Šta je novo?

Električni bicikli i električni skuteri tema

Segway je u vlasništvu Ninebota, u kojem Xiaomi ima najveći udio. Ninebot proizvodi veliki dio Xiaomi modela, a Segway nije daleko od toga, ako već ne pravi nešto.
 
Zdravo, resih da uzmem trotinet posto je u gradu iz dana u dan sve nepodnosljivije ici kolima a svakako preferiram da ne vozim kola za krace relacije.

Zanimalo me je kako ih zakljucavate i cuvate od kradje? Razmisljam kad bih isao do radnje ili do narodne baste gde bi ostao napolju, kako spreciti nekog da ga samo odnese?
Bajs znam, kroz tocak i oko necega, ali gde provuci lanac kod trotineta? :D

A druga stvar neka preporuka. U Pancevu sam, najduza voznja bi bila tipa 4km verovatno u jednom pravcu. Gledao sam Mi pro 2 ili 4 pro, deluju kao previse za ono sto mi treba ali sto da ne, bolje da ima nego da nema.
nesto drugo u tom cenovnom rangu ili jeftinije a da je isto ok?
ja ovako zakljucavam:
Post in thread 'Električni bicikli i električni skuteri tema' https://forum.benchmark.rs/threads/električni-bicikli-i-električni-skuteri-tema.396870/post-7039656

mi2pro moze da se moduje, pa da ide jace, a mi 4 ne moze. To je vazno pri uzbrdici,posto bez modovanja nema dovoljno snage.
Mi 2pro je manji od mi 4 pa lakse stane u lift ili gepek od auta.
Mi 4 ima tubeles 10"gume, a na mi2 pro su obicne plasticne 8" gde zadnja guma hoce da se probusi odnosno pojede iznutra, a nije uopste jednostavno menjanje.

Ja bi svakom pre predlozio električni bicikli sa bosh power line motorom pre trotineta, jedino ko nema gde da ga drzi.
 
To je to. Ja zujim po NS, nema uzbrdice. Nemam kola, a lift je velik. Nemam gdje da držim bicikl, a da imam, tu bi supruga držala svoj. Zato je Black Friday bio presudan da uzmem Mi 4.
 
Segway je u vlasništvu Ninebota, u kojem Xiaomi ima najveći udio. Ninebot proizvodi veliki dio Xiaomi modela, a Segway nije daleko od toga, ako već ne pravi nešto.
na brzinu koliko sam video, segway pri registraciji može da se odmah otključa na 36kmh, posle ne znam da li može, nisam previše gledao
pretpostavljam da je ok jer proizvode te stvarčice za prevoz već 30 godina, ali otkud znam.
ja ovako zakljucavam:
Post in thread 'Električni bicikli i električni skuteri tema' https://forum.benchmark.rs/threads/električni-bicikli-i-električni-skuteri-tema.396870/post-7039656

mi2pro moze da se moduje, pa da ide jace, a mi 4 ne moze. To je vazno pri uzbrdici,posto bez modovanja nema dovoljno snage.
Mi 2pro je manji od mi 4 pa lakse stane u lift ili gepek od auta.
Mi 4 ima tubeles 10"gume, a na mi2 pro su obicne plasticne 8" gde zadnja guma hoce da se probusi odnosno pojede iznutra, a nije uopste jednostavno menjanje.

Ja bi svakom pre predlozio električni bicikli sa bosh power line motorom pre trotineta, jedino ko nema gde da ga drzi.
Da imam gde da stavim bajs, ne bih ni gledao električni.
stoji mi kući kod mojih odličan Polar Mirage pro ali džaba kad nemam gde u stanu i u zgradi da ga držim, tako da moram ovo električno čudo da gledam.

sve mi se čini da ću da uzmem 4 lite dok je na akciji, pa ako valja, uzimam drugi. ako ne, pazarim mi2 pro ili 4 pro a žena će preuzeti lite 😁
 
Ko... šiša mountain bikere? :D
 
Posle duzeg gledanja, cini mi se da je izbor pao na SEGWAY Ninebot KickScooter F2 Pro.
Ima prednji amortizer, moze da se otkljuca 32 ili 36kmh prilikom registracije na aplikaciji gde se samo promeni slovo u serijskom broju.

Cena jeste malo jaca ali mislim da je bolja opcija nego Xiaomi 4 pro.

Odustao sam od ovih jeftinijih, konkretno 4 lite, jer pretpostavljam da cu traziti odmah nesto brze plus ce me smoriti da ga punim svaka tri dana :D
Ako imate jos neke preporuke, pucajte, ali ta cena koliko F2 pro kosta je max sto bih isao.
 
Posle duzeg gledanja, cini mi se da je izbor pao na SEGWAY Ninebot KickScooter F2 Pro.
Ima prednji amortizer, moze da se otkljuca 32 ili 36kmh prilikom registracije na aplikaciji gde se samo promeni slovo u serijskom broju.

Cena jeste malo jaca ali mislim da je bolja opcija nego Xiaomi 4 pro.

Odustao sam od ovih jeftinijih, konkretno 4 lite, jer pretpostavljam da cu traziti odmah nesto brze plus ce me smoriti da ga punim svaka tri dana :D
Ako imate jos neke preporuke, pucajte, ali ta cena koliko F2 pro kosta je max sto bih isao.
Moja filozofija: ja ga ne bih otključavao. Zadržiš mentalnu granicu u glavi plus ti duže traje baterija. Ako ne otključaš od 55km nominalnih računaj da ćeš realno imati oko 33-34km na punom gasu.

F2 Pro je svakako dobar izbor.
 
Moja filozofija: ja ga ne bih otključavao. Zadržiš mentalnu granicu u glavi plus ti duže traje baterija. Ako ne otključaš od 55km nominalnih računaj da ćeš realno imati oko 33-34km na punom gasu.

F2 Pro je svakako dobar izbor.
Ni ja nisam za brze. Vozio sam caletov kineski elektricni bajs 20, 20 i kusur, i to je vise nego dovoljno, nego me nervira sto ako ga pri registraciji ne otkljucas odnosno ne promenis serijski, posle neces moci. Pa bih verovatno samo zbog toga otkljucao odmah, ali ne verujem da bih jurio toliko.
Ja bi sacekao sa kupovinom da vidim kako ce icu nalepnice u aprilu sto uvode
Ma boli me uvo i za njih i za nalepnice. Nema ih previse po gradu, love uglavnom nocu sa alkotestovima a bas nisam dugo cuo i video da su maltretirali ljude tek tako.
A i da ne znam koliko kosta nalepnica, opet ce me verovatno jeftinije izaci to i bice mi i brze i efikasnije nego kolima da se mlatim za 3-4km.
 
Otkljucava se softverski.
Domet koji pise verovatno ne odgovara stvarnosti.Zapravo sigurno ne odgovara.Tih 55km dometa ,xm?
Segway samo promenom drzave u Xiaomiflasheru na USA dobijas brzinu 30km/h.To vec nije lose.
 
Ni ja nisam za brze. Vozio sam caletov kineski elektricni bajs 20, 20 i kusur, i to je vise nego dovoljno, nego me nervira sto ako ga pri registraciji ne otkljucas odnosno ne promenis serijski, posle neces moci. Pa bih verovatno samo zbog toga otkljucao odmah, ali ne verujem da bih jurio toliko.
Generalno trotinet se vozi na pun gas. Nije baš jednostavno stalno u vožnji držati "pola gasa" jer je takva ručica za gas bar kod segway/xiaomi. Ne kažem da ne može ali ja skoro uvek jednostavno stisnem gas do kraja. Eventualno da otključaš pa onda da staviš u D mod ali onda gubiš obrtni moment.
 
Sve osim punog gasa ,nije to .Tempomat mozes da ukljucis na pola,ali nije interesantno.
 
Nemojte da ložite čoveka. Svako treba vozi u skladu sa svojim sposobnostima. Padovi sa trotineta mogu da imaju za posledice ozbiljne povrede.
Bez obzira na godine, previše brzo se ljudi opuste. Puste ruku ili umesto da drže volan oni naslone ruke na njega, prva neravnina na putu ide trotinet na oglase, šta mi je ovo treblo...
 
Ja recimo ne vozim bicikl. Nisam nikad imao kao klinac u Podgorici, sad u NS sam probao da naučim kao odrasla osoba i - ne šalim se - pao i slomio ruku. Trotinet mi je i ovako limitiran puna kapa što se tiče brzine i snage.
 
El.trotinet je fina igracka,ali su poceli da komplikuju.
jeste "igracka" ali isto mozes ozb da se povredis ako ne vodis racuna...
ali da komplikuju, to si 1000% u pravu.
Umesto da nas stimulisu da ne koristimo auto, oni sve suprotno

Sad i razmisljam da prodam Segway zbog svega
 
Vozim i motocikl i auto,koji su isto opasni.Mora da se pazi.
 
Auto tesko moze da se poredi sa motorima i trotinetima. Ove druge nazivam donorima. Znam da ako bi me sin ikad pitao da mu kupim trotinet ili motor, sledio bi reset.
 
Nemojte da ložite čoveka. Svako treba vozi u skladu sa svojim sposobnostima. Padovi sa trotineta mogu da imaju za posledice ozbiljne povrede.
Bez obzira na godine, previše brzo se ljudi opuste. Puste ruku ili umesto da drže volan oni naslone ruke na njega, prva neravnina na putu ide trotinet na oglase, šta mi je ovo treblo...
Zato sam i sugerisao da ne otključava trotinet. Zbog činjenice da se trotinet uvek vozi pod punim gasom i da je lomljava na 35km/h mnogo gora nego lomljava na 25km/h.
 
Kad se vec priča o opasnostima trotineta, hteo bi da dodam jednu stvar koja se odnosi na starije:
Nije preporučljivo za ljude koji imaju problema sa kolenima. Posto se stoji sa obe noge i ide preko neravnina dosta opterećenja ide u kolena ili kada se koci ili kada se odguruje nogom uzbrdo.
Za razliku od e-bicikla koji je preporucen za one koji imaju probleme sa kolenima.

Meni je desna noga sjj koleno, a na levo ok, pa je neko polovicno resenje da se oslanjam vise na levu nogu (dobru), a desnom se odgurujem o zemlju kad treba (onda je opterećenje druge noge vece) .
 
Iskreno ja sam u godinama,prosle godine prodao sam oba trotineta.Svaki je isao brze od fabrickog limita.Mene je opustala voznja trotineta,cista relaksacija.Napravio sam jednu gresku,koja me nije uplasila i udaljila od voznje trotineta.Na nekom vlaznom liscu jednog jesenjeg dana sam skliznuo u krivini.Rezultat pocepao trenerku i odrao jaknu.
Uporedjivao sam opasnost :trotinet 30km/h i skuter 100km/h.Slicno je opasno.Mora da se pazi uvek.
 
Uporedjivao sam opasnost :trotinet 30km/h i skuter 100km/h.Slicno je opasno.Mora da se pazi uvek.
Teško da je slično
Sa trotinetom ćeš na 30kmh se totalno polomiti, a sa skuterom ćeš na 100km se 90% ubiti

Brzina pravi štetu a ne prevozno sredstvo.

Jedino je kod trotineta veća verovatnoca padanja zbog visokog i uskog težišta
 
Poslednja izmena:
Trotinet je zbog malih tockova osetljiv na neravnine,ako jednom rukom drzis korman postoji sansa da se otrgne.32-33km/h vec je ozbiljna.
 
Slazem se, najveca verovatnoca je da ces najpre pasti sa trotineta.
 
sad ću ga raspakovati i sklopiti. i ja sam nekako sve više za neotključavanje.

Doduše mislio sam da može da se otključa 32kmh pa da se u aplikaciji limitira do koje max brzine može ili grešim?

Ako može, svakako bih više tu opciju pa ako mi ikad bude trebalo samo da podignem limit. 1000021903.jpg
 
Da se nadovezem na prethodni post, moze da se otkljuca i onda smanji brzina, bar po ovom klipu, sto je super stvar.
 
To možeš uvek da uradiš. Ja sam isto uradio samo da vidim da li može.
 
proterao sam ga večeras malo,na početku mi je i sa 25kmh bilo frka, međutim kilometar posle milina. u povratku sam podigao limit na 32, vozio malo ulicama jer nije bilo nikog, super je bilo.

mnogo dobra stvar, poprilično "udoban" zbog prednjeg amortizera. do 15-20kmh baš lepo ubrzava, još zadnji pogon, kao avionče 😁

super sam zadovoljan, samo što je dosta veći uživo nego što sam mislio, biće problema naći mesto u ostavi.
 
Nazad
Vrh Dno