Šta je novo?

EON (ex D3GO) [za EON Smart TV/box aplikaciju postoji posebna tema]

Ima nekoliko 300/50 paketa[emoji2]
Na Shieldu je prva verzija firmvera ,tamo iz godine kada se prvi put pojavio,2015-te[emoji2],nije do sada bilo razloga da se išta apdejtuje.Surf,kodi,youtube,sve radi za desetku.

Auuu.. ako je stvarno tačno :D

https://shield.nvidia.com/support/nvidia-android-tv/release-notes

Pogledaj koliko je update-ova bilo od 2015. i koliko je različitih stvari dodato u međuvremenu :D OK, dosta toga je upotrebljivo samo onima koji su u US ali ima i dosta stvari (pogotovo Plex funkcionalnost) koje su korisne bilo gde.
Ako je taj Shield još uvek na Android 5.x to bi moglo da bude objašnjenje za crn ekran, pošto na mom Kinezu koji je na Android 5.0 i na emulatoru na kompu koji je na 5.1 v2.16 (poslednja verzija) EON TV app ne radi kako treba a na drugom emulatoru koji koristi Android 7.1 sve radi bez problema. Tako da, updatujete bre to na taj "SHIELD EXPERIENCE UPGRADE 7.0" / Android 8.0.


A "klasičan EON" takođe 'ide' do 7 Mbps, s razlikom da je tu progressive 25 fps a na Smart TV verziji je interlaced stream.. i to da SmartTV app ima "CBR" opciju (da ne kreće od najnižeg bitrate-a pa diže do najvišeg svaki put kad promeniš kanal :d ).
 
Poslednja izmena:
Meni je primaran običan EON ,TV verzija mi nije interesantna.Treba mi neki android boks,naravno jeftiniji od Nvidie,za običan EON,da mogu za druge sobe da rešim gledanje TV-a.
 
@shamanNS
Jel moze pojasnjenje za ovo progressive, interlaced i CBR za nas laike? Tj koja je tacno razlika izmedju ta dva Streama prostim recima receno? Hvala unapred


Sent from my iPhone X using Tapatalk
 
Prostim rečima: stream na SmartTV aplikacijama je nešto bolji... primetno na sportskim kanalima i na kanalima tipa N1 gde imaš kajron na dnu ekrana da. Dakle gde god ima dosta pokreta interlaced varijanta je bolja. Pokreti su "glatkiji".
I dalje je to lošije nego na D3 risiverima / na kablocskoj ali je bolja (manje loša :d) "slika" u odnosu na EON sajt i obične/mobilne EON aplikacije.

A CBR = constant bitrate ( ili ti u ovom slučaju ispravniji naziv bi bio "non adaptive") = nema "šaltanja" bitrate-a gore dole u zavisnosti od dostupnog "protoka" nego ti EON server od prve sekunde šalje stream sa maximalno dostupnim bitrate-om.

Ostale aplikacije koriste "ABR" (average bitrate = adaptive stream = šetanje bitrate-a pri promeni kanala i "zagušenjima konekcije") i nemaju opciju da se izabere CBR.
 
Zbog sporta i pitam i svetskog prvenstva, jer svi streamovi koje nadjem su ocajni za gledanje neceg gde ima puno pokreta. Hvala puno na detaljnom objasnjenju!


Sent from my iPhone X using Tapatalk
 
Moj Windows 7 Pro nikako ne mogu da nateram da se sinhronizuje sa time.is. U 80% slučajeva, EON na Chrome neće da radi (crn ekran). Neki savet? Hvala!

EDIT: prijavljuje Timeout period expired.
 
Poslednja izmena:
@kibicer: Malo više konkretnih informacija (šta si probao, koji NTP server... koliko je odstupanje u odnosu na time.is ? ) ako misliš da ti neko pomogne da rešiš problem...

Da li si probao da u Date/Time podešavanjima staviš da koristi "time.google.com" umesto "time.windows.com" ili kako već glasi default server koji koristi Windows 7?

Windows_NTP_server.PNG


Pošto primetih da ovaj windows server često timeout-uje i kad ne timeout-uje treba mu sto godina da konačno "odgovori".

Probaj sa Google serverom... da li uspešno odradi sinhronizaciju.. ako uradi proveri šta kaže time.is odmah posle toga... Ako bude ok onda posle par sati proveri ponovo... moguće da te zeza CMOS baterija.
 
Aha, evo malo detaljnije:
U ovoj temi sam razumeo da je neophodno sinhronizovati sat sa time.is serverom, da ne bi bilo problema sa otpočinjanjem stream-a na EON aplikaciji.
Pod Internet time settings, stavim da se sinhronizuje sa time.is. Nije uspeo ni jednom.
Stavim time.google.com, uspešno se sinhronizuje, time.is mi kaže da kasnim 1.4 sekunde, EON ne radi.
Stavim time.windows.com, uspešno se sinhronizuje, time.is mi kaže da kasnim opet 1.4 sekunde, EON ne radi.

Na serverima time.nist.gov i time.is prijavljuje Timeout period expired.
Vrlo moguće da zeza baterija na ploči, ovaj PC je uvek ON, već godinama (restartujem ga povremeno, restartovao i tokom ovih proba).
Pretpostavljam da je isti problem i sa drugim browser-ima?
Hvala!
 
@kibicer: Ako si uneo "time.is" kao server za Internet Time settings očekivano je da neće raditi, jer time.is je samo sajt koji služi za proveru vremena (nije NTP server) a Windows očekuje adresu do nekog NTP servera (jet NTP protokol se koristi za sinhronizaciju vremena), što ne postoji na time.is adresi :) Nebitno, koristi time.google.com i to je to. Mada kod mene je sa njim odstupanje u proseku +0.06 sekundi, a kod tebe 1.4 sekunde...

Pošto je problem sa nepoklapanjem vremena je samo jedan od razloga koji rezultuju sa "crn ekran" ajde da probamo da utvrdimo da li je problem oko tog odstupanja "sata" ili nešto drugo:

EON_error_01.pngEON_error_02.png

Znači, koristeći Chrome odradi proceduru kao na screenshot-ovima.

1) Odeš na EON sajt
2) Pre nego što probaš da pustiš bilo koji kanal: F12 (ili Ctrl + Shilf + I) na tastaturi da otvori Developer Tools prozor.
3) prebaciš na "Network" tab u tom prozorčiću. gore u desnom uglu u filter polje uneseš "/stream/?i=" (bez navodnika naravno, kao na screenshot-u).. da filttira listu da prikazuje samo nama relevantne zahteve bez "milion" zahteva za razne fotke i ostalo.
4) probaš da pustiš neki kanal. Kad te dočeka "crni ekran" trebalo bi tu u Network sekciji da imaš jednu ili više stavki da je text crvene boje i status code 403. Klik mišem na prvi takav zahtev.
5) Headers tab, skroluješ na dole i u sekciji "Response headers" treba da vidiš šta stoji za stavku "X-Mnd-Stream-Denied-Log" (na mom primeru piše "Geoblocked channel X for RS" što je poruka kad blokira kanale koji nisu dostupni van SBB mreže).

Tu bi trebalo da piše lepo "srpski" (tj na engleskom :d ) razlog zašto je EON server odbio zahtev tj šta je bio problem. Kad je problem "sat" na kompu mislim da bude text tog Log-a nešto u stilu "link to old".

Nađi tu informaciju pa nam javi da vidimo šta dalje.
 
@shamanNS
puno hvala na trudu!

Dobio sam:
X-Mnd-Stream-Denied-Log: Remote device not found for ID
XXXXXXXXXXXXX

Svaki 5-6 put EON proradi.
 
Poslednja izmena od urednika:
Nije to problem "sa satom". Nešto brljavi oko ID-eva "uređaja", ne uspeva da "poveze" ID uređaja sa uređajem u listi aktiviranih/registrovanih uređaja koje imaš.

Da li koristiš CCleaner ili sličnu aplikaciju za brisanje temporary fajlova na Windows-u, ili neku Chrome extenziju koja periodično briše cache, cookies i ostalo?

Jel to live stream na EON ili si puštao nešto iz početka? Pošto se nešto sećam da od kako je bio poslednji update koda na EON sajtu (kad su ubacivali onu statistiku za prenose fudbala) da je sajt & server počeo da brljavi kad se gleda iz početka nešto na nekoliko kanala (dakle ne na svim).. ne znam da li su to sredili (slabo koristim "catch up" na EON ovih dana).

Sve u svemu moj savet ti je da kontaktiraš SBB preko Facebook/Twitter (ili da iz zoveš) i da tražiš/zamoliš da ti oni pobrišu sve registrovane uređaje sa tvog MojSBB naloga, kad ti kažu da su obrisali (i to proveriš logovanjem na MojSBB) da onda uzmeš i pobrišeš cookies u Chrome-u i tek onda da iz početka se loguješ na svim uređajima i aplikacijama koje koristiš da gledaš EON. Znači da bude svež početak, kao da nikad nisi na tom kompu i tom Chrome-u koristio EON.

I da ako koristiš nešto od "čistača" da prestaneš to da koristiš ili barem da uložiš malo truda da ih podesiš tako da ne čačkaju Chrome-ove fajlove. Mada i bez toga se meni dešavalo nekoliko puta da isti browser magično počne da tretira kao novi uređaj... pa ponovo traži login i računa isti browser na istom kompu kao novi i moraš da brišeš "stari duplikat".

I da izmeniš tvoju prethodnu poruku da ukloniš screenshot i da umesto samog ID-a u tom textu iznad screenshot staviš "XXXXXX" ;)
 
Poslednja izmena:
Nikakve Cleaner-e ne koristim, ali sam u MojSBB brisao 3 druga uređaja prošlog vikenda. Ovaj Chrome je od samog početka EON-a u povremenoj upotrebi, nisam ga brisao, ali mu jesam u MojSBB dodelio alias, što pretpostavljam da nema veze.
Još jednom - veliko hvala!
 
Cimni ih za svaki slučaj da oni sa njihove strane pobrišu sve... možda ima neke razlike :d Onda da testiraš i još neki drugi browser na istom kompu (ako ti Chrome i dalje bude tako pravio probleme malo radi malo ne radi).

A ne bi bilo loše ni da probaš da pošaljem mail na [email protected] u kom ćeš da staviš taj screenshot i napomeneš konkretno to "X-Mnd-Stream-Denied-Log: Remote device not found for ID
XXXXXXXXXXXXX", i pitaš u čemu je problem. Pa da se nadaš da te mailove čita neko ko je odgovoran za EON servere ili da bar prosleđuju te informacije nekom iz "server tima"... pa da će da ti odgovore sa konkretnim rešnjem i objašnjenjem šta je problem. Ja prvi put vidim tu vrstu greške... Većina brljavljenja sa "nema signala" i "crn ekran" su bila iz te grupe "server misli da je link previše star ili da je iskorišćen previše puta" ili "geoblocking".

p.s. Nisi obrisao attachment link, što vodi do screenshot-a.
 
Poslednja izmena:
Može li neko da mi objasni zašto Orion TV mobilna aplikacija ima kvalitetniji prenos kanala od EON-a? I zašto EON ne može da održi stabilan kvalitet slike već svaki čas menja protok.
 
Može li neko da mi objasni zašto Orion TV mobilna aplikacija ima kvalitetniji prenos kanala od EON-a? I zašto EON ne može da održi stabilan kvalitet slike već svaki čas menja protok.

Zato sto su aplikaciju napravili i "usavrsavaju je tj apdejtuju vrhunski programeri" iz Sbb-a.
 
Poslednja izmena:
Zato sto su aplikaciju napravili i "usavrsavaju je tj apdejtuju vrhunski programeri" iz Sbb-a.
Zahvaljujem na odgovoru. Počeo sam da mislim da je u pitanju moja internet konekcija, nestabilna veza i drugo. Pokušao sam da gledam i sa srednjim kvalitetom slike ali se i tada dešava da se kvalitet sam promeni. Možda problem može da bude i do njihovih servera koji to emituju.
 
Ne znam do cega je al budi siguran da nije do tebe... Promenili su mi i modem (onaj Ubee su mi zamenili za neki Cisco), menjao sam web pretrazivace (od Opere, Chroma, FF-a do Explorera) misleci da ce u nekom da radi bolje (za sad u FF radi najbolje), menjao sam bitrate (sa visokog na srednji posto mi je nizak kvalitet uzas i ne uzimam ga u razmatranje uopste) i dalje niti radi sjajno i cesto sam menja kvalitet. Manje vise non stop zovem tehnicku podrsku za Eon a oni su tek plac majke Bozije. Nadam se da ce jednog dana unajmiti nekog programera (koji ce ih odrati kao sto i zasluzuju jer su cigani) koji ce to da napravi kako treba
 
EON samo koristim da gledam trke formule 1 i utakmice svetskog prvenstva. Ali kako se često menja kvalitet slike sam od sebe izgubim merak i samo se iznerviram.
 
I meni je rutovan pa radi EON bez problema. Šta koristiš, magisk ili SuperSU?

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Na tv rts planeta radi i u browseru.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Meni je android boks rutovan, a rts planeta radi bez problema. Eon običan nije hteo sve kanale, a verzija za android tv radi normalno.

Послато са GT-I8190 уз помоћ Тапатока
 
Eon opet ne funkcioniše, da li su toliko nesposobni da obezbede potreban protok za aplikaciju? Neka lepo onda napišu imamo kapacitet za 100k korisnika i gotovo,a ne svako malo veće opterećenje ( sp u fudbalu ) app kao ni web platforma ne funkcioniše. Interesantno je da eon tv app uvek radi u takvim situacijama.
 
Vrh Dno