Šta je novo?

EON za Smart TV - aktivacija kodom [za EON browser/mobilnu aplikaciju postoji posebna tema]

Kao i uvek 🤣 Samo su UI label promenili text...

@crnivrag I, kako radi app (video reprodukciju pre svega) pod Windows 11 WSA? :)
 
@crnivrag
Screenshot sa Android boxa direktno na komp ili mobilni možeš da sačuvaš pomoću ADB:

Kod:
adb exec-out screencap -p > D:\bla\nja\screenshot.png

Dakle to sačuva screenshot pod imenom "screenshot.png" u folder "D:\bla\nja\"

Za mobilni umesto kompa ja koristim Termux app i unutar nje instaliran ADB tj "android-tools" :)
 
Skrinšotovi EON TV aplikacije sa TV-a su već kačeni, a ni ovo instaliranje androidTV platforme na windows nije ništa novo :)

 
@crnivrag
Screenshot sa Android boxa direktno na komp ili mobilni možeš da sačuvaš pomoću ADB:

Kod:
adb exec-out screencap -p > D:\bla\nja\screenshot.png

Dakle to sačuva screenshot pod imenom "screenshot.png" u folder "D:\bla\nja\"

Za mobilni umesto kompa ja koristim Termux app i unutar nje instaliran ADB tj "android-tools" :)
Znam za ove screenshote, napravio sam na daljinskom putem button mappera dugme koje pravi SS direktno uz klik, nego mi se nije dalo instalirati na TV, pa praviti SS, a onda ga vaditi nazad na laptop :D
 
@crnivrag Nisi razumeo moj komentar. Ta komanda čuva fajl direktno na komp, nema prebacivanja fajlova na laptop. Nego na laptopu si prvo instalirao adb i odredio "adb connect" na TV box onda samo izvršiš tu jednu ADB komandu i eto dobio si screenshot TV-a/boxa na laptopu.

Da si umesto "adb exec-out" koristio "adb shell" fajl bi bio sačuvan na samom boxu /TV-u čiji screenshot praviš, pa bi onda morao da kopiraš fajlove sa boxa na laptop.
Drugim rečima exec-out eliminiše potrebu da nakon kreiranja screenshot fajla na boxu koristiš zatim i "adb pull" komandu da ga prebaciš na komp ili na koji god drugi način da postigneš istu stvar (transfer fajla između 2 uređaja).
 
Na vikendici na VIP vikend netu, irisTV aplikacija+nordVPN menja kanale u proseku 2-3 sekunde nakon klika na daljinskom dok EON aplikaciji treba izmedju 7-9 sekundi. Da li je moguce da je EON aplikacija manje optimizovana nego ova krsina od iris aplikacije i da li je ikako moguce promeniti nesto u settingsu kako bi menjanje kanala brze radilo?
Obe aplikacije su instalirane direktno na philips 55pus8007 televizoru.
 
Nema ništa na tu temu u podešavanjima.
Uporedi brzinu pomene kanala bez VPN...
 
Da li je neko probao eon na tizenu uz nord vpn preko dns-a. Na netu sam našao da zaobilazi geo blokadu pa ako neko ima iz prve ruke da mi potvrdi bilo bi super 🤗
 
Da li neko može da mi objasni zašto korisnici Total TV ne mogu da gledaju EON na smart TV-u? Juče su mi u korisničkom servisu rekli da to tehnički nije moguće, dok EON radi ok na laptopu? Šta je tehnički razlog da se ne omogući tim korisnicima korišćenje EON na TV-u?
 
Naravno da bi mogli da hoće, ali neće iz ko zna kojih razloga. Dakle, situacija je posledica njihove poslovne politike a ne postojanja nekih tehničkih razloga.

Prosto toj klasi korisničkih naloga nisu dodelili "slot" za aktivaciju SmartTV app i samim tim nema aktiviranja iste i ćao.
 
Od januara u Bosni daju EON Smart TV aplikaciju uz Total TV (samo za postojeće korisnike koji produže ugovornu obavezu). Izgleda da samo u Bosni može, a u ostalim državama ne može.
 
Za ovih 12 dana korišćenja nove v8.0.65674 EON TV aplikacije mogu reći da radi skroz ok, bez ikakvih problema čak i u kombinaciji sa VPN-om!
 
Da li neko može da mi objasni zašto korisnici Total TV ne mogu da gledaju EON na smart TV-u? Juče su mi u korisničkom servisu rekli da to tehnički nije moguće, dok EON radi ok na laptopu? Šta je tehnički razlog da se ne omogući tim korisnicima korišćenje EON na TV-u?

Zato sto su to stari ciasi,samo kukaju a ebe im se za korisnike

Radi Total na modovanoj mobilnoj app na svim mrezama,,mis ili airmouse
 
Pa samo oni prave razliku u "slotovima" i kod oriona i supernove svi uredjaji mogu da budu smart tv, da se tako izrazim. Jedino ne znam iris kako ih tretira.
 
Ma ajde,Total tv korisnicima da ne daju ni jedan pisljivi tv slot

Korisnik placa taj Total,on svakako nema uslova za sbb coax cim kupio Total
 
Nova verzija EON TV aplikacije za Android Smart TV uređaje - verzija 8.0.65674 - upravo scrapovana sa Google Play servera dostupna ovdje: https://we.tl/t-j5kJhNXz97

aRVh5ij.jpg

P5jeUjn.jpg

9u4Bk0S.jpg
Gde ima da se skine ta verzija?
Kod mene na tvu je 4.37.15348 🥲
 
^probaj jutros. Odlicno radi, brze i ucitava aplikaciju. Ne treba vise nista da petljaju i da cackaju
 
@shamanNS , da li su rešili problem sa kašnjenjem zvuka kao i kvalitet (bitrate) slike na pojedinim kanalima koje je bilo ranije ?
 
Naravno da nisu. To su gremlini na serveru, nije tu kriva aplikacija.
 
Prosto nevjerovatno da se opet javljaju te greske. Ne znam da li je do servera, ali to se ne desava na Eon boxu, sto znaci da je vjerovatnije do smart aplikacije jer vuku sadrzaj sa istog servera. Ja se razmisljam da predjem na neku stariju verziju, od prije godinu dana kad se ovo nije desavalo. UG ne zanima ni 1% eon smart app, njima je bitno da Eon box radi kako treba, a ovo je cisto da imaju u ponudi bez obzira sto ne moze normalno da se gleda. Zato i pustaju update jednom u pola godine.
 
Dešava se i na SDMC (OTT) modelu Eon boxa, na njegovoj "fabričkoj" Eon app. Dakle dešava se uvek i svuda gde i kad se gleda stream. A problem istovremeno ne postoji na DVB-C verziji istog kanala što je ono što gledaš kad gledaš live na Eon hybrid boxu.

Što je verovatno i jedan od razloga zašto "genijalci" iz United Cloud tima GODINAMA ne primećuju audio sync problem, naročito ako nikad i ne testiraju kako radi stream. I zašto se ne žali svaki korisnik: korisnika "u mreži" ima daaaleko više nego "van mreže" i daleko veći broj tih "u mreži" korisnika gleda live sadržaj.
 
Poslednja izmena:
Nemas kome da prijavis. Na call centar te pitaju za broj ugovora i salju ekipu jer ne kapiraju sta je problem niti im se moze objasniti, a tehnicari kad dodju ce da ti kazu da uredjaj nije kompatibilan za EON aplikaciju i da probas na neki drugi uredjaj.
Koliko cujem konkurencija im je uzela skoro svakog iz tehnike ko je znao da radi i onda ti je jasno zasto ne mogu (ne znaju) da odrzavaju platformu.
 
Svakako slaba vajda od prijavljivanja provajderu (SBB-u, Telemach-u) ... ajd i to je razumljivo u neku ruku. Ali problem je što i da prijaviš mailom direktno United Cloud ekipi njih očigledno zabole i da odgovore na mail a kamo li da posle i nešto konkretno urade povodom toga.
 
Jel postoji jos uvek mogucnost instalacije EON aplikacije (za aktivaciju kodom) na EON box koji je kupljen preko KP, moze da se udje u meni jer nije skroz zakljucan ...
 
Jel postoji jos uvek mogucnost instalacije EON aplikacije (za aktivaciju kodom) na EON box koji je kupljen preko KP, moze da se udje u meni jer nije skroz zakljucan ...
Jedino da se preko app clonera promeni naziv app i onda da se instalira.A imas gore foru kako njihove original app ukloniti da te ne bune 2 eona sa adb.Ali i tad mora prepravka package id naziva da bi prosla instalacija.
 
Nazad
Vrh Dno