Dobio sam samo kopiju prijemnice, stari fiskalni račun i fakturu za SSD koje su tražili na uvid su mi vratili. Naravno SSD su zadržali.
Inače bio sam u servisu u Dunavskoj, uredno primili reklamaciju, kažu zakonski rok je 30 dana za rešavanje, ali obično traje nedelju do dve. Biću pozvan kada se stvar reši. Potvrdili su ono što sam napisao ranije da Altijeva roba može da se odnese na reklamaciju u bilo koju Win Win prodavnicu i u tom slučaju kada se dobije nov uređaj (ili popravljen, kako već) on se podiže u prodavnici gde ste ga ostavili. U mom slučaju moraću opet do njih u Dunavsku pa ako vam to nije blizu bolje da se ne cimate do tamo, jer je razlika jedan dan u brzini realizacije (to što ostavite u nekoj WinWin prodavnici odmah sutra navodno dolazi tamo u Dunavsku). Pošto sam napomeno da ne želim nov Blast SSD već hoću da doplatim za neki drugi SSD onda ćemo se oko toga dogovoriti kada me budu zvali da je reklamacija rešena (kažu javiće u kom objektu ima to što hoću pa da idem tamo da doplatim i preuzmem ili da mi šalju kurirom o mom trošku).
To je to, nadam se da će biti tako kako su rekli