Šta je novo?

E-uprava Republike Srbije

Izgleda da je nešto do telefona, a šta - nemam pojma. Pošto na svakom Android browseru posle iskakanja ConsentID notifikacije i odobravanja, otvara mi se u browseru stranica "Пажња
Дошло је до грешке током поступка аутентикације. Покушајте поново да се пријавите". Ranije mi radilo normalno, dozvole odobrene... Nema veze, provaliću vremenom šta se desilo.

Покушавам преко телефона, на рачунару ради. Пре два месеца сам узео нови телефон, сигурно је до неких "дозвола" јер ми често тражи дозволу да приступи сликама кад треба да пошаљем неку слику.
Imam isti problem sa novim telefonom(android 15). Aktivirao sam ConsentID i on radi, odobrava mi ulaz na kompu(potvrdim na telefonu), i na mobilnom u nativ browsers. Ali u Chrom ne radi, izbaci sajt grešku:
Пажња
Дошло је до грешке током поступка аутентикације. Покушајте поново да се пријавите.

Chrome ima milion podesavanja, probao sam da menjam neka(većinu) ali bez uspeha. Stari tel sa Chrome 140.0.7339.208 i android 14 radi.
Novi Chrome(koji ne radi) je v. 140.0.7339.207
Nativ browser je miBrowser(Xiaomi)
 
Mada u nekoj ludoj kombinciji na oba telefona i kliktanje na sve strane mi se ulogovao novi telefon. Ali nisam uspeo da repliciram situaciju.
 
Pomirio sam se sa tim da mi samo Mi browser radi (xiaomi), a i ne smeta mi. Bitno je da na telefonu radi.
 
I ja imam problem sa logovanjem preko telefona android 15, Chrome browser i ConsentID aplikacije, izlazi greška: Дошло је до грешке током поступка аутентикације. Покушајте поново да се пријавите.
Ali nekad iz više pokušaja uspem, ne mogu da provalim baš kako ali da podelim šta radim. Prvo obrišem svu istoriju i kolačiće, pa počnem sa logovanjem, kada izađe poruka idem na back na stranicu za prijavu pa refresh nje. I u nekom trenutku nakon vise vraćanja i refresha stranice za prijavu postanem ulogovan. Upravo sada sam hteo da testiram i iz prve se ulogovao posle čišćenja istorije Chrome, tako da u mom slučaju logovanje je otežano ali nije nemoguće.
Sreća je da na Samsung internet aplikaciji radi normalno logovanje za sada.
 
Ne znam za telefone, ali za desktop je mnogo lakse izvuci back up iz CIDa, prebaci se taj fajl na komp i instalira kljuc i nikad vise ne treba da se potvrdjuje preko app, komp sam ponudi kad se loguje sa sertifikatom
 
Ne znam za telefone, ali za desktop je mnogo lakse izvuci back up iz CIDa, prebaci se taj fajl na komp i instalira kljuc i nikad vise ne treba da se potvrdjuje preko app, komp sam ponudi kad se loguje sa sertifikatom
Ovo provereno radi, jedina mana je ako desktop koristi još neko može da uđe u nalog jer posle instalacije ključa više ne traži šifru za logovanje.
 
I ja imam problem sa logovanjem preko telefona android 15, Chrome browser i ConsentID aplikacije, izlazi greška: Дошло је до грешке током поступка аутентикације. Покушајте поново да се пријавите.
Ali nekad iz više pokušaja uspem, ne mogu da provalim baš kako ali da podelim šta radim. Prvo obrišem svu istoriju i kolačiće, pa počnem sa logovanjem, kada izađe poruka idem na back na stranicu za prijavu pa refresh nje. I u nekom trenutku nakon vise vraćanja i refresha stranice za prijavu postanem ulogovan. Upravo sada sam hteo da testiram i iz prve se ulogovao posle čišćenja istorije Chrome, tako da u mom slučaju logovanje je otežano ali nije nemoguće.
Sreća je da na Samsung internet aplikaciji radi normalno logovanje za sada.
To se i meni desilo, refresh i postao sam ulogovan sa visokim nivoom(consentid).
Ali nisam uspeo da ponovim, mada se nisam ni bakto tolko sa brisanjem keša i kolačića(a probao sam i to).
 
Pozdrav svima, na thinkpad x280 pokusavam da namestim elektronsko potpisivanje. Integrisani smart card reader radi, celik radi, eporezi rade. Medjutim NexuAPR mi izbacuje gresku bez obzira koji god dll da selektujem (x64 i x86). TrustEdge je instaliran u Program Files, dakle x64, jer je i procesor x64.

Po defaulti mi NexuAPR ucita x86.dll i sa njim kad kliknem dalje dobijam sledecu gresku:

1760441937603.png


Greska koju dobijam kad rucno izmenim i prebacim na x64.dll je:

1760441986374.png


Pokusavam u Firefoxu, ali sam probao i u Edge-u, sve isto.
Ima li neko ideju?
 
Pod broj jedan,batali Firefox za ove nase servise,koristi Edge. Skini najnoviji Nexus sa sajta pa probaj ponovo. Imas neku stariju verziju.
 
Ovo je verzija koju sam skinuo sa njihovog sajta, zar ne bi trebalo da je tu poslednji build? Napisah iznad da sam probao i u edge-u, iste greske dobijam u oba browsera. Deluje mi kao da je nesto oko toga da l je 32bit ili 64bit, ali ne vidim u cemu je problem. Procesor je x64, trustedge je instaliran u program files, logicno bi mi bilo da automatski ucita x64.dll ali on ucita x86, a ni jedan ni drugi ne rade.

1760442644934.png
 
Проблем код е-управе је јер ни апликације више не раде а радиле су.
 
euprava juče nije radila, danas normalno radi sa PKS sertifikatom
 
Ok, znaci ipak je do mene nesto.
Je l kod jos nekog ko je na x64 arhitekturi trustedge middleware instaliran na defaultnu putanju program files? i da li sa x64 procesorom nexuapr stavljate x64 PKS ili x86?
 
Od jutros e-porezi neće da očitaju sertifikat.
Dva računara, dva čitača, dve lične karte.

Jel znamo da postoji neki problem?
 
Meni radi, Upravo sam se ulogovao.

Doduše, sa poštinim sertifikatom. Tako da je možda do MUP-ovih nešto.
 
Juce nije radilo preko eporezi app, ali ona druga smartbox radi.
 
Danas je radilo sa PKS sertifikatom
 
I dalje nemam mogućnost da se logujem na E-Porezi.

Pokušane kombinacije su W11, W10, W8, internet pristup preko SSB i preko Orion.
Ono što je muka, ne radi ni meni, ni koleginici. Oboje imamo MUP sertifikate. Moj ističe 2028, za njen ne znam.

Danas sam se mojim sertifikatom logovao na LPA, ona je danas svojim sertifikatom koristila Croso.
Upravo sam probao, preko remote desktop, upotrebim svoj sertifikat sa ovog računara, na udaljenom računaru da se logujem na LPA, ali E-porezi neće ni tamo.

Vrti nekoliko sekundi i izbaci da je došlo do greške prilikom čitanja.
1760630414384.png

sad probao,sve radi normalno
sertifikati posta,halcom,mup i consent ID
Kako se sa Consent ID loguješ na e-porezi?

Juce nije radilo preko eporezi app, ali ona druga smartbox radi.
Smartbox nisam do sada koristio. Sad sam je instalirao, ode u tray i izgleda ovako:
1760630578912.png
 
I dalje nemam mogućnost da se logujem na E-Porezi.

Pokušane kombinacije su W11, W10, W8, internet pristup preko SSB i preko Orion.
Ono što je muka, ne radi ni meni, ni koleginici. Oboje imamo MUP sertifikate. Moj ističe 2028, za njen ne znam.

Danas sam se mojim sertifikatom logovao na LPA, ona je danas svojim sertifikatom koristila Croso.
Upravo sam probao, preko remote desktop, upotrebim svoj sertifikat sa ovog računara, na udaljenom računaru da se logujem na LPA, ali E-porezi neće ni tamo.

Vrti nekoliko sekundi i izbaci da je došlo do greške prilikom čitanja.
Pogledajte prilog 509281


Kako se sa Consent ID loguješ na e-porezi?


Smartbox nisam do sada koristio. Sad sam je instalirao, ode u tray i izgleda ovako:
Pogledajte prilog 509283
Za smartbox, on stoji u trayu tako, zatim na portalu biraš logivanje putem smartbox aplikacije, poput logovanja na efakture.

 
Pa piše na sajtu da ima problema zbog update MS Windowsa: https://purs.gov.rs/e-porezi/portal.html
Pozdrav
P.S. Za logovanje sa ConsentID isto ima uputstvo na istom sajtu.
Ne vidim to obaveštenje, ali svakako je juče radilo, a u prethodna 24h bih primetio da je prošao update na svim računarima. Valjda bi se bar resetovali?

Nisam se ranije logovao preko web, pa nisam shvatio da je ono eID zapravo Consent. Zapravo, uopšte nisam video dole te linkove, ispod sivih ikona. Ušla voda u uši, pa ispao glup :)
Instaliraću sutra smart box na računar na kome koristimo E-poreze, pa neka za sada ide tako...
 
Vrh Dno