Mene najviše brinu deca čije je poznavanje saobraćaja 0. Pre neki dan autom stižem klinca na trotinetu koji je vozio desnom stranom kolovoza (nema trotoara) i koji je prilikom nailaska na pešački odlučio da pređe na kontra stranu ulice skrenuvši naglo u levo. Srećom, pa sam vozio 30, jer bih ga u suprotnom verovatno udario i to baš na pešačkom.Motocikli i bicikli se provlace na semaforima,postoji sansa za grebanje.Trotinet nije registrovan,nema osiguranje,tako da je isto kao biciklista da napravi stetu.Ili ciganska zaprega.
Trotinet ovim postaje registrovan ali nema osiguranje.Motocikli i bicikli se provlace na semaforima,postoji sansa za grebanje.Trotinet nije registrovan,nema osiguranje,tako da je isto kao biciklista da napravi stetu.Ili ciganska zaprega.
Da li si siguran? Koliko ja vidim, samo za trotinete, tj. laka električna vozila, u članu 92a stoji kuda su obavezni da se kreću. Bicikl se u tom članu ne pominje. Za bickle u zakonu stoji da mogu da se kreću kolovozom i biciklističkom stazom, ali ne i da moraju.Biciklima nije dozvoljeno da idu trotoarom, ali ih niko ne kažnjava.
clan 40 zobs, odnsosno kaznena odredba clan 334. tacka 7.Da li si siguran? Koliko ja vidim, samo za trotinete, tj. laka električna vozila, u članu 92a stoji kuda su obavezni da se kreću. Bicikl se u tom članu ne pominje. Za bickle u zakonu stoji da mogu da se kreću kolovozom i biciklističkom stazom, ali ne i da moraju.
bilo je dozvoljeno zakonom iz 80ti proslog veka, a u zadnja dva zakona nijeU članu 40 piše da bicikl sme da koristi kolovoz. Nasuprot tome, u članu 92a piše da je trotinet obavezan da se kreće biciklističkom stazom ili kolovozom. Koliko sam video, nigde u zakonu ne piše kuda je bicikl obavezan da se kreće, nego samo kuda sme.
Nisam pravnik, ali ako u istom zakonu postoje stvari koje možeš i stvari koje moraš, onda mi je logično da "možeš" znači da ti je dozvoljeno i to i još nešto drugo, dok "moraš" znači da ti je dozvoljeno samo to i ništa drugo.
Nemoj ovo da shvatiš kao raspravu sa tobom, pošto zaista nije, nego pokušavam da se snađem u zakonu koji ispada sve gluplje napisan što se čovek više udubljuje u njegabilo je dozvoljeno zakonom iz 80ti proslog veka, a u zadnja dva zakona nije
Ja mislim da uvek treba prvo gledati sebe i sopstvenu sigurnost i interes, pa tek posle zakone i kazne.
Izražavanje nezadovoljstva nije konstruktivna rasprava na forumu, zatrpava se tema bespotrebno i korisni postovi padaju u zapećak. Zna de gde se protestuje.Prva i treća rečenica - slažem se potpuno. Ova u sredini, šta bi trebalo da znači? Nije svako izražavanje neslaganja "spamovanje kuknjavom". Jel dozvoljeno i poželjno samo pevati hvalospeve? I kako niko nikoga ne tera ni na šta, kad te uredba direktno tera da registruješ trotinet
Tako je. U moje doba, u osmom razredu osnovne škole, na predmetu Osnove Tehničkog Obrazovanja (aka OTO), se radio test o poznavanju saobraćaja. Ko je imao više od određenog broja bodova, mogao je u MUP-u da dobije Potvrdu o poznavanju saobraćajnih propisa (aka PSP, ili kako su je kod nas zvali "kereća dozvola"). APN 6 je bio pokriven njom, kao i Pony Express, Jave i slični bicikli sa pomoćnim motorom. BTW, mi smo na OTO-u čak i učili da vozimo Tomos Automatik. Imali smo jedan školski i vozili ga na saobraćajnom poligonu u dvorištu škole. Svi - i dečaci i devojčice, redom.... Nekada si u osmom razredu osnovne ili nakon završetka osmog razreda, mogao da polažeš za Potvrdu o poznavanju saobraćajnih propisa, ako ne grešim da se tako zvalo. Izvadiš potvrdu u SUP-u i voziš sve do 50 kubika. Što su bili Tomos automatici, onaj moped sa pedalama za koji ne znam da li je bio Tomos, motokultivator, za APN baš i ne mogu da se setim. Onda one male honde, yamahe (minijature velikih) što su dovozili gastrbajteri ako su do 50 kubika...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari