Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

Jos ne vracaju novac iz Tehnomanije, zavlace me da je to neverovatno. Ne odgovaraju na email, a kad ih zovem kazu mi morate da posaljete email, nemamo mi nista sa tim.

Rok vracanja je navodno 14 dana, isteklo odavno.
U zakonu pise da za neisporucenu robu rok mora da bude do 3 dana, a 14 dana je samo kad se roba vraca, tj kad se odustane od kupovine.
 
Ali dok on ne nestane kupac mora da se obraća onome sa kim je zaključio ugovor, a to je trgovac.
Problem je što se ovde gura priča da ne treba ići kod trgovca, već direkt kod onoga koji daje garanciju, što nema veze sa zakonom. Ali ovde mnogo šta ne funkcioniše kao u nekoj uređenoj državi, tako da me ne čudi što niko ne gleda kako su stvari postavljene, već ide nekom svojom logikom, a što je još gore, tako se ponašaju i oni koji to ne bi smeli, pa je između ostalog zato ovakva papazjanija na tržištu.
Post automatically merged:

Jos ne vracaju novac iz Tehnomanije, zavlace me da je to neverovatno. Ne odgovaraju na email, a kad ih zovem kazu mi morate da posaljete email, nemamo mi nista sa tim.

Rok vracanja je navodno 14 dana, isteklo odavno.
U zakonu pise da za neisporucenu robu rok mora da bude do 3 dana, a 14 dana je samo kad se roba vraca, tj kad se odustane od kupovine.
Pošalji mail, zapreti tužbom i daj im rok 48h.
 
Alti ocigledno.
Al ti imas garanciju od prodavnice, nemas nikakve veze sa uvoznikom.
I crkne ti grafika? (to je ovde najpopularnije pitanje)

Odneses trgovcu koji je samo posrednik, i sta on radi?
ponovo prosledi Altiju ili nekom drugom big boss-u kojeg pokusavate da izbegnete...

u tome je sustina.
 
Pa lakse ce garanciju resiti taj posrednik nego samo kupci.
Odnos izmedju firmi je to.
Valjda je i tim slepcima bitno da imaju kome da prodaju robu, van svojih TM i WW prodavnica.
 
Suština problema kod nas je što ovde ne funkcioniše tržište kako treba, ne postoji zdrava konkurencija, pa dobar deo trgovaca svoje kupce tretira kao maloumnu nepismenu stoku.
 
Trgovci spram kupaca, i kupci spram trgovaca, u stabilnom balansu, kao i sve druge stvari u Srbiji. Da ne odgovara menjalo bi se...
 
Ali dok on ne nestane kupac mora da se obraća onome sa kim je zaključio ugovor, a to je trgovac.
Problem je što se ovde gura priča da ne treba ići kod trgovca, već direkt kod onoga koji daje garanciju, što nema veze sa zakonom. Ali ovde mnogo šta ne funkcioniše kao u nekoj uređenoj državi, tako da me ne čudi što niko ne gleda kako su stvari postavljene, već ide nekom svojom logikom, a što je još gore, tako se ponašaju i oni koji to ne bi smeli, pa je između ostalog zato ovakva papazjanija na tržištu.
Post automatically merged:


Pošalji mail, zapreti tužbom i daj im rok 48h.
Upalilo je ovo, hvala.
 
Sta bese, zavlacili te sa neslanjem robe ?
Jel su ti poslali to sto si narucio ili vratili novac ?
 
Sta bese, zavlacili te sa neslanjem robe ?
Jel su ti poslali to sto si narucio ili vratili novac ?
Nisu imali robu na stanju koju sam platio i nisu hteli da priznaju da nemaju, nego su me zavlacili da ce uskoro poslati, posle sam trazio refund i opet su nastavili sa zavlacenjem i debelo prekrsili rok za refund dok nisam poslusao predlog RingeRaja
 
Bitno da ima pun qpus pametnjakovica u temi za PS5, koji su u fazonu da samo ja pljujem po Tehnomaniji, kako se trude da nadju nacin da ispale/prevare kupce.
 
Znaš šta, "a gde ima dima i vatra postoji" sigurno nisu cveće i da mogu korektnije da rade.
 
Dobro je što malo pročitah temu, pa sam izbegao kupovinu laptopa iz T....manije, mada je na finom popustu... Dakle da se fokusiram na Gigatron, Atom, Monitor i da li preporučujete još neku radnju, naravno da mogu online da poručim?
 
Ahaa ima i toga! Ok hvala!
 
pa dobar deo trgovaca svoje kupce tretira kao maloumnu nepismenu stoku.

i treba. Ako se ikada otvore ganice, onaj ko zna šta želi kupovaće u inostranstvu, ovi drugi ovde i to je to. Ja u tri gore spomenute radnje i na ulazim, a kamoli da nešto kupim.
 
Meni su poslali otvaran vrv izlozeni primerak laptopa, uspeo sam da vratim, nisam cekao nista odmah sam odneo laptop u radnju i uz malo galame i zivciranja uspeo da vratim novac. Kod njih vise nista...
 
Oko plaćanja kreditnom karticom kod EMMI-ja.
Naime do sada je bilo plaćanje kreditnom karticom Komercijalne banke na rate bez kamate,sada isto to piše na sajtu ali više nije tako jer kada plaćaš preusmere te na plaćanje u Tehnomaniji koja nema ugovor sa Kombankom i naplate ti i kamatu.Ja sam se ispalio pa evo da se ne ispali još neko.
 
Mene od aprila zavlace, a prihvatili su mi reklamaciju, ali mi iz nekog razloga ne daju zamenski uredjaj. Zvao call centre i od emmijai winwina i tehnomanije i to obican call centar i centar za reklamacije, isao u njihove prodavnice, zalio se na fejsu na njihovim stranicama, pa smo kontaktirali i preko privatnih poruka, pisao trzisnoj inspekciji u Novom Sadu, oni me uputili na inspekciju u Cacku, jer kao vise ne postoji winwin u NS, inspekcija iz Cacka mi nije nista ni odgovorila, angazovao advokata, slali su im opomene pred tuzbu i winwinu i tehnomaniji i nista, zavlace i advokata kao i mene (njega dve nedelje), a mene evo sest meseci prolazi, nit su mi vratili staru graficku, nit sam dobio drugu, nit su mi nudili pare ili nesto drugo u zamenu ...
Danas me nazvali iz Winwina i trazili da im dam broj tekuceg racuna da mi uplate pare i rekli su do kraja nedelje ce uplatiti, ali su mi uplatili posle dva sata.

Znaci od aprila prosle godine su me zavlacili i na kraju sam i digao ruke od njih, al eto danas posle godinu i tri meseca mi legle pare od Tehnomanije, a ne od Winwina (graficku sam kupio u Emmiju).
 
najgora domaca firma.. ne u klasi it firmi nego generalno.

uvek i na svakom koraku sam speman da im dam besplatnu negativnu reklamu, jer su me svojom prevarom "zaduzili". Svakako sve manje i manje forumasa tamo kupuje i vecina smo svesni koliko je losa firma u pitanju
 
Ljudi nisam citao sta se desava u zadnje vreme sa temom al mozda nekom pomogne.

Ja sam tastaturu kupljenu u emmiju reklamirao u istom zbog keychatteringa pre nekih godinu ipo dana. Posle par dana sam dobio povratni sms da je reklamacija odbijena jer je steta nastala kao posledica ne pravilnog koriscenja sto je cisto prose... bukvalno sam mazio tastaturu i u savrsenom stanju je odneo na reklamaciju. Kad sam zvao da se zalim rekli su da ne brinem nista da je to automatizovana poruka i da ce me zvati u roku od valjda 2 nedelje. Zvali su me u roku od mesec dana da mi jave da je odobrena reklamacija i da ce mi pare uplatiti al da je malo guzvica i da sacekam 20tak dana.. Tih 20tak dana se oteglo doveka da nisam na kraju prijavio inspekciji sa veoma basic info o celoj situaciji, iskreno nisam verovao da ce proci jer se secam da je na ovoj temi islo i do suda pa nista..
Poenta price je da mi je u roku od max 10 dana od slanja jednog maila inspekciji stigla uplata u punoj ceni od tehnomanije, razlog nije naveden nit mi se iko javio al to je to, cak pise u nazivu uplatioca winwin i predpostavljam emmi reklamacije.. Nemojte da odustajete cimajte inspekciju..
Slika kao dokaz

Srecno!
 

Prilozi

  • Screenshot 2021-08-28 at 17-25-19 Mobi Banka.jpg
    Screenshot 2021-08-28 at 17-25-19 Mobi Banka.jpg
    95.6 KB · Pregleda: 65
Evo da se pridruzim sa kritikama BCgroupa. Xiaomi Basic Wireless 2 ili kako vec (one bele), placene 3500din, posle nedelju ipo dana sam primetio da same od sebe aktiviraju voice assistant, a da onda desna uopste nece da se pairuje. Odnesem na reklamaciju licno, 8 dana kasnije stize da je odbijena reklamacija (pre pola sata). Tiket sajt im ne radi, reklamacije.rs uzasan, iako mi je poruka stigla u 7 uvece, njima naravno radno vreme subotom od 8 do 14h (samo ne znam ko mi je u 19h poslao poruku). Neverovatno, sa KP-a sam kupovao bio neke airpods klonove, i dva nisu radila kako valjaju, dok nisam zamenio kod njega, i onda treci par je bio odlican. Decko sa KP (pritom mozda malo stariji od srednje skole) sa 30ak ocena mi izasao u susret kad je i meni i njemu odgovaralo, dogovor kucu gradi i sve to, i zamenio kad smo se nasli, nikakve procedure, gluposti.

Ovako mi ne gine hodanje do BCgroupove prodavnice (ili jos gore, Zemun), svadjanje i rasprava oko necega sto je ocigledno pokvareno od prvog dana, i pretnje i tuzikanje. Na ebayu ili aliju kad mi stigne nesto neispravno, dokumentujem, posaljem, i resi se situacija, iako je preko okeana, a ovde u sred BG vec me jeza nadilazi sta me sve ceka (doduse verovatno nije BCgroup koliko je nepo ili koji god servis u pitanju, kao da ima sta da se servisiraju slusalice s sitnom elektronikom). Mogu misliti kako bi bilo da nisam kojim slucajem u BG, vec da treba iz provincije da se zezam i placam kurirsku sluzbu koju nece refundirati cak iako se reklamacija prihvati, jer je ispod 10.000 din.

Poslednji put da kupujem nesto u domacim lancima. Pretpostavljam da je poruka ista kao i kolegi iznad mene, to je fora neka sa zakonskim rokom da moraju nesto barem da kazu, kako bi se ogradili, ali cinjenica da covek mora da trosi vreme na ove gluposti da uradi nesto sto se podrazumeva na zapadu je glupost i ubija volju za zivotom, a kamoli za kupovinom.
 
Pozdrav ljudi !

Kome se obratiti za reklamaciju WD Black hard diska ,koji ima 5 godina garancije, kupljenog pre 2 godine ?

Kupljen je u EMMI-u, koji je sada Tehnomanija, i Tehnomanija kaze da su oni odgovorni do 6 meseci.

Pisao sam WD-u, jos uvek nema odgovora.

Sta sada ?
 
Ako imaš garantni list ne vidim kako mogu da se vade za tih 6 meseci kada so EMMI i TM spojeni.
Sa EMMI sajta
1634030830677.png
 
Lazu, pa ako prodje prodje, budi uporan, zahtevaj da razgovaras sa poslovodjom, predaj mu reklamaciju napismeno i podseti da moraju da postuju zakon, ako imas fisk.racun nece moci tako lako da te otkace. Fotografisi uredjaj da ne bi mogli da ti nameste neko navodno ostecenje.
 
Zavlakuša, po kom zakonu oni daju 6 meseci garanciju? Već rečeno, kupili su emmi, sad odgovaraju za njihovu garanciju i kraj. Pokušavaju svašta pa ako prođe, prođe. Spremi živce i idi da reklamiraš stvar koja je još u garanciji, obavezna pretnja tužbom.
 
Pogresno tumacis.
Nije mu odgovorneo da je garancija 6 meseci vec da se trgovcu reklamira u prvih 6 meseci
 
Pa ni to nije istina
 
Nazad
Vrh Dno