Šta je novo?

eunet-katastrofa

Vec par dana ne funkcionise nuralstorm. Neka informacija?
 
Isto i kod mog drugara, morali smo da osposobljavamo modem, iako smo već 3+ godina na broadband. Bruka i sramota, mislim da će konačno da se opameti i da otkači budale da propadnu više.
 
Ostaje ti opcija is posta #43 - da se konektujes preko SSL-a (sve isto samo stikliras SSL i zoves tehnicku podrsku da ti aktivira ovu opciju), placas neke sitne dial-up Eunet minute da skidas postu preko POP3 klijenata (Outlook, Bat, itd.) sa bilo kog providera

Ja to radim kad nisam kuci i radi savrseno

po meni licno je to fer (dakle ne reklamiram Eunet niti tu radim - ovo je samo moje licno misljenje):
ne mozes da imas kvalitetan komercijalni mail 50MB sa dobrim antivirusom (nista od virusa mi nije doslo zadnjih 8godina preko maila) i antispamom za potpuno dzabe
 
Poslednja izmena:
A sto ne ponude da se tih 50MB i taj anti virus/spam placaju pa ko voli nek izvoli! :type:
A ne da ne mogu da pogledam SAMO da li mi stigao neki mail?!?!? :crash:
Ni preko nuralstorm nije moglo da se skida preko (valjda) 100Kb pa mi je zavrsavalo 99.9% potreba za webmail-om, a ne 6 din za 1Mb.
Priznacete, smesno za novac koji im dajem za ADSL :wc:
 
?

izgleda da je nuralstorm zakazao ! ili je provaljen ! zna li neko sta se dogadja !
 
možda neobaveštenost ?

mislim, za većinu ljudi mejl je mejl, pa još kad čuju "da je eunet najbolji" nema šanse da se posle odvoje od tog naloga.

u ostalom to nije moj problem.

Upravo to! Zatucanost i neobavestenost korisnika su im glavni aduti! Da smo neko razvijeno IT trziste, pa ne bi oni radili ni 3 dana! Ali eto, ovo je SRBIJA i moze im se da tucaju narod u mozak. Sad *** sto je narod gloop... to se njih ne tice.

Najiskrenije sazaljevam svakoga ko posle 10 godina interneta u Srbiji i dalje koristi EUNET u bilo kom obliku! Ta ogranicenja za mail su PATETICNA! :wall: :crash:
Strasno, imam klijente - velika firma, koristili ranije i Eunet dial up i Eunet hosting... kada sam video cene za bednih 50 MB hostinga pao sam u nesvest! Prebacim im sajt na novi server (USA naravno), ali ostaje problem emaila! Ljudi uveli ADSL preko drugog provajdera, medjutim moraju da se kace i dalje preko eunet-ovog dial-upa da citaju/salju mail! Zasu.. i koliko god da sam mozgao kako najbezbolnije naciniti tranziciju mail-a, nisam uspeo da smislim, iz prostog razloga sto nema forward-a! :mad:
Nego,
Jel postoji neka institucija kod nas kojoj mozemo da se zalimo i da ih tuzimo zbog MONOPOLA, jel to je nista drugo do obican monopol, a kako znamo zakonski monopol kod nas je dozvoljen bio jedino Telekomu! Vise nije ni njima (zvanicno).
 
Poslednja izmena:
Čudi me da tako velika firma nema svoj mail server, ili bar prima mailove preko domena. Nije valjda da imaju jednu mail adresu.
 
velika firma ne mora da znaci = obrazovana u IT polju... mozda se bave preradom drveta ;)
A i negde 1996 kad su otvarali email tesko da je nekome padalo na pamet da angazuje nekoga (dal' je tada neko i znao to?)...
Ali to je svakako nebitno i ne tice se nikoga, ono sto je kljucna rec ovde jeste monopol euneta i pitanje kako se boriti protiv toga.
 
Poslednja izmena:
Kako to eunet ima monopol???
dobro pitanje.

mislim, postoji toliko drugih provajdera i toliko besplatnih ili ne servisa da stvarno nije nikakav problem naći nekakav email servis po meri.

pitanje za korisnike koji se pravdaju to mi je za posao ili dugo koristim tu adresu i sl. - šta radite inače u slučaju da promenite adresu/broj telefona ?
cimate korisnike na staroj adresi/broju ?

mislim nije valjda toliki problem svim prijateljima/poslovnim partnerima poslati cirkularni mejl sa obaveštenjem o promeni ?
 
Poslednja izmena:
Upravo to! Zatucanost i neobavestenost korisnika su im glavni aduti! Da smo neko razvijeno IT trziste, pa ne bi oni radili ni 3 dana! Ali eto, ovo je SRBIJA i moze im se da tucaju narod u mozak. Sad *** sto je narod gloop... to se njih ne tice.

Najiskrenije sazaljevam svakoga ko posle 10 godina interneta u Srbiji i dalje koristi EUNET u bilo kom obliku! Ta ogranicenja za mail su PATETICNA! :wall: :crash:
Strasno, imam klijente - velika firma, koristili ranije i Eunet dial up i Eunet hosting... kada sam video cene za bednih 50 MB hostinga pao sam u nesvest! Prebacim im sajt na novi server (USA naravno), ali ostaje problem emaila! Ljudi uveli ADSL preko drugog provajdera, medjutim moraju da se kace i dalje preko eunet-ovog dial-upa da citaju/salju mail! Zasu.. i koliko god da sam mozgao kako najbezbolnije naciniti tranziciju mail-a, nisam uspeo da smislim, iz prostog razloga sto nema forward-a! :mad:
Nego,
Jel postoji neka institucija kod nas kojoj mozemo da se zalimo i da ih tuzimo zbog MONOPOLA, jel to je nista drugo do obican monopol, a kako znamo zakonski monopol kod nas je dozvoljen bio jedino Telekomu! Vise nije ni njima (zvanicno).


Ovo kapiram jedino ako im je email [email protected] cega se zgrozim kad god vidim...

Ako firma ima svoj .co.yu domen, nije problem da se taj domen preseli kod drugog provajdera. Jedino sto taj proces traje od 1-30 dana zbog naseg NIC-a (po defaultu tezi vecoj cifri) :mad: Ali je preseljenje domena najnormalnila stvar, uopste nisi vezan za eunet, sem u prvom slucaju, mada se i to da resiti... Sem ako nisi emotivno vezan za Eunet :p
 
Glupo je pricati o monopolu, mislim da je vise rec o poslovnom moralu.
Zasto bih ja posle punih 7 god! menjao mail adresu?!?!?! Kao i mnogima, pre par godina mi se desilo da je prso W$ i izgubio sam sve adrese, sto znaci da od pola ljudi ni danas nemam mail. A svi oni imaju moj! I to su uglavnom ljudi koji su napolje, i od kojih mi se malo po malo neko javi. I NARAVNO da imam i yahoo (besplatan) mail ali sam odavno obavestio ljude da mi salju na "kucni" mail, bas zato sto sam mogao da proveraavm mail sa drugih provajdera... I samo jos jedno, promena mail adrese ce definitivno znaciti i promenu provajdera i nije mi jasno u cemu je problem sa ljudima iz eunet-a... :trust:
 
Ako se stvari u startu postave kako treba onda nema problema. Mislim stvarno je nedopustivo da firma ima sajt a da je adresa neš[email protected]. Firma koja koristi yahoo, hotmail u najmanju ruku deluje neozbiljno.
Razumem da šljunkari i sličnim firmama to nije prioritet, ali onda one mogu mnogo lakše da promene provajdera.
A što se tiče euneta stvar je jednostavna promenite ga ako vam ne odgovara.
Ja koristim njihov ADSL i zadovoljan sam, tehnička podrška je odlična i uvek dostupna, protok konstantan iako sam na analognoj krš centrali na karaburmi. Moćda su malo skuplji ali daju popust od 20% za korisnike e-bankinga kod nekih banaka pa mi dože na isto. Njihov mail mi ne odgovara pa ga ne koristim. Koristim firmin preko SBB-a i Gmail i nema nikakvih problema.
 
@merlin: Kako to eunet ima monopol???
--Lepo. Nad email adresama. Drze to u svom posedu kao da je njihovo, ne daju korisnicima mogucnost izbora, neka uvedu lepo kao ostali npr. ako nije uplacivano vreme vise od godinu dana nalog se gasi. Ne kazem da treba da daju email uslugu za dzabe totalno i bez bilo kakvih ogranicenja, ali ovo... kako se to drugacije onda zove, ogranicavanje slobode, primora na nesto? Eto, ako treba da se crta tako bi to izgledalo.

P.S. Kralju, kakve veze ima analogna centrala i ADSL? :d

@darth zorl: mislim, postoji toliko drugih provajdera i toliko besplatnih ili ne servisa da stvarno nije nikakav problem naći nekakav email servis po meri.

--Tacno tako, ali procitaj problem koji sam opisao, a verujem da nije usamljen primer (dakle firme).

"mislim nije valjda toliki problem svim prijateljima/poslovnim partnerima poslati cirkularni mejl sa obaveštenjem o promeni ?"

-- nije problem, ali znas kako... najbezbolnije je da stavis mail forward ili autoreply da ti adresa nije vise aktuelna i da kazes na koju da pisu. Iz iskustva jedan cirkularni mail nije dovoljan... (posalji onda dva, tri, pet, deset a? :d)


@Falcon: "Ovo kapiram jedino ako im je email [email protected] cega se zgrozim kad god vidim..."

_nazalost tako je... kao sto svi znamo mnogoo je takvih koji nece da komplikuju i koriste svoj domen za mail vec provajderov... i onda posle 10 godina.. :crash:


@deka: "Glupo je pricati o monopolu, mislim da je vise rec o poslovnom moralu.
Zasto bih ja posle punih 7 god! menjao mail adresu?!?!?! Kao i mnogima, pre par godina mi se desilo da je prso W$ i izgubio sam sve adrese, sto znaci da od pola ljudi ni danas nemam mail. A svi oni imaju moj! I to su uglavnom ljudi koji su napolje, i od kojih mi se malo po malo neko javi. I NARAVNO da imam i yahoo (besplatan) mail ali sam odavno obavestio ljude da mi salju na "kucni" mail, bas zato sto sam mogao da proveraavm mail sa drugih provajdera... I samo jos jedno, promena mail adrese ce definitivno znaciti i promenu provajdera i nije mi jasno u cemu je problem sa ljudima iz eunet-a... "

-- Mozemo i tako reci (poslovni moral).
A to za promenu adrese i provajdera, pa u tome je i ceo stos, oni se plase da ako dozvole slobodno koriscenje email-a da ce svi da ih batale, ovako drze mamac na udici :eyebrows:
 
@merlin: Kako to eunet ima monopol???
--Lepo. Nad email adresama. Drze to u svom posedu kao da je njihovo, ne daju korisnicima mogucnost izbora, neka uvedu lepo kao ostali npr. ako nije uplacivano vreme vise od godinu dana nalog se gasi. Ne kazem da treba da daju email uslugu za dzabe totalno i bez bilo kakvih ogranicenja, ali ovo... kako se to drugacije onda zove, ogranicavanje slobode, primora na nesto? Eto, ako treba da se crta tako bi to izgledalo.

P.S. Kralju, kakve veze ima analogna centrala i ADSL? :d :
Da se malo bolje razumeš znao bi da ima veze (koji je procenat ljudi sa ADSL-om na analognoj centrali).

Da li si ti pročitao ovo što si napisao o monopolu??? :bottle:
Ovi monopolisti iz Hajata mi nedaju da sedim kod njih u restoranu i pijem piće koje sam kupio u samoposluzi.
Ti prijatelju neznaš šta znači reč monopol.
 
merlin je napisao(la):
Ovi monopolisti iz Hajata mi nedaju da sedim kod njih u restoranu i pijem piće koje sam kupio u samoposluzi.
e ovo je tek bezobrazluk :D
protiv ovoga se treba boriti - i ne kažem ovo samo zato što sam upravo odgledao dnevnik mororcikliste :D

ps da ne bude baš skroz offtopic - kad smo već kod morala - nije moralno ispravno koristiti nečije kapacitete ben nekakve naknade.
tako da ako već hoćeš nešto da koristiš...
 
Da se malo bolje razumeš znao bi da ima veze (koji je procenat ljudi sa ADSL-om na analognoj centrali).

Da li si ti pročitao ovo što si napisao o monopolu??? :bottle:
Ovi monopolisti iz Hajata mi nedaju da sedim kod njih u restoranu i pijem piće koje sam kupio u samoposluzi.
Ti prijatelju neznaš šta znači reč monopol.

To je bilo samo _pojasnjenje_ posto nekima ocigledno nije jasna sustina problema. Ako hoces jos prostije: takvo ponasanje se narodski zove Gojko Sisa. :bottle:
Sloboda nema granica.

Za adsl i analognu centralu, koliko sam ja upucen koristi se samo parica od tebe do centrale, dakle sta je "na kraju zice" nema puno veze, ako intaliraju sve pravilo sa njihove strane (da da sad ces da kazes kako ne moze DSLAM da se instalira na centralu iz '48, ali imas centrala koje su analogne ali novijeg datuma pa podrzavaju DSLAM kakva je verovatno i tvoja itd. i ljudima upravo tako f-nise ADSL). A posto si rekao da ti adsl radi dobro cak i na krs analognoj centrali - to u svakom slucaju nema puno veze sa provajderom, da zanemarimo pricu o mogucnostima ADSL-a preko analognih starih centrala. Nije to dial up, pa ono da moras da na corke probavas koji provajder ti se slaze sa centralom, pa tvoj modem pa sta ja znam sta jos.

@darth zool: procitaj sta sam napisao u proslom postu, evo citat ako te mrzi da se vracas:

"Ne kazem da treba da daju email uslugu za dzabe totalno i bez bilo kakvih ogranicenja..
...neka uvedu lepo kao ostali npr. ako nije uplacivano vreme vise od godinu dana nalog se gasi."

:bottle:


U svakom slucaju kome se svidja neka koristi usluge koje mu trebaju, a svako kome se ne svidja (ali je dosao na nepriprremljen teren) naci ce nekako resenja da predje na alternativu (bolju naravno).

Pozdrav! :wave:
 
Sve to što si ti napisao za ADSL stoji. Kada sam pomenuo analognu krš centralu mislio sam na nešto drugo, što ljudi koji su na Karaburmi znaju. Na Karaburmi je jedan deo na digitalnoj a jedan na analognoj a ako je neko dobio ADSL onda je prvo prebačen na digitalnu. Ja sam jedan od retkih koji je preko nekih veza uspeo da dobije ADSL iako nije prebačen na digitalni deo.
Da ne ispadne da ja nešto branim eunet. Svojevremeno zbog raznoraznih problema sa Veratom hteo sam sajt da prebacim kod nekog drugog. Između ostalih razmatrao sam i ponudi euneta. Nije mi bitna cena jer 20.000 manje više godišnje mi nije bitno, bitan mi je kvalitet. Eunet nisam uzeo samo zbog pomenutog poroblema sa mailom. Ja imam internet preko SBB-a 2Mb/s, a za sav saobrašaj preko mail severa bi morao da plaćam dodatno. Zato sam ih jednostavno eliminisao, i otišao kod drugoga što znači da eunet nema monopol.
Mislim da nema svrhe više širiti priču, saglasno smo da to što radi eunet radi protiv sebe, ali to je njihova stvar.
 
Vrh Dno