Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Mozda su prestali da daju uz nov trotinet.Do Xiaomi 3 svi su imali adapter za gume.Prvi modeli su dobijali i rezervnu gumu.
Uz Xiaomi 4 ne dolazi rezervna guma ni adapter. Na kraju sam napumpao gume kod drugara koji ima kompresor. Pokušavao sam da nađem na netu koji je tip ventila na gumi, ali nisam našao nigde. Verovatno ću kupiti onaj Xiaomi kompresor, na Aliju ima da se nađe za nekih 35-36 dolara.
 
Da napišem prve utiske o Xiaomi Scooter 4, posle nekih sedamdesetak pređenih kilometara.
Udobnost vožnje mi je ok, osećaju se, naravno, džombe i neravnine, ali za mene je podnošljivo. Kad uporedim prethodni Lenovo M2 sa 8.5" honeycomb gumama i zadnjim amortizerom, i ovaj sa 10" tubeless gumama bez amortizera, mislim da je Xiaomi ipak nešto udobniji za vožnju.
Domet je ok za mene. Nisam imao ni potrebu ni želju da testiram koliko može da pređe pre nego što se skroz isprazni baterija, ali mi se čini da mu je domet nekih12-13 kilometara po onoj hladnoći od par stepeni iznad nule, koliko je bilo pre nedelju-dve, i možda nekih 20 kilometara po ovom vremenu od desetak stepeni. To je uz, otprilike, trećinu puta uzbrdo, i polovinu puta sa upaljenim svetlom, a ja sam definitivno teži od prosečnog Kineza.
Svetlo je dobro, jače nego na M2 i bolje pozicionirano.

Nemam nikakve velike zamerke, ali ima par sitnijih stvari koje bi mogle da budu bolje.
Meni bi više odgovaralo da su ručke malo šire.
Zvonce je tiho.
Nervira me što, prilikom polaska od nule, ako slučajno pritisnem gas do kraja, nema nikakve reakcije motora. Pretpostavljam da je to napravljeno zbog bezbednosti, da ne pojuri skuter pre nego što sitgneš da staneš na njega, ali bi bilo bolje da su napravili da u tim situacijama ne može da dobije naglo ubrzanje, umesto što ne ubrza uopšte.
Takođe, prednja elektronska kočnica je jako agresivna kad je baterija puna, čak i kad je nameštena na najniži nivo regenerativnog kočenja. Čim se malo pritisne kočnica, prednji točak koči maltene u mestu. Kad nivo baterije malo padne, ovo se ne dešava i kočenje je onako kako bi se i očekivalo u odnosu na to koliko jako pritisnem kočnicu.

Xiaomi aplikacija je đubre. Ne znam ni sam koliko sam puta pokušavao da povežem skuter i nikako nije mogla da ga pronađe, iako telefon, van aplikacije, prepoznaje skuter. Resetovao sam skuter sto puta, brisao i opet instalirao aplikaciju i na kraju se nekako povezao, nemam pojma kako, ni šta je napravilo razliku.
U aplikaciji nema cruise control opcije, što nije strašno, ali je malo bez veze.

Onaj otpor prilikom guranja skutera o kome je @jaksa pričao sam primetio samo jednom i meni je delovalo kao kad je uključena cruise control opcija, a pokušaš da ga guraš brže od toga (što je ironično, pošto cruise control opcije nema). Posle se više nije dešavalo.
Da pomenem i da je Xiaomi lanac za skuter ok, mada je preskup ako se kupuje po punoj ceni
 
-Te sve primedbe sto si naveo su resene u kuvanom romu za mi2 pro, al on nema velike tubeles gume, a mi 4 ne moze da se hakuje. Pick your poision :)
-Nesto mi je jako mali domet baterije!? (verovatno zbog dela uzbrdo)
-xiaomi aplikacija je veliki bloatware, ja imam srecu pa 3rd party manji programi mogu da se konektuju na mi2 pro, al mislim da ne bi radili sa mi4
 
Poslednja izmena:
Meni domet nije toliko bitan, pošto trotinet koristim skoro isključivo za vožnju do posla i nazad, što je nekih 7 kilometara ukupno. Uglavnom ga punim kad baterija bude oko nekih tridesetak procenata, pošto sam na nekoliko mesta našao da je optimalno da baterija bude na nivou 30-80 procenata zbog trajanja.

Za 35000, koliko je koštao na sniženju, ne verujem da može da se nađe bilo šta što je uporedivog kvaliteta. Sad, da li ga vredi kupiti po punoj ceni, ili je bolje tražiti nešto drugo, ne znam...
 
zaboravio reci uske rucke su manja udobnost voznje, ali su i prednost kod nosenja u malom liftu ili stavljanja ispod stola ili u gepek od auta
 
Ako stave veci korman bice jos manje upravljiv i jos vise nestabilan.
 
da al mozes voziti sa jednom rukom :)
 
Stojanje na trotinetu i vožnja jednom rukom ne idu zajedno, bez obzira na širinu upravljača.
 
Trebas da skrenes i po nekom tamo zakonu bi trebao podici ruku i pokazati pravac skretanja, a, ne možeš.
 
Koliko sam ja čitao zakon - trotinetima tj. lakim električnim vozilima je eksplicitno zabranjeno upravljanje jednom rukom. Dakle vozač trotineta mora u svakom trenutku da ima obe ruke na upravljaču.

Edit: moja greška, ponovo pročitao. Ne sme da pušta upravljač ali to ne znači da mora da drži sa obe ruke.
 
Poslednja izmena:
Australijska verzija mi 4 scootera može da ima pokazivače pravca u ručkama. Odlično.
 
Uz Xiaomi 4 ne dolazi rezervna guma ni adapter. Na kraju sam napumpao gume kod drugara koji ima kompresor. Pokušavao sam da nađem na netu koji je tip ventila na gumi, ali nisam našao nigde. Verovatno ću kupiti onaj Xiaomi kompresor, na Aliju ima da se nađe za nekih 35-36 dolara.
Ja sam samo pošao do biciklističke radnje/servisa u blizini, bukvalno je isti ventil kao za bicikl, napumpao je bez ikakvog adaptera.

Mogu i ja da dam iskustvo, s tim što ja nikad u životu nisam vozio ni bicikl ni trotinet, pa učim od nule. :D Danas sam prvi put vozio po parku da vježbam "među ljudima", pošto mi je sa 190cm i 90tak kila malo problem držanje pravca i ravnoteža, ali relativno brzo se navikavam. Primijetio sam pomenuti problem s nedostatkom "gasa" pri pokretanju, nije mi najjasnije koja je logika ali kad krene onda ide fino. Zasad nemam na šta da se požalim, sve je kao što sam očekivao, i za moje potrebe (kraće vožnje po ravnom u Novom Sadu, do radnje i slično) biće odličan.
 
Prosto...
Veća poluga, visoko težište a točak i dalje mali
 
Ja cenim da je bolje da bude sirine ramena. Ali mi odgovaraju i uze zbog razloga mobilnosti skutera koje sam naveo u postu 1777.
 
Australijska verzija mi 4 scootera može da ima pokazivače pravca u ručkama. Odlično.
Meni je to na papiru delovalo super. Bilo bi lepo da ih imaju i verzije za naše tržište, mada ne znam koliko je praktično u vožnji, i koliko svi oko tebe uopšte primećuju kad ih uključiš.
Koliko sam gledao, svi noviji Segway modeli koji se prodaju kod nas imaju tu opciju.
 
Na ulicama sam video više trotineta sa migavcima. Ili stalno vidjam istog, u različitim delovima Zemuna :)
Mada, ima ovde u kraju neki klinci, dvojica trojica, svetle kao novogodisnje jelke dok se voze. Bukvalno imaju neke bljestece bele sijalice po celom profilu trotineta, sa svih strana. Tako da su migavci verovatno after market.
 
Večeras sam video dvojicu RGB klinaca na trotinetu, šljašte kao gaming tastatura :)
A među svim tim sijalicama, nemaju, ili nisu uključili, klasično svetlo.
 
Večeras sam video dvojicu RGB klinaca na trotinetu, šljašte kao gaming tastatura :)
A među svim tim sijalicama, nemaju, ili nisu uključili, klasično svetlo.
Sigurno su to djeca onih likova što su se ložili (2000tih) na providna pleksiglas pc kučišta i mali milion led svijetala, ventilatora unutar kućišta.
 
Ako neko kojim slucajem ima Apriliu Esrz ili planira da kupi ovaj Scooter neka mi se javi, imam par pitanja
 
I dalje 90% ljudi ne nosi kacigu na trotinetima. Il to zakon arbitraran ili se ljudi rukovode onim "ma nece mene pandur"? Ne razumem. Pitam jer iz tog razloga sam preskocio kupovinu trotineta jer ne volim da nosim kacige
 
I ja sam moje trotinete rasprodao kad je dolazio novi zakon.Ubio mi je svako uzivanje.
 
+1
Samo sto jos nisam prodao. Čekam ne znam ni ja sta. Kacigu ne nosim na bajku niti cu na trotiju.
 
Ja zimi nosim full face kacigu za motor dok vozim trotinet. Dođe i komfornije po sinuse.
 
Nazad
Vrh Dno