nsvladimir
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 04.03.2013
- Poruke
- 952
- Poena
- 195
Registrovanje kao i motocikl ili kazna ako ne registruješ da si mogao deset registracija napraviti.
Meni ovo više liči na to da upravo državi ne odgovara kada ne kupuješ benzin ili kada se ne voziš gradskim prevozom.Vozač od 90kg kada naleti trotinetom sa 25km/h na dete nije baš bez posledica. Meni ne smeta da smo svi registrovani i podsvesno više pazimo šta radimo na trotinetu. A i informacioni sistem i ljudi koji ga održavaju i proveravaju dokumentaciju na "tehničkom" moraju od nečega da žive. Mislim, može država da preuzme na sebe te troškove kako bi nas stimulisala da se vozimo na struju i smanjujemo gužve u saobraćaju i zagađenje i rasteretimo javni prevoz u špicu, ali to je viša tema za mene.
Ja sam se sutra zakazao.Otisao sam u zakazani termin. Pregledali su dokumentaciju u kancelariji. Prihvaitli su odstampani manual sa interneta bez prigovora (Xiaomi Mi 1S ako nekome treba). Za par min je radnik slikao tortinet u radionici i prevrtao ga i gledao kod baterije nesto, kao da je velika nalepnica sa podacima. Zatim je nalepio nalepncu za Laka Elektricna Vozila sa leve strane trotineta, i na njoj su iznos snage u kw i maksimalna brzina i neki broj dvocifreni sto ne znam sta je. I na kraju placanje usluge i sve se zavrsi za manje od 15 min.
Mislim da jeste , ali ima slobodnih termina pre podne, imas broj telefona na https://amss-cmv.co.rs/kontakti/Da li je zakazivanje obaveza?
Ja ne vidim razliku između toga kada na dete naleti vozač trotineta od 90kg brzinom od 25km/h i kada to isto uradi vozač bicikla, klasičnog ili električnog, koji ima istu kilažu i vozi istom brzinom. Isto tako, ne vidim zašto bi vozači trotineta morali po zakonu da nose kacigu, a biciklisti ne moraju, niti zašto trotineti ne smeju da se voze trotoarom, a bicikli smeju. Konkretno, što se brzine tiče, mene na ravnom, kada vozim maksimalnih 25 km/h, biciklisti redovno pretiču.Vozač od 90kg kada naleti trotinetom sa 25km/h na dete nije baš bez posledica. Meni ne smeta da smo svi registrovani i podsvesno više pazimo šta radimo na trotinetu. A i informacioni sistem i ljudi koji ga održavaju i proveravaju dokumentaciju na "tehničkom" moraju od nečega da žive. Mislim, može država da preuzme na sebe te troškove kako bi nas stimulisala da se vozimo na struju i smanjujemo gužve u saobraćaju i zagađenje i rasteretimo javni prevoz u špicu, ali to je viša tema za mene.
Mene kao početnika je iskreno strah u saobraćaju - ne vozim bajs i malo sam nesiguran u držanju pravca pa vozim oprezno. I sad ja tako s kacigom lagano gledam da ne napravim neko sr*nje a oko mene zuje klinci na bajsevima duplo brže od mene, dolazi mi u susret dečko isto tako brzo, samo s obije ruke drži i pika telefon, i ne gleda naprijed... Baš mi nije jasno tovarenje vozača trotineta.Konkretno, što se brzine tiče, mene na ravnom, kada vozim maksimalnih 25 km/h, biciklisti redovno pretiču.
Član 40
Za kretanje bicikla i lakog električnog vozila po pešačko-biciklističkoj stazi shodno se primenjuju odredbe ovog zakona o kretanju po biciklističkoj stazi, pri čemu vozač bicikla i lakog električnog vozila ne sme da se kreće brzinom većom od 10 km/h i dužan je da postupa sa naročitom opreznošću prema pešacima, tako da ne ometa kretanje, odnosno ne ugrožava bezbednost pešaka.
Član 89
Vozač bicikla ne sme da se kreće biciklističkom stazom brzinom većom od 35 km/h.
35kmh je biciklisticka, a 10kmh pesacko biciklisticka. Svaka staza ima svoj saobracajni znak.Zanimljivo je da u zakonu piše različito ograničenje za bicikle za kretanje po biciklističkoj stazi.
Polisa obaveznog osiguranja pokriva štetu trećim licima.Ostaje još samo da rešimo pitanje polise osiguranja od odgovornosti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari