Šta je novo?

Dragon Age !

sta fali kameri? treba malo da se rotira i to je to... wtf? pa to je 3d rotiraj zumiraj i ostalo, inace bi ostali na 2d

gejmplej je u odnosu na me2 med i mleko , zapravo i pathfinding je maestralan, ne pamtim da je bio u nekoj igri sa slichnim izvodjenjem tako dobar... sto se tehnickih karakteristika tice skidam kapu, pogotovo jer mogu da vidim onako kako su i zamislili

igra je za sada super drzi paznju, ono silno zvakanje sa druzinom me uvek smaralo i i dalje me smara...moj noble dwarf rogue je ocigledno zanimljiv onom gej asasinu :d
 
Ja sam njega jedinog kresnuo, posto se Ljilja jos ne da za girl-on-girl action... :d
Mada, realno, posle prvog razgovora se zaljubih u Shale, menjao bih i Alistera i gej elfa i jednu ribu za jedan posten odnos sa njom, nije vazno sto je od kamena... :d (stavise, moz' da posluzi to :D)
 
sta fali kameri? treba malo da se rotira i to je to... wtf? pa to je 3d rotiraj zumiraj i ostalo, inace bi ostali na 2d

Kameri fali to što se kada je maksimalno odzumirana (combat/tactical view, kako već ko zove) ne može podešavati po visini.
Znači pomeranje na gore(napred) ili na dole(nazad), levo desno, sa zadržavanjem tačke kamere na dotičnom mestu.
Sada jedino imaš mogućnost da ti je pogled fiksiran, a ti možeš da pomeraš iznad koje tačke je fiksiran i da se okrećeš u krug, a ne možeš da je okrećeš na sve strane, kao glavu dok se nalaziš iznad jedne tačke na terenu.
 
meni to apsolutno i ne treba, ako kombinujes maksimalno oduzimaranu kameru sa onom pretposlednjom sve ti je vidljivo, u praksi se i pokazalo da totalno slobodna kamera u 3d-u vishe smeta nego sto koristi jer 90% vremena provedes stelujuci ugao koji ti odgovara i u zumiranju... bolje da ostave kakva takva ogranichenja sa kamerom a da sav sadrzaj postave tako da je on dovoljno dobro vidljiv u modovima kamere koje su i implementirali...
 
Ja sam njega jedinog kresnuo, posto se Ljilja jos ne da za girl-on-girl action... :d
Mada, realno, posle prvog razgovora se zaljubih u Shale, menjao bih i Alistera i gej elfa i jednu ribu za jedan posten odnos sa njom, nije vazno sto je od kamena... :d (stavise, moz' da posluzi to :D)

Ovo daje potpuno novo značenje pesmi Olivera Mandića "Zbog tebe bih tucao kamen"...
laugh.gif
 
meni to apsolutno i ne treba, ako kombinujes maksimalno oduzimaranu kameru sa onom pretposlednjom sve ti je vidljivo, u praksi se i pokazalo da totalno slobodna kamera u 3d-u vishe smeta nego sto koristi jer 90% vremena provedes stelujuci ugao koji ti odgovara i u zumiranju... bolje da ostave kakva takva ogranichenja sa kamerom a da sav sadrzaj postave tako da je on dovoljno dobro vidljiv u modovima kamere koje su i implementirali...

To (potpuno slobodna kamera) može da bude problem u realnom vremenu, u nekom FPSu ili hack&slash-u, ali kod ovakvog tipa borbe je nedostatak, jer veoma često se desi da ne možeš da vidiš u toku borbe ko te sve i odakle gađa ranged napadima, a zbog brda i topografije terena, manji zumovi su neupotrebljivi. takođe moraš da se zezaš sa zumovima za izdavanje komandi za napad na takve protivnike, a sve bi to rešilo da kameru na minimalnom zumu, možeš da pomeraš kao i na ostalim većim zumovima... Ništa više i ništa manje...
 
Poslednja izmena:
na 12 lvlu sam , i zaista mi nije zasmetalo da ne vidim odakle me neko gadja, nije apolutno perfektna kamera (zna se sta je to :)), ali apsolutno odradjuje posao bolje nego i nekoj skorijoj igri... ili to ili sam ja previshe uzbudjen sto nije u pitanju josh jedan rpg sa kamerom preko ramena ili fp
 
Probaj sat vremena sa kamerom iza leđa pa onda sat vremena sa nazovi izometrijskom kamerom. Posle toga bi trebalo da ukapiraš koja je kamera default a koja predstavlja ustupak RPG veteranima.

Mane izo kamere:

1)
treba malo da se rotira i to je to...

Samo što bi ja malo zamenio sa puno. ***a mene je smorilo to stalno rotiranje.

2) Detalji koji se u slučaju korišćenja TPS kamere lako uočavaju kod izo kamere postaju slabo vidljivi. To što svetlucaju ne pomaže puno, tražeći te skrivene elemente sa izo kamerom mu dođe skoro pa kao pixell hunting. Naravno možeš reći da je poenta da budu skriveni pa da se patiš dok ih tražiš ali onda su trebali to da urade na malo inteligentniji način, kao u Risenu npr. Ovaj način gde skriveni objekti svetlucaju a jedna kamera ima ogromnu prednost u odnosu na drugu je blago rečeno bezveze.

3) Što reče filipenko, strelci i casteri mnogo profitiraju od kamere iza leđa.

Ne kažem ja da je 3d izo kamera totalna katastrofa, fin je detalj i bolje je odrađena nego u drugim igrama. Međutim nedostataka u odnosu na kameru iza leđa ima previše što znači da je sklepana na brzinu tj. da igra nije dizajnirana sa izo kamerom na umu.

Možeš ti sad da pričaš kako je bezveze igrati ovo sa kamerom iza leđa jer je to "console way" ali ta priča gubi poentu kada staviš težinu na very hard. Tada se Dragon Age pretvara u poteznu igru i mane izo kamere izlaze na videlo. Takođe koliko god se ja trudio da namestim one AI skripte na najvećoj težini nikakvih koristi od njih.

Nego, zar je moguće da si tek sada počeo igrati Dragon Age??
 
Ovo jeste posledica razvoja igre i za konzole, zar ne?
Ne, već toga kako su oni osmislili igru. Meni je verovatno najveći problem, tj. uzrok nerviranja kod izometrijske kamere bio što sam stalno kliktao negde, a to mesto na koje bih kliknuo predstavlja mesto gde ne može da se dođe. To je često sasvim jasno kada se spusti kamera iza leđa, ali gledano odozgo, meni deluje kao da miš neće da prihvati klik. To me je ubijalo u pojam. Inače, ne zna se da li je problematičnija u zatvorenim prostorijama ili na otvorenim prostranstvima gde jednostavno ne može da obuhvati dovoljno da ti omogući solidnu preglednost, što zbog aktiviranja nečega, što zbog neprijatelja. Sreća da nema toliko toga da se kupi i aktivira, ali je time i opasnije kada se propusti nešto.

Recimo, u starim izometrijskim RPG-ovima tipa Baldura (ako se ja uopšte dobro sećam) su to lepo rešili tako što kada klikneš na neku tačku, na koju inače lik ne može da dođe/da se popne/da se spusti, on se pomeri maksimalno blizu toj tački dokle može. U Dragon Age-u jednostavno ne reaguje uopšte već stoji u mestu. To nema veze sa konzolama, već sa par minuta dobre volje tima. I sam sam uporno igrao sa izometrijskom kamerom, a onda poslušao G@W-ov savet, spustio pogled na TPS i do kraja mi nije palo na pamet da se vratim na izometriju.
 
Poslednja izmena:
U "uskim" prostorima mi je izo kamera najvise problema pravila.
Naravno, ja sve vreme pricam o borbama, u tumaranju i lootovanju mi nije bila previse zanimljiva (preglednost, izgled same igre, pa cak i glavljenje koje Filipenko pominje).
Ali u masovnim borbama, gde mi je npr. bilo jako bitno precizno baciti neku AoE magiju... Tu sam shizeo i vrteo kameru do iznemoglosti! Sto se taktickog dela tice, ne mozete me ubediti da je izo kamera prevazidjena. Pogotovo sto se sve to desava i podesava sa pauziranom borbom.
 
Jedino što sam ja primetio da nije dobro kod kamere u izometrijskom modu je to što ne mogu kameru da odvučem dalje od najisturenijeg člana družine u datom smeru. Kada mi je to bilo potrebno, prevashodno da obeležim mete za strelce, morao sam da se vraćam na trenutak na pogled s leđa. Ovo međutim teško da je stvar ošljarenja već će pre biti da je im je to bila (pogrešna i ne baš logična) namera. Ne računajući ovu omanju džombu, ja na kameru nemam nikakve zamerke, i drago mi je što su mi je ostavili da skroz ručno njom upravljam poput NWN-a (rotiram, uvećavam, itd.).
 
Sta reci kad je najveca mana igre kamera koja "nije bas savrsena" :p
Ja najzad dobih tu blood mage specijalizaciju, i samo jos lvl da dobijem da potvrdim sve to, i ne moze mi niko nista :d
A dok se to ne desi, pravo u glavni grad, cujem da ima bordela tamo, i da moze da dodje do neke cetvorke.... :d
 
U zadnje vreme je po igrama glavna misija "prevrnuti nesto" :D
GTA, The Witcher, Mass Effect, Dragon Age, Mass Effect 2

A sta se ono bese radi u igri osim jurenja snoshaja?

:d
 
Mozes da sprecis da se zarazis posle snosaja u "Catch the Sperm" :p
(kad vec pitas :d)
 
Probaj sat vremena sa kamerom iza leđa pa onda sat vremena sa nazovi izometrijskom kamerom. Posle toga bi trebalo da ukapiraš koja je kamera default a koja predstavlja ustupak RPG veteranima.

ja 80% vremena igram sa udaljenom kamerom, ovih dvadeset ako bih da bacam neke magije okolo i precizno

da igram sa kamerom preko ramena 80% povratrio bih po tastaturi posle 10 minuta

Mane izo kamere:
1)Samo što bi ja malo zamenio sa puno. ***a mene je smorilo to stalno rotiranje.
2) Detalji koji se u slučaju korišćenja TPS kamere lako uočavaju kod izo kamere postaju slabo vidljivi. To što svetlucaju ne pomaže puno, tražeći te skrivene elemente sa izo kamerom mu dođe skoro pa kao pixell hunting. Naravno možeš reći da je poenta da budu skriveni pa da se patiš dok ih tražiš ali onda su trebali to da urade na malo inteligentniji način, kao u Risenu npr. Ovaj način gde skriveni objekti svetlucaju a jedna kamera ima ogromnu prednost u odnosu na drugu je blago rečeno bezveze.
ja nisam naisao na detalj koji se ne vidi sa iso kamerom ali ozbiljno, ni u jednom momentu se nisam pomucio da se pitam a gde je dodjavola to i to na mapi..... u ostalom bitno je kako su developeri zamislili koriscenje kamere i kako su dizajnirali igru... meni licno u DA ne smeta i ako su je mozda kako neki kazu zamislili za konsolase (a nisu jer je DA od starta bio pc only igra pa su posle prosirili i na konjzole)

stvari scetlucaju? hmmm... mogu da se setim vremena u igrama kada stvari nisu svetlucale, ali to je bilo u proslom veku :| pre jedne decenije :|

u ostalom ako ces da beres 50 razlicitih cvecki po poljani onda je iso kamera zaista problem, i raduje me sto ce takav vanserijski feature buduceg rpg-a ostati ekskluziva za fp/tps rpg (kao i ukrasavanje sobe lol)

Ne kažem ja da je 3d izo kamera totalna katastrofa, fin je detalj i bolje je odrađena nego u drugim igrama. Međutim nedostataka u odnosu na kameru iza leđa ima previše što znači da je sklepana na brzinu tj. da igra nije dizajnirana sa izo kamerom na umu.

Možeš ti sad da pričaš kako je bezveze igrati ovo sa kamerom iza leđa jer je to "console way" ali ta priča gubi poentu kada staviš težinu na very hard. Tada se Dragon Age pretvara u poteznu igru i mane izo kamere izlaze na videlo. Takođe koliko god se ja trudio da namestim one AI skripte na najvećoj težini nikakvih koristi od njih.

Nego, zar je moguće da si tek sada počeo igrati Dragon Age??

Ne znam sta da ti kazem, meni je sasvim legla kamera, ne igram uopste zumirano, ne vidim nedostatke koje ti spominjes, zumirano mi je opet uzasno nepregledno da konstantno gledam u igru i pola ekrana da mi zauzimaju moji junaci ili njihova ledja, ne hvala, a i prosto igra je generalno daleko lepsa i prorodnija kada se odzumira, takticki imas bolju preglednost, jednom kliknes i junosa ide odmah tamo (jer rekoh path finding je neverovatno dobar, testirao sam ga :) ostavim ekipu u jednom kraju i kad ih pozovem stizu bez problema, i u fajtu isto)... ja ne mogu da zamislim neke situacije uopste u borbi sa revenantima da ih igram preko ramena, izginuo bih u roku od odmah, kako bih takticki efikasno bacao cone of cold i shock kada dodje do bliske borbe i slicno....

sto se tice fiksnosti kamere meni je to kul jer inache nema fog of war (i to polako izbacuju lol), u suprotnom igra bi bila prelaka

poceo sam da igram igru oko stigao do 10 lvla, ali sam i pre toga i u medjuvremenu poceo da zivim sa devojkom/tj sad verenicom :p i evo konacno sam spakovao i komp pored sebe ponovo, ponovio se u grafu i pikam po celo vece/noc naizmenicno igre kao u najboljim danima :)

edit

Jedino što sam ja primetio da nije dobro kod kamere u izometrijskom modu je to što ne mogu kameru da odvučem dalje od najisturenijeg člana družine u datom smeru..

kako ne mozes? pa kliknes na njega levo gore, i kamera se pomeri na njega i mozes da pomeras kameru doduse malo tu u njegovoj blizini

pazite sad sam skontao, mozda se vi oslanjate na strelce mnogo vise nego ja, pa vam zato kamera ne odgovara, meni su oni gej :d samo mi alistar i moj dual-wielding dwar rogue kao backup drze po luk is trelu,
 
Poslednja izmena:
Ja obicno drzim Shale i 3 maga u partiju, i nikako mi ne odgovara kamera iza ramena. Lakse mi je da nisanim odozgo crveni krug, nego da jurim coveka. (nekako mi pregledniji helt-barovi protivnika odozgo)
A za item-e i svetlucanje, na tab pokazuje sve ajtime u prozoru, tako da nema smisla beciti oci dzabe :p
 
da igram sa kamerom preko ramena 80% povratrio bih po tastaturi posle 10 minuta

Toliki post a sve si rekao u jednoj rečenici ;)

ja nisu jer je DA od starta bio pc only igra pa su posle prosirili i na konjzole

Da, kao i KotOR, Mass Effect...

stvari scetlucaju? hmmm... mogu da se setim vremena u igrama kada stvari nisu svetlucale, ali to je bilo u proslom veku :| pre jedne decenije :|

Može da se isključi ali pošto tim elementima nije pridato dovoljno pažnje ja sam taj feature držao uključenim (da nema svetlucanja nikada mi ne bi palo na pamet da tražim skrivene prolaze na mestima na kojima su oni to zamislili).

u ostalom ako ces da beres 50 razlicitih cvecki po poljani onda je iso kamera zaista problem, i raduje me sto ce takav vanserijski feature buduceg rpg-a ostati ekskluziva za fp/tps rpg (kao i ukrasavanje sobe lol)

Sorry, ali taj driver/filipenko humor me retko kad obara sa nogu. Mada nije loš pokušaj :)

Ne znam sta da ti kazem, meni je sasvim legla kamera, ne igram uopste zumirano, ne vidim nedostatke koje ti spominjes, zumirano mi je opet uzasno nepregledno da konstantno gledam u igru i pola ekrana da mi zauzimaju moji junaci ili njihova ledja, ne hvala, a i prosto igra je generalno daleko lepsa i prorodnija kada se odzumira, takticki imas bolju preglednost, jednom kliknes i junosa ide odmah tamo (jer rekoh path finding je neverovatno dobar, testirao sam ga :) ostavim ekipu u jednom kraju i kad ih pozovem stizu bez problema, i u fajtu isto)... ja ne mogu da zamislim neke situacije uopste u borbi sa revenantima da ih igram preko ramena, izginuo bih u roku od odmah, kako bih takticki efikasno bacao cone of cold i shock kada dodje do bliske borbe i slicno....

Ako je tako onda ok. Različiti smo ljudi, ja imam bolju preglednost sa TPS kamerom jer vidim sa koje strane gađaju moje saborce strelama (ćorav sam pa ne mogu da provalim kad me gađaju sa dok koristim izo. kameru). Osim toga tu je lakše uočavanje svetlećih elemenata, gledanje u Morrigan-in dekolte izbliza, glupe face koje svakih par sekundi pravi smotani Alistair i divljenja dizajnu oklopa (konačno smislen dizajn). Malo li je.

sto se tice fiksnosti kamere meni je to kul jer inache nema fog of war (i to polako izbacuju lol), u suprotnom igra bi bila prelaka

Pa naravno da ti je igra prelaka kad si namestio težinu igre na "Penzioner" :p

poceo sam da igram igru oko stigao do 10 lvla, ali sam i pre toga i u medjuvremenu poceo da zivim sa devojkom/tj sad verenicom :p i evo konacno sam spakovao i komp pored sebe ponovo, ponovio se u grafu i pikam po celo vece/noc naizmenicno igre kao u najboljim danima :)

Ovo je nešto u Igoritzinom stilu :trust:

Šalim se, čestitam ti na uspehu na ličnom planu. Mada neki od nas to još shvataju kao katastrofu. Mislim te fore verenica i tako to, ali ***a neki od nas smo još uvek mladi i željni života :p
 
Cisto da se pohvalim, kresnuh i Ljilju :p
(sa sve komplet dragon armorom na sebi xD)
A devica se necka nesto, "nije jos spreman"... :d
 
Toliki post a sve si rekao u jednoj rečenici ;)
....
:p

pa pazi generalno igru su veoam uspesno odradili, ako smo mi dosli do toga da je jeidno pitanje koja kamera vise odgovara a da se to zapravo zasniva na cistoj subjektivnosti, onda je igra carska (a i prodala se u preko 3 mil primeraka :d )

fala na cestitkama nekom je vreme nekom nije, individualno bas kao sa iso ili tps kamerom :D
 
Ti da ides na promenu pola, odlicno bi prosao kao zensko :d

Realno, da sam zensko, bio bih drolja najgora :d
Inace, pala je i cetvorka :D
Sad da pozavrsavam sajdkvestove iz glavnog grada, nadjem urnu, pa opalim i Alistera... :D
Pa da vidim sta ce Morigan da kaze, oce da il' nece da :D
 
cekaj ajd sad nabroj koga si sve priveo :D
 
Prvo gej elfa, pa sam se ljubio sa Alisterom, ali nije hteo u krevet samnom jerbo "jos nije spreman", pa Ljiljanu, pa cetvorka sa nekom ribom, Ljiljom i gej elfom... :) (i jos par experimenata u javnoj kuci :d)

edit: P.S. sk ce i Alister jos malo, tako da mislim da sam zasluzio jedan custom title Dragon Age Fucker-a :D)
 
Poslednja izmena:
Prvo gej elfa, pa sam se ljubio sa Alisterom, ali nije hteo u krevet samnom jerbo "jos nije spreman", pa Ljiljanu, pa cetvorka sa nekom ribom, Ljiljom i gej elfom... :) (i jos par experimenata u javnoj kuci :d)
edit: P.S. sk ce i Alister jos malo, tako da mislim da sam zasluzio jedan custom title Dragon Age Fucker-a :D)

Da rezimiramo...
Tip (pod pretpostavkom strejt) igra ženskog lika u video igri da bi u njoj spavao sa muškarcem, sa ribom, i još sa pederom...
Verujem da bi čika Frojd ovde imao što-šta da kaže, ali ja sam ostao bez teksta... :d
 
Zaboravio si da mi se lik (zenski) zove Drolja... :d
 
Ja bre ništa da kresnem u ovoj igri, ko što mi ni u životu u zadnje vreme ne ide. :d

Prešao sam preko pola igre, i Liliana i Morigan me gotive, imam preko +50% kod njih i ni jedna mi ne nudi krevetsku gimnastiku. Jedino me onaj buđavi elf muva, sad mi je krivo što mu nisam na vreme prerezao grlo.
 
Ne brinite, ako nista ne kresnete u toku igre, pred kraj ce vam se ponuditi seks po "sluzbenoj duznosti"

:d
 
Inace, cisto da napomenem, onima koji sumnjaju u moje sklonosti...
Ja ovako imam par scena "normalnog" :)d) seksa, koje cu preziveti... I girl-on-girl action... Da sam musko morao bih da gledam gej scene, tako da mi se cini da je moj put ipak mal' bolji :p
Nego, zna li ko, imam li sanse kod Morigan ili ne? :D Da se ne trudim dzabe, svakih sat vremena pokusavam pricam sa njom i nista xD
 
Nazad
Vrh Dno