Šta je novo?

Far Cry - par stvari...:)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
ne razumem u chemu je igra revolucionarna... ok grafika razbija al to je sastavni deo svakog novijeg FPSa koji izadje... pricha gameplay ..nish posebno... josh karakondzule i boss na kraju.. pff.. mislio sam da su FPSovi to prerasli ali sam se prevario,...
 
E da oce neko da uradi rimejk Dooma keca, al u nekom novijem endzinu... :D
 
max9998 je napisao(la):
Ne sporim da je 9800pro i do nekoliko puta brzi od mog ti, ali samo kazem da nema potrebe pljusnuti 300-400€ na tako nesto ako se i najnovije igre bez problema mogu igrati na 1-2 generacije starijem hardveru. Bez problema = 30+ fps / high details / high res.
Na stranu cinjenica da mi je kartica ubodena u PC133 plocu sa XP 1700+...
768MB PC133 u ovoj igri jede 512MB DDRxxx svakim danom u nedelji :)

Jao sto volim ovakve careve koji mogu da kazeu ovako nesto.

znaci ti mene ubedjujes da tvoj 1700+ (neklokovan) na SDR platformi sa starijom grafickom radi isto kao 3200+ na DDR platformi sa 1giga ram-a i FX kartom?
 
max9998 je napisao(la):
768MB PC133 u ovoj igri jede 512MB DDRxxx svakim danom u nedelji :)

Mozda u tvojoj sobi........ :party:
 
MAD_MUzzY je napisao(la):
Jao sto volim ovakve careve koji mogu da kazeu ovako nesto.

znaci ti mene ubedjujes da tvoj 1700+ (neklokovan) na SDR platformi sa starijom grafickom radi isto kao 3200+ na DDR platformi sa 1giga ram-a i FX kartom?

Ja samo kazem kako radi kod mene...

1024x768x32 rez, sve na high (osim: shadows low kada sam napolju; water ultra high, lighting medium).

Unutra radi na 40+fps, napolju na 30+ osim na samo nekim mestima gde padne na oko 20...

OpenGL mod...
 
maxer je napisao(la):


Hvala, ali dok sam pogledao forum, zavrsio sam igru. Zanimljivo je da su glavni programeri nemacki Turci!
 
max9998 je napisao(la):
Ja samo kazem kako radi kod mene...
OpenGL mod...

E pa u tom grmu lezi zec, videh u readme-u da je unsupported, bas cu da ga probam..
elem, smanjio sam lightning i senke, povecao texture na ultra high i sad radi na ~80 fps-a
 
Ne vidim razlog za toliko rasprave i prepucavanja tipa: "Meni radi brze,meni sporije,ovo,ono..." !
Najveci adut ove igre je definitivno grafika i tu nema rasprave,moram da se slozim da me malo razocarala pojava "mutiranih" likova u igri i malo pokvarila dojam.Najvise se pricalo o Doom-u 3 i HL2 i onda se pojavljuje demo Far Cry i svi se odusevimo (najvise grafikom)!!
Sve posle toga je subjektivni dozivljaj igre svakog od nas,ne kaze se bez razloga da o ukusima ne vredi raspravljati!!
Zahtevna jeste,imam Bartona2500+,512DDR400 i MSI 5900xt i nekad poludim koliko secka!!!
(Mozda jos 512 RAM-a,videcemo)!
 
G!!! je napisao(la):
ne razumem u chemu je igra revolucionarna... ok grafika razbija al to je sastavni deo svakog novijeg FPSa koji izadje... pricha gameplay ..nish posebno... josh karakondzule i boss na kraju.. pff.. mislio sam da su FPSovi to prerasli ali sam se prevario,...
A sta ti ocekujes od FPS-a ?? Ako ti je i ova igra monotona i nalik na ostale
pa brate idi na Paintball ili jos bolje na Kosovo. Jedino je to realnije od farcry.
 
maxer je napisao(la):
Jel bre kako se ove sifre pokrecu :D kopirao sam fajl ali..
Onaj boss na kraju me pegla ko *****a .Objasni mi kako se aktiviraju sifre pa da mu se na ..... keve :D :D :D
 
ZverBre je napisao(la):
A sta ti ocekujes od FPS-a ?? Ako ti je i ova igra monotona i nalik na ostale
pa brate idi na Paintball ili jos bolje na Kosovo. Jedino je to realnije od farcry.

pa fps ko fps... idesh napucavash se malo se shunjash malo vozikash vozila predjesh nivo i opet iz pochetka i na kraju boss :p... nije pitanje realizma nego sushtine igre koja je ostala ista od samo postanka zanra(wolfenstain)... jedino vizuelni efekat stalno napreduje (sjajno je to i sam vidim)... nisam nigde ni potezao pitanje realnosti jer u igrama nikad ne trazim toliku dozu realnosti da bih u toku igranja rekao "blaah ovo nije realno necu vishe da igram" :p
 
Ne treba se vezati za iskljucivo jedan zanr, to vremenom postaje dosadno.
Treba se malo igrati i sa strategijama ,avanturama, C++,Photoshop-om... :D
 
G!!! je napisao(la):
pa fps ko fps... idesh napucavash se malo se shunjash malo vozikash vozila predjesh nivo i opet iz pochetka i na kraju boss :p... nije pitanje realizma nego sushtine igre koja je ostala ista od samo postanka zanra(wolfenstain)... jedino vizuelni efekat stalno napreduje (sjajno je to i sam vidim)... nisam nigde ni potezao pitanje realnosti jer u igrama nikad ne trazim toliku dozu realnosti da bih u toku igranja rekao "blaah ovo nije realno necu vishe da igram" :p

Bas tako, u rpgovima i frpovima bosova nema nigde :d

Sustina igre je takva jednostavno zato sto je dobra :) Uvode se bolje stvari, poboljsava fizika, optimizuju neke sitne stvarcice iz gameplaya, poboljsava zvuk i slicno. A first person izvodjenje je apsolutni zakon jer jednostavno pruza najbolju mogucnost kontrole lika. Zato 2 najbolje igre svih vremena i jesu Morrowind i System Shock koji pored svoje rpg prirode imaju first person izvodjenje
 
ZverBre je napisao(la):
A sta ti ocekujes od FPS-a ?? Ako ti je i ova igra monotona i nalik na ostale
pa brate idi na Paintball ili jos bolje na Kosovo. Jedino je to realnije od farcry.


Operation Flashpoint je jedini REALAN FPS.

Farcry je daleko od realizma... Sa M4 bi trebao da mozes da ubijes coveka na 300m bez problema i bez ikakve optike. Al' da je dobar, dobar je. Vredi odigrati...

Mogu da zamislim kako ce izgledati OFP 2...
 
OptiPlex je napisao(la):
Bas tako, u rpgovima i frpovima bosova nema nigde :d
blah... :) ima ih i u rpgovima.. mislim sad poredish babe i zabe al ajd da pojasnim :) u fpsu imash jedan jedini pristup igri pucash-ubijash i prealzish na sledeci nivo.. u rpgu je to malo komplikovanije...uvek postoji razlichit nachin da pridjesh problemu (pa tako i samom bossu) iz vishe razlichitih uglova koji ne podrazumevaju sam chin borbe :)

OptiPlex je napisao(la):
Sustina igre je takva jednostavno zato sto je dobra :) Uvode se bolje stvari, poboljsava fizika, optimizuju neke sitne stvarcice iz gameplaya, poboljsava zvuk i slicno. A first person izvodjenje je apsolutni zakon jer jednostavno pruza najbolju mogucnost kontrole lika. Zato 2 najbolje igre svih vremena i jesu Morrowind i System Shock koji pored svoje rpg prirode imaju first person izvodjenje

ok slazem se igra je zanimljiva al generalno nista revolucionarno :)

first person izvodjenje je zakon za pucachinu za rpg je smor nevidjen :smash: jer kod rpga ne bi trebalo da se svodi 90% igranja na vizuelni dozivljaj kao kod fps-a tako da danas glupi trend da se rpgovi prave u FP samo degradiraju kvalitet igre jer se najvishe vremena provodi na engine a ne na neke bitnije stvari.... ok SS i Morrowind Gothic2 su manje vishe dobre (mada kao rpg-u i nisu neshto spec. meni lichno :) )
 
Ma bez veze ova prepucavanja oko kartica... Pa ovo radi sasvim igrivo i na GF 4 MX. Nije šala. Probao sam i sa FX 5900, i teško da bih grafiku nazvao fotorealističnom. Sve izgleda kao da je farbano akvarelom.
Komande su dosta loše urađene, i često ne rade kako treba. U grafici ima sitnijih bagova, lelujanja objekata i slično.
Takvo nešto ne postoji kod Quake ili Unreal (Tournament) enginea, koji su i jedini koje sam ja video bez tih mana, tj. grafika je vrlo precizna, u geometrijskom smislu.

Ovo me podseti na zlosrećnu igru Tresspasser, na koju Far Cry najviše podseća i liči, bar što se tiče pomeranja objekata i pejsaža. Tresspasser je valjda od svih igara imao najizraženije lelujanje objekata kako si se kretao.
 
Drunk Devil je napisao(la):
Ma bez veze ova prepucavanja oko kartica... Pa ovo radi sasvim igrivo i na GF 4 MX. Nije šala. Probao sam i sa FX 5900, i teško da bih grafiku nazvao fotorealističnom. Sve izgleda kao da je farbano akvarelom.
Komande su dosta loše urađene, i često ne rade kako treba. U grafici ima sitnijih bagova, lelujanja objekata i slično.
Takvo nešto ne postoji kod Quake ili Unreal (Tournament) enginea, koji su i jedini koje sam ja video bez tih mana, tj. grafika je vrlo precizna, u geometrijskom smislu.

Ovo me podseti na zlosrećnu igru Tresspasser, na koju Far Cry najviše podseća i liči, bar što se tiče pomeranja objekata i pejsaža. Tresspasser je valjda od svih igara imao najizraženije lelujanje objekata kako si se kretao.

Ti si definitivno igrao neku drugu igru. A sto kazes - radi to na GF4MX. Da da, evo sad prebacujem na telefon, radi i na Symbianu... :D
 
Drunk Devil je napisao(la):
Ovo me podseti na zlosrećnu igru Tresspasser, na koju Far Cry najviše podseća i liči, bar što se tiče pomeranja objekata i pejsaža. Tresspasser je valjda od svih igara imao najizraženije lelujanje objekata kako si se kretao.


EEEE fala ti sto si me podsetio naziva igre!
Jaooo kako je to bila dobra igra, a izasla je kad? Pre 4-5god ili tako nesto?
kad se setim covece... najrealniji fizicki model ikad (i jos uvek je mogu slobodno da kazem). Steta sto je prosla neopazeno, a bila je toooliko ispred svega tada. Secam se bas scene kad tumaras dzubglom i prodjes pored nekog jezerceta a ono pocne voda da se komesha a u daljini se javlja onaj ogromni dinosaurus dugackog vrata, brontosaurus valjda ('bem li ga :d )
Ma fantasticno! A tek ono cimanje da namestis ruku tako da pravilno drzi pistolj ili pusku ... j-a-o :p

Sad i da hocu, nema teorije da je iskopam...
 
ZverBre je napisao(la):
Jel bre kako se ove sifre pokrecu :D kopirao sam fajl ali..
Onaj boss na kraju me pegla ko *****a .Objasni mi kako se aktiviraju sifre pa da mu se na ..... keve :D :D :D
Pa moras da editujes shortcut kojim pokreces igru i da dodas u komandnoj liniji ovaj parametar: -devmode
Tako da to izgleda napr. ovako: "D:\Games\Far Cry\Bin32\FarCry.exe" -devmode
(znaci govorim o polju 'Target' u shorcut-u).
 
byMaX je napisao(la):
Ti si definitivno igrao neku drugu igru. A sto kazes - radi to na GF4MX. Da da, evo sad prebacujem na telefon, radi i na Symbianu... :D

Ne znam šta si hteo da kažeš sa ovime. Ali nije bitno, ti si neki ekspert ovde, da ne kažem M.K. ovoga foruma.
Odigrao sam prvih 7 mapa, i postaje monotono. Teksture su za 2 klase ispod onih u prvom Unrealu. AI protivnika i nije neki. Ma nije mi jasna sva ova buka. Samo sam bez veze potrošio DVD. Neoriginalno, ništa nema što nije već viđeno.
Saću da nabacim cheat i da je spičim navrat-nanos. Ne zaslužuje više od par sati. Oružja su jedino što mi se dopada.

Tresspasser: to jeste bila originalna koncepcija, prva koja je pokušavala imati realni fiziku i rukovanje. Ipak, stvar je bila dosta nezgrapna, i nije bilo lako igrati. Grafika je dosta podbacila, što je valjda i bio glavni razlog neuspeha pored buđave priče (ne toliko buđave kao ovi udaljeni plač).
 
Jedino sto je trulo u FarCry-u i jeste prica, i to samo zbog glupavih, a jakih mutanata. Ostalo je stvarno fenomenalno ako se realno pogleda. Istina je da je sve vidjeno, ali sta novo covek moze da smisli u FPS-u? Bitno je da je to sto je vec vidjeno podignuto na mnogo visi nivo od bilo koje pucacine do sada. Ima cak i dobru duzinu, pa ne verujem da bilo ko moze da je spici za par sati.
Smesno je i porediti teksture prvog Unreala sa ovim. Cak i da su pribliznog kvaliteta, kada svemu tome dodamo najmodernije efekte sencenja, bump-mapping neuporedivo je bolje. Uostalom, po meni tekstura metalnog zida, ili stuba na primer, ni nemora biti preterano detaljna, valjda je bitnije da se sija ako je metal? AI je takodje najbolji do sada, iako nije savrsen. Lelujanje objekata nisam primetio (osim u OpenGL modu), tako da je to verovatno do drajvera. Igra je pravi izazov, poprilicno teska. Steta je cheatovati cim malo zaskripi.
Definitivno pravi hit i najkompletniji FPS do sada.
 
jedno tehnichko pitanje za vas vrle gamer-e:
jel' neko instalirao ovo chudo na Win98SE i kakva su iskustva?
..mene neshto zeza instalacija na 98-ici, a ne bih da 'prljam' 2K sa igrama, nju koristim za "ozbiljne" stvari;)
ovom prilikom se i zvanichno zahvaljujem maxer-u na korisnim tip-ovima

have a nice play
 
Drunk Devil je napisao(la):
Ne znam šta si hteo da kažeš sa ovime. Ali nije bitno, ti si neki ekspert ovde, da ne kažem M.K. ovoga foruma.
Odigrao sam prvih 7 mapa, i postaje monotono. Teksture su za 2 klase ispod onih u prvom Unrealu. AI protivnika i nije neki. Ma nije mi jasna sva ova buka. Samo sam bez veze potrošio DVD. Neoriginalno, ništa nema što nije već viđeno.
Saću da nabacim cheat i da je spičim navrat-nanos. Ne zaslužuje više od par sati. Oružja su jedino što mi se dopada.

Tresspasser: to jeste bila originalna koncepcija, prva koja je pokušavala imati realni fiziku i rukovanje. Ipak, stvar je bila dosta nezgrapna, i nije bilo lako igrati. Grafika je dosta podbacila, što je valjda i bio glavni razlog neuspeha pored buđave priče (ne toliko buđave kao ovi udaljeni plač).

Ne treba biti veliki poznavalac grafike da bi chovek shvatio koliko lupas (ili namerno udaras kontru ljubiteljima dobre igre, kako god). Dakle, ne zelim da vredjam, ali to sto pricas nema blage veze sa mozgom. FarCry je daleko ispred svega sto je izaslo do sada (graficki, po level dizajnu i vecini ostalih stvari). za fiziku ne mogu da tvrdim, ali je bar na nivou poslednje verzije kantera. Moguce je da FC koji si ti poterao igras na low detaljima na nekoj krsh kartici, pa onda mogu da kapiram... AI je impresivan, naravno, uvek moze bolje, ali ako gledamo prosek, ovo je maestralno.

pozdrav
 
Ne mogu da verujem da ne mogu da predjem ovo. U zadnjem nivou, Vulkan, 3. checkpoint, kad izlazim napolje a tamo je jedno ogrooomno udubljenje i nailaze mi 4 velika debela mutanta - tu i nije problem, lako ih je pobiti brzim pucanjem sacmare ali svugde po ostatku tog ogromnog prostora nalaze se nekoliko onih "srednjih" mutanata koji non-stop pucaju i skidaju mi malo po malo, a ja se tako iznerviram jer ma koliko da ih pobijem uvek ostanu 1 ili 2 koji mi nakon silnog mucenja poskidaju ceo health a ja ih ni ne vidim gde su i mogu samo da porazbijam misa i tastaturu !!!

Kako ovo preci ?
 
Kada otvoris vrata izadji pa se vrati unutra i ostani tu,oni ce doci do tebe i onda resetaj budale! To je najlakse provereno resenje!
 
Da , i ja sam tu :( Uzas, ko mi je kriv kada igram na nemogucem fakin' Challenging nivou tezine :( :( :(
 
OptiPlex je napisao(la):
Ne mogu da verujem da ne mogu da predjem ovo. U zadnjem nivou, Vulkan, 3. checkpoint, kad izlazim napolje a tamo je jedno ogrooomno udubljenje i nailaze mi 4 velika debela mutanta - tu i nije problem, lako ih je pobiti brzim pucanjem sacmare ali svugde po ostatku tog ogromnog prostora nalaze se nekoliko onih "srednjih" mutanata koji non-stop pucaju i skidaju mi malo po malo, a ja se tako iznerviram jer ma koliko da ih pobijem uvek ostanu 1 ili 2 koji mi nakon silnog mucenja poskidaju ceo health a ja ih ni ne vidim gde su i mogu samo da porazbijam misa i tastaturu !!!

Kako ovo preci ?

Koristi CryVision kada ih ne vidis.
 
Ostani u vratima i skidaj ih snajperom - jedan je levo, jedan u sredini i jedan desno. Ako ostanes u vratima prvo ce da ti dodje jedan debeli. Njega roknes i odmah prilegnes i izvuces snajper i skines ovu trojicu (ili koliko od njih vec vidis jer stalno skacu ko zabe - meni je jedan odma skocio u lavu). Moras biti brz, jer odma ti dodju i druga dva debela. To je inace zadnji nivo! tip: kad predjes na suprotnu stranu imas jos specijalaca. Prisunjaj se i baci 5 bombi preko onih kanistera...
 
byMaX je napisao(la):
...namerno udaras kontru ljubiteljima dobre igre, kako god. Dakle, ne zelim da vredjam, ali to sto pricas nema blage veze sa mozgom. FarCry je daleko ispred svega sto je izaslo do sada (graficki, po level dizajnu i vecini ostalih stvari). za fiziku ne mogu da tvrdim, ali je bar na nivou poslednje verzije kantera. Moguce je da FC koji si ti poterao igras na low detaljima na nekoj krsh kartici, pa onda mogu da kapiram...

FC koji sam ja poterao?? Mora da su napravili specijalno osakaćenu verziju za SCG tržište, znavši da je GF 4 MX ovde najzastupljeniji. Naravno, mi smo im glavni izvor prihoda :D
Rekao sam da sam igru probao i na FX 5900, ali o grafici potom.

Ne udaram kontru, niti sam ja jedini (ovde), koji nije baš nešto oduševljen sa FC. Malo je smešno kako Optiplex govori o inovaciji uzimanja oružja sa pobijenih protivnika. Ma ne mogu ni da se setim FPS igre gde nije tako.
Ali umesto pukih hvalospeva odnosno kuđenja, malo argumenata.
Da bi jedna igra bila vrhunska, iliti ispred svega, treba dosta više od dobrog ili fenomenalnog 3D enginea. FC ima stvarno dobar 3D engine, dobar zvuk kao i dobru fiziku, ali to su mu i jedine stvari gde može da prođe kao vrhunska igra.
Podbacili su dizajneri grafike i tekstura. Šetajući plažom i gledavši stene, imao sam utisak da sam na nekoj drugoj planeti, toliko su teksture stena bile nerealne. Uopšte. teksture su prilično loše. Unreal 1 je upravo zbog tekstura izgledao sjajno, bolje od ovoga sa 100x više poligona.
Dizajn mapa - prvih 8, koje sam igrao su sve na isti fazon. Malo kroz šumu, malo kroz zgrade, hodnike i tako stalno. Malo osveženja unose vozila. Oni mutanti izledaju baš jadno, kao neke mece. A tek pomeranje usana pri govoru kod međuanimacija... Jasno je da je igru radio mali tim, sa malim budžetom. Dobri programeri, ali slabi dizajneri.
Ipak, možda najveća mane igre je slaba adiktivnost. Jednostavno čovek izgubi motivaciju da ide dalje. Stalno isti glasovi od vojnika (did you see ..? milion puta), isti fazoni za probijanje - malo sniper, malo granata, malo uletanje sa assault rifle, nađi karticu, postavi eksploziv itd. Sve je već prežvakano 1000 puta.
Kao kontraprimer bih naveo Trackmana-u. Engine je dosta slab, pogotovu za današnje pojmove, ali zato ono malo tekstura što ima izgleda odlično. Ma francuzi su uostalom uvek bili jaki sa grafikom. Ali glavna prednost je što je Trackmania unela novine u svet igara vožnje. Gledavši po Netu, naleteo sam na daleko više stranica u vezi Trackmania-e.
 
Hvala svima na savetima, u medjuvremenu sam iz 1000. pokusaja presao i sam. Znam da je stek na vratima glavni fazon ali nekako su me uvek 'vatali oni sto pucaju iz daljine a ja ih ne vidim. Debeli nisu ni bili problem. Sa njima je lako - 8-9 sacmara u glavu :)

@Pijani Djavo :)
Ja nisam rekao da je inovacija kupljenje pruzja, vec da je dobro sto postoji takav sistem, ali ne u smislu da kad ubijes protivnika iz njega izadje sanduk 1x1.5 metara sa municijom i koji kao pokupis i dobijes 15 metaka :d vec su iskopirali sistem Chrome-a koji licno smatram kao najbolji jer ti dozvoljava da u bilo kom trenutku menjas oruzje po potrebi (recimo za hodnike uzmes sacmaricu umesto heklera) a da opet nemas 15 razlicitih vrsta oruzja vec samo par, sto makar meni doprinosi osecaju nesto realnije atmosfere, posto se ne lozim na to da u igri imam 15-20 razlicitih oruzja (a btw samo mi treba 3-4 komada koja koristim). Takodje, vise oruzja deli istu municiju, i nijedno oruzje nije neupotrebljivo kako igra odmakne, cak ni obican pistolj.

Far Cry je pun tih malih, mozda minimalnih koraka unapred koji sami za sebe i nisu nesto, ali kad se mnostvo njih skupi na jednom mestu itekako doprinose dozivljaju.

Dalje ja zaista nikad nisam hvalio bilo sta zbog dobre grafike.

I poslednje, sto se dizajna nivoa tice - to je izgleda sad opet pitanje ukusa. Ovo je po meni upravo ona doza "nelinearnog" za jedan klasican fps - dat ti je cilj a kojim ces ti putem do njega - izvoli. Upravo su siroka prostranstva i sume ono sto doprinosi da svaka borba bude prica za sebe. Meni je ovakav level design prosto savrsen - a trebam li napomenuti po 1000. put da je i on uzet iz Chrome-a :D bas kao i fizika (sa tom razlikom sto se u Chrome-u non-stop moze trcati a ovde ne)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno