ny555
Slavan
- Učlanjen(a)
- 17.01.2010
- Poruke
- 45
- Poena
- 420
Uopšte ne ulazim u to ko i koliko vozi dnevno, nego je to bas diskutovano pre stranicu-dve, el auto za nekog ko prelazi 200km dnevno pa sam se nadovezao.
Ne vidim ni u cemu je problem ne puniti bateriju preko 80% za el vozila sa ca 300km dometa (to ostavlja ca 240km, efektivno oko 200km, da se ne bi praznio ispod 10%.
Inace sam pomenuti el golf punio na 100% svih 3 godine vlasnistva, posto on nije imao opciju ogranicenja max punjenja. A mene nije zanimalo da se cimam i pratim nivo napunjenosti 2-3 nedeljno svake nedelje. I nista, kad smo ga prodali nikakva zamerka na kapacitet baterije (posto je prodat u zamenu preko auto kuće koja ga je vozila na procenu vrednosti), auto procenjen kao nov.
To da se puni 10/20 - 80% je generalno vrlo ostvarivo u svakodnevici, kad se čovek malo upozna sa potrosnjom i slicno. Sve i da iskoci nesto neplanirano, sve sto je potrebno je brzi punjac i 10ak minuta vremena za manju dopunu (otprilike za do 100ak km) i eto.. nije neka nauka ako postoji mreza punjaca. Medjutim cak i u Norveškoj gde je to super razvijeno nije da ce prevladati el auti na severu zemlje gde su ogromna prostranstva i mali broj stanovnika. Nema puno punjaca, tako da i pored prakticno besplatne struje (u tom delu zemlje je kw manje vise sve vreme ca 3 dinara) i boljeg standarda (manji porezi nego ostatak zemlje) nemaju toliki broj el vozila na putevima..
Ne vidim ni u cemu je problem ne puniti bateriju preko 80% za el vozila sa ca 300km dometa (to ostavlja ca 240km, efektivno oko 200km, da se ne bi praznio ispod 10%.
Inace sam pomenuti el golf punio na 100% svih 3 godine vlasnistva, posto on nije imao opciju ogranicenja max punjenja. A mene nije zanimalo da se cimam i pratim nivo napunjenosti 2-3 nedeljno svake nedelje. I nista, kad smo ga prodali nikakva zamerka na kapacitet baterije (posto je prodat u zamenu preko auto kuće koja ga je vozila na procenu vrednosti), auto procenjen kao nov.
To da se puni 10/20 - 80% je generalno vrlo ostvarivo u svakodnevici, kad se čovek malo upozna sa potrosnjom i slicno. Sve i da iskoci nesto neplanirano, sve sto je potrebno je brzi punjac i 10ak minuta vremena za manju dopunu (otprilike za do 100ak km) i eto.. nije neka nauka ako postoji mreza punjaca. Medjutim cak i u Norveškoj gde je to super razvijeno nije da ce prevladati el auti na severu zemlje gde su ogromna prostranstva i mali broj stanovnika. Nema puno punjaca, tako da i pored prakticno besplatne struje (u tom delu zemlje je kw manje vise sve vreme ca 3 dinara) i boljeg standarda (manji porezi nego ostatak zemlje) nemaju toliki broj el vozila na putevima..