Šta je novo?

F. E. A. R. 2: Project Origin

ovaj FEAR ce graficki biti odlican, vredan igranja u svakom pogledu.:)

Ipak mi smeta po ovim trejlerima sto likovi znaju da srljaju na tebe sto nije nesto svojstveno orginalu...Ne bih voleo da se ovo pretvori u left4dead fazon...
 
Posle odigranog demoa reci cu samo "Ja nikada, ali nikada, vise ne idem u bioskop!"
 
Zanimljiv tekst o AI-ju iz keca...tj. kako je lakse izvesti skriptovan AI, tj. napraviti iluziju istog u igrama koje su "usko ogranicene zidovima"...s tim da im skidam kapu jer u odnosu na druge takve igre (CoD4 pre svega), ovde je posao bio odradjen odlicno, i bila je prava uzivancija tabati se s protivnicima...

As demoed by Orkin, the AI sees the player and wants to kill the player. The AI then runs through its possible actions, like take cover, attack, or melee-attack. The player fires on the AI and the AI looks for cover; once behind cover, the AI will take note that the player is aiming his weapon at it, so the AI will try to suppress the player by firing blindly.

This is fairly cool, but the additional revelations made by Orkin were definite "gotcha" moments. Monolith fully integrated this system with the enemy's dialogue and game environments in an effort to create the illusion that the AI was smarter than it actually is. F.E.A.R. was widely lauded for the ability of its soldiers (both singly and in squads) to flank the player.In reality, the AI wasn't flanking at all -- it was moving from one cover area to another cover area. Because of the skill exhibited by the level designers, that next cover area was to the side of the player's location (or where the designers assumed the player would be), so when the AI moved to that location, it created a seamless illusion of the enemy flanking you.

Adding a final layer to the illusion was the notion that the AI called for reinforcements. As the player slugged it out with the game's bad guys, one of them would call out for reinforcements. Then, when the player moved forward, they would come across an enemy squad rushing toward them. The squad was always there, regardless of whether or not reinforcements were actually "summoned," but because of the dialogue, the player creates a connection that really isn't there.

http://www.gamespy.com/pc/fear/698080p1.html
 
Posle odigranog demoa reci cu samo "Ja nikada, ali nikada, vise ne idem u bioskop!"

Dobroooo, kakve to veze ima sa demo-om :D ?

Koliko je zahtevan demo ?
Pretpostavljam da si igrao na high AA, AF full na 1280x1024 sa tom Ati 4850 ?
 
Posle odigranog demoa reci cu samo "Ja nikada, ali nikada, vise ne idem u bioskop!"

"Ja necu u bioskop, jer tamo nema premotavanja, vracanja i usporavanja, jer tamo nema nichega, jer nema zahebavanja." by Atheist Rap. :Klanjanje
 
Svi kojima nije jasno zasto sam spominjao bioskop ce to shvatiti kada zaigraju igru :p

Inace, ajde malo detaljniji elaborat :)

Odigrao sam demo i prvi utisci su fenomenalni. Stari osecaj F.E.A.R. je ponovo tu. Intenzivna akcija, pomesana sa spooky momentima. Me like ;)

Inace, demo se malo cudno ponasa. Naime, na svakih 15-20 sekundi zasecne na sekundu-dve pa onda nastavi lepo da radi. Framerate je konstanto bio iznad 30 osim kada zasecne. Valjda ce to neki patch srediti. Zvuk je F-E-N-O-M-E-N-A-L-A-N!

Evo i screenova. 1280x1024 sve na maksimalnim setovanjima



Ostatak F.E.A.R. 2: Project Origin [email protected]
 
Poslednja izmena:
me happy zbog izgleda dobre optimizacije
 
Ne secam se da sam se ikada ovoliko jezio i trzao na svaki shum kao u ovom demou, mogu reci vise nego kad sam igrao System Shock 2 prvi put.
Znaci oni duhovi, tela koja vise sa plafona, zastrasujuca ambijentalna muzika... F.E.A.R. 2 ce definitivno puniti gace istim intezitetom kao i prethodnik, ako ne i vise.
Sa graficke strane gledano, igra izgleda odlicno i radi odlicno. Pongde se javi smrzavanje na za delic sekunde ali mislim da ce to biti ispeglano pre nego sto igra izadje.
Jedino sto mogu uputiti kao zamerku su crne strafte na vrhu i dnu ekrana, slicno kao kod Assassin's Creed i Mirror's Edge, 16:10 monitori nisu iskorisceni do kraja.
 
Poslednja izmena:
Sve na MAX, 4xAA, 4xAF, Vsync ON :D ...padne ponekad sa 60 na 40:p

Dobre strane- pa, ono sto je i FEARu bilo OK, valja i ovde, atmosfera i tako to...plus krv koja je fino izdetaljisana, grafika je "meksa" i ne vuce na onaj Doom3 smek, mnoogo vise filtera, motion blur, filmski noise, a igra navodno ima i Ambient occlusion...

LOSE: nema LEAN, neprijatelji svetle kad sam u fajtu (o, gluposti -valjda ce to izbaciti, makar za hard nivo), suzeni ekran mi opasno smeta za ovako mracnu igru (ne mere izgleda na 5:4, nego forsira wide), HUD je nekako prenatrpan, ali onima sa 22+ wide monitorima nece smetati verovatno.E da, zeznuli su zvuk shotguna, onaj iz keca je bio dosta bolji.
I ne znam da li sam JA onaj JA iz keca, ili sam neko drugi lol:D

FEAR2SPDemo-2009-01-22-16-33-52-63b.jpgFEAR2SPDemo-2009-01-22-16-36-47-18b.jpgFEAR2SPDemo-2009-01-22-16-38-01-09b.jpgFEAR2SPDemo-2009-01-22-16-42-27-15b.jpgFEAR2SPDemo-2009-01-22-16-45-40-08b.jpg
 
Poslednja izmena:
Gde sam danas naso da prodam grafu?! :lupko: :)
 
I definitivno su isli na "raznovrsniji" izgled nivoa...i ovo malo demoa je imalo prilicno vise sadrzaja nego kec, kancelarije, podrumi, pa malo napolju, i tako to:) Dobra fora je da na olupinama kola mogu da se otvaraju vrata i da se koriste kao zaklon...dok ne eksplodiraju:p

FEAR2SPDemo-2009-01-22-16-47-02-93b.jpgFEAR2SPDemo-2009-01-22-16-49-58-00b.jpgFEAR2SPDemo-2009-01-22-16-52-30-20b.jpg

HaHa Jovylande, bad call :D
 
Poslednja izmena:
who cares, prvo gasim senke :)

Ja senke gasim u svakoj igri :d, cisto da se naviknem kao da ih ni nema u onim zahtevnijim igrama :D.
Senke realno jedu previse memoriju sa graficke (a ja imam samo 320MB :d), a stvarno nisu previse bitni u 99% igara.

Valjda ce raditi ok na 8800GT 512MB (1680x1050 medium-high), koju planiram da kupim, kao prelazno resenje, do proleca :).
 
Poslednja izmena:
I ne znam da li sam JA onaj JA iz keca, ili sam neko drugi lol:D

Obzirom da je u prvoj igri jedino glavni lik imao super reflekse (slow motion sposobnost), mislim da se moze reci da si ti u dvojci onaj glavni lik iz keca.
 
Poslednja izmena:
Ne, nisi glavni lik iz keca. Ti si u dvojci clan drugog tima, koji je posao da nadje prvi :) Igra pocinje par trenutaka pre nuklearne katastrofe sa kraja prvog dela igre.
 
Ja senke gasim u svakoj igri :d, cisto da se naviknem kao da ih ni nema u onim zahtevnijim igrama :D.
Senke realno jedu previse memoriju sa graficke (a ja imam samo 320MB :d), a stvarno nisu previse bitni u 99% igara.

Valjda ce raditi ok na 8800GT 512MB (1680x1050 medium-high), koju planiram da kupim, kao prelazno resenje, do proleca :).
znam kako ti je imao sam i ja taj 8800gts, i ja uvek gasim senke ali moram da priznam da izgledaju dobro u igrama koje se odvijaju u zatvorenom
 
E majkumu, znaci da ce radnja ipak liciti na extraction point (i tamo bese lik nema veze sa onim iz keca, pa su kanda neka rodbina, a u perseus mandate tek niceg smislenog nije bilo:D)

Zanimljiva "zahtevnost" prema Visti- FEAR2 zahteva performance indeks 5.9 ...a recimo kriza 5.0 :D
 
E majkumu, znaci da ce radnja ipak liciti na extraction point (i tamo bese lik nema veze sa onim iz keca, pa su kanda neka rodbina, a u perseus mandate tek niceg smislenog nije bilo:D)

Zanimljiva "zahtevnost" prema Visti- FEAR2 zahteva performance indeks 5.9 ...a recimo kriza 5.0 :D

Zjuuuu, pa ja imm sve 5,9 ili vise, osim skrbvog hard diska, ne znam zasto on ima 5,3 ocenu. Mada, naravno sve su to gluposti...
A tu je i XP, just in case :p.
 
Igra radi perfektno na 1280x1024 na masini iz popisa sve na max i mogu vam reci da sam se usro jedno 10 puta u pocetku kome tero da igram sa sluske fear :banana::banana::banana:Igra obecava u svakom slucaju nije losija od prvog dela
 
Poslednja izmena:
haha, sta kaze readme.txt

In order to get the best game play experience, it is not recommended to run F.E.A.R. 2: Project Origin at high resolutions. You should avoid resolutions above 1024x768 for 4:3 displays, 1280x768 for 16:10 displays, and 1280x720 for 16:9 displays on any current generation card. Instead, use the full-screen anti-aliasing (FSAA) option under the Advanced Options menu. This helps improve the visual quality of the final scene without dramatically increasing the amount of work that must be performed.

:D

Mada, koliko sitno mi sve deluje u ovom "wide"-u mozda i poslusam savet:S:
 
Cekaj, jel ovaj demo nije dosao sa svim grafickim ficerima koje ce imati cela igra kad preporucuju tako niske rezolucije? Meni igra ide sasvim fino na grafickoj kartici prosle generacije pri 1680x1050 sve na max, 4xaa + 4xaf, u proseku oko 60 FPS.
 
Jeste, ne brini...sve je tu, pa cak i ambient occlusion:) A zasto su onako napisali, to samo oni znaju:p
 
Demo je ocekivano fenomenalan :) imam par zamerki, najveca su oni duhovi koji me nevidjeno smaraju, totalno mi je glupo da ubijam neke ljude od dima bojevom municijom, nit' imam osecaj da sam uopste ubio nekog nit' samo napucavanje sa njima ima nekog smisla, nadam se da ih nece biti mnogo u samoj igri, AI je takav kakav je i to je vec receno, nije los, ume lepo da uhvati zaklon ali uglavnom srlja...sve je vec receno, cekamo finalnu verziju da se plasimo k'o ljudi :D

EDIT: Zaboravih da pohvalim onaj Power Armor, ne volim takve gluposti u FPS igrama ali ovo je skroz cool :D
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno