Šta je novo?

DX11 vs. DX10.1 vs. DX10 - kvantifikovano


Btw, bench mozete pokrenuti i na DX9/10 hardveru, ali je za tesalaciju neophodan DX11 akcelerator.
http://unigine.com/download/

Hardware requirements:
  • Tessellation feature REQUIRES a GPU with DirectX 11 support!
  • ATI Radeon HD 2xxx and higher or NVIDIA GeForce 7xxx and higher (recommended: NVIDIA 8800 / AMD 4800 series)
  • 256 Mb of video memory
 
Oovaj, jel ovo samo benč program ili je i engine za neke buduće igre, i koje ako jeste? Ako zna neko, ne mogu sad da kopam po netu na poslu sam, videće me šefica :D Btw veoma dobro izgleda.
 
moze neko da uradi skrinove u dx9 i dx 11 da bas vidimo razliku ako uopste postoji;)
 
moze neko da uradi skrinove u dx9 i dx 11 da bas vidimo razliku ako uopste postoji;)

Malopre sam provrteo benchmark u DX10 modu na laptopu sa c2d 2ghz, 2gb, Radeon 3650 512mb ddr2 i fps je u dx10 modu od 6 do 12, a razlika je i vise nego primetna u odnosu na ovaj DX11 bench video. Jednostavno, pod DX11 sve se renderuje sa primetno vecim brojem poligona i svi objekti-teksture dobijaju izrazeniji reljef i dodatne detalje (npr. zmaj nema one bodlje po telu u DX10 modu). E sad, da li je nesto od ovog moguce odraditi i pod DX9/10, to ne znam. :)
 
Poslednja izmena:
DX11 verzija Dirt 2 naslova impresivna


Ali se pitamo da li će igrači primijetiti


DirectX 11 verzija Dirt 2 igre iz Codemastersa je predstavljena prilikom predstavljanja Windows 7 operativnog sistema u New Yorku. Moramo priznati da su dodatne DX 11 osobine igre veoma impresivne i definitivno je čine boljom od verzije za konzole.

Updateovana verzija EGO enginea koji Codemasters koristi dodaje punu DirectX 11 podršku, uključujući i podršku za hardver tessellation, multi-threading i Shader Model 5.0. Izvori nam navode da će nova izdanja igara za PC platformu koristiti EGO engine i nuditi DX 11 podršku, a među njima će se naći novi F1 naslov i Grid 2.

Prema onome što smo vidjeli pri predstavljanju Dirt 2, jasna je jedna stvar – ako igrate igru teško ćete primijetiti razliku, samo će vam biti jasno da igra izgleda odlično. Da biste zaista vidjeli šta DX 11 nudi, morate biti posmatrač.

Također moramo naglasiti da smo igrali Xbox 360 verziju Dirt 2 i možemo reći da je dosta bolja od prethodne. Korisnički interfejs je odličan i igra je veoma zabavna.

http://www.itx.ba/index.php?option=com_content&task=view&id=11359&Itemid=1

Eh sta ce poboljsanja ako se ne primete,opet marketing i budalastine ko sa dx10 zato sam ja jos uvek na xp i dx9 jer nema se sta primetit,a igre rade bolje i stabilnije;):D

Malopre sam provrteo benchmark u DX10 modu na laptopu sa c2d 2ghz, 2gb, Radeon 3650 512mb ddr2 i fps je u dx10 modu od 6 do 12, a razlika je i vise nego primetna u odnosu na ovaj DX11 bench video. Jednostavno, pod DX11 sve se renderuje sa primetno vecim brojem poligona i svi objekti-teksture dobijaju izrazeniji reljef i dodatne detalje (npr. zmaj nema one bodlje po telu u DX10 modu). E sad, da li je nesto od ovog moguce odraditi i pod DX9/10, to ne znam. :)

100% moze u Dx 10(Dx9) modu samo sto nece;)
 
Poslednja izmena:
moze neko da uradi skrinove u dx9 i dx 11 da bas vidimo razliku ako uopste postoji;)

Demo izgleda neverovatno detaljno u dx11 modu. Evo samo slika zmaja [spikes in dx11]

dragon_no_tesselation_7hsq.jpg

dragon_tesselation_smdhqx.jpg
 
Ima li jos neki link za skidanje ovog benchmarka jer ovaj par postova iznad kao i onaj sa guru3d kod mene ne radi.
 
Jasta, za bodlje nam treba DX11 :d
 
Sta je smesno,) , to ce i nvidia da podrzava :D.
 
Nema veze sto ce da podrazava, ali stvarno mi je malo neverovatno da ove bodje i onolika razlika u prikazu moze da postoji imedju DX10 i DX11, gledao sam video i vrteo test kod sebe na kompu, razlika je zaista velika i iskeren da budem kada pogledam grafiku u Crysis-u nekako mi je cudno da to ne moze da se postigne u DX10 rezimu rada:S: Kao da su namerno napravili ovako veliku razliku a opet sa druge strane gledano zasto bi to radili, DX11 je nesto sto je pred nama hteli mi to ili ne, kao i DX11 karte i od strane Ati-a i od strane Nvidie.
 
Poslednja izmena:
Ma dajte, ovi sto prave ovaj engine su neki no-name i bez nekog veliog talenta. Prethodni demo Tropics je isto sve podrzavao za svoje vreme, pa i dx10.1 a izgledao je cak i gore nego Far Cry. Jednostavno oni nisu merodavni vec cim se pojavi neka nova tehnologija oni izbace nesto novo, a to kako izgleda i kako radi nije im uopste bitno. Bitno im je da sa time razbiju svoju anonimnost i privuku sto vecu paznju.
 
Evo ga jos jedan mudri balkanac. Pa daj nam ti napravi engine i pokazi svoj talenat. To sto TI nisi cuo za unigine nikako ne znaci da je anoniman ;)
 
poterao sam i ja bench,razlikuje se vizuelno ali ne bas toliko,ili sam previse umoran :D
sorry za offtopic: nesto mi nije jasno,gore desno pise FPS 59 npr a dok traje bench postoji dole desno box u kome isto ispisuje fps,i taj fps je manji nego gornji za svo vreme trajanja testa? :trust:

(test je sa jednom kartom,sve default.)
 

Prilozi

  • unigine 2009-10-24 06-05-55-84.jpg
    unigine 2009-10-24 06-05-55-84.jpg
    132.9 KB · Pregleda: 59
Poslednja izmena:
Evo ga jos jedan mudri balkanac. Pa daj nam ti napravi engine i pokazi svoj talenat. To sto TI nisi cuo za unigine nikako ne znaci da je anoniman ;)

Pa da si lepo procitao sta sam napisao, ne bi tako odgovorio. Niko ne kaze da bih ja napravio bolje, vec kazem to da sam i ranije terao njihove benchmarke i da u odnosu ne konkurenciju izgledaju "shit". Rekao sam i zasto, ajde ako oces i to da ti ponovo kazem. Fora je kod njih da cim se pojavi neka nove tehnologija oni izbace benchmark koji je podrzava, samo zato da bi PRVI imali neko parce softwera koje to kao podrzava, a kako radi i kako to izgleda uopste im nije bitno. Ako te interesuje, koliko su oni kvalitetni, sto ne skines i ne probas prethodni bench za ono ostrvo. Deluje kao da je pisano za dx8 a ne kao neko remek delo za dx9-dx10-dx11. Isto i ovde, kao da je sve nemoguce pod predjasnjim dx-ovima a samo je moguce za dx11. Toliko o merodavnosti, dok se ne pojavi neki pristojan bench, ovo mi deluje kao zezancija ako dx11 planira da se promovise kroz ovakve amatere.
 
poterao sam i ja bench,razlikuje se vizuelno ali ne bas toliko,ili sam previse umoran :D
sorry za offtopic: nesto mi nije jasno,gore desno pise FPS 59 npr a dok traje bench postoji dole desno box u kome isto ispisuje fps,i taj fps je manji nego gornji za svo vreme trajanja testa? :trust:

(test je sa jednom kartom,sve default.)

Donji fps je avarage! Ni je ne primetim razliku,mada to je mozda sto sam corav!

Evo moji rezovi u dx10 i dx11!
 

Prilozi

  • dx10.jpg
    dx10.jpg
    71 KB · Pregleda: 71
  • dx11.jpg
    dx11.jpg
    66.7 KB · Pregleda: 67
Cek' ti hoces da vidis DX11 efekte sa DX10 karticom?
 
Pa da si lepo procitao sta sam napisao, ne bi tako odgovorio. Niko ne kaze da bih ja napravio bolje, vec kazem to da sam i ranije terao njihove benchmarke i da u odnosu ne konkurenciju izgledaju "shit". Rekao sam i zasto, ajde ako oces i to da ti ponovo kazem. Fora je kod njih da cim se pojavi neka nove tehnologija oni izbace benchmark koji je podrzava, samo zato da bi PRVI imali neko parce softwera koje to kao podrzava, a kako radi i kako to izgleda uopste im nije bitno. Ako te interesuje, koliko su oni kvalitetni, sto ne skines i ne probas prethodni bench za ono ostrvo. Deluje kao da je pisano za dx8 a ne kao neko remek delo za dx9-dx10-dx11. Isto i ovde, kao da je sve nemoguce pod predjasnjim dx-ovima a samo je moguce za dx11. Toliko o merodavnosti, dok se ne pojavi neki pristojan bench, ovo mi deluje kao zezancija ako dx11 planira da se promovise kroz ovakve amatere.

Ti ocigledno ne znas za sta sluzi demo nekog engine-a. Korisnici unigine-a su totalno druga ciljna grupa. Kakvu konkurenciju? 3dmark?
Opet te pitam, ko si ti da njih nazoves amaterima? Ja unigine pratim od kada je nastao a tropics je davno napravljen i upgrade-ovan sa novim funkcijama.
DX11 se sigurno nece promovisati kroz unigine, to je trenutno samo splet okolnosti ;)

Cek' ti hoces da vidis DX11 efekte sa DX10 karticom?

:D :D
 
Poslednja izmena:
Cek' ti hoces da vidis DX11 efekte sa DX10 karticom?

Znam na sta ciljas ali sam kontao da bi trebalo da pise nesto tipa "hardware not found" iliti tako nesto za dx11!Test prodje a ja dobih dx11 na 4850! Lukav je AMD nema sta! A ja sam mislio...Hahaha!
hippie7.gif
 
DX11 ce biti dostupan i za dx9, dx10 i dx10.1 hardver ali naravno nece moci pokazati svoje mogucnosti za koje treba hardverska podrska. U samom kodu se cilja na neki stariji direct3d i u slucaju dx9 postoje tri shader levela,a postoje jos dx10, dx10.1 i dx11, dakle ukupno 6.
11_0 sm5.0
10_1 sm4.1
10_0 sm4.0
9_3 sm2.0 (4_0_level_9_3)
9_2 sm2.0 (4_0_level_9_2)
9_1 sm2.0 (4_0_level_9_1)

I neke nove stvari iz dx11 mogu da rade na starijem hw-u kao sto su multithreading i Compute shaders (na malo novijem hw-u sa novijim drajverima) ali isto tako uz neke restrikcije.
 
Poslednja izmena:
DX11 ce biti dostupan i za dx9, dx10 i dx10.1 hardver ali naravno nece moci pokazati svoje mogucnosti za koje treba hardverska podrska. U samom kodu se cilja na neki stariji direct3d i u slucaju dx9 postoje tri shader levela,a postoje jos dx10, dx10.1 i dx11, dakle ukupno 6.
11_0 sm5.0
10_1 sm4.1
10_0 sm4.0
9_3 sm2.0 (4_0_level_9_3)
9_2 sm2.0 (4_0_level_9_2)
9_1 sm2.0 (4_0_level_9_1)

Evo resenjaaaa! Hvala majstore na pojasnjenju!Ni meni nije bilo najjasnije kako sve to radi, pa pretpostavljam da se ovo desilo i sa dx11 testom u Haeven-u! Mada bih vise voleo da sam dobio dx11 na kvarno!
 
Ti ocigledno ne znas za sta sluzi demo nekog engine-a. Korisnici unigine-a su totalno druga ciljna grupa. Kakvu konkurenciju? 3dmark?
Opet te pitam, ko si ti da njih nazoves amaterima? Ja unigine pratim od kada je nastao a tropics je davno napravljen i upgrade-ovan sa novim funkcijama.
DX11 se sigurno nece promovisati kroz unigine, to je trenutno samo splet okolnosti ;)

Ma ne, nemam ja pojma sta je demo, jel to bese ono 10 minuta raja, a u full verziji pakao?:) U svakom slucaju, ko ce da im sudi ako nece korisnici? Kome onda oni i prave svoje projekte ako nece neko da ih proba i koristi. Zato imam pravo da im kazem sta hocu, a ti ako pratis od pocetka taj njihov engine i ako kazes da je merodavan u odnosu na danasnje igre, onda sa tobom nesto nije u redu ili uopste i ne igras nista. Tropics je bio bezveze uradjen i izgledao jadno, kao igre od pre par godina a nosio je u sebi sve funkcije buducih igara. U svakom slucaju, nisam trebao da ih nazovem amaterima, vec dx11 profiterima!:D
 
A ti si probao nesto da napravis u unigine? Pa sto ne kazes... :d
Ajde ne 'laprdaj' vise o necemu o cemu ne znas. Ti si korisnik igara a ne engine-a ;) To je ogromna razlika. Ti si samo koristio benchmark ;) Objasnio sam ti da su funkcije novog dx-a dodavane naknadno u smislu da se pokaze implementacija a ovo je jedan od retkih engine-a koji rade na linuxu.
Cilj demoa ili benchmarka je da promovise sam engine koji sasvim nesto drugo od lepljenja tekstura i napucavanja poligona. Ali sta ti znas, ti mislis u engine se 'klikne chikac' i pojavi se izrendan na mapi :D
A da su iskoristili dx11 da se promovisu, naravno.
Mozes samo da kazes, meni je ovo lepo a ovo nije a nikako da pametnije od sebe nazivas amaterima :)
BTW, crysis je uradjen pre par godina pa danas nema 'lepse' igre tako da ti referenca sa godinama nikako ne stoji. Ja unigine nigde nisam poredio sa danasnjim igrama ;) lepo sam rekao da ima druge namene... A eto cry enginge je uradjen 'najlepse/najbolje' pa koliko igara ima radjenih u njemu? DX9 je do skora bio vrh sto se tice igara i to jos uvek nije promenjeno :)
 
Poslednja izmena:
BTW, crysis je uradjen pre par godina pa danas nema 'lepse' igre. :)

Nikad nece ni izaci lepse nesto , mozda crysis 2 ali to nece biti nesto puno lepse nego samo malo cistije jos i ostrije tako da sto se tice grafike sa crysisom je postignut jedan max,ovo sto sad rade su samo neka mala nadogradjivanja koja nisu revolucija nego eto da se radi nesto (mislim na dx10 i dx 11);)
 
Poslednja izmena:
Naravno da ce za dogledno vreme da izadje nesto sto ce skoro da oduva crysis, samo sto je sad mnogo teze napraviti takav korak u odnosu na crysis koji je on napravio u odnosu na druge igre kad se pojavio.
 
Bilo bi dobro da vidimo razliku u rezultatima izmedju DX11 + tesalacija i DX10 na istim podesavanjima sa nekom od novih Radeon karti.
 
A ti si probao nesto da napravis u unigine? Pa sto ne kazes... :d
Ajde ne 'laprdaj' vise o necemu o cemu ne znas. Ti si korisnik igara a ne engine-a ;) To je ogromna razlika. Ti si samo koristio benchmark ;) Objasnio sam ti da su funkcije novog dx-a dodavane naknadno u smislu da se pokaze implementacija a ovo je jedan od retkih engine-a koji rade na linuxu.
Cilj demoa ili benchmarka je da promovise sam engine koji sasvim nesto drugo od lepljenja tekstura i napucavanja poligona. Ali sta ti znas, ti mislis u engine se 'klikne chikac' i pojavi se izrendan na mapi :D
A da su iskoristili dx11 da se promovisu, naravno.
Mozes samo da kazes, meni je ovo lepo a ovo nije a nikako da pametnije od sebe nazivas amaterima :)
BTW, crysis je uradjen pre par godina pa danas nema 'lepse' igre tako da ti referenca sa godinama nikako ne stoji. DX9 je do skora bio vrh sto se tice igara i to jos uvek nije promenjeno :)

Dal je moguce da ti imas neke veze sa ovim engine-om pa te pogadja sve sto kazem za njega? Ne, nikada nisam pravio nista u ovom engine-u, a ne verujem da si i ti. A ako jesi, onda ti se izvinjavam unapred...
Da. "korisnik" sam igara, a kakve to veze ima uopste ovde? Sta, da pokazes da ne znam ni sta je poligon a ni sta je shader ili ne daj boze tessalation? ccc... Ne bavim se programiranjem engine-a ali bar znam neke osnovne stvari i pratim razvoj graficke tehnologije odavno. Zato molim te nemoj od mene da pravis nekog klinca koji ne zna nista dalje od namestanja rezolucije u igri. I shvati da ja na pljujem uopste ovaj engine niti bilo sta drugo nego sam rekao da nije merodavan po pitanju dx11 i iskoriscen je da se na brzinu stekne slava oko izlaska nove tehnologije. To pricam od pocetka. To kada sam rekao da su amateri, mislio sam u odnosu na druge kompanije i engine, ako mi ne verujes, probaj na primer tropics i demo crysis-a i pogledaj kako ce da ti rade na istoj komfiguraciji i ko ima vise shader instrukcija, poligona, itd.
I ovo poslednje za crysis sto si rekao je nebitno, jer nisam govorio u tom kontekstu da je crysis los, vec da je ovaj engine u odnosu na konkurenciju i u to vreme bio los. Toliko o tome od mene, nadam se da si sad video na sta sam ciljao.:)
 
Znam ja sta si ti rekao a znaju i ostali, a to je:
Ma dajte, ovi sto prave ovaj engine su neki no-name i bez nekog veliog talenta.

Ja sam na to reagovao. ;) Tako da si omalovazavao i pljuvao, te nemoj sada da menjas plocu...
Kako je nebitno to za crysis? Govoris mi da ga poredim sa cryis engineom, i aj te fino pitam koliko ima igara na istom? Zasto ima toliko igara na ut3 engine-u?
Pokusao sam ti objasniti da se u njemu rade druge stvari koje nisu igre nad kojima ti (ili bilo ko drugi) balavis i smatras za referentne ali ne ide..
Nikakvu oni slavu ne traze nego normalno iskoristavaju dx11 za reklamu. Sada hoces da kazes da je ati glup sto koristi dx11 za reklamu? :d
Oni pokazuju i dokazuju svojim klijentima da su uvek up-to-date ;)

Naravno da ce za dogledno vreme da izadje nesto sto ce skoro da oduva crysis, samo sto je sad mnogo teze napraviti takav korak u odnosu na crysis koji je on napravio u odnosu na druge igre kad se pojavio.

Ne mora da znaci... Problem je druge prirode, iliti konzole. Ide sa na multiplatformsko dizajniranje igara tako da 'standarno' napucavanje grafike vise ne pije vodu. Vecina mora da radi na konzolama stoga u dogledno vreme ne treba nista posebno ocekivati. Bar sto se tice drugih razvojnih timova jer nemaju resursa a ni interesa da prave nesto 'bolje od crysis-a'. Ali nema veze, dovoljno je da se potrdue pa da imamo sto vise zanimljivih igara koje vredi igrati bez obzira na grafiku (kao batman npr :D )
 
Poslednja izmena:
Pokusao sam ti objasniti da se u njemu rade druge stvari koje nisu igre nad kojima ti (ili bilo ko drugi) balavis i smatras za referentne ali ne ide..

Ovo pominjes vec drugi put, zanima me koje druge stvari se rade sa ovim unigine engine-om? koja mu je primena sem za ovo sto mozemo da vidimo u ovim benchmark programcicima? nisam pratio zato pitam.

Ali nema veze, dovoljno je da se potrdue pa da imamo sto vise zanimljivih igara koje vredi igrati bez obzira na grafiku (kao batman npr :D )

Ko je rekao AMIGA :) kada se samo setim:) koja bre grafika to su bile prave igre, nesto sto lici na ta vremena a skoro se pojavilo je "Trine" ko nije igrao obavezno neka proba.
 
Poslednja izmena:
Pa glavna prednost je univerzalni engine (je li, universal engine - unigine :d) i podrzava OpenGL 3.2 i DirectX 11 a to nekome dosta znaci. Nedavno je ukljucen i u ps3 program. Ja ne govorim da je engine revolucija u bilo kojem pogledu nego sam reagovao na omalovazavanje ljudi koji ga rade, kao sto sam gore naveo.
Evo recimo primeri:
The first Unigine-based project by Arisnova S.L. is a management system for ships which represents 2D and 3D scenes. The target platforms are Windows and Linux; the system supports multi-display environments.

AI3D Pty Ltd, an Australian company has successfully released a city-scale architectural visualization project, which is based on Unigine. Overall time of the project was less than 3 months, including pre-production stage. Read more in the official press-release.
city2.jpg

city1.jpg


Onda kompanije koje prave manje zahtevne multiplatform igre koje prodaju i na trzistu mobilnih telefona npr.
Ili recimo film:
http://www.magusexmachina.com/
http://www.geeks3d.com/20081204/mag...animated-movie-based-on-a-realtime-3d-engine/
Nazalost, projekt je imao slabu financijsku podrsku...
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno