Šta je novo?

EON Smart Box (SBB) (nije tema o EON aplikacijama - videti prvu poruku)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Daljinac od eon-a...sa tv-om.
Imam.samsung smart tv..kako sada to da uradim.
Jao...aj molim te ako mozes.malo da mi pomegens-(te).
Od kada minse to desilo, nemam u storu ni HBO GO ni Netflix..nemam nista.
Verzija mi je 8.0.0 na eon box-u.
Hvala


Sent from my SM-A307FN using Tapatalk
Moja greška, mislio sam da imaš EON box
 
E kad bi svi imali samsunge... [emoji481][emoji477]

Послато са SM-A515F помоћу Тапатока
 
Moja greška, mislio sam da imaš EON box
Ma imam eon box..
Ali mi se od zadnjeg puta resetovao na verziju 8.0.0 i nemam u "play store" hbo go, netflix....i druge aplikacije..

E sada, na Samsung smart tv-u meni "eon" kao "eon app" radi super..

U planu je da taj "eon box" koji je trenutno povezan na Samsung tv, bude premesten na drugi tv.

Drugo ja iskreno nisam ni probao, jer je meni daljinac od samsunga automatski povezan sa "eon box-om"
Jos kada sam stavio "eon box" sam se "valjda upario"



Sent from my SM-A307FN using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Onda ne čačkaj, nije jednostavno (govorim o uparivanja EON daljinca i TV-a)
HBO go i Netflix nisu mislim nikad ni imao u Play Store za AndroidTV
 
Poslednja izmena:
Meni kada je još bio android 8 nije sam odradio update na 9, nešto sam čačkao zbog drugih stvari i kada sam otišao levo gore u podešavanje uređaja pa osnovni podaci i kliknuo na ponovno pokretanje uhvatio je android 9. jeste da je trajalo malo duže, mislio sam da sam nešto i zeznuo ali na kraju je ispalo ok. Ako nisi probao, probaj
 
HBO Go se pojavio u Play Store na Kaon EON box-u nakon upgrade ATV-a sa 8 na 9.
@DUSANSUNI: probaj da iniciraš upgrade ATV-a na boxu. Ako neće, zovi podršku pa vidi sa njima. Mada mi nije jasno ni kako si uspeo da ga vratiš na 8?!? Neko je spomenuo da mu se upgrade 8->9 pojavio tek kad je uradio update svih aplikacija iz Play Store, verovatno je to bila slučajnost, al' probaj i tako.
Pozdrav
 
Naravno da ga factory reset-om NIJE vratio sa AndroidTV 9.0 n 8.0. Nije ni bio update-ovan box.
 
Da li se usb ulaz na UBEE evw32c-0n može iskoristiti za reprodukciju filmova?
 
Ne znam da li je pravo mesto za ovakvo pitanje ali da probam :)
Koristim EON van mreže, postoji limit za 1 TV i valjda 3 non-tv uredjaja. Nemam potrebu za više mobilnih uredjaja ali bih voleo da mogu nekako da povezem i drugi TV.
Pitao sam da li postoji neki jači paket koji bi to omogućio, rekli su mi da ne. Pitao sam da li mogu kad se prebacujem sa gledanja na jednom TV-u na drugi da taj raskacim u podešavanjima naloga i prikacim drugi, rekli su mi sa može samo jednom mesečno.
Posto je ovo neverovatno glupo, moram da nadjem neki workaround za ovo.
Inače sem tom jednog TV-a trenutno koristim samo još i na laptopu, tako da mi tamo bleje dva prazna mesta koja mi ne trebaju a ne mogu da ih iskoristim za taj drugi TV. Ili mogu, ali kako? Da li je možda rešenje neki android box ako bi njega prepoznao kao obican mobilni uredjaj i kako bi to funkcionisalo?
 
Nisam siguran, ali ako bi kupio od njih box onda ne potrošio slot za tv aplikaciju i tako bi box koristio na jednom, a aplikaciju na drugom tv.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Uzmi od njih eon box i nek ti aktiviraju paket. I ostaje ti slot za smart tv i 3 mobilna ili si mozda odmax trebao da uzmes njihov box uz paket. Ja imam eon box i smart tv aktiviran i jos 3 mobilna
2409548f89a3db2741f3c8422221d135.jpg
ded87d9c9243dc50bdfc300bd528fc4d.jpg


Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
@sonetpro_kg, @vuky017
hvala vam puno na savetu, ali sada sam ih kontaktirao i jos jednom se potvrdilo da su oni zapravo gori i od Telekoma, a to je stvarno na granici nemoguceg
ne dopustas korisnicima da doplate koliko treba da imaju jos jedan tv, morao sam da otvaram nalog sa novom email adresom jer mi je na prvoj istekao trial pa onda ne mozes sa istom da kupis paket (isto vazi i u slucaju ako vam ne daj boze istekne pretplata) i sada vrhunac:
ne moze da se kupi eon box ako ste postojeci prepaid korisnik vec samo ako ste novi?!?!?!?!

Screenshot 2020-11-03 at 18.57.32.png
Screenshot 2020-11-03 at 18.57.40.png
 
Zamolio bih te za uputstvo..
Ubee ima ugradjene DLNA, Samba i FTP servere. Uključiš USB u njega i u podešavanjima (Gateway -> File sharing) konfigurišeš šta hoćeš da koristiš.
Pozdrav
P.S. Inače, sve ovo nema nikakve veze sa EON boxom...
Pozdrav
 
Ne znam da li je pravo mesto za ovakvo pitanje ali da probam :)
Koristim EON van mreže, postoji limit za 1 TV i valjda 3 non-tv uredjaja. Nemam potrebu za više mobilnih uredjaja ali bih voleo da mogu nekako da povezem i drugi TV.
Pitao sam da li postoji neki jači paket koji bi to omogućio, rekli su mi da ne. Pitao sam da li mogu kad se prebacujem sa gledanja na jednom TV-u na drugi da taj raskacim u podešavanjima naloga i prikacim drugi, rekli su mi sa može samo jednom mesečno.
Posto je ovo neverovatno glupo, moram da nadjem neki workaround za ovo.
Inače sem tom jednog TV-a trenutno koristim samo još i na laptopu, tako da mi tamo bleje dva prazna mesta koja mi ne trebaju a ne mogu da ih iskoristim za taj drugi TV. Ili mogu, ali kako? Da li je možda rešenje neki android box ako bi njega prepoznao kao obican mobilni uredjaj i kako bi to funkcionisalo?

Box sa Android TV-om je isto što i smart TV aplikacija (imaš pravo na jednu aplikaciju za TV). Znači, treba ti neki box sa Android TV OS-om na koji možeš da instaliraš EON, npr. mi box.

Ja sam pitao par postova pre tebe za rešenje za isti problem, s tim što je meni dodatni EON box rešenje. Kupiš jedan box direktno od njih, sa nekim drugim nalogom, nebitno kojim i onda, kako sam ovde dobio odgovor, restuješ ga i povežeš sa postojećim nalogom, tj. prijaviš se kao što bi na bilo kom drugom boxu.

edit: da ne bude zabune, ti pored tvog boxa imaš pravo na još jednu smart TV aplikaciju
 
Poslednja izmena:
Box sa Android TV-om je isto što i smart TV aplikacija (imaš pravo na jednu aplikaciju za TV). Znači, treba ti neki box sa Android TV OS-om na koji možeš da instaliraš EON, npr. mi box.

Ja sam pitao par postova pre tebe za rešenje za isti problem, s tim što je meni dodatni EON box rešenje. Kupiš jedan box direktno od njih, sa nekim drugim nalogom, nebitno kojim i onda, kako sam ovde dobio odgovor, restuješ ga i povežeš sa postojećim nalogom, tj. prijaviš se kao što bi na bilo kom drugom boxu.

edit: da ne bude zabune, ti pored tvog boxa imaš pravo na još jednu smart TV aplikaciju

Za njega mibox nije rešenje pošto je sa televizorom već zauzo tu 1 eon za smart tv,niti mu je rešnje ko tebi da kupi eon box pošto mu je opet zbog zauzetog eon za smart tv slota nemoguće po isteku pripeid paketa ponovo aktivirati.Za njega je dobar izbor bilo koji box sa CPU Amlogic S905X2 i Amlogic S905X3 za izbegavati su svi boksovi sa CPU Allwinner a ova 4 zato što koriste ATV android pa na njih nije moguće instalirati eon za mobilni Mibox,Mecool,Amazon Fire TV stick i Nvidia Shield.
 
Uzmi od njih eon box i nek ti aktiviraju paket. I ostaje ti slot za smart tv i 3 mobilna ili si mozda odmax trebao da uzmes njihov box uz paket. Ja imam eon box i smart tv aktiviran i jos 3 mobilna
2409548f89a3db2741f3c8422221d135.jpg
ded87d9c9243dc50bdfc300bd528fc4d.jpg


Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
Koji paket si kupio?
EON Box i smart TV EON app rade istovremeno, sa dve različite IP adrese?
 
Problem sa praćenjem Tv programa
Koristim EON LIGHT TV van mreže sa MTS Optikom 100/20
Od prvoga dana imam prekide u prijemu tv programa sa pratećim porukama :
-Došlo je do greške pri reprodukciji sadržaja
-Početna strana nije dostupna Detektovan je problem sa internet konekcijom
-Problem sa mrežom. Došlo je do problema sa vašom mrežom. Pritisnite OK da biste ponovo pokrenuli EON
Problem se privremeno rešava sa uz opciju ponovo pokreni ili izvlačenem LAN kabla i ponovnim umetanjem ili isključivanjem uređaja sa napajanja i ponovnim priključivanjem. ZA sve ovo nema pravila da rešava problem već ja probam sve pa nešto od toga bude uspešno.
Posle uspešnog pokretanja u daljem radu dolazi do prekida signala na tačno u minut svakih sat vremena gde posle nekog vremena program sam krene ili moram da ponovim sve one radnje sa kablovima da se uređaj pokrene.
Imao sam niz razgovora sa tehničkom podrškom gde sam uz njhovu asistenciju resetovao uređaj
menjao portove i sl.
Istovremeno EON aplikacija na PC-u radi bez problema kao i sav ostali internet saobraćaj preko PC Lap topa i mobilnih telefona
Na savet kolega iz tehničke podrške reklamirao sam Telekomu internet uslugu – Optika 100/20
Oni su mi zamenili modem i stavili uslugu na praćenje.
Po njihovoj tvrdnji internet veza prema meni je ok
I jedna i druga tehnička podrška tvrde da problem nije do njih.
 
Za njega mibox nije rešenje pošto je sa televizorom već zauzo tu 1 eon za smart tv,niti mu je rešnje ko tebi da kupi eon box pošto mu je opet zbog zauzetog eon za smart tv slota nemoguće po isteku pripeid paketa ponovo aktivirati.Za njega je dobar izbor bilo koji box sa CPU Amlogic S905X2 i Amlogic S905X3 za izbegavati su svi boksovi sa CPU Allwinner a ova 4 zato što koriste ATV android pa na njih nije moguće instalirati eon za mobilni Mibox,Mecool,Amazon Fire TV stick i Nvidia Shield.

Ja sam shvatio da čovek ima jedan EON box i da traži rešenje za dugi TV... Ako ima prepaid što ne uzme novi paket od sledećeg meseca sa boxom?
 
Problem sa praćenjem Tv programa
Koristim EON LIGHT TV van mreže sa MTS Optikom 100/20
Od prvoga dana imam prekide u prijemu tv programa sa pratećim porukama :
-Došlo je do greške pri reprodukciji sadržaja
-Početna strana nije dostupna Detektovan je problem sa internet konekcijom
-Problem sa mrežom. Došlo je do problema sa vašom mrežom. Pritisnite OK da biste ponovo pokrenuli EON
Problem se privremeno rešava sa uz opciju ponovo pokreni ili izvlačenem LAN kabla i ponovnim umetanjem ili isključivanjem uređaja sa napajanja i ponovnim priključivanjem. ZA sve ovo nema pravila da rešava problem već ja probam sve pa nešto od toga bude uspešno.
Posle uspešnog pokretanja u daljem radu dolazi do prekida signala na tačno u minut svakih sat vremena gde posle nekog vremena program sam krene ili moram da ponovim sve one radnje sa kablovima da se uređaj pokrene.
Imao sam niz razgovora sa tehničkom podrškom gde sam uz njhovu asistenciju resetovao uređaj
menjao portove i sl.
Istovremeno EON aplikacija na PC-u radi bez problema kao i sav ostali internet saobraćaj preko PC Lap topa i mobilnih telefona
Na savet kolega iz tehničke podrške reklamirao sam Telekomu internet uslugu – Optika 100/20
Oni su mi zamenili modem i stavili uslugu na praćenje.
Po njihovoj tvrdnji internet veza prema meni je ok
I jedna i druga tehnička podrška tvrde da problem nije do njih.
1.vidji promijeni dns na box ili modemu od telekoma stavi google
2.factory reset na box i onda zovni podrsku kad ti se pojave brojevi za aktivaciju na tv
3.ako nista od ovog ne po pomaze zovni da ti zamijene box da i sistem povuce novi mac od boxa

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk
 
Jesi probao drugi mrezni kabl?
 
Jesi probao drugi mrezni kabl?

Menjao kablove, menjao portove. Pomogne kada diskonektujem i ponovo konektujem LAN kabl u boksu ali samo privremeno. Na svakih 60 min puca link. Kada na modemu HG8245Q2 uđem u podešavanja sa opcijom
Status - User device information -Port ID odaberem LAN 4 (port eon box) - klikom na Details tog trena dobijem sliku. I to traje 60 min pa ponovo prekid.
Ne mogu da pronađem gde da promenim dns na modemu.
 
Menjao kablove, menjao portove. Pomogne kada diskonektujem i ponovo konektujem LAN kabl u boksu ali samo privremeno. Na svakih 60 min puca link. Kada na modemu HG8245Q2 uđem u podešavanja sa opcijom
Status - User device information -Port ID odaberem LAN 4 (port eon box) - klikom na Details tog trena dobijem sliku. I to traje 60 min pa ponovo prekid.
Ne mogu da pronađem gde da promenim dns na modemu.
dhcp lease time zeza ocigledno.

Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
 
Pročitao sam u temi da ste u martu prošle godine pisali o trajanju alkalnih baterija u daljinskom, prvo sam mislio da moji roditelji uzimaju neke bezveze baterije ali mi se i dalje žale na često menjanje baterija u daljinskom od eon uređaja. Ja ni ne koristim Eon, već u dnevnoj imam stari Cisco uređaj tako da ne znam koliko je normalno trajanje i kako da im produžim životni vek? Baterije im traju 20-25dana uglavnom, mada ni ne znam da li eon box radi noću i da li ga oni gase (ili da li bi trebalo da ga gase) i kako već ide.
 
Za početak, nek isključe osvetljenje tastera na daljinskom.
Pozdrav
P.S. Ni je ne gasim box, gasim samo TV. No, to ne bi trebalo da utiče na potrošnju baterija u daljinskom.
 
Poslednja izmena:
To sam im isključio pre jedno dva meseca :D
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno