nešto proda i uz to da poklon - poklon predstavi kao nešto što ste platili 1 dinar ili 10 para.

Postavlja se samo pitanje kako oni na popisu pravdaju nedostatak toga što poklanjaju ako su ga pre toga nabavili? Nestalo, isparilo?
 
Poslednja izmena od urednika:
To je njihov problem. Ako se u uslovima nagradne igre, opisu poklona i sl. ne pominje garancija, onda je nema. Nema logike u pravu.
 
Kad već pričamo ovoliko o garanciji na poklone, zar ne bi bilo lakše raspitati se direktno kod uvoznika/prodavca. Oni daju garanciju a ne Ananas ili MasterCard, pa mogu i najtačnije da objasne kakva je situacija.
Ja sam evo upravo dobio FOX TV 40", naravno bez fiskalnog računa, pozvao sam FOX, tj. Vimport d.o.o. i ljubazna gospođa mi je objasnila da svaki njihov uređaj ima 3 godine garancije, da u prve 2 godine garanciju ostvarujem preko prodavca (u ovom slučaju Ananasa nezavisno da li je bio poklon ili prodaja) a u trećoj godini mogu direktno kod njih. Ono što im je međutim bitno je da im Ananas dostavi datum poklanjanja, što bi bio ekvivalent datumu prodaje na fiskalnom računu, a da sam fiskalni račun uopšte nije njihov uslov da ostvarim garanciju. Tj. preciznije rečeno da slikam onu tanku nalepnicu na kojoj piše šifra porudžbine, moje ime i adresa i koji poklon je u pitanju. I da to onda prosledim Ananasu koji bi pokrenuo reklamaciju kod Fox-a. Na moj komentar da Ananas verovatno ne bi hteo to da uradi kada bi se pokazala potreba za reklamacijom, ona mi je odgovorila da je to obaveza Ananasa i da moraju to da urade.
E sad, da li je ovo ono čuveno ping-pong prebacivanje odgovornosti ne znam, nadam se da neću morati ni da saznam.
 
Kad već pričamo ovoliko o garanciji na poklone, zar ne bi bilo lakše raspitati se direktno kod uvoznika/prodavca. Oni daju garanciju a ne Ananas ili MasterCard, pa mogu i najtačnije da objasne kakva je situacija.
Nije tako jednostavno, iz prostog razloga da je kupac robu kupio od Ananasa a ne od uvoznika, čak i ako on ima svoju maloprodaju.
 
Poslednja izmena:
Nije tako jednostavno, iz prostog razloga da je kupac robu kupio od Ananasa a ne od uvoznika, čak i ako on ima svoju maloprodaju.
Pa jeste, al' neće Ananas da ti popravlja uređaj kad isti crkne nego ovlašćeni servis i teško da Ananas ima neke veze sa tom popravkom... osim što izdavanjem računa potvrđuje početak garantnog roka.
 
Pa jeste, al' neće Ananas da ti popravlja uređaj kad isti crkne nego ovlašćeni servis...
To mene kao kupca ne zanima. Niti zakon o obligacionim odnosima dveju strana uključuje treću - u ovom slučaju servis / uvoznik - kao uslov.
Ovde se radi isključivo o odnosu "kupac - prodavac".
 
Ja kad god sam nesto poklanjao,a bilo pod garancijom,uvek sam i garanciju dao uz poklon :D
 
Garancija na nekupljeno već poklonjeno hahaha. Ne znam kako bih vam objasnio, ali davalac poklona nije prodavac, a primalaca istog nije kupac.
 
proizvodjac tog poklona valjda daje garanciju na svoj proizvod?
 
Pa neki proizvođači daju, ali često pitaju i da li ste i gde kupili, odakle vam itd.
 
U adekvatnom zakonu nema jedne reči koja pominje garanciju na poklone, a u nekim zakonima drugih zemalja postoji ta stavka, posebno kada je u pitanju poklon koji daje prodavac. Ali u takvim slučajevima nije definisano da li isto važi kada organizator igre ili poklanjanja nije istovremeno i prodavac, već npr procesor platnih kartica i sl.
 
Dakle, ako ja kupim Bingo listić i osvojim recimo automobil, ja neću dobiti garanciju na taj automobil i to je sve po zakonu?
Meni je logično da predmeti koji se osvajaju u igrama na sreću budu uobičajenog kvaliteta a to podrazumeva i postojanje garancije tj. prava na saobraznost.
Rekao bih da nenaglašavanje da su nagrade bez prava na garantnu popravku predstvalja obmanu učesnika u nagradnim igrama....
 
Kupio preko ananasa cediljku za citrose gorenje,pokvarila se pozvao ananas zakazao kurira poslao posle pet dana obavesten da je artikal zamenjen da dobijam novi i da ocekujem kurira. Kurir doneo novu cediljku i sve super proslo.
A sto se tice poklona kako kazu stari ljudi od vajkada. Poklonu se u zube ne gleda.

Dakle, ako ja kupim Bingo listić i osvojim recimo automobil, ja neću dobiti garanciju na taj automobil i to je sve po zakonu?
Neces dobiti garanciju, jedino ako nije drugcije navedeno i naglaseno.
Bilo uzmi racun i pobedi slali ljudi koverte za auto 500l, ko je osvojio dobio papire da je auto njegov da moze da ga registruje ili proda po zelji. A garancija i delovi tu sam snosis troskove.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno