Šta je novo?

Elektro automobili (EV)

Pa i ta tvoja priča o ,,drugom životu" baterija je još jedna besmislica, to se ne radi
Ili se radi?

I malo detalja
Got a battery pack from an old Prius and one from a newer bZ? No problem. Have 200 packs from different Prius models, all with different capacity capabilities? It can handle that too. No matter how deteriorated individual cells are, it can use them at the maximum capacity of each one. Even old 12V lead-acid batteries can be used, greatly expanding the available supply.
 
Dakle, samo beli SUS i no problem.
 
Ne radi se, eksperiment:

So, in this case, the battery from your old Toyota Prius could help to power Mazda’s headquarters in Hiroshima and, while this is a relatively small experiment at the moment, it may have big implications. Could this represent the start of a proper circular battery economy?

Ima takvih eksperimenta puno, ali je komplikovano i slabo isplativo pa se ne radi.
 
Biće odlične za kuće sa solarom, ko bude pravio off grid.

Nije to trenutno toliko bitno, jer nema dovoljno ponude da se svi uključe u reciklažu. Kad bude, biće. Tek se pune ulice sa EV, godinama smo ispred nekog trećeg života, jer prelaze mnogo.
 
Zaboravih da napišem, vozio sam kod nas onaj žuti testni Renault 5 pre cirka mesec dana. Pri 100 km/h troši 14.nešto KW/h. Da bi pozadi neko seo normalno, prednje sedište mora da se podiže kako bi stopala stala ispod (putnici napred i pozadi od ~175cm su uspeli da se nameste - da je neko viši sedeo napred sa podignutim sedištem bi već bio blizu plafona).

Super je upravljiv, prilično udoban, ubrzanje nije nešto impresivno sa tih 150 ks što na tu težinu i nije čudno, ali zadovoljava sve potrebe.

Na ulici se ljudi baš okreću za njim, i ta žuta boja ga prilično ističe.

Brat blizanac A290 koji sam ranije probao je oštriji na volanu, ubrzava za klasu bolje ali je i tvrđi zbog nazovi sportskog ogibljenja. Cenu A290 ne komentarišem, kapiram da će kod nas da deru pošto A110s planiraju da plasiraju za "skoro 100k" a u Nemačkoj je ~ 20k manje.

Petica nema ono fensi dugme na volanu sa A290 koje daje maksimalnu snagu za npr preticanje.
 
Vrh Dno