Šta je novo?

Garancija iz Online šopova & produžena garancija

Stevcho

Slavan
Učlanjen(a)
20.10.2009
Poruke
686
Poena
215
Jeste danas. Telefon i jedno 7 ukrasa. Malopre sam otvorio drugi povrat robe. Prvi put sam vratio probiotik jer je otkazan drugi deo porudžbine pa sam izvisio za vaučer, samo sam nalepio nazad i poslao ga sutra, to je bilo sve kul, uplatio mi prodavac novac posle jedno 2 nedelje. Sada sam kupio punjive baterije od Optibox-a Subotica i uopšte ne daju znak života ni na jednom uređaju niti na punjaču. Mrtve ko konj. To ću vam javiti kako je prošlo pošto sam otvorio baterije pa neće biti lako za povrat, videću da li će da uvaže reklamaciju.

Sve u svemu, imao sam jedno 15tak porudžbina za sebe i za prijatelje, i na jednoj od poslednjih dobijem Xiaomi Redmi telefon i baš je super ispala cela akcija za mene.
 
Sada sam kupio punjive baterije od Optibox-a Subotica i uopšte ne daju znak života ni na jednom uređaju niti na punjaču. Mrtve ko konj. To ću vam javiti kako je prošlo pošto sam otvorio baterije pa neće biti lako za povrat, videću da li će da uvaže reklamaciju.
Ne smeju da ti prave problem bilo da je otvoren proizvod ili ne. Imas pravo da ih vratis, bez obzira na razlog povrata u roku od 14 dana od datuma online kupovine.

Inace, ja sam uzeo od Optiboxa punjive 2x AAA od 300mAh za stari bezicni telefon koji se i ne koristi toliko, ali su ispravne, rade bez problema, pune se i prazne normalno.

Od DUDI-ja porucih 4x AA punjive 2300mAh za 299din. sto je suludo dobra cena, ali u onoj frci su mi otkazali i posle ih nije bilo na stanju vise.
 
Poslednja izmena:
Ne smeju da ti prave problem bilo da je otvoren proizvod ili ne. Imas pravo da ih vratis, bez obzira na razlog povrata u roku od 14 dana od datuma online kupovine.

Inace, ja sam uzeo od Optiboxa punjive 2x AAA od 300mAh za stari bezicni telefon koji se i ne koristi toliko, ali su ispravne, rade bez problema, pune se i prazne normalno.

Od DUDI-ja porucih 4x AA punjive 2300mAh za 299din. sto je suludo dobra cena, ali u onoj frci su mi otkazali i posle ih nije bilo na stanju vise.
Svakako da se ne može bezuslovno vraćati roba u roku od 14 dana.
Bilo bi lepo kupcima da nešto koriste, otpakuju, prošetaju patike, obuku haljinu za neki događaj i onda vrate. A onda trgovac te patike baci i izgubi novac, ili ih ponovo proda. Mozda tebi ili nekom od nas. I mi to, kao prihvatimo?!
Što se baterija tiče, otpakovane su, i tu nema povrata.
Vrši se reklamacija na proizvod koji po zakonu nije saobrazan. Kada i oni potvrde to što je kupac naveo kao razlog reklamacije, onda moze da dobije novac ili druge baterije ili nešto treće u toj vrednosti.
I u startu, kod podnošenja reklamacije kupac navodi šta želi (novac zamenu itd..)
 
Zakon kaže da može.
Bezuslovno.
Bez navođenja razloga.
Više puta probano i deluje.
Za početak, bezuslovno je jedno, a bez navođenja razloga nešto sasvim drugo.
Mislim da sam objasnio u prethodnom postu.
Kad čitaš zakon, postoji pasus gde piše-USLOVI pod kojima kupac može da vrati robu u roku od 14 dana.
 
Upravo ono sto sam ja napisao u svom originalnom postu.
Ne smeju da ti prave problem bilo da je otvoren proizvod ili ne. Imas pravo da ih vratis, bez obzira na razlog povrata u roku od 14 dana od datuma online kupovine.
Svakako da se ne može bezuslovno vraćati roba u roku od 14 dana.
Bilo bi lepo kupcima da nešto koriste, otpakuju, prošetaju patike, obuku haljinu za neki događaj i onda vrate. A onda trgovac te patike baci i izgubi novac, ili ih ponovo proda. Mozda tebi ili nekom od nas. I mi to, kao prihvatimo?!
Što se baterija tiče, otpakovane su, i tu nema povrata.
Vrši se reklamacija na proizvod koji po zakonu nije saobrazan. Kada i oni potvrde to što je kupac naveo kao razlog reklamacije, onda moze da dobije novac ili druge baterije ili nešto treće u toj vrednosti.
I u startu, kod podnošenja reklamacije kupac navodi šta želi (novac zamenu itd..)
Upravo je to poenta, kupis patike online, prosetas ih, ne odgovaraju ti, vratis ih, vrate ti pare. Razlog vracanja je "Ne odgovaraju mi".
A sta ce trgovac da radi s njima je njegov problem, da li ce ih otpisati kao trosak ili prodati u outletu, tebe to kao kupca ne interesuje.
 
Pitanjce u vezi famozne Stelle sa Ananasa... :D Jel se dobije fiskalni racun prilikom kupovine?
 
Poslednja izmena od urednika:
@pinocio

Stigne na mejl

Fiskalni računi za pošiljku xxx-xxx i konačna specifikacija za porudžbinu xxx-xxx
 
Takođe možemo i polemisati u vezi ovog no nije tema. Neke stvari ne podležu ovom roku za povrat od 14 dana bez ikakvog obrazloženja. Recimo trgovac ima pravo da vam ne prihvati povrat. Recimo kad smo u temi ananasa, poručili ste od sparka parfem i koristili ga, otpakovali celofan sa pakovanja, i koristili nekoliko puta pa videli da vam se ne sviđa pa hoćete da vratite, jer šta je nekoliko ml koje ste potrošili . Neće da može.
 
Ananas ne zeli da da garanciju za stella tv iako sa njim dolazi prazan garantni list od 36 meseci, dali se moze garancija ostvariti na sajtu proizvodjaca
 
tako sto istu ignorisu i pozivaju se na fiskalni i saobraznost od 2god, trecu godinu ne priznaju
Ne opterecuj se tim garancijama,moze da ti da i milion godina kad ces tesko od koje imati koristi.Samo psihologija. Drugar kupio kuhinju dao nepunih 10 000e dobio 25 godina garanciju :D Firma nestala vec sledece godine :D Cuti i gledaj to dok radi i to je to.
Mada moram d apriznam da sam imao Transcendov flesic sa dozivotnom garancijom i kad je crkao zamenili bez pitanja
 
Ananas ne zeli da da garanciju za stella tv iako sa njim dolazi prazan garantni list od 36 meseci, dali se moze garancija ostvariti na sajtu proizvodjaca
Ne može koliko mi je poznato, sledeći put se pobrini da prazan garantni list ne bude prazan i zaštićen si preko 24 meseca koja ti zakon garantuje.
 
Još jednom, za preko 24 meseca treba popunjena garancija (i/ili druge stvari) a za 24 meseca je dovoljan fiskalni ili njegovi ekvivalenti.
Ali kako ces primorati prodavca da ti popuni to,ako vec nije poslao popunjen list? Ako sam dobro shvatio laksa je procedura vratiti TV nego izboriti se za tu garanciju.
 
Nece da popune, jedino na sud da idem, mozda moze na sajtu proizvodjaca nesto da se uradi, a price da se garancija ne vredi nista su glupost, ja sam menjao sijalice posle 4 god i 11 meseci
 
Što se tiče garancije, moguće je da prodavac priznaje samo 2 obavezne godine po zakonu, a za sve preko toga je možda moguće da se ode kod proizvođača/uvoznika. Meni je tako rečeno za jednu grafičku koju sam kupio u lokalnoj prodavnici. Na garantnom listu koji sam dobio ne piše period trajanja garancije (niti ima rubrika da se popuni taj podatak, sve ostalo je popunjeno). Prodavac nije znao da mi odmah kaže koliko važi garancija, samo da je dužan prve dve godine da primi reklamaciju, a posle toga trebam da se obratim uvozniku. Pozvao sam uvoznika i posle provere serijskog broja rečeno mi je da je garancija 3 godine i da mogu njima da odnesem ako mi se pokvari u tom periodu.
 
Isti slučaj i kod mene sa uzetim ssd-om preko njih. Dobio sam "generički" garantni list gde ne piše dužina garancije, iako na drugim sajtovima, a i na sajtu proizvođača piše 3 god. Planiram isto da kontaktiram uvoznika da vidim šta će reći.
 
ja bi voleo da vidim to da neko ospori validnost garancije koja nije popunjena a dobijen je garantni list i fiskalni racun.
Nije na kupcu da popunjava garanciju, on je garanciju dobio, i ima potvrdu kupovine.

Prosto ne verujem u to, to su vasa nagadjanja.
 
ja bi voleo da vidim to da neko ospori validnost garancije koja nije popunjena a dobijen je garantni list i fiskalni racun.
Nije na kupcu da popunjava garanciju, on je garanciju dobio, i ima potvrdu kupovine.

Prosto ne verujem u to, to su vasa nagadjanja.
Odeš do servisa i vidiš kada ti traži overenu garanciju u trećoj godini od kupovine.
Blanko garanciju mogu i ja da ti dam, ili da iste koje su kupci dobili fotokopiraju koliko hoće puta, ali bez pečata ne vrede.
 
Ti si procitao samo prvi deo mog komentara....

Nista ne vredi blanko garancija bez racuna.

Popunjena garancija je bitna za uredjaje koji se vode po serijskom broju i slicno, sto sumjam da se radi sa jeftinim televizorima o kojima je rec.
 
ja bi voleo da vidim to da neko ospori validnost garancije koja nije popunjena a dobijen je garantni list i fiskalni racun.
Nije na kupcu da popunjava garanciju, on je garanciju dobio, i ima potvrdu kupovine.

Prosto ne verujem u to, to su vasa nagadjanja.
Ja sam imao problem sa TVom kupljenim kod Tehnomanije. Dobio sam kopiju fiskalnog (uz obrazlozenje da je i to validno jer ce original izbledeti) i TV je bio na akciji 2+3 godine garancije,s tim da nije trebala nikakva online regiostracija za te 3 godine. I naravno,pozadinsko crkne u trecoj godini.Pozovem Tehnomaniju,upute me na servis,pozovem tamo kazu moze,ali moras imati papir da imas jos dodatne 3 godine.Kazem da imam samo fiskalni,kaze fiskalni je samo dve godine garancije i ne pokriva ostale tri vec sam od prodavca morao dobiti neki promotivni letak bez kojeg mi garancija ne vazi.E sad odakle sam ja znao da postoji letak,kada mi prodavac nista nije rekao,vec samo da mi je fiskalni vazeci za sve.Pitao sam pa jel nije dovoljno da se pogleda datum kupovine sa fiskalnog,tada su svi televizori tog proizvodjaca bili na akciji 2+3,kaze to se ne vazi. I krastavac,zamena pozadisnkog 10 000dinara i to je to
 
Sve preko dve godine daje proizvodjač i obično ide neka registracija. Evo sad je kolega imao slučaj sa Candy veš mašinom starom 3godine, samo su tražili registraciju sa sajta
 
Ja sam imao problem sa TVom kupljenim kod Tehnomanije. Dobio sam kopiju fiskalnog (uz obrazlozenje da je i to validno jer ce original izbledeti) i TV je bio na akciji 2+3 godine garancije,s tim da nije trebala nikakva online regiostracija za te 3 godine. I naravno,pozadinsko crkne u trecoj godini.Pozovem Tehnomaniju,upute me na servis,pozovem tamo kazu moze,ali moras imati papir da imas jos dodatne 3 godine.Kazem da imam samo fiskalni,kaze fiskalni je samo dve godine garancije i ne pokriva ostale tri vec sam od prodavca morao dobiti neki promotivni letak bez kojeg mi garancija ne vazi.E sad odakle sam ja znao da postoji letak,kada mi prodavac nista nije rekao,vec samo da mi je fiskalni vazeci za sve.Pitao sam pa jel nije dovoljno da se pogleda datum kupovine sa fiskalnog,tada su svi televizori tog proizvodjaca bili na akciji 2+3,kaze to se ne vazi. I krastavac,zamena pozadisnkog 10 000dinara i to je to
Nemojmo sad izjednacavati sve sa svim...

Garancija sa fiskalnim je dve godine.
Sve preko dve godine je dodatna garancija proizvodjaca ili distributera, po uslovima koje on propisuje.

Taj 'letak" ne znamo sta je, mozda je uputstvo da registrujes proizvod na sajtu proizvodjaca?
Ako to nisi uradio to nema veze sa prodavcem, koji moze da te uputi, i ne mora.
 
Garanciju mora da popuni prodavac ako je duza od 2 god. ili da se registruje uredjaj za produzenu preko sajta ako postoji mogucnost. Necemo mi ici kod uvoznika da nam popuni, nisam kupio kod uvoznika vec u radnji gde jasno pise 2+ 3, 2 + 1 ....
Koliko puta mi je stizala prazna garancija, samo skrenem paznju preko mail-a prodavcu da cu ih prijaviti svim mogucim sluzbama za obmanu, kako odjednom moze sve, posalji nam na adresu pismom vraticemo popunjenu ili dodji ako si u blizini popunicemo.....
Na vama je kako cete se postaviti.
 
Ja sam kupio Tv u metalac garancija je 2+1 god. Dobio sam fiskalni racu i garancija papir od TV je popunjen i overen pecatom.
 
Nazad
Vrh Dno