OZZY83
Čuven
- Učlanjen(a)
- 16.02.2004
- Poruke
- 2,784
- Poena
- 785
Ništa, čekamo na priče o tome kako je Bioware kupovao review-ove, kako su oduvek pravili smeća, da prvi delovi nikada nisu imali veze sa životom, te da se kajete što ste ikada odigrali išta od Bioware-a. A Dragon Age će, naravno, biti očaj po difoltu.nek se gone... na kraju ce biti sa pocetka 2009. na oktobar 2009.... a toliko su se busali pricom da je ovo igra pre svega za PC i da ce prvo za PC izaci... meh
Ništa, čekamo na priče o tome kako je Bioware kupovao review-ove, kako su oduvek pravili smeća, da prvi delovi nikada nisu imali veze sa životom, te da se kajete što ste ikada odigrali išta od Bioware-a. A Dragon Age će, naravno, biti očaj po difoltu.
There's nothing revolutionary here - just a sense of polish, professionalism and craft that make it feel fresh. We played on the PC version - BioWare's lead development SKU after Mass Effect and Jade Empire took the console-first path. As a game that's pitched towards the nostalgic PC gamer, it's going to be a bugger to fit onto a control pad. I instinctively used the number and function keys, and relied heavily on the swippiness of the mouse cursor. It's easy to imagine that console owners - if BioWare refuses to simplify the controls - will spend a lot more time with the game paused, while they navigate the screen, and their characters' hotbars.
But, their ports in the other direction have been sound - Mass Effect and Jade Empire both worked well on the PC - and Muzyka says, "It's about a desire to reach as wide an audience as possible. The versions we make, we want everyone who plays the different SKUs to feel like they're getting the best version. So we spend a lot of time on customising the control system, and making it feel right for the system." But then, I suppose he would say that.
ma sve je to super, samo da ovo odlaganje nije tu da bi se igra josh malo uprostila za next gen sisteme lal
proklete gorgonzole![]()
izasli napokon gameplay filmici!
http://www.gametrailers.com/player/47332.html
http://www.gametrailers.com/player/47334.html
ma sve je to super, samo da ovo odlaganje nije tu da bi se igra josh malo uprostila za next gen sisteme lal
proklete gorgonzole![]()
Ala onaj mrga u oklopu bije.
@Vuk
Yeap, navodno neki od kvestova bi trebalo da budu dostupni samo ako se igra sa odgovarajućim likom.
Npr, ako igraš sa vilenjakom, dobićeš neke kvestove od njih ali će plemstvo da te gleda kao šugavo pseto.
Ako igraš kao noble man, bićeš lepo dočekan u svakom zamku ali će vilenjaci i patuljci da ti pljuju iza leđa i sl.
Dobro de, malo sam karikirao, u prethodna dva reda, ali to bi trebalo da doprinese zanimljivosti igre u slučaju
prelaska nanovo, sa nekim drugim likom. Videćemo.
Ima u Sacred-u u neku ruku.Kol'ko sam ja skapirao, svaka rasa (origin) bi trebalo da donese potpuno drugaciji storyline, koji bi se opet dodatno menjao tvojim izborima u samoj igri. Kako je Bioware najavio, u igri nece biti klasicnog aligmenta, ali ce nase odluke u toku igranja svakako odlucivati u kojem smeru ce se kretati scenario.
Ovo je, po meni, izvanredna odluka. Cini mi se, da je ovo prvi put da u jednom RPG-ju neces moci da biras klasu uz izbor rase, ali ce ti zato sa svakim izabranim characterom, storylin-e, kao i gameplay biti potpuno drugaciji od prethodnog. Ovo daje potpuno novu dimenziju replay value.![]()
Kol'ko sam ja skapirao, svaka rasa (origin) bi trebalo da donese potpuno drugaciji storyline, koji bi se opet dodatno menjao tvojim izborima u samoj igri. Kako je Bioware najavio, u igri nece biti klasicnog aligmenta, ali ce nase odluke u toku igranja svakako odlucivati u kojem smeru ce se kretati scenario
Kako su Bioware najavili, glavna razlika izmedju klasicnog pristupa RPG storyline-u, (gde kreiras heroja, biras aligment, klasu, rasu itd... a zatim shape-ujes scenario razlicitim izborima u igri) i Dragon Age-a je u cinjenici da izbor rase (origin-a) ovde znaci i potpuno drugaciju startnu lokaciju, questove, mape, storiline, prakticno kao potpuno drugacija igra... Znam da ovo zvuci suvise dobro da bi bilo istina, a i nije mi jasno kako misle sve to da spakuju i implementiraju u jedan svet, ali opet, s obzirom na Bioware-ovu reputaciju, nadam se da ce napraviti nesto zaista drugacije, a podjednako zanimljivo kao njihovi raniji naslovi.
@Solesoslav: Sacred 2 je klasican hack & slash. Aligment i sam storyline ne igraju main ulogu u takvim igrama, vec besomucno seckanje protivnika...![]()
Pa isto kao World of Warcraft. Sve rase imaju različiti noob drill, a kad prebace određeni level, rade isti "storyline" (tj nekoliko njih, al to nije bitno, uglavnom putevi se "sastavljaju").Znam da ovo zvuci suvise dobro da bi bilo istina, a i nije mi jasno kako misle sve to da spakuju i implementiraju u jedan svet
ako im je to opravdanje zasto sve izgleda onako jeftino jadno i genericko, oprosticemo im![]()
Pa isto kao World of Warcraft. Sve rase imaju različiti noob drill, a kad prebace određeni level, rade isti "storyline" (tj nekoliko njih, al to nije bitno, uglavnom putevi se "sastavljaju").
Earlier today BioWare explained they have no intention of gearing this project towards co-op and multiplayer features. "This is a single-player game, and we chose to make it so that we really invest you as the character going through the world and make the experience that much more immersive and deep," says Ray Muzyka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari