Šta je novo?

E-uprava Republike Srbije

Napravio sam sam sebi problem i to iz neznanja.
Nisam bekapovao ConsentID iz razloga sto nisam znao. Sad me zanima kad odem da preuzmem novi ID, mogu li da ostavim istu email adresu ili moram da otvaram novu?
 
Pojavio mi se problem i potrebna mi je pomoć. Instalirao sam aplikaciju ConsentID preko parametara koje sam dobio u pošti. Kada sam se ulogovao na sajt euprava video sam da stoji da mi je aplikacija aktivna dok kvalifikovan elektronski sertifikat nije aktivan. Uradio sam prijavu i zahtev je trebalo da mi stigne na ConsentID kako bi ga potvrdio. Međutim, meni stiže poruka na mobilni na aplikaciju, ali bukvalno nemam vremena da potvrdim, ne ostavlja proctor za potvrdu ni nekoliko sekundi i onda stoji da je zahtev istekao. Onda sam mislio da deinstaliram aplikaciju i ponovo instaliram što sam i uradio, ali kada unesem parameter piše da ID vec postoji, a i kada sam deinstalirao aplikaciju (i u periodu dok je nisam ponovo aktivirao) na portalu mi je stajalo da mi je ConsentID i dalje aktivan, premda je na mobilnom bila urađena deinstacija.

Možete li da mi date savet koji korak da načinim, kako bih mogao da ovo aktiviram I da funkcioniše?
 
@mladen555
Kao što ti Shaman već reče - turi ga na automaCko vreme i no problemo 😀
 
Napravio sam tati consent ID na svom telefonu za e-agrar, povezao naloge aktivirao sve je lepo radilo. I hteo sam da mu prebacim na njegov aplikaciju ne znajuci da mora login da se bekapuje. Sad ne moze da se prijavi s parametrima koje ima jer pise da postoji korisnik sa tim ID.
Je l moze u posti da dobije nove parametre ili koja je vec procedura?
 
Napravio sam tati consent ID na svom telefonu za e-agrar, povezao naloge aktivirao sve je lepo radilo. I hteo sam da mu prebacim na njegov aplikaciju ne znajuci da mora login da se bekapuje. Sad ne moze da se prijavi s parametrima koje ima jer pise da postoji korisnik sa tim ID.
Je l moze u posti da dobije nove parametre ili koja je vec procedura?
Ako imaš pristup sa sertifikatom uz LK možeš se onda ulogovati i opozvati sertifikate.
Nakon toga napraviš nove i aktiviraš ih preko Consent ID.
Imaš opciju da im pošalješ mejl, pa da umesto tebe opozovu sertifikate.
 
Poslednja izmena:
... ako sam shvatio, još uvek imaš parametre koji rade u svom telefonu.
Teoretski, možeš sa njima da se uloguješ (najviši nivo pristupa), pa dok si tamo generišeš nove parametre i ubaciš u drugi telefon a ovi prestaju da važe.
 
... ako sam shvatio, još uvek imaš parametre koji rade u svom telefonu.
Teoretski, možeš sa njima da se uloguješ (najviši nivo pristupa), pa dok si tamo generišeš nove parametre i ubaciš u drugi telefon a ovi prestaju da važe.
Nemam, u svom telefonu sam se odjavio pre nego sto sam pokusao na njegov da se prijavim. Tako da sam ostao bez pristupa skroz i ne mogu da pristupim tim "visim" opcijama
 
... onda pošta, besplatno je na šalteru za elektronske usluge dobiti nove ConsentID parametre za zadati email, još brže ako već postoji.
To je način da neko preko lične karte potvrdi identitet pre nego što izda parametre.
 
Kada uđem na "еСандуче" piše mi crvenim slovima "Сандуче је онемогућено за приступ".
 
Kada uđem na "еСандуче" piše mi crvenim slovima "Сандуче је онемогућено за приступ".
To i meni piše. I onda mi kažu da pogledam pod eSanduče - arhiva, kao tamo se sve nalazi a uskoro će eSanduče i eSanduče arhiva da budu jedno.

Veoma su im generički odgovori i uopšte ne rešavaju problem, samo copy paste odgovaraju na mejlove.
 
Koliko vidim razlika između prijavljivanje aplikacijom ConsentID i prijavljivanja pomoću elektronskog sertifikata je samo u tome da ako si se prijavio preko elektronskog sertifikata možeš onda sam sebi da izdaješ parametre za prijavljivanje pomoću aplikacije ConsentID.
"Он може самостално да постави лозинку и тако омогући себи пријаву корисничким именом и лозинком, изда себи параметре за активацију мобилне апликације ConsentID, као и да себи изда квалификовани електронски сертификат у клауду и електронски потписује документа."
 
Koliko vidim razlika između prijavljivanje aplikacijom ConsentID i prijavljivanja pomoću elektronskog sertifikata je samo u tome da ako si se prijavio preko elektronskog sertifikata možeš onda sam sebi da izdaješ parametre za prijavljivanje pomoću aplikacije ConsentID.
"Он може самостално да постави лозинку и тако омогући себи пријаву корисничким именом и лозинком, изда себи параметре за активацију мобилне апликације ConsentID, као и да себи изда квалификовани електронски сертификат у клауду и електронски потписује документа."
Ovo je citat sa sajta, ili odgovor podrške emailom?
 
Citat sa sajta. Nemam kvalifikovani el. sertifikat pa da probam.
 
Rezervisao sam termin za maloletnog sina za pasoš ali nije mi ponudio da mi generiše uplatnicu, pa sam otišao na e-plati i tu platio online. Stavio sam moje ime pa u zagradi njegovo pa prezime. JMBG upisao njegov. Da li je to dobro ili sam trebao samo njegovo ime? Ili sam bacio 3600+110 provizije?
 
Ne znam, mislim da si morao detetovo (samo logikom, stvarno ne znam). Mada ako si JMBG i slične stvari rešio dobro, poziv na broj i to, moguće da će proći. Ali svakako možeš otići u Trezor da ti vrate pare naknadno, a da ti oni u supu izgenerišu ako ne bude dobro, pa plati opet. Možda će neko dati bolje informacije, ali bitno je da možeš vratiti novac.
 
Ako ti budu pravili problem, traži da napišeš izjavu gde ćeš navesti da si "greškom" uplatio na svoje ime i da tu uplatu nećeš iskoristiti za sebe kasnije nego samo sada za klinca, tako nekako, reći će ti ženska na šalteru tačno šta kako (meni su pravili "problem" za klinca prošle godine jer je na uplatnici bio moj matični a njegovo ime, međutim sve završeno sa tom izjavom).

Ako ne, onda ovo što je @dzokar napisao za povrat novca pa ispočetka :)
 
Ako ti budu pravili problem, traži da napišeš izjavu gde ćeš navesti da si "greškom" uplatio na svoje ime i da tu uplatu nećeš iskoristiti za sebe kasnije nego samo sada za klinca, tako nekako, reći će ti ženska na šalteru tačno šta kako (meni su pravili "problem" za klinca prošle godine jer je na uplatnici bio moj matični a njegovo ime, međutim sve završeno sa tom izjavom).

Ako ne, onda ovo što je @dzokar napisao za povrat novca pa ispočetka :)
Kapiram da je tvoj matični kod tebe pravio problem, verujem da će ovo da bude ok, a i ako ne bude platiću ponovo pa ću u trezor po povrat. A ja uvek ali uvek čokoladu od 100gr stavim u fasciklu kad god mi trebaju njihove usluge, odjava auta, drugi auto, nove tablice... jer znam da ako sam naišao kad joj je PMS onda mogu sve tačno da popunim i vratiće me. Javljam u aprilu. Hvala drugari
 
Ne mora ni da se ide u Trezor za reklamaciju, pusti se samo mejl sa slikanom uplatnicom i brojem računa na adresu [email protected] i oni izvrše povrat sredstava na navedeni račun.
 
Rezervisao sam termin za maloletnog sina za pasoš ali nije mi ponudio da mi generiše uplatnicu, pa sam otišao na e-plati i tu platio online. Stavio sam moje ime pa u zagradi njegovo pa prezime. JMBG upisao njegov. Da li je to dobro ili sam trebao samo njegovo ime? Ili sam bacio 3600+110 provizije?

Iz ličnog iskustva, važno je da je odgovarajući JMBG broj upisan na uplatnici 😃
 
Tačno, moguće da će da prihvate ako si stavio dobar JMBG.

Ako ne, imao sam istu situaciju pre neki dan pa ću napisati svoje iskustvo. Dakle, hteo sam pasoš za dete, a platio sam sa svojim imenom i jmbg-om jer sam išao logikom jer nema instrukcija.
Ali kakva glupost, termin zakazuješ na sebe a ne možeš da platiš sa svog imena. A uputstva nigde.

Mup šalteruša tvrdi da ima negde navedena informacija da se uplata vrši na dete, ali sumnjam, ako i ima skrivena je, tako da sam morao ponovo da platim na šalteru a za ovo da se borim da mi vrate.
Elem, u mom slučaju je prošlo više od dva dana od pogrešne uplate do kad sam otišao na šalter, tako da su pare već bile podeljene i otišle dalje na dve destinacije. Bio sam platio preko svog e-bankinga običnom elektronskom uplatom, ne preko eUprave da bih izbegao proviziju, ali svejedno.

Zainatio sam se kad sam počeo da tražim proceduru da to ipak vratim - mesto radnje je NS a golgota koju sam prošao je sledeća:

Prvo sam zvao Trezor gde su mi rekli da napišem mail na [email protected] sa opisom situacije, uplatnicom u pdf-u i kontakt podacima, ali ako je prošlo više od dan-dva najverovatnije da su sredstva otišla, 3000 Zavodu za izradu novčanica a 600 MUP-u, pa ću verovatno morati za početak da odem u MUP na šalter i tražim tu potvrdu o pogrešnoj uplati u dva primerka.
Tako je i bilo ali prvo su me prošetali od Sremske gde sam predao za pasoš (rampa) do Kralja Petra (rampa) da bi mi na kraju rekli preko telefona MUP-a da to može svako da uradi na šalteru ali neće. Jedva izmolio u trećem supu kod mosta ženu da mi ispiše te dve potvrde.

Sa tim se ide u Upravu za Trezor (ulica Modene, na spratu), tamo se dobije neki kao izvod o tim transakcijama u dva primerka.

Sa jednim primerkom potvrde i izvoda se onda ide prvo u poresku upravu (odmah preko puta - Bul. Mihajla Pupina) gde se piše zahtev za 600 din.
Sa drugim primerkom potvrde i izvoda se ide u Narodnu banku (Vase Stajića 22) gde se takođe piše zahtev za 3000.

U oba slučaja mi je napomenuto da se čeka neodređeno vreme (mesec,dva) i da ne zovem da se raspitujem uzalud.
Videću sad koliko će proći i da li ću uopšte dobiti te pare nazad. Nadam se da će nekom koristiti.
 
Poslednja izmena:
Pa to je to, tako funkcioniše. Sistem tebi generiše jednu, to ide Trezoru a oni dalje "u pozadini" raspodele. Digitalizacija bez smanjenja birokratije, kako je to divno 🤓
Kad tražiš pare nazad, vijaš ti delove umesto njih.
 
Pa valjda je logični da uplata mora da glasi na lice kome se rade dokumenti.
 
Nazad
Vrh Dno