Šta je novo?

EON (ex D3GO) [za EON Smart TV/box aplikaciju postoji posebna tema]

Ja sam ih lifereovao iz drugog stana na leto 2018. Niti su me pitali zasto posle toliko godina (doduse bili smo IKOM korisnici), niti me je iko vukao za rukav. Samo su prihvatili raskid i to je to.

I tada je bio EON u prici AFAIK, dakle ne bih se drzao toga kao pravila..
 
Ja sam ih lifereovao iz drugog stana na leto 2018. Niti su me pitali zasto posle toliko godina (doduse bili smo IKOM korisnici), niti me je iko vukao za rukav. Samo su prihvatili raskid i to je to.

I tada je bio EON u prici AFAIK, dakle ne bih se drzao toga kao pravila..

Promenilo se od tada oko raskida, tada je moglo da se odnese oprema i da istog trrenutka raskines ugovor. Ja sam raskinio ugovor septmbra 2018 tako sto si naveo.

Sada insistiraju na otkaznom roku od 30 dana i sigurno ce ga zvati da mu daju popust da ga zadrze. Vec 3-4 prijatelja i rodjaka su na moj predlog podneli zahtev i svi su dobili 6 meseci za 1 dinar za EON full. Svi bili na trio gold paketu pre toga.
 
Pa promenilo se sto je neko ocigledno shvatio da im odlaze korisnici masovno :) Hehe. Ali opet - pijaca...
 
Da li se i vama desava da se prilikom ulaska u aplikaciju forsira njihova lista kanala a ne ona koju ste sami napravili? Od kako su ubacili Novu S prilikom svakog ulaska se forsira lista sa svim kanalima,umesto moje koju sam napravio.
 
Да, повремено се то дешава. Претпостављам да форсирају по сваку цену своје канале и распоред, али апсолутно не могу да натерају корисника на то, јер свакако увек одаберем своју листу канала.
 
Da, ali me nervira nametanje tudje volje kao jedinog pravog izbora.
 
Poslednja izmena:
Је*ем ли га, њихова апликација, њихова ствар. Свесни смо били на шта пристајемо када смо склопили уговор. А и уговори се увек склапају у корист Провајдера а не Корисника, заваравамо се ако мислимо да иде нама у корист и да смо ми њих "зезнули". Све су они то прорачунали, па то ради читав тим на свим могућностима, мислиш да нема те рупе коју нису "закрпили". Ограђени су са свих страна. Тако као што су пре пар дана нама скинули забрану за Телеком нет преко апликације, ко може да гарантује да "сутра" је неће поново вратити.

У њиховим рукама је и нож и погача.
 
Ako ti je istekla ugovorna obaveza, sto tebi jeste, radis ovo gore sto sam napisao.

U razlogu za raskid napises da kod konkurencije imas 6 meseci za 1 dinar i da nisi zadovoljan njihovim odnosom prema tebi kao starom korisniku posto ce ti prilikom podnosenja zahteva za raskid nuditi neki bedni popust.

Nemoj da se bojis da ce prihvate raskid ugovora i dace ti bez problema 6 meseci za 1 dinar za EON full sto ti izlazi 3k mesecno i to im i jeste realna cena a ne ove naduvane cene sto imaju gde koriste monopolski polozaj na trzistu.

Hvala na odgovoru. Bio sam danas u poslovnici. Pravio sam se krajnje nevešti i neobavešten, tražio da potpišem EON Full sa 12m po 2k. Radnica mi rekla da ne može, kao što sam i očekivao. Kažem joj OK, ja bih da onda raskinem ugovor. Onda me uputi na šeficu poslovnice, ova krajnje ljubazna i prijatna, pita zašto i kažem joj da sam u gorem položaju nego novi korisnik. Rekla mi je da će da razgovara sa svojim supervizorom i da će me zvati u ponedeljak. Videla je da sam imao Trio Gold Extra i kao ne mogu tek tako da dozvole da odem ... Pitao sam je za digitalizaciju ostalih TV-a u kući i rekla mi je da je to bila akcija u februaru i kao sad ne može. Da li ima smisla da insistiram na tome kad me budu zvali ili ne? Verujem da će mi ponuditi uslove kao novom korisniku, da li osim toga mogu da iscenjkam još nešto? Ja već imam Ubee i tražiću da mi ga ostave, ako je to vaš savet ;)
 
Šta je bila akcija u februaru? Šta tačno podrazumevaš pod digitalizacijom?
 
Da li i vama blago secka slika preko android tv boxa, mozda jer je slabiji model.
 
Hvala na odgovoru. Bio sam danas u poslovnici. Pravio sam se krajnje nevešti i neobavešten, tražio da potpišem EON Full sa 12m po 2k. Radnica mi rekla da ne može, kao što sam i očekivao. Kažem joj OK, ja bih da onda raskinem ugovor. Onda me uputi na šeficu poslovnice, ova krajnje ljubazna i prijatna, pita zašto i kažem joj da sam u gorem položaju nego novi korisnik. Rekla mi je da će da razgovara sa svojim supervizorom i da će me zvati u ponedeljak. Videla je da sam imao Trio Gold Extra i kao ne mogu tek tako da dozvole da odem ... Pitao sam je za digitalizaciju ostalih TV-a u kući i rekla mi je da je to bila akcija u februaru i kao sad ne može. Da li ima smisla da insistiram na tome kad me budu zvali ili ne? Verujem da će mi ponuditi uslove kao novom korisniku, da li osim toga mogu da iscenjkam još nešto? Ja već imam Ubee i tražiću da mi ga ostave, ako je to vaš savet ;)

Trazi im obavezno jos 2 D3 minija ili D3cama, sta ti vise odgovara ako imas potrebu za tim tj ako imas TV aparate.

Mozes da imas jedan glavni box sa naprednim funkcijama tj. vracanjem unazad, video klub i sl.

Biras sta ti vise odgovara EON box ili da zadrzis stari D3 uredjaj. Ako uzmes Eon box imas jedan slot za EON smart tv aplikaciju a ako zadrzis stari D3 uredjaj onda imas dva slota za smart TV pa vidi sta ti vise odgovara.
 
Da li i vama blago secka slika preko android tv boxa, mozda jer je slabiji model.

Precizan odgovor je malo duži, pisali smo ovde o tome više puta, ali da pokušam nekakav rezime.

Naime, mnogi IPTV provajderi, među njima i SBB, emituju interlaced 1080i stream, pre svega da bi uštedeli na bandwidthu ili da ne bi morali da koriste napredniji kodek kao što je hevc. Kada se takav strim prikazuje neobrađen, u izvornom obliku, svi pokreti deluju isprekidano, neprirodno, a oko objekata koji se kreću primetne su nazubljene (testeraste, krzave) ivice. Nije da je to baš nemoguće gledati, ali za žive programe, pogotovo sportske prenose priliično je neupotrebljivo. Neophodno je da se taj strim "ispegla" odnosno da se uradi deinterlace. Taj postupak će na kraju dati sliku sa glatkim pokretima. Reč je o numerički prilično intenzivnom procesu i on se po pravilu obavlja u hardveru. Jedan od uobičajenih pokazatelja na EON Smart TV aplikacijama (instaliranim na Android boxu ili TV-u) jeste pokretna traka sa vestima (kajron) na N1 programu. Ta traka mora potpuno glatko da se kreće - ako ide neravnomerno ili trza, na uređaju nije podešen odgovarajući frame rate i rezolucija (1080p 50Hz) ili uređaj ne podržava hardverski deinterlacing.

E, sad, činjenica je da je najveći broj jeftinijih Android boxova zasnovan na Amlogic SoC-u/procesoru. Takođe je činjenica da ovaj čip ili nema dovoljno snage za on-the-fly deinterlacing ili to iz nekog razloga nije urađeno kako treba. U svakom slučaju ako uzmemo i dalje najjači, praktično referentni Android TV box, a to je Nvidia Shield, sa Tegra procesorom, tu sve radi potpuno glatko, podržan je hardverski deinterlace i slika se u poređenju sa D3i Albis uređajem ili novim EON Smart boxom ni najmanje ne razlikuje. Takođe na mnogim smart televizorima na kojima se može instalirari EON aplikacija (LG, Sony, Samsung itd.) takođe je slika vrhunskog kvaliteta.

Bilo je ovde na forumu i predloga da konverziju 1080i u 1080p može da uradi i neki AV risiver koji ima tu opciju - u tom slučaju naravno HDMI kabl iz boxa ide prvo u risiver. Ovo je naravno preporučljivo samo za one koji već imaju AVR, jer svaki dodatni uređaj poskupljuje i komplikuje čitav sistem.

Sam EON box koji proizvodi korejska firma Kaon ima u sebi Broadcom SoC sa Quad-core procesorom. Interesantno je međutim da ista firma za digitalnu platformu Hrvatskog telekoma isporučuje box koji je zasnovan na Amlogic S905D čipu. Vrlo je moguće da Kaon dodatno kastomizuje svoj box i time ispravlja opisane probleme.

U svakom slučaju ako neko zna za Android TV box, a da to nije Nvidia Shield, na kome besprekorno radi EON Smart TV aplikacija, dakle identično kao na D3i/EON Smart boxu, neka javi. Podrazumeva se da je to neki box koga ima u slobodnoj prodaji, a ne kastomizovana i/ili zaključana verzija za pay tv provajdere (kao što neko preko oglasa prodaje EON box - to se ne računa :) ). Neke od informacija koje kruže čak i na relevantnim sajtovima, nisu tačne i dobro je da iznesemo proverene stvari. Recimo, bilo je najavljeno da će Fire TV stick 4K da podrži deinterlace 1080i strimova, ali posle se ispostavilo da to nije tačno. Ovo potvrđujem iz prve ruke, pošto imam takav stick. Takođe iz prve ruke potvrđujem da EON smart TV aplikacija na Nvidia Shield boxu radi besprekorno. Na Mibox S slika secka i pokreti nisu glatki (nemam Mibox, ali sam video kod drugara). Apple TV box nažalost nisam imao prilike da probam, ali za njega iionako ne postoji EON aplikacija :)

Naravno ti jeftiniji boxovi su sasvim lepo upotrebljivi za Netflix, za YouTube, HBO GO, BBC iPlayer, koji emituju progresivni strim ili Kodi (koji ima softverski deinterlace) itd. ali ovde pričamo o EON-u.
 
Poslednja izmena:
Hvala ti lepo na pojasnjenju.

Dodao bih samo da se na jeftinijim boxevima (mi box s, T nešto zaboravih ime) oseca taj problem i na youtubu i na kodiju.

I primetio sam da je ima razlike u hdmi kablu 1.4 i 2.0. Na novijem bolje radi.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Precizan odgovor je malo duži, pisali smo ovde o tome više puta, ali da pokušam nekakav rezime.

Ta traka mora potpuno glatko da se kreće - ako ide neravnomerno ili trza, na uređaju nije podešen odgovarajući frame rate i rezolucija (1080p 50Hz) ili uređaj ne podržava hardverski deinterlacing.

Koja rezolucija treba da se postavi na boxu, posto ja na boxu imam i 1080i 50Hz i 1080i 60Hz?

Neko je napisao da na android 9 na ovim kinezima su uradjeni kodeci za ovaj problem, flesovacu moj box posto je izasao firmware sa androidom 9 cim mi stigne kabl sa alija pa javljam rezultate.
 
flesovacu moj box posto je izasao firmware sa androidom 9 cim mi stigne kabl sa alija pa javljam rezultate.
Napravi sam kabal, danas ima brdo starih usb kablova a na netu postoji pinout. Ja sam na jednom mom kinezu bez problema odradio update...
 
Precizan odgovor je malo duži, pisali smo ovde o tome više puta, ali da pokušam nekakav rezime.

Naime, mnogi IPTV provajderi, među njima i SBB, emituju interlaced 1080i stream, pre svega da bi uštedeli na bandwidthu ili da ne bi morali da koriste napredniji kodek kao što je hevc. Kada se takav strim prikazuje neobrađen, u izvornom obliku, svi pokreti deluju isprekidano, neprirodno, a oko objekata koji se kreću primetne su nazubljene (testeraste, krzave) ivice. Nije da je to baš nemoguće gledati, ali za žive programe, pogotovo sportske prenose priliično je neupotrebljivo. Neophodno je da se taj strim "ispegla" odnosno da se uradi deinterlace. Taj postupak će na kraju dati sliku sa glatkim pokretima. Reč je o numerički prilično intenzivnom procesu i on se po pravilu obavlja u hardveru. Jedan od uobičajenih pokazatelja na EON Smart TV aplikacijama (instaliranim na Android boxu ili TV-u) jeste pokretna traka sa vestima (kajron) na N1 programu. Ta traka mora potpuno glatko da se kreće - ako ide neravnomerno ili trza, na uređaju nije podešen odgovarajući frame rate i rezolucija (1080p 50Hz) ili uređaj ne podržava hardverski deinterlacing.

E, sad, činjenica je da je najveći broj jeftinijih Android boxova zasnovan na Amlogic SoC-u/procesoru. Takođe je činjenica da ovaj čip ili nema dovoljno snage za on-the-fly deinterlacing ili to iz nekog razloga nije urađeno kako treba. U svakom slučaju ako uzmemo i dalje najjači, praktično referentni Android TV box, a to je Nvidia Shield, sa Tegra procesorom, tu sve radi potpuno glatko, podržan je hardverski deinterlace i slika se u poređenju sa D3i Albis uređajem ili novim EON Smart boxom ni najmanje ne razlikuje. Takođe na mnogim smart televizorima na kojima se može instalirari EON aplikacija (LG, Sony, Samsung itd.) takođe je slika vrhunskog kvaliteta.

Bilo je ovde na forumu i predloga da konverziju 1080i u 1080p može da uradi i neki AV risiver koji ima tu opciju - u tom slučaju naravno HDMI kabl iz boxa ide prvo u risiver. Ovo je naravno preporučljivo samo za one koji već imaju AVR, jer svaki dodatni uređaj poskupljuje i komplikuje čitav sistem.

Sam EON box koji proizvodi korejska firma Kaon ima u sebi Broadcom SoC sa Quad-core procesorom. Interesantno je međutim da ista firma za digitalnu platformu Hrvatskog telekoma isporučuje box koji je zasnovan na Amlogic S905D čipu. Vrlo je moguće da Kaon dodatno kastomizuje svoj box i time ispravlja opisane probleme.

U svakom slučaju ako neko zna za Android TV box, a da to nije Nvidia Shield, na kome besprekorno radi EON Smart TV aplikacija, dakle identično kao na D3i/EON Smart boxu, neka javi. Podrazumeva se da je to neki box koga ima u slobodnoj prodaji, a ne kastomizovana i/ili zaključana verzija za pay tv provajdere (kao što neko preko oglasa prodaje EON box - to se ne računa :) ). Neke od informacija koje kruže čak i na relevantnim sajtovima, nisu tačne i dobro je da iznesemo proverene stvari. Recimo, bilo je najavljeno da će Fire TV stick 4K da podrži deinterlace 1080i strimova, ali posle se ispostavilo da to nije tačno. Ovo potvrđujem iz prve ruke, pošto imam takav stick. Takođe iz prve ruke potvrđujem da EON smart TV aplikacija na Nvidia Shield boxu radi besprekorno. Na Mibox S slika secka i pokreti nisu glatki (nemam Mibox, ali sam video kod drugara). Apple TV box nažalost nisam imao prilike da probam, ali za njega iionako ne postoji EON aplikacija :)

Naravno ti jeftiniji boxovi su sasvim lepo upotrebljivi za Netflix, za YouTube, HBO GO, BBC iPlayer, koji emituju progresivni strim ili Kodi (koji ima softverski deinterlace) itd. ali ovde pričamo o EON-u.
Koju verziju androida imas na Nvidiji?
Da li se ovo (kvalitet slike 1080p)odnosi i na obicnu EON app,ili samo na EON TV app?
 
Precizan odgovor je malo duži, pisali smo ovde o tome više puta, ali da pokušam nekakav rezime.

Naime, mnogi IPTV provajderi, među njima i SBB, emituju interlaced 1080i stream, pre svega da bi uštedeli na bandwidthu ili da ne bi morali da koriste napredniji kodek kao što je hevc. Kada se takav strim prikazuje neobrađen, u izvornom obliku, svi pokreti deluju isprekidano, neprirodno, a oko objekata koji se kreću primetne su nazubljene (testeraste, krzave) ivice. Nije da je to baš nemoguće gledati, ali za žive programe, pogotovo sportske prenose priliično je neupotrebljivo. Neophodno je da se taj strim "ispegla" odnosno da se uradi deinterlace. Taj postupak će na kraju dati sliku sa glatkim pokretima. Reč je o numerički prilično intenzivnom procesu i on se po pravilu obavlja u hardveru. Jedan od uobičajenih pokazatelja na EON Smart TV aplikacijama (instaliranim na Android boxu ili TV-u) jeste pokretna traka sa vestima (kajron) na N1 programu. Ta traka mora potpuno glatko da se kreće - ako ide neravnomerno ili trza, na uređaju nije podešen odgovarajući frame rate i rezolucija (1080p 50Hz) ili uređaj ne podržava hardverski deinterlacing.

E, sad, činjenica je da je najveći broj jeftinijih Android boxova zasnovan na Amlogic SoC-u/procesoru. Takođe je činjenica da ovaj čip ili nema dovoljno snage za on-the-fly deinterlacing ili to iz nekog razloga nije urađeno kako treba. U svakom slučaju ako uzmemo i dalje najjači, praktično referentni Android TV box, a to je Nvidia Shield, sa Tegra procesorom, tu sve radi potpuno glatko, podržan je hardverski deinterlace i slika se u poređenju sa D3i Albis uređajem ili novim EON Smart boxom ni najmanje ne razlikuje. Takođe na mnogim smart televizorima na kojima se može instalirari EON aplikacija (LG, Sony, Samsung itd.) takođe je slika vrhunskog kvaliteta.

Bilo je ovde na forumu i predloga da konverziju 1080i u 1080p može da uradi i neki AV risiver koji ima tu opciju - u tom slučaju naravno HDMI kabl iz boxa ide prvo u risiver. Ovo je naravno preporučljivo samo za one koji već imaju AVR, jer svaki dodatni uređaj poskupljuje i komplikuje čitav sistem.

Sam EON box koji proizvodi korejska firma Kaon ima u sebi Broadcom SoC sa Quad-core procesorom. Interesantno je međutim da ista firma za digitalnu platformu Hrvatskog telekoma isporučuje box koji je zasnovan na Amlogic S905D čipu. Vrlo je moguće da Kaon dodatno kastomizuje svoj box i time ispravlja opisane probleme.

U svakom slučaju ako neko zna za Android TV box, a da to nije Nvidia Shield, na kome besprekorno radi EON Smart TV aplikacija, dakle identično kao na D3i/EON Smart boxu, neka javi. Podrazumeva se da je to neki box koga ima u slobodnoj prodaji, a ne kastomizovana i/ili zaključana verzija za pay tv provajdere (kao što neko preko oglasa prodaje EON box - to se ne računa :) ). Neke od informacija koje kruže čak i na relevantnim sajtovima, nisu tačne i dobro je da iznesemo proverene stvari. Recimo, bilo je najavljeno da će Fire TV stick 4K da podrži deinterlace 1080i strimova, ali posle se ispostavilo da to nije tačno. Ovo potvrđujem iz prve ruke, pošto imam takav stick. Takođe iz prve ruke potvrđujem da EON smart TV aplikacija na Nvidia Shield boxu radi besprekorno. Na Mibox S slika secka i pokreti nisu glatki (nemam Mibox, ali sam video kod drugara). Apple TV box nažalost nisam imao prilike da probam, ali za njega iionako ne postoji EON aplikacija :)

Naravno ti jeftiniji boxovi su sasvim lepo upotrebljivi za Netflix, za YouTube, HBO GO, BBC iPlayer, koji emituju progresivni strim ili Kodi (koji ima softverski deinterlace) itd. ali ovde pričamo o EON-u.
Odličan tekst, svaka čast.
Čini mi se da se negdje pročitao da Amazon Fire Stick 4K hardverski podržava deinterlacing, navodno bi to softver trebao riješiti
 
Noob pitanje:
Da li EON atv aplikacija podržava vraćanje 7 dana?
Imam dva TV-a (ni jedan nije 4k), a samo jedan podržava EON atv (novi LG) . Korisnik sam SBB Trio Gold (istekla UO), od njih imam samo modem i dva D3 cam modula. Oba TV-a imaju i coax i internet vezu.
Ako bih prešao na EON paket, razmišljam da ne uzimam EON box, i zadržim postojeći Cisco modem. Znam da jedan TV neće moći da vraća 7 dana, ali nadam se da će drugi moći (to mi je dovoljno)?

Ovaj Cisco modem radi bez greške, imam svoj ruter, na njemu svoj VPN, sve to radi kako treba, i ne bih menjao, bez preke potrebe.
 
Eon ATV može da vraća 7 dana, naravno. Ja ga koristim na sekundarnom tvu, na android boxu.
 
Trazi im obavezno jos 2 D3 minija ili D3cama, sta ti vise odgovara ako imas potrebu za tim tj ako imas TV aparate.

Mozes da imas jedan glavni box sa naprednim funkcijama tj. vracanjem unazad, video klub i sl.

Biras sta ti vise odgovara EON box ili da zadrzis stari D3 uredjaj. Ako uzmes Eon box imas jedan slot za EON smart tv aplikaciju a ako zadrzis stari D3 uredjaj onda imas dva slota za smart TV pa vidi sta ti vise odgovara.

Imam ukupno 4 TV tako da jedan pokrivam EON Box, dva sa D3 mini i jedan planiram običnom analognom kablovskom. Za sada nemam smart TV tako da mi slot viška ne znači puno. Tražiću EON box i dva D3 mini.

Pod digitalizacijom sam mislio D3 mini, možda se nisam dobro izrazio.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hvala na odgovoru. Bio sam danas u poslovnici. Pravio sam se krajnje nevešti i neobavešten, tražio da potpišem EON Full sa 12m po 2k. Radnica mi rekla da ne može, kao što sam i očekivao. Kažem joj OK, ja bih da onda raskinem ugovor. Onda me uputi na šeficu poslovnice, ova krajnje ljubazna i prijatna, pita zašto i kažem joj da sam u gorem položaju nego novi korisnik. Rekla mi je da će da razgovara sa svojim supervizorom i da će me zvati u ponedeljak. Videla je da sam imao Trio Gold Extra i kao ne mogu tek tako da dozvole da odem ... Pitao sam je za digitalizaciju ostalih TV-a u kući i rekla mi je da je to bila akcija u februaru i kao sad ne može. Da li ima smisla da insistiram na tome kad me budu zvali ili ne? Verujem da će mi ponuditi uslove kao novom korisniku, da li osim toga mogu da iscenjkam još nešto? Ja već imam Ubee i tražiću da mi ga ostave, ako je to vaš savet ;)
Ne verujem da ce da ti ponude sest meseci po dinar posto smo i mi bili njihivi korisnici Trio gold paketa a nihovi korisnici 20 god,nisu se mnogo potrudili da nas zadrze,barem je tako u Leskovcu ,tako da smo raskinuli ugovor sa njma i presli u Exe net.Sad da li smo zadovoljni?Mogu da kazem da nismo.Tako da dobro promislite pre nego sto raskinete ugovor da ne biste prosli kao mi.
 
A izvini, koja analogna kablovska? Ako ti još radi, neće dugo.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Imam ukupno 4 TV tako da jedan pokrivam EON Box, dva sa D3 mini i jedan planiram običnom analognom kablovskom. Za sada nemam smart TV tako da mi slot viška ne znači puno. Tražiću EON box i dva D3 mini.

Pod digitalizacijom sam mislio D3 mini, možda se nisam dobro izrazio.


Sent from my iPhone using Tapatalk
A na kakvu promociju u februaru si mislio?
Dodatna dva TV-a (kartice ili D3 mini) pokrivaju redovnom ponudom. Analogiju zaboravi, eno kod mojih, na Banovom Brdu, ugasili i Ikom. Babe seku vene bez serija. Odakle njima 3+ hiljade mesečno.
 
Da li neko mozda ima problem da kada pokuša na EON-u da vraća program u nazad (1 sat, 1 dan, nebitno), program krene i onda se ekran zasivi, stoji natpis "Greška. Došlo je do greške pri reprodukciji sadržaja." i ide samo zvučni deo programa.

Zvao sam korisnički servis, kao resetovali modem, al to nije rešilo ništa.

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
 
A na kakvu promociju u februaru si mislio?
Dodatna dva TV-a (kartice ili D3 mini) pokrivaju redovnom ponudom. Analogiju zaboravi, eno kod mojih, na Banovom Brdu, ugasili i Ikom. Babe seku vene bez serija. Odakle njima 3+ hiljade mesečno.

Sto mora da bude toliko skupo? Morace da predju na SBB? Pa, za njih je valjda dovoljno da uzmu EON TV LIGHT, prvih 6 meseci po 699 din, posle 1499 din i jos imaju pravo na 10% popusta, obzirom da su penzionerke.
 
Reč je o numerički prilično intenzivnom procesu i on se po pravilu obavlja u hardveru. Jedan od uobičajenih pokazatelja na EON Smart TV aplikacijama (instaliranim na Android boxu ili TV-u) jeste pokretna traka sa vestima (kajron) na N1 programu. Ta traka mora potpuno glatko da se kreće - ako ide neravnomerno ili trza, na uređaju nije podešen odgovarajući frame rate i rezolucija (1080p 50Hz) ili uređaj ne podržava hardverski deinterlacing.
Kada u EON box-u postavim rezoluciju ekrana 2160p primećujem blago "trzanje" trake. Čak i slova u meniju EON box-a su blago krzava. Kada podesim 1080p, sve ide glatko i nema krzavih slova. U EON app za TV (LG TV) traka je glatka.
Malo mi je čudno da treba da bude podešeno 1080p čak i kada je sam TV 4k.
 
Da li neko mozda ima problem da kada pokusa na EON-u da vraća program u nazad (1 sat, 1 dan, nebitno) ekran posivi i piše "Greška. Došlo je do greške pri reprodukciji sadržaja." Ima tona u pozadini ali nema slike. Program uživo radi normalno.
Zvao sam korisnički servis, resetovali modem, ali nije pomoglo.

Sent from my RNE-L21 using Tapatalk
 
Koju verziju androida imas na Nvidiji?
Da li se ovo (kvalitet slike 1080p)odnosi i na obicnu EON app,ili samo na EON TV app?

Na Nvidia Shield je Android 8 (Oreo).

E, sad ovo drugo pitanje je vrlo zanimljiivo, pa evo opet jedan omanji čaršav :) Elem, prirodno je da se na Android TV boxu instalira Android TV aplikacija, u ovom slučaju EON TV, jer je navigacija na na velikim ekranima drugačija nego na mobilnim telefonima (touch screen) ili standardnim PC računarima (miš). Međutim, naravno da je moguće instalirati i aplikaciju za mobilni na TV boxu i da su mnogi od nas to probali. Komfor korišćenja je slabiji, neophodan je miš ili simulacija miša, ali da vidimo šta dobijamo u pogledu kvaliteta.

Ja inače ovo što ću sada napisati nisam bazirao na samo na osnovu nekih subjektivnih utisaka, mada su i oni relevantni jer svi vidimo da li je slika mutna, da li secka itd. ali je dobro ako možemo nekakvim merenjima da imamo numeričke podatke, da znamo tačno o čemu pričamo. Veoma mi je zgodna bila jedna opcija koju ima Amazon Fire TV, a to je Developer Tools Menu. Kada se aktivira dobija se overlay koji prikazuje mnogo relevantnih sistemskih informacija, između ostalog i o video streamu koji je trenutno aktivan. Konkretno, prikazuje se kodek, bitrate, rezolucija i frame rate. Pretpostavljam da postoje debug programi koji takođe mogu da prikažu ovakve informacije, ali ovo mi je bilo odmah dostupno i vrlo je zgodno. Da ponovim da je Fire TV u osnovi Android TV uređaj koji je Amazon prilagodio da mu u prvom planu bude njihov servis Prime Video, ali se na njega (pogotovo na novije verzije - konkretno sam probao Fire TV stick 4K) može pomoću Aptoida ili sideloadom instalirati svaka Android TV ili Android aplikacija.

Prema tome, imamo sledeće situacije:

1) EON TV aplikacija, podešavanje CBR, najviši kvalitet (do 7Mbps):
Rezolucija HD kanala: 1920 x 1080, interlaced stream
Codec: avc
Frame rate: 25 fps
bitrate: do 7 Mbps
Isti rezultati se dobijaju i kada je podešavanje ABR, Auto (naravno, pri dovoljno dobroj internet vezi).

2) EON mobilna aplikacija
Codec je uvek avc, frame rate 25 fps, ali imamo sledeće varijante:

a) kvalitet podešen na Auto:
Rezolucija HD kanala: 1920 x 1080, progressive stream
bitrate: do 7 Mbps

b) kvalitet podešen na Visok (do 4 Mbps)
Rezolucija HD kanala: 960 x 1080, progressive stream, software upscaling
bitrate do 4 Mbps

Ovde je dakle ključna stvar da se u mobilnoj aplikaciji bolja slika dobija kada je kvalitet podešen na Auto, nego na Visok, što je pomalo zbunjujuće, jer uglavnom ne očekujemo da bitrate na Auto podešavanju može da premaši 4 Mbps koliko dobijamo kada kvalitet "fiksiramo" na Visok, ali egzaktni podaci pokazuju da na Auto bitrate ide na 7 Mbps. I ne samo to, nego je i rezolucija slike pravih 1920 x 1080, dok pri visokom kvalitetu kodek isporučuje prepolovljenu horizontalnu rezoluciju koja se sofverski interpolira na HD.

Prema tome, sada je pitanje šta je najkvalitetnije za gledanje. To bih ovako složio

1) Najvalitetnija je slika u EON TV aplikaciji na boxu ili televizoru koji može da konvertuje 1080i stream u 1080p 50 fps stream. To može Nvidia Shield (naravno i EON box), mogu mnogi smart televizori, jeftini kineski boxovi izgleda da ne mogu, ne znam koji još box to može da uradi. U ovoj situaciju ima u kogintivino perceptivnom pogledu glatke pokrete bez razmazivanja ili nazubljenosti, pogotovo na sportskim kanalima. Kvalitet slike: 5

2) Slika na EON mobilnoj aplikaciji instalranoj na boxu, sa podešavanjem kvaliteta na Auto sa progresivnim strimom, daje full HD rezoluciju slike sa bitrate-om od 7 Mbps koja subjektivno izgleda bolje nego interlaced slika u EON TV aplikaciji (kod boxova koji nemaju hardverski deinterlace). Pokreti u sportskim kanalima nisu dovoljno glatki, ali nema nazubljenosti slike. Traka na N1 kanalu takođe nije nazubljena, ali se kreće pomalo trzavo i skovito. Kvalitet slike: 4

3) Slika na EON mobilnoj aplikaciji, instaliranoj na boxu, kvalitet podešen na Visok. Kvalitet slike bih ovde ocenio sa 3. Sve je isto kao i pod 2), ali je slika mutnija zbog manje rezolucije.

4) Slika na EON TV aplikaciji instlarinoj na boxu koji ne radi konverziju u progresive stram. Za relativno statične žive programe kvalitet bi ovde mogao da se oceni sa 3 do 4. Takođe za filmske kanale bi isto bilo 4. Međutim, za sportske kanale ocena kvaliteta bi bila 2 do 3.

Takođe da napomenem da nemam iskustva sa 4K kanalima, niti sa prikazivanjem HD kanala na 4K televizoru, to bi svakako bilo zanimljivo da se ispita.
 
Poslednja izmena:
Bravo za trud i tvoja zapazanja.
 
Nazad
Vrh Dno