Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

Upravo tako, sad sam ih zvao i rekoše mi da mogu da odnesem u bilo koju Win Win prodavnicu ili direktno kod njih u Dunavsku BB (tačno tu gde si rekao, iza Tempa, a preko pita Kimteca). Pošto imam vremena, a cenim da je ova druga opcija brža idem danas do njih u servis direktno pa ću javiti kako i kojom brzinom se rešila priča mada cenim da će trajati par nedelja.

Javi da li dobio nov racun.
 
Dobio si papir za zamenu a SSD ti je jos uvek na opravci pojasni malo....Da li si uzeo SSD nazad ili ne?
 
Pare moraju da ti vrate 100% vrednosti samog ssd ali samo u slucaju da ne mogu da ti poprave ssd onda biras ili zamenski ssd ili da ti vrate pare...
Strasno stvarno trebao si da im zapretis inspekcijom....Za tako mali iznos zezaju stvarno covek vise ne treba nista kupovati kod nas osim ako se bas mora...
Sve treba preko Madjara da se uzima jedino neke sitnice ovde...
Makar imas garanciju jos godinu dana to je jedino pozitivno....
Sledeci put kad uzimas ssd obavezno od Madjara manje cekas na samu opravku bilo kog uredjaja + niko te ne zeza....
 
Poslednja izmena:
Ma nema tu sta da se raspravlja. Kazes im lepo hoces kes, oni ti kazu ne moze, ti kazes da po zakonu moze i da ne postoji nigde 60% od cene da ti vrate. Oni opet kazu ne moze, kako se zoves decko/devojko, zovi mi menadzera, ako on ne da isto, i ti kako se zoves i lepo okrenes trzisnu inspekciju pa ces da vidis kako ce da promene iskaz. Nece niko od njih svoje dupe da potura, jer neko ce najebati sigurno ako zbog njih zoves inspekciju.
 
Ne znam odakle im 60%, vraća se iznos sa fiskalnog računa, drugačije ne može. Ako ne mogu da ti poprave uređaj ili da ti daju isti, moraju da ti vrate novac, a ti posle kupuješ šta i gde hoćeš. Naravno da ne vole da vraćaju pare, ali moraju.
 
Javi da li dobio nov racun.
Dobio sam samo kopiju prijemnice, stari fiskalni račun i fakturu za SSD koje su tražili na uvid su mi vratili. Naravno SSD su zadržali.

Inače bio sam u servisu u Dunavskoj, uredno primili reklamaciju, kažu zakonski rok je 30 dana za rešavanje, ali obično traje nedelju do dve. Biću pozvan kada se stvar reši. Potvrdili su ono što sam napisao ranije da Altijeva roba može da se odnese na reklamaciju u bilo koju Win Win prodavnicu i u tom slučaju kada se dobije nov uređaj (ili popravljen, kako već) on se podiže u prodavnici gde ste ga ostavili. U mom slučaju moraću opet do njih u Dunavsku pa ako vam to nije blizu bolje da se ne cimate do tamo, jer je razlika jedan dan u brzini realizacije (to što ostavite u nekoj WinWin prodavnici odmah sutra navodno dolazi tamo u Dunavsku). Pošto sam napomeno da ne želim nov Blast SSD već hoću da doplatim za neki drugi SSD onda ćemo se oko toga dogovoriti kada me budu zvali da je reklamacija rešena (kažu javiće u kom objektu ima to što hoću pa da idem tamo da doplatim i preuzmem ili da mi šalju kurirom o mom trošku).

To je to, nadam se da će biti tako kako su rekli :)
 
Ja ne znam kako uvek problemi sa vracanjem para. Ja kad sam trazio nazad novac za patike, bez pitanja su mi dali pare. Rekli su mi da imam pravo na zamenu, doplatu, da uzmem neke ispod cene i da mi vrate razliku i povrat novca. A ovi se jajare svaki put. Ja jos nisam imao iskustva sa reklmacijama kod njih jer mi hvala bogu sve i dalje traje nakon 5godina. Inace sam ceo PC uzeo u Emmi House Kozjacka, jos je 94 secam se isao tom trasom pa sam celo kuciste i sve komponente autobusom vozio i cimao se da li ce neko da me iznabada i uzme sve :D , tad mislim da nije bio Emmi na nbg, daleko su manje radnji imali.
 
Dobio sam samo kopiju prijemnice, stari fiskalni račun i fakturu za SSD koje su tražili na uvid su mi vratili. Naravno SSD su zadržali.

Inače bio sam u servisu u Dunavskoj, uredno primili reklamaciju, kažu zakonski rok je 30 dana za rešavanje, ali obično traje nedelju do dve. Biću pozvan kada se stvar reši. Potvrdili su ono što sam napisao ranije da Altijeva roba može da se odnese na reklamaciju u bilo koju Win Win prodavnicu i u tom slučaju kada se dobije nov uređaj (ili popravljen, kako već) on se podiže u prodavnici gde ste ga ostavili. U mom slučaju moraću opet do njih u Dunavsku pa ako vam to nije blizu bolje da se ne cimate do tamo, jer je razlika jedan dan u brzini realizacije (to što ostavite u nekoj WinWin prodavnici odmah sutra navodno dolazi tamo u Dunavsku). Pošto sam napomeno da ne želim nov Blast SSD već hoću da doplatim za neki drugi SSD onda ćemo se oko toga dogovoriti kada me budu zvali da je reklamacija rešena (kažu javiće u kom objektu ima to što hoću pa da idem tamo da doplatim i preuzmem ili da mi šalju kurirom o mom trošku).

To je to, nadam se da će biti tako kako su rekli :)

Znaci i tebi su samo nastavili garanciju na novi ssd.
 
Ja sam pre godinu dana, mozda malo vise, reklamio SSD u emmi. Posto nisu imali isti takav, a nisu imali nijedan drugi koji bi mi odgovarao, vratili su mi novac. E sad, koliko znam, oni su promenili vlasnika u medjuvremenu, i samim tim i politiku kuce. Nevidjen bezobrazluk da nude coveku 60% novca zato sto je proslo vise od dve godine..
 
Pre neki dan sam uzeo SSD u Emmi-ju, Silicon Power 120GB, 3 godine garancije.

Platio, dobijam fiskalni i SSD, prijatno doviđenja. Ček, ček...stani malo...Garancija beše? Kaže momak "pa 3 godine, koliko piše na ambalaži". Lepo, kažem, a gde je garantni list? Momak krene da me ubeđuje kako mi ne treba garantni list, dovoljan je fiskalni, oni znaju da je 3 godine garancija, pošto je Alti uvoznik. Ja mu kažem da uz fiskalni po zakonu imam 2 godine, a da mi za treću treba garantni list. On meni kako mi ne treba, da mi je dovoljan fiskalni. Ja insistiram, obrnemo tako mi još 3 kruga ubeđivanja, momak nevoljno vadi garantni list i uz opasku da ovo što radi je protivno zakonu???? popunjava garantni list na 36 meseci.

Dakle, ja razumem da je frka u retail prodaji u Srbiji danas, ali baš toliko ciganisanje nisam očekivao.
 
Potpuno sam siguran da ce za koju god biti akanja s tim garancijama, uzas
A i mislim da idu na to da fiskalni racuni posle par god blede,pa kad izblede ko te y... Zato ih treba sve skenirati, fotokopirati...

Sent from my D6603 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Stoka klasicna. Neprofesionalizam totalni.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Što je još gore, pokušao je da svu krivicu svali na uvoznika, koji je u ovom slučaju bio odgovoran što on nema da mi izda garantni list, jer nije na maloprodaji da to radi.
To suštinski jeste tako i on generalno jeste u pravu, ali em tako nešto mene ne interesuje (ako je garancija 3 godine, hoću i garantni list; ako je 2 godine, fiskalni i to je to), em je uvoznik Alti, koji je u isto vreme vlasnik Emmi-ja. A prodavac se postavio tako kao da su to dva potpuno nezavisna lica, koja nemaju nikakve odnose, pri čemu se ja nisam trudio da mu objašnjavam kako nisam prosečan kupac/laik i da malo bolje poznajem prilike na IT tržištu Srbije.

Mislim, gledam da svoja prava maksimalno zaštitim i dobijem ono što mi po zakonu pripada.
Mogli su da daju garanciju 2 godine, uzeo bih fiskalni i to je to (ako bih se odlučio da uzmem SSD). Ali 3 godine samo sa fiskalnim neće da može.
 
Uvek uvozni šalje garantni list uz uređaj. Problem je što prodavce mrzi da ga stave uz uređaj, nego sve trpaju na jednu gomilu (ili još gore, bace) pa ih onda mrzi da u toj gomili garantnih lsitova traže baš od određenog uvoznika. I onda im je lakše da ti u gužvi kažu da ti ne treba garantni list, a za 2-3 god. ga baš briga šta će biti. Čast izuzecima :)
 
Znaci i tebi su samo nastavili garanciju na novi ssd.

Kako da mi daju nov fiskalni i novu garanciju kada se tehnički još uvek ne zna kako će se rešiti garancija? Teoretski možda poprave SSD koji sam doneo pa mi ga vrate, u tom slučaju garancija se nastavlja, nema razloga da daju novu od 3 godine. Ako budem doplaćivao za neki nov i bolji onda ću videti šta će mi reći pa ću javiti.
 
ko jos popravlja ssd?
 
Rekoh teoretski...
 
Teoretski ti mozda ponude dva nova umesto jednog pokvarenog, treba se kretati u granicama realnog.
 
Poenta posta je bila da nema logike da mi odmah daju nov račun (??) i novu garanciju (??) u trenutku kada ja tek dajem uređaj na reklamaciju.
 
Pa čekaj, ti si predao uređaj na reklamaciju, sada prodavac ima 8 dana da se pisanim putem izjasni da li je reklamacija opravdana ili ne, odnosno da li je prihvata ili ne.

Ako ti prihvate reklamaciju, u prvih šest meseci od kupovine biraš između popravke, zamene ili povraćaja novca, dok nakon što prođe šest meseci od kupovine odluka o načinu rešavanja reklamacije prelazi na prodavca koji se takođe odlučuje između ove tri solucije.

Ako ti ne prihvate reklamaciju ostaje ti da se žališ udruženjima za zaštitu potrošača ili, kao krajnja solucija, da ih tužiš.

Ne vidim razlog da ti doneseš pokvaren uređaj, prodavac ga pošalje u ovlašćeni servis, a onda ti odmah, bez potvrde iz servisa daje novu garanciju i fiskalni račun, a ne daje ti novi uređaj uz njih, jer čeka servis da mu dostavi potvrdu o nemogućnosti popravke.

Jedino ako prodavac ima dobru volju da ti izađe u susret, ti doneseš uređaj, on preuzme i na licu mesta ti zameni za novi i izda novu garanciju, dok on kasnije kroz papire sa servisom rešava problem.
 
Za odluku prodavca i nakon tih 6 meseci potrebna je saglasnost kupca, ali posto znamo kako je silna zastita potrosaca kod nas, kupac je obicno zadovoljan da mu se reklamacija resi na bilo koji nacin.
 
Koja to fora ako je preko firme da nemaju pravo da vrate pare, nego mi nude trule zamene?
 
Preko firme se uglavnom kupuje fakturom i plaća bezgotovinski, uplatom sa računa firme na račun prodavca. Da se prilikom reklamacije može vraćati keš, to bi otvorilo prostor za velike zloupotrebe.
 
Preko firme se uglavnom kupuje fakturom i plaća bezgotovinski, uplatom sa računa firme na račun prodavca. Da se prilikom reklamacije može vraćati keš, to bi otvorilo prostor za velike zloupotrebe.

Ja sam kupio u firmi xox (nije vazno tacno ime), donosi mi kurir emmi garancija ali preko njih. Crkava graficka.. prvo bude samo godinu dana garancije, posle toga kao resice reklamaciju ali nema garancije ???

Kad samo zvao tu xox firmu.. naravno vise ne postoji.. Tako da preko altija i x0x firme vise nikad.. Bolje u ct dam 5000 vise ali barem imam normalnu garanciju.
 
Koja to fora ako je preko firme da nemaju pravo da vrate pare, nego mi nude trule zamene?

Naravno da mogu da vrate pare, ali na račun firme. Druga solucija je da ti storniraju račun, ostaneš u "pretplati" kod njih, pa se kod sledeće kupovine prebiju dugovanja.
 
Evo još jednog primera:rešavaju mi reklamaciju od 26.7.Konstatovali su da je ploča crkla:
http://www.emmi.rs/matične-ploče-(mb)-mb-fm2+-a68h-asus-a68hm-k.11.html?productId=53545
Posla toga su je poslali u Comtrade, pošto kažu da je nabavljena od njih a onda su i oni konstatovali da je crkla pa su u Emmi-ju rešili da mi vrate pare pošto je ploča kad sam je kupio, u januaru koštala 4400 dinara a sad košta, vidi se na linku 5500 dinara.Danas ću da kontaktiram tržišnu inspekciju i NOPS, da vidim šta mi je činiti.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno