Da napišem prve utiske o Xiaomi Scooter 4, posle nekih sedamdesetak pređenih kilometara.
Udobnost vožnje mi je ok, osećaju se, naravno, džombe i neravnine, ali za mene je podnošljivo. Kad uporedim prethodni Lenovo M2 sa 8.5" honeycomb gumama i zadnjim amortizerom, i ovaj sa 10" tubeless gumama bez amortizera, mislim da je Xiaomi ipak nešto udobniji za vožnju.
Domet je ok za mene. Nisam imao ni potrebu ni želju da testiram koliko može da pređe pre nego što se skroz isprazni baterija, ali mi se čini da mu je domet nekih12-13 kilometara po onoj hladnoći od par stepeni iznad nule, koliko je bilo pre nedelju-dve, i možda nekih 20 kilometara po ovom vremenu od desetak stepeni. To je uz, otprilike, trećinu puta uzbrdo, i polovinu puta sa upaljenim svetlom, a ja sam definitivno teži od prosečnog Kineza.
Svetlo je dobro, jače nego na M2 i bolje pozicionirano.
Nemam nikakve velike zamerke, ali ima par sitnijih stvari koje bi mogle da budu bolje.
Meni bi više odgovaralo da su ručke malo šire.
Zvonce je tiho.
Nervira me što, prilikom polaska od nule, ako slučajno pritisnem gas do kraja, nema nikakve reakcije motora. Pretpostavljam da je to napravljeno zbog bezbednosti, da ne pojuri skuter pre nego što sitgneš da staneš na njega, ali bi bilo bolje da su napravili da u tim situacijama ne može da dobije naglo ubrzanje, umesto što ne ubrza uopšte.
Takođe, prednja elektronska kočnica je jako agresivna kad je baterija puna, čak i kad je nameštena na najniži nivo regenerativnog kočenja. Čim se malo pritisne kočnica, prednji točak koči maltene u mestu. Kad nivo baterije malo padne, ovo se ne dešava i kočenje je onako kako bi se i očekivalo u odnosu na to koliko jako pritisnem kočnicu.
Xiaomi aplikacija je đubre. Ne znam ni sam koliko sam puta pokušavao da povežem skuter i nikako nije mogla da ga pronađe, iako telefon, van aplikacije, prepoznaje skuter. Resetovao sam skuter sto puta, brisao i opet instalirao aplikaciju i na kraju se nekako povezao, nemam pojma kako, ni šta je napravilo razliku.
U aplikaciji nema cruise control opcije, što nije strašno, ali je malo bez veze.
Onaj otpor prilikom guranja skutera o kome je
@jaksa pričao sam primetio samo jednom i meni je delovalo kao kad je uključena cruise control opcija, a pokušaš da ga guraš brže od toga (što je ironično, pošto cruise control opcije nema). Posle se više nije dešavalo.
Da pomenem i da je Xiaomi lanac za skuter ok, mada je preskup ako se kupuje po punoj ceni