Šta je novo?

Dragon Age !

nek se gone... na kraju ce biti sa pocetka 2009. na oktobar 2009.... a toliko su se busali pricom da je ovo igra pre svega za PC i da ce prvo za PC izaci... meh
Ništa, čekamo na priče o tome kako je Bioware kupovao review-ove, kako su oduvek pravili smeća, da prvi delovi nikada nisu imali veze sa životom, te da se kajete što ste ikada odigrali išta od Bioware-a. A Dragon Age će, naravno, biti očaj po difoltu.
 
^
Hvala za trejlere .
Steta sto su je odlozili, al dobro, sto je vise iscekujem to ce filing biti bolji kad je napokon odigram :)
 
Poslednja izmena:
Ništa, čekamo na priče o tome kako je Bioware kupovao review-ove, kako su oduvek pravili smeća, da prvi delovi nikada nisu imali veze sa životom, te da se kajete što ste ikada odigrali išta od Bioware-a. A Dragon Age će, naravno, biti očaj po difoltu.

ko je to rekao?
solidna ekpica koja je pravila fine komercijalne igrice ala nwn i kotor... baldur im je bio dobar pocetak ali avaj, kad je pao BIS pao je i njihov razvoj rpg-ova

bioware je bila mnogo bolja ekipa ranije, a sada da ne pricamo od kako su pod kapom EA... vreme ce pokazati...

od njih u najboljem sluchaju da ponove mass errect bice sasvim dobro, sve preko toga je pravo iznenadjenje...

u svakom slucaju svaka im cast sto pokusavaju da naprave nesto u duhu svog jedinog pravog masterpiece-a
 
Poslednja izmena:
Eurogamer Hands On
There's nothing revolutionary here - just a sense of polish, professionalism and craft that make it feel fresh. We played on the PC version - BioWare's lead development SKU after Mass Effect and Jade Empire took the console-first path. As a game that's pitched towards the nostalgic PC gamer, it's going to be a bugger to fit onto a control pad. I instinctively used the number and function keys, and relied heavily on the swippiness of the mouse cursor. It's easy to imagine that console owners - if BioWare refuses to simplify the controls - will spend a lot more time with the game paused, while they navigate the screen, and their characters' hotbars.

But, their ports in the other direction have been sound - Mass Effect and Jade Empire both worked well on the PC - and Muzyka says, "It's about a desire to reach as wide an audience as possible. The versions we make, we want everyone who plays the different SKUs to feel like they're getting the best version. So we spend a lot of time on customising the control system, and making it feel right for the system." But then, I suppose he would say that.
 
Poslednja izmena:
ma sve je to super, samo da ovo odlaganje nije tu da bi se igra josh malo uprostila za next gen sisteme lal

proklete gorgonzole :p
 
Ovako na prvi pogled, ovo djeluje jako dobro.

ma sve je to super, samo da ovo odlaganje nije tu da bi se igra josh malo uprostila za next gen sisteme lal

proklete gorgonzole :p

Ma rijesit ce to oni, tj. implementirati ce bolji AI!? Igra ce se sama igrati.
 
hahaha :D true true
 
Nadam se da će uspeti da izguraju ovu igru do kraja kako dolikuje.
Stvarno fali jedan dobar RPG.
 
ma sve je to super, samo da ovo odlaganje nije tu da bi se igra josh malo uprostila za next gen sisteme lal

proklete gorgonzole :p

Nope. Igra se od starta razvija iskljucivo za PC, a portovi za konzole su bili najavljeni u roku od nekih godinu dana po izlasku igre za PC. S obzirom da je razvoj igre pomalo posustao, te je necemo videti na racunarima pre zime, slaba je vajda da ce konzolasi ovo igrati pre kraja 2010, tako da nema da brinete... :p

Sad, sto se tice same price o uporednom razvijanju RPG igre za konzole i PC, to ne mora nuzno da znaci smak sveta... Malo ko zna da je jedan KOTOR (u koga se kune 90% PC RPG-jevaca) izasao prvo za Xbox, a tek je posle par meseci uradjen port za PC. ;) Ovo, slazes se, nije ni malo umanjilo smek i atmosferu, koja je bila, blago receno, briljantna. Trece lice??!! U slucaju Kotora - epic win! :)

Pitam se samo kakve ce biti rekacije na cinjenicu da poljski CD Projekt Red rade na portu Witchera za konzole... :d
 
Pa nek' rade, pare koje zarade na zlokonama™ ce ici u budzet za sledeci PC naslov. :p
 
http://dragonage.bioware.com/origins/

Zanimljivo. :) Mozete da izaberete jednu od ponudjenih rasa/klasa i dobijete kratak uvid u pricu koja ce se nadovezati specificno za svaku rasu. Ponudjeni su i par filmica, screenova sl. koji nam fino daju uvid u samu mehaniku igre. Za sad, deluje jako obecavajuce. :)
 
Ala onaj mrga u oklopu bije.
Već vidim da ću pola vremena njega da vodim. :)


@Vuk
Yeap, navodno neki od kvestova bi trebalo da budu dostupni samo ako se igra sa odgovarajućim likom.
Npr, ako igraš sa vilenjakom, dobićeš neke kvestove od njih ali će plemstvo da te gleda kao šugavo pseto.
Ako igraš kao noble man, bićeš lepo dočekan u svakom zamku ali će vilenjaci i patuljci da ti pljuju iza leđa i sl.

Dobro de, malo sam karikirao, u prethodna dva reda, ali to bi trebalo da doprinese zanimljivosti igre u slučaju
prelaska nanovo, sa nekim drugim likom. Videćemo.
 
Poslednja izmena:
@Vuk
Yeap, navodno neki od kvestova bi trebalo da budu dostupni samo ako se igra sa odgovarajućim likom.
Npr, ako igraš sa vilenjakom, dobićeš neke kvestove od njih ali će plemstvo da te gleda kao šugavo pseto.
Ako igraš kao noble man, bićeš lepo dočekan u svakom zamku ali će vilenjaci i patuljci da ti pljuju iza leđa i sl.

Dobro de, malo sam karikirao, u prethodna dva reda, ali to bi trebalo da doprinese zanimljivosti igre u slučaju
prelaska nanovo, sa nekim drugim likom. Videćemo.

Kol'ko sam ja skapirao, svaka rasa (origin) bi trebalo da donese potpuno drugaciji storyline, koji bi se opet dodatno menjao tvojim izborima u samoj igri. Kako je Bioware najavio, u igri nece biti klasicnog aligmenta, ali ce nase odluke u toku igranja svakako odlucivati u kojem smeru ce se kretati scenario.

Ovo je, po meni, izvanredna odluka. Cini mi se, da je ovo prvi put da u jednom RPG-ju neces moci da biras klasu uz izbor rase, ali ce ti zato sa svakim izabranim characterom, storylin-e, kao i gameplay biti potpuno drugaciji od prethodnog. Ovo daje potpuno novu dimenziju replay value. :)
 
Kol'ko sam ja skapirao, svaka rasa (origin) bi trebalo da donese potpuno drugaciji storyline, koji bi se opet dodatno menjao tvojim izborima u samoj igri. Kako je Bioware najavio, u igri nece biti klasicnog aligmenta, ali ce nase odluke u toku igranja svakako odlucivati u kojem smeru ce se kretati scenario.

Ovo je, po meni, izvanredna odluka. Cini mi se, da je ovo prvi put da u jednom RPG-ju neces moci da biras klasu uz izbor rase, ali ce ti zato sa svakim izabranim characterom, storylin-e, kao i gameplay biti potpuno drugaciji od prethodnog. Ovo daje potpuno novu dimenziju replay value. :)
Ima u Sacred-u u neku ruku.
 
Kol'ko sam ja skapirao, svaka rasa (origin) bi trebalo da donese potpuno drugaciji storyline, koji bi se opet dodatno menjao tvojim izborima u samoj igri. Kako je Bioware najavio, u igri nece biti klasicnog aligmenta, ali ce nase odluke u toku igranja svakako odlucivati u kojem smeru ce se kretati scenario

Vidi, nebi da kvarim, ali to isto se najavljuje uz gotovo svaki RPG koji treba da izađe. Čuveno pitanje o (ne)linearnosti.

Nadam se da će biti što više prekretnica koje će (stvarno) menjati tok igre, ali nisam spreman ni cvonjka da dam na klađenje u to ime. Za sada, ako ispune to da će pojedini kvestovi biti dostupni samo za adekvatni "origin", biće dobro. Na kraju krajeva, svima nam je jasno da će se tu raditi o side-kvestovima. Šaroliko, ali ništa presudno za tok/kraj igre.
 
Poslednja izmena:
Kako su Bioware najavili, glavna razlika izmedju klasicnog pristupa RPG storyline-u, (gde kreiras heroja, biras aligment, klasu, rasu itd... a zatim shape-ujes scenario razlicitim izborima u igri) i Dragon Age-a je u cinjenici da izbor rase (origin-a) ovde znaci i potpuno drugaciju startnu lokaciju, questove, mape, storiline, prakticno kao potpuno drugacija igra... Znam da ovo zvuci suvise dobro da bi bilo istina, a i nije mi jasno kako misle sve to da spakuju i implementiraju u jedan svet, ali opet, s obzirom na Bioware-ovu reputaciju, nadam se da ce napraviti nesto zaista drugacije, a podjednako zanimljivo kao njihovi raniji naslovi. :)

@Solesoslav: Sacred 2 je klasican hack & slash. Aligment i sam storyline ne igraju main ulogu u takvim igrama, vec besomucno seckanje protivnika... :)
 
Pa zato sam i rekao u neku ruku, a Sacred 2 je i dalje RPG, tako da nisam promashio poentu posta.
 
Kako su Bioware najavili, glavna razlika izmedju klasicnog pristupa RPG storyline-u, (gde kreiras heroja, biras aligment, klasu, rasu itd... a zatim shape-ujes scenario razlicitim izborima u igri) i Dragon Age-a je u cinjenici da izbor rase (origin-a) ovde znaci i potpuno drugaciju startnu lokaciju, questove, mape, storiline, prakticno kao potpuno drugacija igra... Znam da ovo zvuci suvise dobro da bi bilo istina, a i nije mi jasno kako misle sve to da spakuju i implementiraju u jedan svet, ali opet, s obzirom na Bioware-ovu reputaciju, nadam se da ce napraviti nesto zaista drugacije, a podjednako zanimljivo kao njihovi raniji naslovi. :)

@Solesoslav: Sacred 2 je klasican hack & slash. Aligment i sam storyline ne igraju main ulogu u takvim igrama, vec besomucno seckanje protivnika... :)

ako im je to opravdanje zasto sve izgleda onako jeftino jadno i genericko, oprosticemo im :)
 
Znam da ovo zvuci suvise dobro da bi bilo istina, a i nije mi jasno kako misle sve to da spakuju i implementiraju u jedan svet
Pa isto kao World of Warcraft. Sve rase imaju različiti noob drill, a kad prebace određeni level, rade isti "storyline" (tj nekoliko njih, al to nije bitno, uglavnom putevi se "sastavljaju").
 
Poslednja izmena:
ako im je to opravdanje zasto sve izgleda onako jeftino jadno i genericko, oprosticemo im :)

Naravno da je sve jadno, bedno i genericko, cim nije izometrijski RPG iz '94. sa 256 boja... :d :p

Pa isto kao World of Warcraft. Sve rase imaju različiti noob drill, a kad prebace određeni level, rade isti "storyline" (tj nekoliko njih, al to nije bitno, uglavnom putevi se "sastavljaju").

Ja se nadam da ce do "sastavljanja" doci sto kasnije, u najboljem slucaju pred kraj igre, medjutim, svestan sam da, i uz svu dobru volju, od toga ima male vajde... Nek ispune pola ovog sto su obecali i ja cu biti srecan. :)
 
Poslednja izmena:
Naleteo sam na ovu informaciju. Ne znam da li je bila ranije.
Ovom izjavom se i potvrđuje sasvim logična stvar a to je ne postojanje multiplayer-a.

Earlier today BioWare explained they have no intention of gearing this project towards co-op and multiplayer features. "This is a single-player game, and we chose to make it so that we really invest you as the character going through the world and make the experience that much more immersive and deep," says Ray Muzyka.

Malo novih screen-ova.

dragonageorigins61.jpg

dragonageorigins60.jpg

dragonageorigins59.jpg

dragonageorigins58.jpg

dragonageorigins57.jpg

dragonageorigins56.jpg

dragonageorigins55.jpg

dragonageorigins54.jpg

dragonageorigins52.jpg

dragonageorigins53.jpg
source: ActionTrip
 
Jel ovo Aurora?
 
Vrh Dno