Šta je novo?

Exe Net - iskustva

Doneli su TV na vrata, povezali, predali ugovore na potpis. Nisu hteli, ili možda ni smeli, sok niti kafu da popiju.
Al mogu da mi ne povezu televizor,posto mi treba na drugu lokaciju?
I verovatno su novi,neotpakovani i sa garancijom?
Hvala jos jednom na odogovoru!
 
1.Da li neplacanjem rate za televizor vrse iskljucivanje usluga?

Ja sam tek sad registrovao ovo.... Koja je svrha ovog "pitanja"??? Voleo bih da znam da ne izvlačim pogrešne zaključke, jer su surovi, ovako na prvu.


Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Ja sam tek sad registrovao ovo.... Koja je svrha ovog "pitanja"??? Voleo bih da znam da ne izvlačim pogrešne zaključke, jer su surovi, ovako na prvu.


Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Pitao sam jer platu primam iz dva dela 10-og i 25-og u mesecu,pa bih podelio troskove na dva dela,na prvi deo plate bih platio za usluge,a na drugi deo bih platio za ratu televizora,a u medjuvremenu je 15.-ti u mesecu kad se usluge iskljucuju,pa bih kasnio za tih 10 dana.
 
Ok, to pitanje jedino zbog toga ima smisla, hvala na pojašnjenju, svašta sam pomislio [emoji16]

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
redovno kasnim ratu do dve, samo jednom isključen, zbog vikenda
 
Прекид интернета, тв и тел раде.
Нико се не јавља из подршке
 
Какве су шансе да се National Geographic, Viasat Explore & Nature пусте у хд? Први је у хд код сбб и мтс, други код сбб а трећи код мтс.
 
Nešto mi se ne sviđa rečenica "Mi ćemo ove godine sve kablovske operatere spojiti sa Telekomom Srbija".
https://www.novosti.rs/vesti/naslov...ljubitelji-fudbala-moci-da-prate-Real-i-Barsu
Lopine, samo na pare misle, od kako je Exe kod Telekoma, tv programi, naročito prvih 10(nacionalni) kockaju, trzaju( kaže radnik, tih prvih 10 mora tako) (wtf) i net hoće da prekine na par sekundi povremeno , 2x bili kod mene da sredjuju stvari, i da kažem skoro pa dzabe bili.... Kad se naoblači, počne da se sprema neko nevreme, gledanje tv-a se pretvara u psovanje... Tacno od jeseni to više nije to, pre toga perfekcija. %$&##/#bo ih Telekom! ( feeling mad/pissed off)

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
+1

Послато са Redmi Note 8 Pro уз помоћ Тапатока
 
Posto zbog necega internet koji bi trebalo da je 100 mbps ne prelazi 30, planiram da raskinem ugovor. Zanima me je li ko raskidao pre isteka ugovora i vazi li ovo?
 
Kako si proveravao brzinu?

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk
 
Na vise nacina. Speedtest od OOkla-e, onaj sto ponudi kad ukucas speed test u Guglu, skidanje preko torenta, brauzera, brzina ucitavanja stranica, YT klipova i slicno. Moguce da je problem ruter koji je 2,4 Ghz i za koji moguce da preko LAN-a ide ta puna ali dzaba kad mi svi koristimo WiFi...

Vise me zanima ovo sto sam pitao za raskid jer je vise nas testiralo.
 
Test preko WiFi, naročito na 2.4 GHz uopšte nije relevantan i merodavan.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Uopšte. Evo koje rezultate meni daje na kineskom android boxu spojen lan kablom i na mobilnom preko wifi:
4d85700346b06158932c1d31245720b0.jpg
79b76f38768907658e12c2a3f0760795.jpg


A ovo drugo za raskid naravno da važi, ili plaćaš preostale pretplate do isteka UO ili povoljnosti koje si dobio potpisivanjem iste.
 
Poslednja izmena:
Problem je sto nisu naglasili da ce protok biti toliko slabiji iako im je receno da ce se koristiti najvise preko telefona i laptopa.

Ovo me zanimalo za raskid jer nisam nasao noviju vest. Dakle, moze da se raskine bez placanja preostalih meseci nego samo ako su nesto dali gratis?
 
Može, ali ima tu sad raznih začkoljica, na primer ako ti je ovo prvi ugovor moraš da platiš i priključnu taksu - "setup" koji iznosi 12000 dinara + povoljnosti, piše ti to u ugovoru. Ako ti je druga, treća UO, onda "setup" ne plaćaš.
Inače, kad su mi instalirali ruter i testirali brzinu wifi interneta na njihovim telefonima brzina je bila baš kako treba, 100/40, tako da je izgleda važan i kvalitet wifi prijema određenog uređaja. Na mojim telefonima download ne prelazi 45 mb/s, ali to nije do Exe Neta, već do kvaliteta mojih telefona.
 
Poslednja izmena:
Oni su dužni da ti kablom obezbede deklarisanu brzinu i to plaćaš. Wifi, zavisno od opsega (2,4 ili 5 GHz) može ali ne nužno da prenosi tu brzinu dalje. Kablom sigurno dobijaš deklarisanu brzinu. A bitna je i brzina koju podržava uređaj koji se oriključuje na internet. Pokušaji ucenjivanja i galame su u skoro 100% slučajeva unapred osuđeni na propast. Ipak, treba detaljno prostudirati ugovor.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
 
Na vise nacina. Speedtest od OOkla-e, onaj sto ponudi kad ukucas speed test u Guglu, skidanje preko torenta, brauzera, brzina ucitavanja stranica, YT klipova i slicno. Moguce da je problem ruter koji je 2,4 Ghz i za koji moguce da preko LAN-a ide ta puna ali dzaba kad mi svi koristimo WiFi...

Vise me zanima ovo sto sam pitao za raskid jer je vise nas testiralo.

Pošto ti je to WiFi ni kod jednog drugog provajdera verovatno opet nećeš dobiti veću brzinu nego što sad imaš. A ko što reče Mr_Cojko važan je i kvalitet tvojih uređaja za wifi prijem.
 
Hvala na odgovorima i pomoci. NIkog ne planiram da ucenjujem. Samo sam pitao moze li se raskinuti ugovor bez placanja pretplata koje su preostale jer je tako receno u onom tekstu koji, ako sam dobro razumio, je ZAKON...

E sad, ako ne moze ta brzina preko Wi-Fi, bolje uzeti jeftinije za slabiju brzinu, ako vec ne moze brze. Ali, i to cemo provjeriti. Mozda je los i ruter, a ne samo nasi uredjaji...
 
Zdravo,
Treba da raskinem ugovor koji sam potpisao pre 3 godine na 13 meseci. Imam svoj ruter.
Kazu mi u call centru da moram da potpisem zahtev za raskid, i da je rok 30 dana od potpisivanja zahteva, sto ce reci, da moram da im platim jos kedan mesec.
Da li se tu nesto promenilo u zakonu, ili ta klauzula od 30 dana vazi jos uvek ?

Sent from my SM-G960U using Tapatalk
 
Ne znam, ali obrati paznju na svaki detalj. Probace na svaki nacin da te oderu prilikom raskida. Net im jeste odlican, drugo nisam imao. Podrska takodje dobra u mom slucaju a koristio sam ih i privatno i profesionalno vec 7 godina. Ali kad raskidas ugovor, gorih nema. Bez obzira na okolnosti raskida.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Ако је уговорна обавеза истекла, да ли важи тих 30 дана раскида?
 
Pa meni je istekla pre 2 godine
Ali mi je preko telefona receno da moram da podnesem zahtev za raskid ugovora
Wtf
I da je rok 30 dana...
Tako da fakticki moram da platim ovaj mesec, i tih 18, 19 dana za sledeci mesec...


Sent from my SM-G960U using Tapatalk
 
Tako je kod svih kablovskih operatera. Nakon podnošenja zahteva za raskid ugovora, teče zakonskih 30 dana otkaznog roka.
 
Tako je i kod SBBa. Dripački jeste, ali piše u ugovoru.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Мени се пре подоста година због тог циганчења згадио Телеком и зарекао сам се никад више код њих. Они су први почели са тим, остали су видели да имају корист од таквог односа према клијентима па ...

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
 
Ехе је сада под мтс. Зна ли неко планове које су најавили из мтс да до краја године обједине све провајдере?
 
Plan je da nema planova.
Telekom nema zvanične planove za integraciju kupljenih provajdera.
Mislim da samo uvećavaju svoju svoju cenu pre moguće prodaje, a ta prodajabje sve izvesnija, kolko ja vidim.
 
Nazad
Vrh Dno