- Učlanjen(a)
- 25.09.2008
- Poruke
- 12,026
- Poena
- 915
Ne znam koji je to box. Ja koliko znam delili su x96 max koji i ja imamIma li neko vise informacija o exe net Android boxu MXQ R9?
A odakle si? Moj brat ima isto Exe ali njega nijednom nisu cimali.Uporni ovi iz sn, već mesec dana svake nedelje po jednom pozovu da ukidaju exe signal i mora novi ugovor, ja im kažem kad smislite bolju cenu zovite, oni i dalje sa istom ponudom i cenom zovu. Reko im da nisam ni blizu penzije i skleroze pa da zaboravljam šta mi nude.
Niš, zavisi gde se nalazi i gde rade "digitalizaciju"A odakle si? Moj brat ima isto Exe ali njega nijednom nisu cimali.
Obrati pažnju na to 100%, ako ti je prejak signal neće ti TV prikazati 120%. Na optici prejak DTV signal se ponaša isto kaoni slab (pikselizacija npr.).Ne znam šta je kod mene onda, kvalitet i jačina signala su na 100%... Pratim jednu seriju uveče pa baš primećujem..
Kod druga je otključana samo su kanali koje sam gore napisao zakkjučani. Oni koji potpišu nove ugovore (Super Plan...) treba da se jave da vidimo da li dobijaju module.A ovi koji su se prebacili na nove pakete Jesu li vam instalirali CAMove ili ce biti otkljucana ponuda, ako da i do kada? Ako su nagovestili nesto...
E upravo mislim da je to, ja bih rado pristupio ruteru da proverim parametre ali mi gospoda blokira pristup ruteru iz nepoznatih razloga i sad moram da se bakcem sa naprednom podrskom da mi dozvole...Obrati pažnju na to 100%, ako ti je prejak signal neće ti TV prikazati 120%. Na optici prejak DTV signal se ponaša isto kaoni slab (pikselizacija npr.).
Ako si u mogućnosti probaj da staviš neki razdelnik sa 3 ili 4 izlaza, da probaš da oslabiš signal pa da ispratiš šta se dešava.E upravo mislim da je to, ja bih rado pristupio ruteru da proverim parametre ali mi gospoda blokira pristup ruteru iz nepoznatih razloga i sad moram da se bakcem sa naprednom podrskom da mi dozvole...![]()
Kod mene radi,verovatno moras da se javis da ti je aktiviraju ponovo jer je proslo 2 godine od aktivacije....
Nažalost za sve morate pisati na [email protected]На коју емаил адресу сад одговарају? Пре 2г сам сам се дописивао у вези активације апп на [email protected] , претпостављам да адреса више није активна.
Ово је одговор, иако сам их питао везано за Ехенет мобилну апп а не за MOVE 'N' GO... Можда и није могуће више користити Ехенет-ову апликацију након што истекне стари уговор?Poštovani,
Obaveštavamo Vas da korisnici Super PLAN 3 S paketa nemaju mogućnost besplatnog korišćenja usluge MOVE 'N' GO.
Ukoliko želite korišćenje navedene dodatne usluge potrebno je podneti odgovarajući zahtev u našem korisničkom servisu.
Jer možeš da uslikaš!?Donose Move STB i još jedan sa plavom kutijom, a postoji opcija da korisnik zadrži CATV optički resiver i zatraži zaduživanje CI modula.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari