shamanNS
Znamenit
- Učlanjen(a)
- 11.08.2007
- Poruke
- 11,178
- Poena
- 1,155
Lepo ti predlaže rešenje problema
Sad da li se tebi reše sviđa ili ne. Zašto se to desilo ko zna...
Piše da je prsla neka baza podataka (DB was damaged) i da uradiš "factory reset" uređaja. Nakon factory reset naravno krećeš od nule i sve aplikacije moraš ponovo instalirati i podešavati i za aktivaciju Eon app zvati 19900 i diktirati serijski broj uređaja
Pre nego što uzmeš da radiš factory reset možeš eventualno prvo da probaš da uradiš "clear data" za Eon app (eventualno i za ostale UnitedCloud aplikacije) i vidiš da li će to rešiti DB problem ako neće nema druge nego factory reset.
Piše da je prsla neka baza podataka (DB was damaged) i da uradiš "factory reset" uređaja. Nakon factory reset naravno krećeš od nule i sve aplikacije moraš ponovo instalirati i podešavati i za aktivaciju Eon app zvati 19900 i diktirati serijski broj uređaja
Pre nego što uzmeš da radiš factory reset možeš eventualno prvo da probaš da uradiš "clear data" za Eon app (eventualno i za ostale UnitedCloud aplikacije) i vidiš da li će to rešiti DB problem ako neće nema druge nego factory reset.
Poslednja izmena: