Šta je novo?
ne vidim zašto mešate mehaniku sa živahnošću sveta. i onamo kao previše poliraju grafiku a sve je bez duše i sa lošim animacijama. nekako ste kontradiktorni. igru koju još niko nije video proglašavate pokvarenom. "valjda ce pogoditi odgovarajuci izgled" je generalna mantra. pravljenje baze se povezuje sa sim city-jem, iako je na prvi pogled jasno da je preslikano iz legacy rust-a. žalim slučaj starac, ali rust legacy je odlična igra a koncept baze u toj igri je jedan od najbitnijih razloga što je bila toliko popularna i pored mora sličnih naslova. to što ti vidiš baš simse u ovoj igri govori ponešto o tebi.
i opet - teza da je priča ta koja je stvorila fallout, KOLIKO GOD PUTA DA JE PONOVITE nije istina. fallout je stvorio settings, mogućnost da kliknete bilo gde po onoj velikoj mapi i mlaćenje mutiranih živuljki.

ali tako je cool biti hejter :d
 
ne vidim zašto mešate mehaniku sa živahnošću sveta. i onamo kao previše poliraju grafiku a sve je bez duše i sa lošim animacijama. nekako ste kontradiktorni. igru koju još niko nije video proglašavate pokvarenom. "valjda ce pogoditi odgovarajuci izgled" je generalna mantra. pravljenje baze se povezuje sa sim city-jem, iako je na prvi pogled jasno da je preslikano iz legacy rust-a. žalim slučaj starac, ali rust legacy je odlična igra a koncept baze u toj igri je jedan od najbitnijih razloga što je bila toliko popularna i pored mora sličnih naslova. to što ti vidiš baš simse u ovoj igri govori ponešto o tebi.
i opet - teza da je priča ta koja je stvorila fallout, KOLIKO GOD PUTA DA JE PONOVITE nije istina. fallout je stvorio settings, mogućnost da kliknete bilo gde po onoj velikoj mapi i mlaćenje mutiranih živuljki.

ali tako je cool biti hejter :d

Ok, svako ima drugacije shvatanje Fallout sveta i same igre. Ne znam za tebe, ali meni je prica, dijalozi, ogroman broj izbora pored mehanike jako bitna komponenta Fallouta. Ne znam da li si igrao prvi i drugi deo (ali toliko stvari da stane na jednom disku, to je neverovatno), a mlacenje je pocelo od trojke, drugacija je postavka igre, dijalozi su osiromaseni pa i nemas bas nekog drugog izbora, osim da skines nesto od modova koji igru peglaju. Ja sam skinuo Arwen's Realism Tweaks" mod (ne znam da li si igrao sa njim i da li znas sta taj mod radi) i tek sam se sa njim naterao da nesto uradim u F3. Ovo malo sto sam video u cetvorci sa ovih prezentacija je jos vise srozano i uprosceno. Ja sam fan prvog i drugog dela i moras da shvatis da je sve ovo sto Beth. radi od trojke "igrala se deca" i naravno da mi je krivo sta rade sa Falloutom.
 
Poslednja izmena:
može ovako - nekome je igrala se deca, nekome je zgodan pomak u pravu stranu?
i nemoj sad da mi pričaš kako nisam fan fo1 i fo2, jer jesam :) samo nisam hteo da fo3 bude novi fo2. već su mi se pomalo smučile izometrijski rpg-ovi koji su počeli ličiti kao jaje jajetu i tražio sam nešto novo. pritom, meni lično je samo bilo bitno da fo3 ne bude novi diablo, i na sreću nije bio. na sličan način i sad gledam na to što realno i vama, a i meni pomalo smeta (nekom manje, nekom više) - ovi fps rpg-ovi su počeli da liče jedan na drugog, pa nije li onda pravi momenat da malo uozbiljimo ceo koncept i promućkamo ga sa survival dometima (a bar je takvih igara u poslednje vreme izašlo zilion, pa se ima odakle "pokupiti" koji dobar pristup).
ne znam da li me razumeš, dobre stare igre su dobre stare igre, kod novih rimejkova tek jedan u dvesta uspe da zaista vrati duh stare igre na pravi način. znači to nije to. ne možeš samo nalepiti novu grafiku i računati da je sve ok. pritom, današnje igre se drastično pojednostavljuju ("novi" colonization, "novi" xcom-ovi, novi thief, hw2 i njegov klon hwr) i to je trend protiv koga ni ti ni ja ne možemo ništa jer ga diktira tržište i potreba izdavača da povrate uloženo.
malo je igara poput elite: dangerous koji su zaista produbile stare koncepte a i njima je pošlo za rukom SAMO zato što je takvih igara realno malo i nisu postale mainstream. videćeš da će već od star citizena, koji opasno smrdi na tenkiće u mainstream svemiru, situacija da se promeni toliko, da ima svi da rade na istu mustru, ili ih neće biti. i egosoft i frontier dev. čak i onaj soler koji pravi evochron igre.

sve ovo ostalo što se pravi pod etiketom aaa mora da prođe određeno ukalupljavanje, pa to ti je. bitno je da pri tome igra ostane koliko toliko ozbiljna (znači nikako kao novi thief, assasin creed i ostali gta klonovi), kao i da ima te osnovne momente poput nelinearnosti kako bi imala kakvu takvu replay vrednost. pri tom, kad ja kažem sandbox, u glas čujem - dosta je više open world igara; kad spomenem proceduralni generator taktičkih mapa, ostali se deru - dajte nam ručno rađen sadržaj; oko nelinearnosti se bijemo jer "snažan" story driven pristup polako i sigurno ukida svaku nelinearnost.

hoću da kažem - svako od nas je sa godinama izbrusio svoj "ukus" i na nešto je pristao, dok mu druge stvari smetaju. meni smeta svako usmeravanje, a vama smeta svako razvodnjavanje.
autori igre moraju da je naprave i za mene, i za vas, a još više za sve one horde bubuljičavih klinaca koji će od svojih matorana da iskamče tih pedes' evara i PLATE (ovo je najbitniji momenat današnjice) tu igru. ako su ipak izabrali da ne rade igre samo za konzole, moraju im se isplatiti, inače će fo5 biti još jedna xbox ekskluziva.
 
Poslednja izmena:
Nije problem u tome da li je izvođenje u prvom licu ili izometrija, nego što su uprostili igru tako da se sada možeš igrati samo ubijanja mutanata, a pre si mogao da se igraš i kombinovanjem skilova pa kroz razne varijante dobijaš drugačije opcije, dijaloge, reputaciju... I ova sloboda izbora koju pominju je tako manja, a igra linearnija.
 
Poslednja izmena:
kao što rekosmo - mainstream igre sa danas uprošćavaju. šta ja da kažem za novi xcom (koji se uzgred većini vas sviđa) a u starom sam mogao da odredim šta će svaki od ljudi da nosi u levoj, šta u desnoj ruci, šta za pojasom, šta u rancu... ali, kao što mi neko sa benchmarka reče - kako si samo mogao da se smaraš na onolikim mapama i sa onolikim opremanjem ljudi? ili kad umesto taktičke borbe u 4x igri dobijem biranje kartica (eeeej, kartica?!?) sa taktikama u raznim fazama borbe i onda mi puste snimak celog fajta, bez da imam ni opciju "retreat" kad stvari krenu dođavola.
ALI današnje uprošćavanje podrazumeva da su svi casual igrači, da neće da potroše više od 5 min po potezu, da fight ne sme da traje duže od 3-4 min i sl.
za hard core ljubitelje žanrova ostaju hard core igre, lošije produkcije, ali sa zilionom opcija kojima ćeš u sitna crevca moći sam sebe da immerzuješ u doživljaj.

fallout nikad nije bio hard core igra, samo su igrači onomad bili ozbiljniji, a danas nisu. misliš li da bi danas prošao naslov poput recimo lords of midnight ili doomdark's revenge-a? pa danas ne možeš ni civilization da napraviš a da ima neku pristojnu dubinu.

uostalom, evo ti moj omiljeni (hard core) naslov rust - čim su izbacili iz osnovnog menija opciju legacy (prva verzija igre, sa baš hard core mehanikom i tripom) i sakrili je u izbor bete iz steam menija, serveri za legacy su u tri dana bukvalno opusteli i svi su prešli na novi experimental rust. pre neki dan nađem drugare srbe na teamspek-u i kaže mi momčina: "ma nabijem ih, ne znam sad ni da pokrenem stari rust".
to je poenta - ko će bre danas da se cima oko bilo čega kad samo klikne, upiše tri cifre sa ćaletove kartice, i posle petnaest minuta downloada eto ti nove zabave.
 
I jos da ubace HP regen, izbace trece lice cisto da ne smeta, skillovi na ON/OFF (kao sto je neko pre mene lepo predlozio) i eventualno da igri(cu) preimenujeu u Call of Out ili BattleFall i da nas vidi Bog :d

Niko nije tražio ništa od navednog. Bolje napucavanje ne znači da igra automatski postaje jednostavnija ili da se pretvara u čistu pucačinu.
Fallout 3 & New Vegas su, kada je FPS mehanika u pitanju, dno. Još je gore ako igraš na višoj težini, jer je Bethesdina ideja veće težine masivno pumpanje HP-a protivnika.
 
Možda niko nije tražio, ali se teži ka tome. Dovoljno je samo da uporediš kvestove iz starijih fallouta i videćeš kako se skilovi obesmišljavaju, izbori sužavaju i igra polako postaje linearna avantura. Još malo pa će za sve biti potreban samo koji si level, kao u ovim 10/10 'rpg-evima'.
 
Poslednja izmena:
to se zove - fokusiraju se na (najvećem broju igrača) bitne stvari.

eee, koliko sam se ja nagledao nekadašnjih hc gamera kako polako casuale uz wow i wot.
 
To se zove mazanje očiju lepom grafikom, pejzažima, zalaskom sunca u pozadini, patetikom... a bitne stvari, skilove, trigere, multi-linearnost, izbor, reputaciju, posledice ćemo sabiti u dva sinematika na kraju i eto vam.
 
po tvom mišljenju. ali, realno, prodaja fo3, fonv i preoorderi za fo4 te uspešno demantuju.

a tvoju priču bih opušteno mogao nazvati patetičnim lamentiranjem nad dobrim starim vremenima, kojih realno više nema :p
 
Može se reći da im odlično ide mazanje očiju... A moja priča se više odnosi na onu 'manje i veće *ovance' koje se servira i prihvata, i odnosi se na konzumente koji to tolerišu. Na svu sreću još uvek izađe po neka kvalitetna igra.
 
eh, kad ste tolerisali novi x com i civilizacije posle civ2, što ne bi i ovo.
 
Niko te ne tera da tolerišeš. Ako je ****** kažeš da je ****** i ne igraš. Mada je prag tolerancije komplikovana stvar, jer ako si igrao te igre i kad si video da su ****** onda je to druga stvar.
 
Poslednja izmena:
ne vidim zašto mešate mehaniku sa živahnošću sveta. i onamo kao previše poliraju grafiku a sve je bez duše i sa lošim animacijama. nekako ste kontradiktorni. igru koju još niko nije video proglašavate pokvarenom. "valjda ce pogoditi odgovarajuci izgled" je generalna mantra. pravljenje baze se povezuje sa sim city-jem, iako je na prvi pogled jasno da je preslikano iz legacy rust-a. žalim slučaj starac, ali rust legacy je odlična igra a koncept baze u toj igri je jedan od najbitnijih razloga što je bila toliko popularna i pored mora sličnih naslova. to što ti vidiš baš simse u ovoj igri govori ponešto o tebi.
i opet - teza da je priča ta koja je stvorila fallout, KOLIKO GOD PUTA DA JE PONOVITE nije istina. fallout je stvorio settings, mogućnost da kliknete bilo gde po onoj velikoj mapi i mlaćenje mutiranih živuljki.

ali tako je cool biti hejter :d

Ma ti nemas pojma sta pises!

Ja F4 prezentaciju povezujem sa Simsima jer mi se cini da Todd hoce da privuce takvu publiku? Ova "Shelter" glupost ja kao stvorena za to.
Osim customizacije oruzja nista bitno nije pokazano, kao da se uopce ne radi o Fallout igri? Nisam cuo pricu; F4 ce donijeti bolje kvestove, izbor/posljedice, smisleniji VATS sistem, manje generican svijet, bolju pricu, itd.

Druga stvar, trositi resurse na "Shelter" i F4 pravljenje baze je velika glupost, jer to znaci da ce neki drugi bitni elementi ostati nedovrseni - placeholderi. Sve Bethesda igre imaju ovaj problem. Kvantitet, ali ne i kvalitet. Naravno oni vjerovatno opet racunaju na modove, ali modovi ne mogu sve popraviti kao u Skyrim slucaju.

Kazes da su prvi Fallouti klikanje po mapi i ubijanje zivuljki (sto naravno nije istina), pa se kasnije ispravljas? E moja kontradikcijo!?

Nije istina da se igre moraju uproscavati. To je i CDPR dokazao.
Mozes imati zlatnu sredinu; igre koje nisu pretjerano kompleksne, ali koje ne vrijedaju inteligenciju kao Skyrim npr. I u tome lezi problem, hoce li F4 biti Skyrim nastavak?
 
Poslednja izmena:
Zasto je neko ko iskaze svoje negativno misljenje o necemu i obrazlozi ga hejter? Razumem da velika kompanija koje predstavlja svoju novu igru i u njoj pokazuje da pri kreiranju karaktera igrac ima neverovatnu slobodu da izabere izmedju muskarca i zene dobija gromoglasne ovacije publike jer je to, naravno, nikad vidjeno do tada ali ne razumem zasto se na ovakvom forumu svako ko obrazlozi svoje negativno misljenje o nekoj igri odmah obelezi kao hejter od strane onih koji imaju pozitivno misljenje o doticnoj igri. Pa ljudi vase legitimno pravo je da branite proizvod koji vam se svidja ali realno ako ne dobijate neke pare za to neko vas je debelo zeznuo :d

Jos malo pa ce pomeranje kamere misem i upravljanje karakterom WSAD tasterima predstavljati sledecu evolutivnu stepenicu u razvoju igara...
 
Zasto je neko ko iskaze svoje negativno misljenje o necemu i obrazlozi ga hejter? Razumem da velika kompanija koje predstavlja svoju novu igru i u njoj pokazuje da pri kreiranju karaktera igrac ima neverovatnu slobodu da izabere izmedju muskarca i zene dobija gromoglasne ovacije publike jer je to, naravno, nikad vidjeno do tada ali ne razumem zasto se na ovakvom forumu svako ko obrazlozi svoje negativno misljenje o nekoj igri odmah obelezi kao hejter od strane onih koji imaju pozitivno misljenje o doticnoj igri. Pa ljudi vase legitimno pravo je da branite proizvod koji vam se svidja ali realno ako ne dobijate neke pare za to neko vas je debelo zeznuo :d

Jos malo pa ce pomeranje kamere misem i upravljanje karakterom WSAD tasterima predstavljati sledecu evolutivnu stepenicu u razvoju igara...

To je postao satandard.. Ja nikada nisam uspeo da zavrsim Fallout 3 jer se smorim..***a, odigrao sam DLC-ove i ulozio 100-inak sati ali nikad do kraja, a Vegas nisam duze od 30 minuta.. Nisam ni Skyrim osim nakon izlaska i to main story rush.. Stvar ukusa, ne ocekujem nista ni od Fallout 4 jer sav taj post-apocalyptic svet mi je previse fuj nakon toliko igara, iskreno sam se nadao jednom delu igre pre katastrofe, nesto kao presequel, to bih igrao definitivno, ovo cu verovatno da probam pa kud ode.
 
[YOUTUBE]bNgEO6ehqp0[/YOUTUBE]

Evo, tipican primjer gdje developer govori u svom novom projektu, a ustvari ne kaze nista konkretno.

Niti jednog bitnog elementa se nije dotakao.

Mada da je i pokusao bi vjerovatno lagao, kao i ranije.
 
može ovako - nekome je igrala se deca, nekome je zgodan pomak u pravu stranu?
i nemoj sad da mi pričaš kako nisam fan fo1 i fo2, jer jesam :) samo nisam hteo da fo3 bude novi fo2. već su mi se pomalo smučile izometrijski rpg-ovi koji su počeli ličiti kao jaje jajetu i tražio sam nešto novo. pritom, meni lično je samo bilo bitno da fo3 ne bude novi diablo, i na sreću nije bio. na sličan način i sad gledam na to što realno i vama, a i meni pomalo smeta (nekom manje, nekom više) - ovi fps rpg-ovi su počeli da liče jedan na drugog, pa nije li onda pravi momenat da malo uozbiljimo ceo koncept i promućkamo ga sa survival dometima (a bar je takvih igara u poslednje vreme izašlo zilion, pa se ima odakle "pokupiti" koji dobar pristup).
ne znam da li me razumeš, dobre stare igre su dobre stare igre, kod novih rimejkova tek jedan u dvesta uspe da zaista vrati duh stare igre na pravi način. znači to nije to. ne možeš samo nalepiti novu grafiku i računati da je sve ok. pritom, današnje igre se drastično pojednostavljuju ("novi" colonization, "novi" xcom-ovi, novi thief, hw2 i njegov klon hwr) i to je trend protiv koga ni ti ni ja ne možemo ništa jer ga diktira tržište i potreba izdavača da povrate uloženo.
malo je igara poput elite: dangerous koji su zaista produbile stare koncepte a i njima je pošlo za rukom SAMO zato što je takvih igara realno malo i nisu postale mainstream. videćeš da će već od star citizena, koji opasno smrdi na tenkiće u mainstream svemiru, situacija da se promeni toliko, da ima svi da rade na istu mustru, ili ih neće biti. i egosoft i frontier dev. čak i onaj soler koji pravi evochron igre.

sve ovo ostalo što se pravi pod etiketom aaa mora da prođe određeno ukalupljavanje, pa to ti je. bitno je da pri tome igra ostane koliko toliko ozbiljna (znači nikako kao novi thief, assasin creed i ostali gta klonovi), kao i da ima te osnovne momente poput nelinearnosti kako bi imala kakvu takvu replay vrednost. pri tom, kad ja kažem sandbox, u glas čujem - dosta je više open world igara; kad spomenem proceduralni generator taktičkih mapa, ostali se deru - dajte nam ručno rađen sadržaj; oko nelinearnosti se bijemo jer "snažan" story driven pristup polako i sigurno ukida svaku nelinearnost.

hoću da kažem - svako od nas je sa godinama izbrusio svoj "ukus" i na nešto je pristao, dok mu druge stvari smetaju. meni smeta svako usmeravanje, a vama smeta svako razvodnjavanje.
autori igre moraju da je naprave i za mene, i za vas, a još više za sve one horde bubuljičavih klinaca koji će od svojih matorana da iskamče tih pedes' evara i PLATE (ovo je najbitniji momenat današnjice) tu igru. ako su ipak izabrali da ne rade igre samo za konzole, moraju im se isplatiti, inače će fo5 biti još jedna xbox ekskluziva.

Sta mozes u F3 da budes?
 
Ma ti nemas pojma sta pises!
najlakše je reći

Ja F4 prezentaciju povezujem sa Simsima jer mi se cini da Todd hoce da privuce takvu publiku? Ova "Shelter" glupost ja kao stvorena za to....
i meni se svašta nešto čini, ali se trudim da ne trčim pred rudu. pritom, povezivati simse sa falloutom, po meni, može samo neko ko stvarno ne zna šta piše. "shelter glupost" je nov koncept koji još nismo videli u praksi, osim u par slučajeva gde je odlično funkcionisao (opet ja: rust). ali tebi je sasvim dovoljno da u startu nagađaš kako zbog toga neće obratiti pažnju na neke druge stvari. nagađaš, pljuješ, izigravaš eksperta, a momci prave milione.

ne ispravljam se, naprotiv, nego naglašavam da nisu svakome fo1 i fo2 dobri iz istih razloga. jedino što vidim da nam se svima sviđa je settings, a on je, manje više, i dalje tu.

a cdpr nije na tržištu ni petinu vremena koliko je bethesda (mislim na njihova izdanja, ne na zvanični podatak kad su osnovani). videćemo kako će to izgledati za neku godinu, kad naprave još nešto osim te jedne igre koju, što bi ti rekao, iznova i iznova izdaju.
 
I za tako relativno kratko vreme su došli do open world RPG-a o kakvom Bethesda može samo da sanja.

i ne samo bethesda, ali to ih ne čini većim od onoga što jesu - izdali su jednu igru u tri iteracije i nekoliko enhanced izdanja i to je to. bethesda je izdavala sve i svašta i trenutno je u vlasništvu nekoliko blockbusting intelectual property-ja, što bi rekli današnji fensići. i traju... decenijama.
 
Zasto je neko ko iskaze svoje negativno misljenje o necemu i obrazlozi ga hejter?.
zato što se ovde priča o fo4 a ne o fo3 i fonv. mlati se po igri od koje smo videli ceo jedan trejler i dve prezentacije. niko dakle nije odigrao ni demo, ni alfu, niti bilo šta.

pritom, primećujem da je ovde klasična forumaška atmosfera, horski se slavi, horski se pljuje.
to se naziva klasičnim forumaškim hejtom, i meni je, kao i na svakom drugom forumu, smešan.
 
U sustini da, niko nije odigrao igru pa i ne moze da se komentarise kako je nesto u igri odradjeno. Moze se komentarisati grafika kao i izgled prikazanog sveta i to je od prilike to. Sa druge strane igru pravi velika kompanija koja je i ranije pravila igre sa xy nastavaka. Hoce li F4 biti leap of faith, nesto potpuno drugacije i revolucionarno od svog predhodnika? Ne verujem. Jer da jeste siguran sam da bi nam do sada probili usi i oci sa time.

Poenta je iskazati svoje misljenje o najavljenoj igri i obrazloziti ga bez obzira da li je za ili protiv. Mislim ovo jer se eto nadam da ce negde neko, nekako uociti trend gundjanja zajednice za odredjenim resenjima i da necemo u nekoj blizoj buducnosti aplaudirati za "Unbelievable new features in our game. Left mouse button click!!!"
 
Pusti sad quot i ostale nebitne stvari. Moje pitanje se odnosilo na glavnog lika u F3 i sta si ti zapravo u igri.
ček, ček, ček... zar nije poenta svih rpg-ova od polls of radiance i ishara na ovamo da možeš zapravo da budeš sve što poželiš u okviru zadatog settingsa?

U sustini da, niko nije odigrao igru pa i ne moze da se komentarise kako je nesto u igri odradjeno. Moze se komentarisati grafika kao i izgled prikazanog sveta i to je od prilike to. Sa druge strane igru pravi velika kompanija koja je i ranije pravila igre sa xy nastavaka. Hoce li F4 biti leap of faith, nesto potpuno drugacije i revolucionarno od svog predhodnika? Ne verujem. Jer da jeste siguran sam da bi nam do sada probili usi i oci sa time.
Poenta je iskazati svoje misljenje o najavljenoj igri i obrazloziti ga bez obzira da li je za ili protiv. Mislim ovo jer se eto nadam da ce negde neko, nekako uociti trend gundjanja zajednice za odredjenim resenjima i da necemo u nekoj blizoj buducnosti aplaudirati za "Unbelievable new features in our game. Left mouse button click!!!"
ovo je već mnogo realniji post od svih prethodnih, samo što ja želim da kažem da vas deset niste zajednica ništa više od onih hiljada i hiljada koji upravo u ovom momentu daju svoj džeparac na "promašene" fo3 i fonv, kao i kupuju na neviđeno igru po kojoj se ovde manje više samo pljuje.
 
dozvolićete i meni jedan mali, malečki, minimalni offtopic:
znaš kako meni kažu arčibalde, kad se smorim na danceflooru nekog veeeelikog rejva zato što dasa koji pušta muziku u tom momentu, baš kao i petorica pre njega "mumla" a to nikako nije u skladu sa izdanjima negove matične (često i privatne) izdavačke kuće, niti ima ikakve veze sa njegovom starom slavom. kažu - "pogledaj koliko ljudi ovde ima, i svi uglavnom đuskaju i uživaju, samo ti mračiš. ako ti se ne dopada, idi na manje festivale."
i u pravu su. što je festival veći, muzika je iz godine u godinu sve dosadnija, ali karte se prodaju. mnogo, mnogo, mnogo karata. i za razliku od manjih festivala, gde je definitivno odlična muzika, ovde ima brdo tuševa, kantina, šopova, priključci za struju samo što te ne vuku za rukav.
na malim festivalima se, u najboljem slučaju, kupam u hladoj babuni, a telefon dopunim kad se kući vratim.
 
xcom i civilizacija je neuporediva sa bethesdinim falloutom u odnosu na originale iz xyz razloga

najprostiji - jer xcom nije postao simulacija letenja, a civilizacija nije postala real time strateija npr

tacka, promenom izvodjenja promenili su sve i obesmislili svaku vrednost koju je stari fallout imao
- imali su prilike da se izvuku na dijaloge - ali rofl oni ne znaju da pisu dijaloge, pa oni to nikada nisu znali
- imali su priliku da naprave kvestove - joj joj FAIL
- skill sistem su obesmilili jer je izuzetno tesko zapravo implementirati skillove u pucacinu
- lore igre su pobrljavili
- atmosferu su izmenili
- grafika je bila prejadna
- osecaj napucavanja prejadan (to ne znaju ni sa melee oruzjem da implementiraju)
- sve je bilo ooogromno i prazno

njihov uspeh je uspeh marketinga, reklame, placanja review-ova (na e3 svi posetioci su na izlazu dobijali igrackice, tako da 10/10 reviewova se moze ocekivati na gomilu lol) i fokusa svog proizvoda na obicnu mejnstrim grupaciju (sto je sasvim ok sa apsekta plasiranja proizvoda i prodaje)

i tako masa je konacno mogla da igra svoj prvi next gen fallout zavaljena u fotelje, culi su za neki fallout i da je bio dobar, neki su mozda i probali ali prosto im je bilo uvredljivo da se igraju sa kliktanjem po mapi (lol) i super je sto se ljudi igraju i zabavljaju , i treba tako :) samo nisu morali sa falloutom na taj nacin ***
 
apsolutno ni fo3 nije postao fps.

teza da je promenom izvođenja promenjeno sve jednostavno ne stoji. to će ti svako, pa i ovi što se sa mnom ovde raspravljaju na već 29 strana, reći. ako neće oni - ja ću. NAČIN IZVOĐENjA NE ČINI NEKU IGRU ŽANROVSKI ODREĐENOM. igraj malo prvi deuce ex, igraj malo m&b warband, pa ćeš možda shvatiti.

a ako mene pitaš novi xcom je nemogućnošću da lično do detalja opremam borce, kao i taktičkim mapama koje su svaki je*eni put iste POTPUNO promašio poentu originalnog xcoma.

civ je toliko pojednostavljen da to ne da više nije ista igra, nego je lagana casual bozica kojoj je cilj da partija traje manje od pet - šest sati. kakve to veze ima sa civilization-om? pa jedna dobra partija civ-a se onomad igrala nedeljama.


i još jednom - nisi ti ništa bitniji član fo community-ja od tih mainstream-era koje si pljucnuo, baš kao što ni ja nisam ništa bitniji član x-com commuinity-ja samo zato što ga imam instaliranog (onog prvog, naravno) na psp-u i igram ga maltene svaki dan.

ustvari, s obzirom da su ti mainstreamer-i išli na e3 i prisustvovali prezentaciji, može se slobodno reći da su oni daleko bitniji od tebe. ***.
 
Poslednja izmena:
Samo da obavestim one koji ne znaju, stari fallout može da se igra i na androidu peko DosBoxa.
Screenshot_2015-06-16-15-40-17.jpgScreenshot_2015-06-16-16-58-32.jpgScreenshot_2015-06-16-17-01-49.jpg
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno