Šta je novo?

FIFA 12

[youtube]OyeBXPLNDXI[/youtube]
 
[youtube]OyeBXPLNDXI[/youtube]
 
E, brisite ove postove, sta je vise sa forumom :(
 
Једва чекам нову FIFA-у, најављене промене делују стварно обећавајуће, а сређује се тачно оно што је најслабије тренутно. Највише ми се свиђа што су коначно средили анимацију код избегавања уклизавања. Сад нападач само прескочи играча на земљи, што му одузме превише времена, и напад се у 90% случајева заврши након 2 секунде.

А PES vs. FIFA дискуија... Мени је екстра кад успем да поставим такву тактику у одбрани, да противник кружи на 30m и не може да приђе. Екстра ми је кад извучем неког играча ван своје позиције и тиме затворим сигурну контру. Екстра ми је кад вежем 20-30 додавања на средини, и то крунишем асистенцијом за гол. Екстра ми је кад пребацим на слабију ногу нападача, успем да убодем фелш и постигнем гол ван шеснаестерца... Тога нема у PES-у, тамо и даље постоје супермени, незаустављиви играчи, а тактика у одбрани готово и да не постоји. За оне који воле да опуштено одиграју пар утакмица, то је ОК, али ја волим да се баш удубим у фудбал.

Што се индивидуалности тиче, ја не видим како би могла израженија да буде. Неопходно је познавати тачно какав је сваки играч, шта може, а шта не. И ту све иде на осећај, никад не памтим оцене (бројке).

И да, FIFA-у је апсолутно немогуће научити за сат времена. Ја се и 7 (или колико већ) месеци након изласка 11-ице и даље учим новим фазонима сваки пут кад одиграм меч.
 
И да, FIFA-у је апсолутно немогуће научити за сат времена. Ја се и 7 (или колико већ) месеци након изласка 11-ице и даље учим новим фазонима сваки пут кад одиграм меч.

O ovome sam bas pricao sa Wladimirom pre neki dan na msn-u. Koliko se to moze smatrati pozitivnom stvari, to sto si upravo napisao. Fudbal je jako prosta igra generalno. PES moze jako dobro da igra neko ko ga mozda cak i drugi put u zivotu igra, a voli fudbal. To ne znaci da je igra laka, nego je dovoljno da igras fudbal i mozes pobediti ili izvuci nereseno protiv nekog ko igra dosta cesce.
Ja sad kad bi odigrao Fifu protiv nekog ko zna gomilu fora, siguran sam da ne bi mogao da pobedim. Znaci ja bi igrao fudbal onako kako znam i kako se taj sport igra, a on bi me dobio na neke R2+desni analog fore. A go bi dao tako sto bi uradio Russian roullete na mog poslednjeg odbrambenog, ili neku od 200 finti. Pa gledao sam dosta golova, svaki se svodi na neku fintu protiv odbrane.
Sta hocu da kazem, vise se igra igrica nego sto se igra fudbal.. tako sve to deluje.
 
Valjda je neka poente igre koja se zove SIMULACIJA ponavljam za Borisa SIMULACIJA da potrosis odredjeno vreme da je skapiras i naucis. A ne da sednes prvi put i oderes nekoga ko igra vec par meseci.
 
Ok, nije problem, ali sta tacno treba da se nauci i sta vi to otkrivate i posle nekoliko meseci? Kako izgleda moderna utakmica, dobaci nekom ko je u najmanje rizicnom polozaju (nema igraca blizu njega), osmatraj kako se tvoji igraci krecu i probaj da ubacis neku loptu u prazan prostor, centriraj u sesnaseterac pa sta bude, odradi kontra napad posle dobro presecene lopte, itd, itd. Jako prosta igra, samo je bitno uraditi pravi potez u pravo vreme.
Ja sam ljubitelj simulacija generalno, ali u fudbalskoj igri se trazi pravi balans da se utakmica od 90 minuta nekako sazme u 10 minuta, i tu mora da bude kompromisa, kako god okrenes.
Jedan od primera komplikovanja je 'trigger run'. Totalno nepotrebna opcija po principu 'sto lako kad moze komplikovano', i totalno nerealna. Ti u pravoj utakmici ne mozes da aktiviras tvoje igrace da trce, to je do njih. Mnogo vise me uzbudi i mnogo je lepsi osecaj kad krenem u kontru i vidim da su me i saigraci ispratili. Malo se gubi na tome kad svaki put ja mogu da ih aktiviram na dugme kad hocu..
 
Poslednja izmena:
Problem je što Boris fudbala traži ono što ljudi traže u Need For Speedu kada žele da se trkaju.

A što se tiče ovoga:

A go bi dao tako sto bi uradio Russian roullete na mog poslednjeg odbrambenog, ili neku od 200 finti.

Nijedan gol u životu nisam dao na Russian Roullette niti na 2-3 povezane finte. Na fintu kretanja levo a odem desno, da. Ali na neke složene i komplikovane finte, zaista toliko retko da više spada u domen qrchenja nego korisnosti.

To što si gledao Hjerpsetha kakve golove daje, to veze nema sa onim kako se FIFA zaista igra. Uostalom, pogledaj njegov rang na FIFA listi i videćeš da je to lik koji igra FIFU sa idejom da beleži takve golove a ne da bude uspešan.


Kako izgleda moderna utakmica, dobaci nekom ko je u najmanje rizicnom polozaju (nema igraca blizu njega), osmatraj kako se tvoji igraci krecu i probaj da ubacis neku loptu u prazan prostor, centriraj u sesnaseterac pa sta bude, odradi kontra napad posle dobro presecene lopte, itd, itd. Jako prosta igra, samo je bitno uraditi pravi potez u pravo vreme.

Pa upravo tako - odmeri dodavanje, pusti dugačak for u pravom smeru i u pravo vreme... a to što ti misliš da igrači i u stvarnosti samo "centriraju pa šta bude", to je već PES2010 sindrom ;)

I problem je opet u tome što ti misliš da je puštanje dugačkog i dobrog fora u stvarnosti stvar rutine. Zato ti guranje lopte na desni analog i izgleda strano.

Jedan od primera komplikovanja je 'trigger run'. Totalno nepotrebna opcija po principu 'sto lako kad moze komplikovano', i totalno nerealna. Ti u pravoj utakmici ne mozes da aktiviras tvoje igrace da trce, to je do njih. Mnogo vise me uzbudi i mnogo je lepsi osecaj kad krenem u kontru i vidim da su me i saigraci ispratili. Malo se gubi na tome kad svaki put ja mogu da ih aktiviram na dugme kad hocu..

Ukoliko ti smeta, ti nemoj da koristiš trigger run. Uostalom, trigger run ionako deluje samo na igrača koji je najbliži tebi. Meni je to mnogo smislenije nego da doziram na nekim skalama koliki support želim.
 
Poslednja izmena:
a to što ti misliš da igrači i u stvarnosti samo "centriraju pa šta bude", to je već PES2010 sindrom ;)

Ne mislim na ciste situacije (ja jedino tad centriram, kad vidim da je bukvalno sam u sesneastercu), nego recimo kad neki tim juri rezultat pa onda samo ubaci u sesnasterac i nadaj se najboljem :) Tako vecina timova igra kad juri rezultat.

Nebitno, daleko sam od toga kako ti mislis (NFS primer). Hocu da kazem da nema potrebe pre-komplikovati tako jednostavan sport, stvarima poput trigger run-a, i onemoguciti bilo koga ko nije gejmer da ima sanse protiv tebe.
 
A zasto je trigger run pa komplikovan?

Pritisnes samo jedno dugme i eto...
Sa mnom su igrali ortaci koji uglavnom igraju PES ako uopste igraju fudbal na Sony-ju, i nisu imali nikakav problem. Objasnio im sta i kako i nisu imali problema!
 
Niko te ne tera da ih koristiš ako ti smetaju.

A već sam ti rekao, bilo ko ko nije gejmer nema šanse protiv mene ni u PESu - seti se, ti si igrao PES2010 2-3 meseca, ja odigrao bukvalno jedan meč pre toga čisto da se zagrejem i opet sam te dobijao više nego ti mene.

To o čemu ti pričaš je kao da očekuješ da neko ko uzme Gran Turismo ili Killzone može da pobedi nekoga ko igra redovno. Nema te igre u kojoj amater može dobiti nekoga ko tome posveti pažnju i normalno je da je tako. Kad već porediš stvari sa pravim fudbalom, ne može neko ko je juče uzeo fudbal da pimpuje kao neko ko trenira fudbal 3 godine.
 
Plus što trigger run postoji i u PESu samo u osakaćenoj verziji - dodaš igraču, on ti vrati loptu nazad i onda kad poželiš stisneš R2 i on krene sa utrčavanjem ;)
 
A zasto je trigger run pa komplikovan?

Pritisnes samo jedno dugme i eto...

Dodaj tako jos 5, 6, 7 komandi i eto te u ogromnoj prednosti. Fudbal je vise od svih drustvena igra, to sto postoji online mod je sjajno (u pes-u jos uvek ne sjajno :)), ali je prvenstveno igra za 1 na 1 protiv zivog protivnika. A taj drugi uglavnom nema tu igru kuci, ili ne igra cesto kao ti na primer. I tako dodavanjem jedne po jedne 'proste' komande se taj jaz samo prosiruje. Da ne pominjem sto moze i mora bez toga, umesto trigger run-a poradis na AI-u saigraca.
 
Dodaj tako jos 5, 6, 7 komandi i eto te u ogromnoj prednosti.

Nema 5-6-7 komandi. Zašto toliko voliš da pričaš napamet umesto da sedneš i igraš igru kada te toliko već zanima da ostavljaš gotovo najviše postova ovde?
 
Фудбал можда концепцијски јесте проста игра, али у пракси је једна од најкомплекснијих. Изузетно је битно да се сваки играч правилно креће, покрива свој простор, предвиђа на основу искуства шта ће онај који води лопту урадити следеће...

Баш за тај trigger run... Ја га често користим да пошаљем противника да чува погрешног играча, мислећи да ћу њему додати, кад се већ убацује. И много ми је фалио у PES-у, кад год сам га играо.

FIFA-у је могуће играти са било којим типом игре. Ја никад не компликујем нападе, већ се то своди на гомилу кратких пасева, који пребацују тежиште из одбране у напад. Са друге стране, има ликова на Live-у, који су усавршили пробоје по боковима, и дају 80% голова главом. Ово доводи до тога да мораш да имаш дефанзивну тактику која ће да буде супротност противничком нападу, а не ону која ти највише одговара.


И ја не знам како би била добра ствар да неко ко је одиграо 5 мечева може да извуче реми, иако ја играм месецима? Зар није поента да је увек могуће боље?
Слажем се да је фудбал друштвена игра, и зато кад ми друштво дође, ја узмем Milwall и ето равноправне утакмице. Ту нема дриблинга, откривања саиграча, шутева ван шеснаестерца, изгуравања нападача, иако ми одбрамбени није у старту био добро постављен...
 
Ok, nije problem, ali sta tacno treba da se nauci i sta vi to otkrivate i posle nekoliko meseci? Kako izgleda moderna utakmica, dobaci nekom ko je u najmanje rizicnom polozaju (nema igraca blizu njega), osmatraj kako se tvoji igraci krecu i probaj da ubacis neku loptu u prazan prostor, centriraj u sesnaseterac pa sta bude, odradi kontra napad posle dobro presecene lopte, itd, itd. Jako prosta igra, samo je bitno uraditi pravi potez u pravo vreme.
Ja sam ljubitelj simulacija generalno, ali u fudbalskoj igri se trazi pravi balans da se utakmica od 90 minuta nekako sazme u 10 minuta, i tu mora da bude kompromisa, kako god okrenes.
Jedan od primera komplikovanja je 'trigger run'. Totalno nepotrebna opcija po principu 'sto lako kad moze komplikovano', i totalno nerealna. Ti u pravoj utakmici ne mozes da aktiviras tvoje igrace da trce, to je do njih. Mnogo vise me uzbudi i mnogo je lepsi osecaj kad krenem u kontru i vidim da su me i saigraci ispratili. Malo se gubi na tome kad svaki put ja mogu da ih aktiviram na dugme kad hocu..

Pa u stvarnosti je tako jer su igraci uigrani, razumeju se i bez price i mogu da predvide sledeci potez, zato su dobre akcije i moguce. Trigger run je odlicno resenje za simulaciju fudbala, jer kompjuter ne moze da ti cita misli, a ni ti njemu (niti ce ikada moci). Triger run je u ovom trenutku mozda i jedino resenje za pravu takvu akciju u igri. Sve drugo je malo dugacije od onoga sto bi ti dok igras stvarno hteo, a nemoj sad da kazes "Pa valjda saigrac koji trci u PES-u zna sta igramo u ovakvim situacijama" :). Plus je trigger run vrlo cool i uspeo element gameplay-a, nevezano za sve drugo.

Shvatam sta si hteo da kazes, ali to je nemoguce izvesti kako treba. Jedino da igramo online 11 na 11, onda nam ne treba trigger run.

Vidim da hoces da preslikas sve iz realnosti u simulaciju fudbala, kao, u PES-u igras fudbal, a ovde igras igru. To je cuveni argument koji se odavno izlizao. Ne igras ti ni najmanje fudbal u PES-u, moze samo da ti bude zabavno na neki tvoj nacin i da se tripujes da radis nesto sto si gledao :). Ako ti je vec do takvih poredjenja, to sto radimo nema veze sa pravim fudbalom ni u jednoj varijanti, ali ni ja ne volim tako da razmisljam. Hocu da kazem da je besmisleno analizirati pravi fudbal i njegovu filozofiju i preko toga izvlaciti neke zakljucke o igrama. Na potpuno razlicite nacine se razmislja, na potpuno drugim osnovama stvaras prednost u odnosu na realnost, iz potpuno drugih razloga se "slozis" sa saigracima. Tripovanje je glavni razlog sto nam se to svidja, nemoj sad da preterujemo o pricama o fudbalskoj igri i njenoj sustini u odnosu na PES i FIFU...

I sve vreme pokusavas da kazes da fudbalske simulacije treba da svoj razvoj prilagode tvom nacinu igranja koji je , koliko sam shvatio, nesto povremeno ili retko sa ortacima (jer ti se igra ne svijda previse btw, a online kod je uzasan, pa ti se protiv drugih na netu i ne igra). U takvom razmisljanju je stvarno dobro da bude onako kako si rekao, da svako ko uzme joypad moze fino da odigra, cak i protiv nekog iskusnijeg. Za mene je to (za igru) katastrofa, ne zato sto volim da pobedjujem, nego to onda 100% znaci da u toj igri nema nista specijalno da se uvezba, nauci ili usavrsi. U FIFI osecam da u tome mogu da idem u beskraj, uvek mi se cini da ima jos mesta za napredak, nikad nemam utisak da me igra na neki nacin koci. Uvek mi je jasno koliko je i zasto neko bolji od mene. FIFU stvarno moras dugo da igras da bi skapirao kako se stvari odvijaju i da bi sve to leglo na svoje mesto. STVARNO mora da se nauci i oseti kompletna igra dok je igras duzi period. Poveruj u to :). Stvarno je tako i to nema veze sa onim manama koje ti nabrajas, nek bude da je sve sto pricas tacno. Ali moras da shvatis da fifu MORAS da naucis da igras i sustinski je osetis da bi stvarno znao o cemu se tu radi (ovo posebno vazi sa svakoga ko je pre toga godinama igrao PES).

A ako hoces da poredimo sa pravom fudbalskom igrom o kojoj smo razvukli pricu, seti se kako izgleda kad na teren ispred zgrade, na ulici ili gde hoces dodje neko ko STVARNO zna da igra (trenira). Razvaljuje koliko je bolji od ostalih, da ne pricamo ako ih dodje vise. Nema zezanja ni u pravom fudbalu :)
 
Poslednja izmena:
Ne igras ti ni najmanje fudbal u PES-u

Ne igra on ni PES i u tome i leži problem. Da je zaista ljubitelj fudbalskih igrica osetio bi on šta je sve i koliko bolje u FIFI a ne bi gledao grafiku i to da prepoznaje igrače na terenu - uostalom evo, sve više je takvih, ni maremas ni Marko-Dj nisu zažalili što su prešli na FIFU a da ne spominjem gomilu drugara sa kojima sam redovno igrao PES pa ih dočekao na FIFU ;)

Ja recimo, nemam neke izrazite sklonosti ka trkačim igricama i to što Boris radi bilo bi otprilike kao da ja sad prozivam Gran Turismo jer ne mogu da sednem i da igram sa gamepadom i pobedim one koji igraju to mesecima sa sve volanom i da zbog toga govorim kako je igra teška i sve to. Ako mi je teška i ne privlači me, nije problem igri, problem je u onome što ja očekujem, a to je ukratko rečeno - arkadniji pristup.

Realno, Boris očekuje da sedne da igra FIFU i da sve bude isto kao na PESu. Neće moći. Prvo zato što je PES znatno individualnija igra u odnosu na FIFU. Ali ne u odnosu na to da se igrači prepoznaju, već u odnosu na to koliko je dozvoljeno silovati sa jednim igračem. Toga ni sam nisam bio svestan dok nisam jedno vreme igrao malo PES6 online i shvatio koliko mi se stil igre promenio u odnosu na pre, koliko više dodavanja, utrčavanja, povezivanja ima, čak sam i zaboravio kako da se propisno guram protivno svim zakonima logike i fizike :)

Da Boris ima volje, lako bi se on navikao na FIFU, ali tu i leži problem. Meni kao pasioniranom igraču je trebalo oko mesec dana da prihvatim kako FIFA funkcioniše, pa sam tek posle pola godine počeo da primenjujem driblinge sa namerom da ispadnu tako, A uz sve to sam imao i sreću da nadjem ljude koji su to igrali pre mene i povukli me na isti način kao što sam ja povlačio neke druge kasnije. Da ne govorimo što te tera da ispucavaš gol aut i da koristiš duge lopte čak kod prekida sa svoje polovine umesto da stiskaš X ko na malom fudbalu ;)

A onaj najlepši osećaj koji ti FIFA pruža jeste što u mnogome zavisiš od svojih grešaka i kvaliteta. Igra retko "prodaje" (doduše ovo moram uz rezervu da kažem s obzirom da sam je 98% vremena igrao online samo) i sve uglavnom zavisi od toga da li si ti pogrešio ili te je protivnik jednostavno matirao. I na sve to, što je duže igraš, tačno počinješ da osećaš šta treba uraditi da bi ispravio ili umanjio greške. Eto, drugar sa kojim sam igrao, počinjali smo Real vs Sheffield United (2.5), da bih na kraju morao da uzimam Hoffenheim (4) pa čak i Romu (4.5). A to igranje sa Sheffieldom je bilo korisno koliko njemu, toliko i meni, jer u svakoj igri, pa i u FIFI sa slabijim klubovima se uči igra, sa jakima se potvrdjuje praksa.

Bilo kako bilo, do prošle godine je bilo Boris & co. vs wladymeer sad je Boris vs. rest of the world - pametnome dosta :d
 
Poslednja izmena:
Pa u stvarnosti je tako jer su igraci uigrani, razumeju se i bez price i mogu da predvide sledeci potez, zato su dobre akcije i moguce. Trigger run je odlicno resenje za simulaciju fudbala, jer kompjuter ne moze da ti cita misli, a ni ti njemu (niti ce ikada moci). Triger run je u ovom trenutku mozda i jedino resenje za pravu takvu akciju u igri. Sve drugo je malo dugacije od onoga sto bi ti dok igras stvarno hteo, a nemoj sad da kazes "Pa valjda saigrac koji trci u PES-u zna sta igramo u ovakvim situacijama" :). Plus je trigger run vrlo cool i uspeo element gameplay-a, nevezano za sve drugo.

Ne moraju da ti citaju misli, ne mogu ni u stvarnosti da ti citaju misli :) Ali ce istrcati kontru sa tobom na najbolji nacin, otkriti se ili odvuci odbrambenog da ih cuva a tebi ostaviti prazan prostor za sut ili ulaz u sesnaesterac, zasto je za to potreban trigger run? Samo dobar AI.

Za ostali deo posta, fair enough :)

edit:

Wladimire, nije bas ja vs the world :) I Marko a i Maremas kazu da im i dalje Fifa ne pruza onaj 'osecaj', Maremas se zapravo i vratio na PES.. vecina jednostavno moze preko toga, zarad nekih drugih stvari, ja ne mogu.. u tome je fora.
 
Poslednja izmena:
Wladimire, nije bas ja vs the world :) I Marko a i Maremas kazu da im i dalje Fifa ne pruza onaj 'osecaj', Maremas se zapravo i vratio na PES.. vecina jednostavno moze preko toga, zarad nekih drugih stvari, ja ne mogu.. u tome je fora.

Da bi znao da li možeš ili ne možeš, moraš prvo pokušati, a to nije odigrati dva meča u demo-u, već dati šansu igri.
 
Ne moraju da ti citaju misli, ne mogu ni u stvarnosti da ti citaju misli :) Ali ce istrcati kontru sa tobom na najbolji nacin, otkriti se ili odvuci odbrambenog da ih cuva a tebi ostaviti prazan prostor za sut ili ulaz u sesnaesterac, zasto je za to potreban trigger run? Samo dobar AI.

To bi bilo tacno da nam je cilj samo da se neka akcija koju smo videli na tv-u izvede, nebitno kada i kako (i kakav bi osecaj pri tome bio kod igranja). Kako AI ikada moze da zna sta je moj sledeci potez ili sta sam zamislio? Moze "logicno" da utrci gde on misli da treba (i koji igrac misli da treba) i to je sve. Kod toga je tajming najbitniji da bi sve uopste imalo smisla, a od licnog odredjivanja trenutka utrcavanja ne moze bolje.

Imam utisak da si protiv trigger run-a bas zato sto ga nema u PES-u, ne verujem da bi imao ista protiv toga da je to standarda stvar u Fudbalu na Soniju™ :).

Mada, da budem iskren, to sto ti pricas bi u nekoj sci-fi AI farijanti bilo najbolje, kad bi bilo savrseno odradjeno, a nece nikad biti.
 
Sto se tice tog “osecaja“...
Zapravo taj “osećaj“ je osećaj prilikom šutiranja.
Šutevi nisu siloviti kao u PESu, ali i to samo delom... Zapravo se sve svodi na kameru! Kada igram na Wide šutevi ne dolaze toliko do izražaja, mada sam i tako dao/video neverovatne golove.
Cim stavim kameru iza igrača, kao u Areni to sasvim drugačije izgleda!
Let lopte fantastičan, oštar i brz tj zavisi dal šutiram jačom ili slabijom nogom. :D
Tako da ima tog osecaja i ovde ali ne u potpunosti. Sto i nije mana, jer kad se setim golova sa 30m u PESu većina su slični...bomba u ugao i uvek ista animacija/parada golmana.
Takodje nelogično mi je bilo da tako postignem sa 30m a jos bolje i jace šutnem sa 20m a golman sa lakoćom odbrani...a bukvalno lopta je bila nevidljiva.
Tako da sto se tice tog “osecaja“, verovatno je to više stvar navike!
 
To bi bilo tacno da nam je cilj samo da se neka akcija koju smo videli na tv-u izvede, nebitno kada i kako (i kakav bi osecaj pri tome bio kod igranja). Kako AI ikada moze da zna sta je moj sledeci potez ili sta sam zamislio? Moze "logicno" da utrci gde on misli da treba (i koji igrac misli da treba) i to je sve. Kod toga je tajming najbitniji da bi sve uopste imalo smisla, a od licnog odredjivanja trenutka utrcavanja ne moze bolje.

Kako AI moze da zna? Sto bi znao :) Kako u stvarnosti saigraci znaju sta ce neko da uradi? Ok imaju treninge i uvezbane akcije, pa mogu da pretpostave sta ce ko uglavnom da uradi, ali daleko je da znaju sta ce ko da uradi u svakom trenutku. Stvarno mi je glupo to da ja kontrolisem vise igraca i da im ja aktiviram trcanje, kao RPG da igram :)

@ Marko

Ko igra s tom kamerom iza igraca majketi? :D :p
 
Imam utisak da si protiv trigger run-a bas zato sto ga nema u PES-u

Ima ga, ali na jako *****an način se radi - dodaš igraču koga želiš da trigeruješ, a onda sa njim dodaš loptu nazad i držiš L1, ili samo X pa po želji pritisneš R2. E sad, to što Boris nije igrao FIFU pošteno pa misli da trigger run rešava sve moguće i nemoguće probleme ja tu ništa ne mogu. A pritom verovatno kao i svaki drugi vikend igrač siluje dupli pas i to ni ne registruje kao trigger run :)

Kako AI moze da zna? Sto bi znao Kako u stvarnosti saigraci znaju sta ce neko da uradi? Ok imaju treninge i uvezbane akcije, pa mogu da pretpostave sta ce ko uglavnom da uradi, ali daleko je da znaju sta ce ko da uradi u svakom trenutku.

Jesi li ti svestan šta sve treba podesiti u taktikama da bi to funkcionisalo kako pričaš? Govoriš kako fudbal treba da bude jednostavna igra a onda lupiš najkomplikovanije moguće rešenje tamo gde apsolutno nema potrebe. Zapamti jedno - štagod da dodeliš AI biće zadato putem skripte. A skripta uvek može dovesti do exploita i bugova, pogotovu kad ga tako mala ekipa ljudi radi. Da li ću pre utakmice nacrtati kako da mi igrači saradjuju ili ću improvizovati preko trigger run na licu mesta, stvarno ne vidim u čemu je problem. Uostalom, ništa se ne brini, uveo je PES desni analog za menjanje igrača, uvešće i trigger run i to će ti tad imati skroz dušu :)
 
Poslednja izmena:
Pa tako je vec sto godina, prosle godine se nesto kao desilo, ali to se vec podrazumeva za FIFU, sta da se radi...

Vec 6-7 godina se ta situacija podrazumeva.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno