Šta je novo?

E-uprava Republike Srbije

Ma jasno da mora lično, nego osoba ne živi u Beogradu, a bio je pre mesec dana za LK, kaže na šalteru za vozačke bio haos. Zato pitam da li ima način da se zakaže termin.

@uji nisam razumeo šta si napisao. Ima opcija zakazivanja termina za vozačku ili nema?
 
To nije zakazivanje termina nego podnošenje zahteva za zamenu ;)
 
  • Like
Reagovanja: PJ
Pokušao sam suprugu da registrujem preko portala sa korisničkim imenom i lozinkom, ali mi deluje da ne radi? Podnela je zahtev pre neki dan za ličnu kartu koja je danas istekla, a do sada smo ulazili preko sertifikata lične karte. Pošto je istekla, moram da se registrujem i pristupim kako bih video uplatnicu za plaćanje. Svakako na mejl je stigla potvrda o zakazanom terminu za zameni lične karte, ali sada mi treba info da odradimo plaćanje online. Jel neko probao u skorije vreme da se registruje sa mejl adresom?
 
@iOS hvala ti. Uspeo sam na kraju da provalim šta je bilo i ako na sajtu nije davao obaveštenje, nego te samo vrati na početnu gde opet traži da uneseš podatke. Već je postojao nalog, pa sam išao ,,zaboravi lozinku,, i resetovao istu. Da barem daje obaveštenje da nalog već postoji sa tim korisnikom, nego ništa... Hvala svakako.
 
  • Like
Reagovanja: iOS
Jel ima neko ideju?
Na jednom telefonu "e fakture" i "e porezi" rade,uz verifikaciju sa consent id.
Na drugom ne mogu da se logujem.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250123_190503.jpg
    Screenshot_20250123_190503.jpg
    23.1 KB · Pregleda: 86
@sasha015 browser, rezolucija, mobile/desktop verzija, kombinacija razmih.
 
@Bokan Da li si se prijavljen kao visoki nivoa pouzdanosti ili ne? Možda je to problem, ako si se prijavio samo korisničkim imenom i lozinkom.
 
Ulogujes se sa svojim username i sifrom, nema veze koji si nivo, nadjes produzavanje licne karte i zakazes termin gde treba, posle toga kreiras uplatnicu, ja sam je platio skeniranjem IPS koda koji je na toj uplatnici kad kreiras. OBAVEZNO kopiraj na papir tu kreiranu uplatnicu i priznanicu od banke da si uplatio i to im das kad odes u MUP da produzis.
 
Ulogujes se sa svojim username i sifrom, nema veze koji si nivo, nadjes produzavanje licne karte i zakazes termin gde treba, posle toga kreiras uplatnicu, ja sam je platio skeniranjem IPS koda koji je na toj uplatnici kad kreiras. OBAVEZNO kopiraj na papir tu kreiranu uplatnicu i priznanicu od banke da si uplatio i to im das kad odes u MUP da produzis.
1737990283320.pngovo pise kad kliknem na pokreni uslugu , ne eadi mi esanduce takodje
 
Ja sam odradio dok sam bio ulogovan i idi preko desktopa ili laptopa, nemoj preko mob.. Ides na ovaj link :
Tu popunis podatke, za sta ti treba uplatnica i on ti kreira i na njemu kreira IPS kod. Odstampao sam je na papir i preko mobilne bankovske aplikacije skenirao taj IPS kod i lepo platio. Pojedinim prijateljima su trazili papirnu potvrdu pa obavezno odstampaj na papir i tu uplatnicu i potvrdu od banke koju dobijes posle uplate da si uplatio.
 
Poslednja izmena:
Nema potreba da se stampa uplatnica ako je ovako placeno preko plati generisanje uplatnice. Meni isto trazili u BG za LK to rekoh ako ne nadjete zovite sefa pa da mu pomognem da nadjemo svo troje i eto nadje sluzbenica uplatnicu za 2 sek :) Naravno imao sam uplatnicu iz mBank aplakacije na mobu ako zatreba.
 
Imam sledeci problem:

Supruga je registrovala nalog na eUpravi za svog oca koristeci svoj primarni mail.
Nakon toga je registrovala svoj nalog sa sekundarnim mail-om.

Ona ima pristup na oba mail-a.

1. Da li je moguce da nekako zameni da joj primarni mail bude za sopstveni nalog?
2. Jel ima opcija da obrisu nalog eUprave pa iz pocetka sve da odradi?
 
Je l još nekom pravi problem logovanje preko consentid? Danima neće. Još poništio i ponovo aktivirao ConsentID. A preko lične normalno radi.
 
Je l još nekom pravi problem logovanje preko consentid? Danima neće. Još poništio i ponovo aktivirao ConsentID. A preko lične normalno radi.
Gde pokušavaš da se uloguješ, da li uneseš PIN pa dalje ne ide ili nema notifikacije?
Dešava mi se u poslednje vreme kada pokušam pristup nekom portalu da nema notifikacije a da je zahtev za potvrdu ipak u aplikaciji.
 
Izgleda da je nešto do telefona, a šta - nemam pojma. Pošto na svakom Android browseru posle iskakanja ConsentID notifikacije i odobravanja, otvara mi se u browseru stranica "Пажња
Дошло је до грешке током поступка аутентикације. Покушајте поново да се пријавите". Ranije mi radilo normalno, dozvole odobrene... Nema veze, provaliću vremenom šta se desilo.
 
Moje iskustvo sa njima nije uopste pohvalno, problem sa povlacenjem pogresne adrese prilikom prijave boravista za stranca je prijavljen pocetkom decembra prosle godine i nije jos uvek resen, niti se nazire kad ce sudeci po generickim odgovorima famozne "podrske". U centralnom registru RGZ sve provereno i pisanim putem potvrdjeno i nista, jednostavno se prave mrtvi ili ponavljaju gluposti uz solomonska resenja da mogu prijaviti stranca i odlaskom u lokalnu PU...pa cemu vi onda sluzite...
 
To je nestardan problem sistemu nepropoznatljiv pretpostavljam, ne opravdavam nego onako razmišljam, tu dobra volja nije dovoljna. Srećno sa rešavanjem
 
Da li je neko imao problem da mu apsolutno za svaki termin pokazuje kako je zauzet ? Uopste nemam ponudjena bela polja za zakazivanje. I tako je za bukvalno svaki dan. Pisala sam podrsci ali su mi napisali otprilike zakazite u belim poljima a ona ne postoje.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250204-020719_Chrome.jpg
    Screenshot_20250204-020719_Chrome.jpg
    53.3 KB · Pregleda: 46
Nazad
Vrh Dno