Šta je novo?

Fallout 3 (nastavak II) [spoiler alert]

Da se razumemo, nema potrebe za izometrijom i poteznom borbom... mož' da prođe, ali ni meni se ne mili kad pomislim na taktičke borbe od po pola sata ( i tako danima )... što se toga tiče, meni je OK taj deo modernizacije.

Ali... ljudi... pa ovaj prikazani stil svega... ovo nema veze sa Fallout svetom i smislom za humor.
F1 i F2 su imali čitav razrađen literarni stil koji je neprestano iznenađivao igrača i dublje ga vezivao za taj svet. Setite se samo nuklearne elektrane i onih ghoulova... dakle, svako ko je navikao na zombie filmove tada je očekivao masakr neinteligentnih zombija, a onda se zbunio
kada bi ukapirao da su ovi zombiji veoma inteligentni, elokventni i mudri.

A onda stiže F3, gde imate te iste ghoulove, samo ih sada raznosite u paramparčad u slow motionu.

Napredak?
 
a zasto nema potrebe?

ajte molim vas imate milion akcionih igara u FP izvodjenju ukljuchujuci salnim mindless clickfest... koji vam djavo znachi da josh jedan naslov koji se toliko izdvajao od drugih potpadne pod taj kalup??? zato i PC trziste smrdi jer sve sot je bilo drugachije budze u kalup jedan te isti jedan te te jedno te isto te jedno te isto...

potezna borba ??? ima MILION real time igara! kako vam ne dosadi! sta sledeci Heroji ili Disciples ili Civilizacij treba da vudu real time???? GLUPOST

sta fali ukljuciti malo vise mozak malo vise taktiziranja i malo vise vremena da se odvoji, satisfakcija je veca...
 
Dečko, promašio si adresu. Ja sam odrastao na Laser Squad, UFO, X-com: Terror from the Deep,
Final Fantasy, a bogami i Panzer General serijalu... sve te igre su bile potezne, taktičarske i sve je to lepo, voleo sam te igre (PG igram i danas) ali je taj stil nastao zbog hardverskih ograničenja, a ne zato što je potezna borba posebno realistična, zabavna i divna.

Nije neophodan stop&go potezni sistem da bi igra omogućavala razmišljanje i taktiku,
npr. dovoljan je neki bullet-time fazon, u kome je moguće polu-potezno staviti u akciju
sposobnosti vašeg lika.

Zamisli npr. igraš neki RPG, nabudžio si statistike lika, sredio da ima te i te prednosti, taj i taj specijalni potez. Onda kreće borba sa protivnikom. Vreme se uspori, a ti izdaješ komande
koje će lik izvršiti u sledećih par sekundi.

Idealno bi bilo da borba sa svakim protivnikom traje bar minut-dva ( realnog vremena ),
a da protivnik bude što bolji AI, a ukupno protivnika što manje.

Ali programere i izdavače jednostavno mrzi da se toliko bakću oko pravljenja animacija
za napade, pariranja... mnogo im je jednostavnije da stave 5000 raznobojnih karakondžula koje isto reaguju
bez obzira šta ti radio, a i tvoj lik ima jedva 5-6 animacija za razne poteze koji nikako ne zavise
od toga šta radi tvoj protivnik.

Uostalom, pravi pravcati RPG bi ti dozvolio da čitavu igru prođeš bez ijednog oružanog okršaja,
npr. slatkorečivošću ili pukim kukavičlukom izbeći borbu i još dobiti exp. poene za to.
 
Ako Dži bude ovo igrao sa zadovoljstvom mi ostali nećemo, tako da budite srećni dok kuka :d.
 
Dečko, promašio si adresu. Ja sam odrastao na Laser Squad, UFO, X-com: Terror from the Deep,
Final Fantasy, a bogami i Panzer General serijalu... sve te igre su bile potezne, taktičarske i sve je to lepo, voleo sam te igre (PG igram i danas) ali je taj stil nastao zbog hardverskih ograničenja, a ne zato što je potezna borba posebno realistična, zabavna i divna.

Nije neophodan stop&go potezni sistem da bi igra omogućavala razmišljanje i taktiku,
npr. dovoljan je neki bullet-time fazon, u kome je moguće polu-potezno staviti u akciju
sposobnosti vašeg lika.

Zamisli npr. igraš neki RPG, nabudžio si statistike lika, sredio da ima te i te prednosti, taj i taj specijalni potez. Onda kreće borba sa protivnikom. Vreme se uspori, a ti izdaješ komande
koje će lik izvršiti u sledećih par sekundi.

Idealno bi bilo da borba sa svakim protivnikom traje bar minut-dva ( realnog vremena ),
a da protivnik bude što bolji AI, a ukupno protivnika što manje.

Ali programere i izdavače jednostavno mrzi da se toliko bakću oko pravljenja animacija
za napade, pariranja... mnogo im je jednostavnije da stave 5000 raznobojnih karakondžula koje isto reaguju
bez obzira šta ti radio, a i tvoj lik ima jedva 5-6 animacija za razne poteze koji nikako ne zavise
od toga šta radi tvoj protivnik.

Uostalom, pravi pravcati RPG bi ti dozvolio da čitavu igru prođeš bez ijednog oružanog okršaja,
npr. slatkorečivošću ili pukim kukavičlukom izbeći borbu i još dobiti exp. poene za to.

decko nisam pogresio adresu, jer je moja poenta da je ovo nastavak igre koji joj totalno menja zanr... zasto to nisu cinili sa drugim legendarnim igrama koje sam gore spomenuo? valjda jer su imali mozga da ne unistavaju godinama stechen "personaliti" igre po kojoj je igra i postala popularna i zbog koje zapravo i ima toliku cenu koju su morali platiti... u ostalom nije cela igra potezna vec samo borba, a fallout nikada nije bio fazon da se fajtash shto vishe niti na kolichini fajta vec na hm uslovno recheno kvalitetu, malo borbe ali interesantne, prepune zanimljivih detalja i neocekivanih situacija i humora naravno...

i kakva bre hardverska ogranicenja, postojalo je tuce real time igara pre fallouta (mrzi me da nabrajam wiki u ruke pa proveri), turn based borba je tu zbog svoje specifichnosti i strateshkog prilaza datoj situaciji i zato sto je ceo special kao i sam gurps predvidjen tako da funkcionise a sve to u cilju priblizavanja crpg-a ka pravom rpg-u

u ostalom kao neko medjureshenje mislim da je bilo sjajno integrisano u oktazani Van Buren gde je bila kombinacija RT borbe u kojoj se AP poeni vremenom dopunjavaju a trebao je biti ubacen i klasican TB

slazem se da je RPG tu da ti pruzi i takvu opciju da izbegnesh borbu u gotovo svakoj situaciji ali kada pogledash danas da svi fapfapfapuju na Mass Erect misleci da je to primer dobrog rpg-a jasno je gde smo
 
Ako Dži bude ovo igrao sa zadovoljstvom mi ostali nećemo, tako da budite srećni dok kuka :d.

koji vi ostali?

na topiku ima vishe ljudi kojima ovakav fo3 smrdi negoli da im se svidja kao tebi...
 
koji vi ostali?

na topiku ima vishe ljudi kojima ovakav fo3 smrdi negoli da im se svidja kao tebi...

Mislim da nisi dobro izbrojao ali nema veze. Igra kao igra je vrh, i mene apsolutno ne zanima što je to nastavak neke stare uspešne igre koja je bila kao takva pre više godina.
 
semi-off:
Aj da ja odgovorim onom ko me je pitao zasto je Morrowind krepina...
Igra je imala ocajne kontrole, pricu koja je bila zanimljiva ko svetsko prvenstvo u sirenju vesa, likove harizmaticne kao lenjivac na heroinu, i koliko sam video od sve te sirine i divote prostranstava i character buildinga, uvek se svodila na stat/equip chase, ko diablo II u kojeg je neko uvukao latinoamericku seriju i dodao jednu dimenziju...
Oblivion je totalni naslednik svog pretka, s tim da su odstranili one elemente morrowinda koji su ga cinili bar malo zanimljivim, maskiravsi to sarenijom grafikom i fensijim efektima...
Bolje da su odustali posle Daggerfalla, to je bar bila igra...

Ove posle je sramota porediti sa napr. Baldurom, Tormentom, Arkanumom, NWN, pa cak i lightweight drugarima KOTORom i Jade Empire...

on:
Najgore je sto cu Fallout 3 igrati i mrzeti :d
 
Ocu kad Bethesda napusti pravljenje Fallout 3ke :d :d
 
Mislim da nisi dobro izbrojao ali nema veze. Igra kao igra je vrh, i mene apsolutno ne zanima što je to nastavak neke stare uspešne igre koja je bila kao takva pre više godina.

Vrh je kao i jos 200 igra na slicnu foru za populaciju mladju od 15 godina ...

Stari fallout se znalo sta je
 
nece vise izaci ni tvoj gothic pa cesh morati da ga igras sledecih 10 godina :(
 
Vrh je kao i jos 200 igra na slicnu foru za populaciju mladju od 15 godina ...

Stari fallout se znalo sta je

Ja sam igrao fallout kad je izasao i od tad mi je najbolja igra koju sam igrao, a sad imam 25 godina. Pa izracunaj koliko sam imao god tad kad sam igrao keca. Godine nemaju veze s tim, nikakve.
 
Jedina nada za pravi Fallout 4 jeste da Bethesda zaposli Tima Cain-a. Al tesko da ce da bude nesto od toga posto on sad radi neki groundbreaking MMO sa ljudima koji su radili Diablo, Fallout, Everquest, StarCraft, Metroid Prime...

Mozda neki novi MMO Fallout.

Takodje na Wikipedia pise da Jason D. Anderson radi na Fallout MMO koji je Interplay licencirao od Bethesde :sceptic:

Edit: Kakve je igra The Temple of Elemental Evil, nikad cuo za to. Jel neko igrao?

Edit: Inace, taj MMO koji pravi Tim Cain je top secret. Nema nista na internetu o njemu. Probao sam da pitam koji radi u NC Softu da mi da neke informacije al nista od toga.
 
Poslednja izmena:
Edit: Kakve je igra The Temple of Elemental Evil, nikad cuo za to. Jel neko igrao?
Sjajna potezna borba, odlično implementirana D&D pravila, dosadnjikava priča. Bagovita je strašno, treba ti drugi zvanični patch (ne treći, on je problematičan) a preko toga i neoficijelni patch sa Circle of Eight sajta.
 
Mene nece niko bombardovati ovaj put, pa u Falloutu 3 nikad necu imati filing kao kad sam za vreme ratnog stanja sigrao dvojku :d
Rafinerija gori a epidemic se cheshka (jer ga je glupi mutant opet razneo minigunom) :D:d
 
Gothic 4 se uveliko pravi. Da ne govorim o tome da se pravi i Gothic 3 expanzija:party:

pa videcesh na sta ce da lichi s obizrom kako je prosla trojka... a ne radi je ni isti tim... sreca tvoja pa je nisu prebacili u zanr fudbalskih simulacija kao fo3
 
Ja sam igrao fallout kad je izasao i od tad mi je najbolja igra koju sam igrao, a sad imam 25 godina. Pa izracunaj koliko sam imao god tad kad sam igrao keca. Godine nemaju veze s tim, nikakve.

Ja pricam o trojci da je pravljena za nove generacije (zato sam pomenuo 15 godina ) koji su navikli na takav mainstream shit kakve ce biti trojka najverovatnije

Ja sad imam 21 a igrao sam fallout 1/2 99/00 ( iako nisam razumeo veci deo stvari ) igram ga i dan danas .
 
Cinjenica je da bi Fallout 3, da je radjen kao i 1 i 2, igrao manji broj ljudi, tj samo pravi ljubitelji Fallouta.
 
Poslednja izmena:
netachno... i da danas ima ljudi koji kada prvi put odigraju fo ostaju odushevljeni
 
Naravno da sam pametan. Ali da te za****m ni ne pokusavam. Samo ti nastavi da pljujes F3, odlican si u tome.
 
Poslednja izmena:
A to da bi ga igrao mali broj ljudi dokazuje cinjenica da je bio medju najskidanijim stvarima na netu 2007.god.
I kec i dvojka u top 10 ako se ne varam...
 
Jel moze neko da mi objasni, sta ona dva lelemuda traze na vr one zgrade (tornja), pre aktiviranja nuklearke:trust: Pri tom su obuceni kao da su ispali iz vremena Al Caponea:trust:
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno