wladymeer
Čuven
- Učlanjen(a)
- 15.03.2009
- Poruke
- 3,911
- Poena
- 505
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel i5-4690 (3.5GHz)
- Matična ploča
- MSI H97M Eco
- RAM
- Patriot 16GB DDR3 800 MHz
- GPU
- NVidia GTX 1060 3GB
- Storage
- Samsung 840 Evo 250GB • Gigabyte GP 480GB • Hitachi HDD 2TB
- Zvuk
- SSL 2+ • JBL LSR305
- Monitor
- Hisense H39A5100
- Ostale periferije
- Audio Technica M50x
- Laptop
- Apple Macbook M1 (16/256)
- Tablet
- iPad 2 / iPad 3
- Mobilni telefon
- Samsung Galaxy S20 FE
- Pametni uređaji
- Soundpeats Sonic
- Steam
- djedroid
- Pristup internetu
- Optički internet
- Mobilni internet
@Borise: Ma znam, ti još uvek čekaš verziju u kojoj ćeš imati normalan net kod, razumem te skroz. Za tebe su ovakve stvari eonima daleko 
A ne vidim ni razlog zašto bi te zanimale, ti si vikend igrač fudbalskih simulacija i za tebe je poenta simulacije fudbala ono što je za amaterskog vozača Need for Speed ili eventualno Forza. Kad neko koristi taktiku u PESu tebi je to "pomoć" a ljudima koji igraju to malo redovnije svakodnevnica.
@kicba: Evo po čemu:
• Igrači su znatno masivniji. U poredjenju sa desetkom dueli koji su do sada bili najbolji fizički dueli u fudbalskim simulacijama, sada izgledaju gumeno.
• Odziv komandi i generalno agilnost igrača je izraženija pa je driblanje "a la PES" samo sa promenom smera efikasnije.
• Prijem lopte grudima više nije pravolinijski. U prevodu, prilikom prijema možete grudima usmeriti loptu gde želite da nastavite kretanje.
• Odbrana nije više toliko superiorna u odnosu na napadače i reaguju još sporije na nagle promene smera. FIFA igračima koji su navikli da drže sve vreme X može desiti da "odu po burek" znatno češće nego do sada.
• Poboljšani su šutevi i to:
→ oštriji (snažniji) su
→ efikasniji "iz prve" - nema više onih polubalona koji jedva i da se dobace do gola. Idealno za sve migrirajuće PESovce koji su navikli na cutback sistem - na svu sreću nisu ni izbliza toliko efikasni, ali da, moguće je zabiti po koji
→ efikasniji šutevi iz pozicija kada stojiš paralelno sa gol aut linijom. U prilog tome govori i da sam dao gol iz takve pozicije i to šutem iz prve i pritom sam stajao van kaznenog
→ efikasniji šutevi iz daljine. Iz pozicija u kojoj je u FIFI10 bilo nemoguće uraditi nešto konkretno, sada se već trese okvir gola.
→ prilikom voleja, moguće je da igrač i promaši loptu. Možda će frustrirati kada se dogodi u nekom bitnom trenutku, ali zar se promašaj celog fudbala ne dešava i u stvarnosti?
• Poboljšani golmani i to:
→ reaguju real-time na poziv za istrčavanje - ovo je izuzetno korisno za sprečavanje kontre jer se u desetki skoro po pravilu dešavalo da komandu za istrčavanje van kaznenog primi malo kasnije nego što bi trebalo.
→ više ne hvataju svaku visoku loptu ili snažniji šut - češće će se dogoditi da odbiju loptu u polje.
→ situacija u kojoj vraćaš golmanu loptu pa držiš long pass kako bi je ispucao na prvu je sada mnogo bolje odradjena i golman punog snagom ispucava takve lopte. Pre se dešavalo isto kao i prilikom šuta, da pošalje neki slab balon koji jedva da predje 1/3 terena pa smo svi ispucavali na šut što je alternativa ali pošto ovako možeš usmeriti gde želiš da pošalješ loptu naravno da je dobro što su to rešili.
• Dodavanja:
→ manje precizna i više se oseća razlika u oceni ali i poziciji igrača u trenutku dodavanja. Pogotovu se to oseća ako napadač treba da uputi završno dodavanje umesto veznog.
→ isto i samo još izraženije važi za visoki through pass koji vrlo često ne ide baš tačno onako kako si zamislio ako ga izvodi igrač pod pritiskom ili neko ko nije specijalista za takva dodavanja.
→ Centaršutevi i igra glavom su znatno bolji u odnosu na 10tku. Pogotovu to važi za igru glavom i koliko mi se do sada čini, čak su i bolji od FIFE09. Bolji, jer nisu baš onoliko efikasni kao u 09 a nisu ni onako slabi kao u 10. Da kažemo neka srednja opcija koja naginje ka 09 verziji.
• Lobovi su mogući ali znatno otežani. E sad, ako ideš 1na1 na golmana koji je izleteo 10tak metara od gola i niko te ne ometa, naravno da će biti lako prebaciti ga
• Slobodni udarci su izgleda zadržali sistem iz FIFE10 ali je random faktor izraženiji pa samim tim i manje golova se daje iz prekida. Barem je takav prvi utisak.
• Novi sistem penala koji je ujedno i realan i složen. Sada je sistem takav da se cilja gde ćeš šutnuti, nema više randoma pa da jednom ode u rašlje a drugi put isto napuniš a ode skoro pa po zemlji. Takodje, sistem je takav da golman može da se baci i posle šuta ili da uradiš CR fintu za penale koja povećava verovatnoću promašaja. Nijedna igra do sada nije tako složeno i detaljno odradila penale a da opet sve ostane koliko toliko realno. Najbolji momenat mi je to što u zavisnosti od ocene za penal zavisi koliko će biti široka zona sa najmanje varijacija pa recimo Buffon ima crticu a Pirlo zeleno polje od 1cm.
Ali, dok ne izadje full verzija gde ćemo imati trening za penale (sa uključenom metom) ne očekujte da previše razumete kako to funkcioniše. Ako zatreba pojasniću kako se izvode drugom prilikom.
I najbitnija promena:
MOGUĆE JE NAPRAVITI PENAL NA X - juče sam igrao protiv druga i oduševio sam se kad sam video da su se i toga setili. Štaviše, moguće je dobiti i žuti karton za prekršaje na X i van kaznenog. Ko zna, možda u full verziji konačno vidimo opciju da golman dobije crveni karton. Lično mi je neverovatno da imamo toliko dobru igru u kojoj je takav jedan bitan segment neregulisan.
A ne vidim ni razlog zašto bi te zanimale, ti si vikend igrač fudbalskih simulacija i za tebe je poenta simulacije fudbala ono što je za amaterskog vozača Need for Speed ili eventualno Forza. Kad neko koristi taktiku u PESu tebi je to "pomoć" a ljudima koji igraju to malo redovnije svakodnevnica.
@kicba: Evo po čemu:
• Igrači su znatno masivniji. U poredjenju sa desetkom dueli koji su do sada bili najbolji fizički dueli u fudbalskim simulacijama, sada izgledaju gumeno.
• Odziv komandi i generalno agilnost igrača je izraženija pa je driblanje "a la PES" samo sa promenom smera efikasnije.
• Prijem lopte grudima više nije pravolinijski. U prevodu, prilikom prijema možete grudima usmeriti loptu gde želite da nastavite kretanje.
• Odbrana nije više toliko superiorna u odnosu na napadače i reaguju još sporije na nagle promene smera. FIFA igračima koji su navikli da drže sve vreme X može desiti da "odu po burek" znatno češće nego do sada.
• Poboljšani su šutevi i to:
→ oštriji (snažniji) su
→ efikasniji "iz prve" - nema više onih polubalona koji jedva i da se dobace do gola. Idealno za sve migrirajuće PESovce koji su navikli na cutback sistem - na svu sreću nisu ni izbliza toliko efikasni, ali da, moguće je zabiti po koji
→ efikasniji šutevi iz pozicija kada stojiš paralelno sa gol aut linijom. U prilog tome govori i da sam dao gol iz takve pozicije i to šutem iz prve i pritom sam stajao van kaznenog
→ efikasniji šutevi iz daljine. Iz pozicija u kojoj je u FIFI10 bilo nemoguće uraditi nešto konkretno, sada se već trese okvir gola.
→ prilikom voleja, moguće je da igrač i promaši loptu. Možda će frustrirati kada se dogodi u nekom bitnom trenutku, ali zar se promašaj celog fudbala ne dešava i u stvarnosti?
• Poboljšani golmani i to:
→ reaguju real-time na poziv za istrčavanje - ovo je izuzetno korisno za sprečavanje kontre jer se u desetki skoro po pravilu dešavalo da komandu za istrčavanje van kaznenog primi malo kasnije nego što bi trebalo.
→ više ne hvataju svaku visoku loptu ili snažniji šut - češće će se dogoditi da odbiju loptu u polje.
→ situacija u kojoj vraćaš golmanu loptu pa držiš long pass kako bi je ispucao na prvu je sada mnogo bolje odradjena i golman punog snagom ispucava takve lopte. Pre se dešavalo isto kao i prilikom šuta, da pošalje neki slab balon koji jedva da predje 1/3 terena pa smo svi ispucavali na šut što je alternativa ali pošto ovako možeš usmeriti gde želiš da pošalješ loptu naravno da je dobro što su to rešili.
• Dodavanja:
→ manje precizna i više se oseća razlika u oceni ali i poziciji igrača u trenutku dodavanja. Pogotovu se to oseća ako napadač treba da uputi završno dodavanje umesto veznog.
→ isto i samo još izraženije važi za visoki through pass koji vrlo često ne ide baš tačno onako kako si zamislio ako ga izvodi igrač pod pritiskom ili neko ko nije specijalista za takva dodavanja.
→ Centaršutevi i igra glavom su znatno bolji u odnosu na 10tku. Pogotovu to važi za igru glavom i koliko mi se do sada čini, čak su i bolji od FIFE09. Bolji, jer nisu baš onoliko efikasni kao u 09 a nisu ni onako slabi kao u 10. Da kažemo neka srednja opcija koja naginje ka 09 verziji.
• Lobovi su mogući ali znatno otežani. E sad, ako ideš 1na1 na golmana koji je izleteo 10tak metara od gola i niko te ne ometa, naravno da će biti lako prebaciti ga
• Slobodni udarci su izgleda zadržali sistem iz FIFE10 ali je random faktor izraženiji pa samim tim i manje golova se daje iz prekida. Barem je takav prvi utisak.
• Novi sistem penala koji je ujedno i realan i složen. Sada je sistem takav da se cilja gde ćeš šutnuti, nema više randoma pa da jednom ode u rašlje a drugi put isto napuniš a ode skoro pa po zemlji. Takodje, sistem je takav da golman može da se baci i posle šuta ili da uradiš CR fintu za penale koja povećava verovatnoću promašaja. Nijedna igra do sada nije tako složeno i detaljno odradila penale a da opet sve ostane koliko toliko realno. Najbolji momenat mi je to što u zavisnosti od ocene za penal zavisi koliko će biti široka zona sa najmanje varijacija pa recimo Buffon ima crticu a Pirlo zeleno polje od 1cm.
Ali, dok ne izadje full verzija gde ćemo imati trening za penale (sa uključenom metom) ne očekujte da previše razumete kako to funkcioniše. Ako zatreba pojasniću kako se izvode drugom prilikom.
I najbitnija promena:
MOGUĆE JE NAPRAVITI PENAL NA X - juče sam igrao protiv druga i oduševio sam se kad sam video da su se i toga setili. Štaviše, moguće je dobiti i žuti karton za prekršaje na X i van kaznenog. Ko zna, možda u full verziji konačno vidimo opciju da golman dobije crveni karton. Lično mi je neverovatno da imamo toliko dobru igru u kojoj je takav jedan bitan segment neregulisan.
Poslednja izmena: