Šta je novo?

F1 2013

^izgleda da je bug. Na racedapartment rade na resenju. Nije proble sto se guma satre tako brzo vec sto ai ne pati od potrosnje guma vec u zadnjim krugovima pravi ista ili jos boljq vremena.
Juce pod safety carom sam pratio kao na lean mix guma polako prelazi u crveno.
Na 100% trke nema ovog baga posto nema tyre scaling.
 
I mene ubise ove gume...prvo sam sa gorivom imao problema( to sam resio), ali gume na Sepangu u Maleziji odose posle 3-4 kruga i formula samo seta levo desno... Vozim na 25% trke, ne znam sta da radim... Normalan pit stop mi je na 7. krugu ali nema sanse da vozim do 7. kruga na takvim gumama 4-5 krugova je plafon...A Ai-u se uopste ne trose gume koliko vidim :D
 
I evo stigosmo do prvog ozbiljnog baga. :D Let the games begin.
 
Ma nije bug, extra je ovako.
Kakvu sam sad trku odvozio u bahreinu sa caterhamom na medium (sve asistencije off) aaaa..drugi iza alonsa i napadam al nema sanse na pravcu me i pored drsa ostavlja ko nista i odjednom pravi gresku proklizava i zakucava se. Ulazi safety car i teram option dva kruga vise od svih. Lean mix cuvam gorivo, restart pit/prime/gorivo na ful, derem kvalifikacione krugove, p2 i tu pravim gresku i zavrsavam jedva deveti sa rasturenim gumama skroz.
Znam da nije ni deveto mesto realno za caterham al ai ocigledno trosi gume (pada im vreme pred kraj stinta, greska alonsa..),
Meni je veci problem neizbalansirana tezina na stazama, u australiji sam bio zadnji recimo.
 
Poslednja izmena:
Kad su gume u pitanju mora da se vodi racuna, nije ovo Dirt igra, nema proklizavanja kroz krivine i to je dobro odradjeno... Nego, jedno pitanje: Zasto ne mogu da kontrolisem fuel menagment vise, mogu samo kocnice i gume? Mogao sam u prvoj trci a posle toga ne, cudno. Namestio sam kad je pocela sezona da u toku trke ne idem sa viskom goriva i mozda je zbog toga jer tu opciju vise nemam u pitu pre trke da podesim...
 
***, ja svuda citam da na AI ne utice tyre wear. Evo sad procitao celu temu na RaceDepartmentu, ljudi istestirali uzduz i popreko. Ja necu zapocinjati career mod dok to ne isprave, jer mi je nedopustivo da me AI stize pred kraj stinta za po 2-3 sekunde po krugu.

AH da, skinuh taj neki reduced tyre wear mod, ali ga jos nisam testirao.
 
Zamislite kako je bilo prosle godine sa F1 2012 do sad bismo imali vec 10 zakrpa, prosto mi je neobicno da se igra ne updejtuje svaki drugi dan :)
 
Upravo vozio prvu trku u carrer modu sa reduced tyre wear-om. Uzeo Caterham, kvalifikovao se kao 19. zavrsio trku 16. sa dva pit stopa, cini mi se da je i AI imao 2 pit stopa. Brdo duela, bez bagova, jako dobra trka. Ako ovako ostane do kraja, this one is a keeper!

Sa Reduced Tyre Wear modom, u Australiji Option pneumatici mogu izdrzati oko 10 krugova, Prime verovatno oko 15ak, tako da sam verovatno mogao i jedan pit stop da imam.
 
Poslednja izmena:
Jel zna neko kako mogu da igram MP sa 'narodnom' verzijom? Znam da je ranije postojala fora sa Hamachi programom cini mi se... Mogli bismo da se skupimo pa da igramo online, kao sto smo to ranije radili kolege sa foruma i ja, sa 2010-icom.
 
^Imaš na G2PLAY za 19,99 eur pa igraj online ko čovek,nije mnogo ...
 
Koliko sam se *****ao sada dok sam vozio trku u Bahrain-u, startujem sa 9. pozicije, uspem vec posle drugog kruga da dodjem do cak 1. pozicije, zadrzavam tu poziciju tokom cele trke (ni box im nije pomogao), medjutim, posle tog obaveznog boxa nije prosao krug-dva, a opet me ekipa salje u box?! Ja odugovlacim i nastavljam da drzim prvu poziciju, pobeda zagarantovana, medjutim, u poslednja dva kruga mi se pojavljuje obavestenje da moram obavezno u box po Prime gume, jer su one obavezne da se koriste :lupko:

Ispostavilo se da sam u toku voznje drdnao Quick Menu i trazio da mi se promene gume, ali opet u Option. I tako odem zadnji krug u box po te obavezne Prime gume, izadjem iz boxa razocaran i nadjem se na 8. poziciji :(

Smorio sam se ziv, sada sam pao na 2. poziciji na generalnom plasmanu, prokleti Vetel me je prestigao i sada bezi 19 bodova :D Inace, vozim Lotus, zabavno mi je da se takmicim sa Kimijem, dobar je, ali sam ja bolji :D

Tacno se vidi koliko Red Bull i Ferrari imaju bolji bolid od mene, dovoljno je videti koliko je tesko zadrzati svoju poziciji kada vas oni napadaju na ravnom putu. Jeste, imaju DRS tada, ali imam i ja KERS ponekad, ako se setim da ga ostavim, inace bez njega je veoma tesko zadrzati poziciju. Osim ako rizikujete i ulazite u njihovu putanju.

Ovu sezonu planiram da zavrsim sa Lotusom, u TOP 3 u generalnom plasmanu i da postanem No. 1 vozac Lotusa. Ako se ovo ne ispuni, i jos ako mi Ferrari ponudi ugovor na kraju sezone, eto mene kod zabara :D

I da... Vozim na Profesional tezini, sve ostalo je na OFF (sem ABS-a). Posle Pro tezine imaju jos 2, a od sledece sezone planiram da povecam za jedan nivo, da bude jos zabavnije.
 
Znaci sve u svemu koliko sam skapirao po komentarima prva F1 igra koja vredi?
 
A gde ima da se skine taj mod? Ja nasao samo na racedepartment, ali trazi registraciju.
 
Da i sa tim modom kao realnije? Idi begaj probao, cepam gume svaki krug ono nista. Totalno nerealno. CM je skroz ubo tyre wear ako se gleda ova sezona.
Ko igra career, kasnije ce te putem r&d dobijati upgrade koji ce vam smanjiti potrosnju guma, ne moze odma sve.
 
Necu da me AI vozaci deru bas 2 sekunde po krugu, jer za njih ne postoji tyre wear. Takodje vozio po kisi sa gumama za suvo, vrteo se po stazi, a oni na istim gumama i cepaju kao da nema kise. Da li je to posteno?:)
 
Igra li neko ps3 verziju? Ne mogu nikako da podesim da mi radi g25 volan, a na dzojstik nije to-to :)
 
Da ne čitam sada sva mišljenja pojedinačno jer nemam za to vremena, nažalost, moraću ovakvo pitanje da postavim. Nadam se da se nećete naljutiti na mene jer zaista nemam vremena da celu temu pročitam.

Pitanje je : Da li vredi uzeti F1 2013 i da li su bagovi iz ranijih verzija (F1 2012 i F1 2011) ispravljeni u potpunosti ili još uvek to nije slučaj ? Šta je sa grafikom, donosi li ona značajna unapređenja u odnosu na F1 2012 ili ne ?
 
PA dovoljno ce biti da kazem da u prethodna dva dela nisam odvozao trku bez bagova i frustracije, ovo je prvi njihov F1 naslov u kojem sa odvozao trku bez frustracije, sa uzivanjem, bez bagova. Videcemo kako ce biti do kraja, ali za sada vrlo obecava.
 
PA dovoljno ce biti da kazem da u prethodna dva dela nisam odvozao trku bez bagova i frustracije, ovo je prvi njihov F1 naslov u kojem sa odvozao trku bez frustracije, sa uzivanjem, bez bagova. Videcemo kako ce biti do kraja, ali za sada vrlo obecava.

To sam hteo da čujem, hvala. A na čemu igraš igru i da li si se usudio da mu staviš maksimalne moguće detalje, što se grafike tiče ?
 
Na masini iz profila 60 fps zakucano max detalji u 1680x1050.
 
Izasao prvi patch.
 
Igra je odlicna, neki bagovi sto se vuku od 2010. su konacno ispravljeni, sto je vise igram vise mi se svidja ( za razliku od prethodnih verzija gde je bilo obrnuto ). Samo, tezak je postao ovaj legend nivo ai-a, osecam se kao da ne znam da vozim. :)
 
Today sees our first PC Patch #1 available on Steam for PC versions of F1 2013. We have tried where possible to prioritise as many of the issues you have raised as a priority, in addition to a number of other fixes which were made during the various submission processes, or because they have been easily tracked down and fixed.
 
In the meantime, please note that we are still collecting feedback via our Technical Assistance forums and do encourage you to post your issues there, being sure to include as much information as possible.  This will be used to help prioritise our fixes in future patches.
 
Priority Issues
 
Multiplayer match making issue:
When creating a game, there is now an added option in the race settings: “Downloadable Content Tracks “On / Off”. If you turn this to ‘Off’ any players who don’t have DLC installed will be able to find & join your game – that means opening up the ability for Classic/DLC players to play against standard edition players.
 
PC FPS Issues:
We’ve made improvements to the PC FPS issue whereby higher specification PC’s had a considerable lap time advantage over lower ones. Although we haven’t yet fully rectified the issue completely across all tracks, we wanted to get these improvements out as soon as possible whilst continuing our investigations to see where further improvement can be made.We have also introduced a frame rate cap at approximately 120 frames per second to limit the extremity of the variation at exceptionally high frame rates. We are confident this change will not result in any visual degradation, and will further prevent the issue being exploited and allow for fairer competition online.We would encourage players to test this in multiplayer races rather than solely relying on AI lap time benchmarks, as there is variation deliberately built into the latter for gameplay reasons. We are aware this is a hot topic and will continue to monitor the forums for feedback once this fix is live.

Fixed multiple Mid Session Save issues:
Including cases of incorrect track initialisation, race logic, set ups and crashes.  AI will also no longer pit to change tyres when re-loading from a Mid Session Save.
 
Equal cars online
Thanks to the feedback we’ve found a couple of issues related to car wheel positions which we now have been addressed.
 
AI no longer pit immediately after a safety car
 
AI braking distances have been improved into turn 1 at Malaysia
If you are experiencing any other instances where the AI seem too early on the brakes / too slow into a corner, please let us know the track & corner number and we will investigate.
 
Players can no longer set leaderboard times or go online if they edit their triggers_pit.xml
This was allowing players to use their DRS in non-valid areas. The leaderboards will be reset as a result.

Updated the Tyre compound choice for Korea, Japan & India to reflect the 2013 season.

Minor Issues

Added functionality to view gamer card / profile on results screens.
The race director will now be available in co-op if the one player retires from the season in qualification or practice.
Changes to audio mix volumes while on track.
Steam Achievements are now visible / displayed correctly.
Resolved an issue where a lobby would incorrectly show as being full.
Fixed a network issue where AI would not receive penalties correctly at the end of a race.
Fixed an occasion where AI cars could exit their box into the pit lane too fast.
Turning collisions off will now also disable the safety car.
Changed the car lighting on Yas Marina during the night.
Fixed a crash relating to a vote to end a session with players that have joined in progress.
Multiplayer ghosting issues fixed.
Audio Memory changes, so there should be no audio dropout after longer durations of play / sitting on the pause menu.
McLaren Cockpit view texture update.
Updated collision boxes on the Williams FW14B & the Ferrari F92A.
Updated collision audio, and fixed some cases of audio drop out.
Resolved an issue in Split Screen where the player ones camera could slightly flicker.
Resolved an issue where the skipping to day 2 of the Young Drivers Test would make the day 1 hairpin test very difficult to complete.
Fixed some instances of the auto drive not releasing the Ferrari 312T2 correctly.
Removed Tweak in from the Fanatec Clubsport wheel, updated the Logitech Wingman Formula GP Wheel action map.
 
The above fixes (where relevant) for the Xbox 360 and PS3 versions of the game are currently being tested and verified. These require additional submission and authorisation from Microsoft and Sony so the release date for these will follow a little later than the PC version.

Thanks for your continued feedback
 
Stavio sam "napunjenu" verziju ovog updejta.

Dve stvari:

1. Cini mi se da je sada malo lakse, kao da je tracktion control na low a ne na off.
2. Opet nema mog imena iako mi je ovaj put dozvolio da ga ukucam, stoji "RLD!", da li postoji fix i za ovu verziju?
 
Nazad
Vrh Dno